Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
Mitä sä ajattelet
74
949
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan sua ja tiedät sen.
- Anonyymi
Samoin.
- Anonyymi
Taidan tietää sen erään kohdalla . Sen nykyään tuntee. 🤔Ne on tekoja... Sanat olisivat vain teennäistä helinää.
Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan tietää sen erään kohdalla . Sen nykyään tuntee. 🤔Ne on tekoja... Sanat olisivat vain teennäistä helinää.
SivustaSen tuntee kyllä, ja kun sen tuntee niin sen tuntee.
- Anonyymi
Itkettää vaan
- Anonyymi
Yritän unohtaa. Pysäytän itseni, kun alan ajatella sinua. Poistin numerosi. Jos tapaan sinut, jätän huomiotta ja vältän sinua. Naiselta
- AnonyymiUUSI
Olipa tässä naisia esittävä täsmälliset sävelet esim niitä ajatellut joille on välttämätöntä etsiä tälllaista dramatiikkaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tässä naisia esittävä täsmälliset sävelet esim niitä ajatellut joille on välttämätöntä etsiä tälllaista dramatiikkaa
Miltä tuntuu webbo olla tällainen tyhjän tonkija jollain ihmeen syyllä? Poikaystäväsi siellä soittelee kun kukaan ei usko teihin niin enää
- AnonyymiUUSI
Ikävästi tehty Ansku
- Anonyymi
Ei mitään noista. Pelkästään väsyttää ja rahapula…
- Anonyymi
Rauhaa ja rakkautta
Lämpöä ja iloa
Ja kohta
Hilpeänä hiljaa.
Unessa untenmailla. - Anonyymi
Minun tunteet ovat tasapainoiset, on rauhallinen olo.
- Anonyymi
Rakkautta sinuun ei pysäytä mikään sen huomasin tänään 🩷
- Anonyymi
Mitä tänään tapahtui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tänään tapahtui
En halua kertoa täällä mikä lähtee mun sydämestä. Se ei kuulu kuin minulle ja hänelle 🩷
- AnonyymiUUSI
Juu ei kuulemma mu koitappa itte saavuttaa moinen käyttäytymällä kuin kusipää jotkut yllättävän monikin vähintään miettiny kohdallani että rakastettava kusipää ihan en ole varma onko sitä kuitee rohjennu kukaan ääneen sanoa kusipääksi on haukuttu monestikin
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juu ei kuulemma mu koitappa itte saavuttaa moinen käyttäytymällä kuin kusipää jotkut yllättävän monikin vähintään miettiny kohdallani että rakastettava kusipää ihan en ole varma onko sitä kuitee rohjennu kukaan ääneen sanoa kusipääksi on haukuttu monestikin
Jos sinä palstaäijä näin haluat itsesi kokea
- Anonyymi
Riippuu kenelle tämä oli?
- AnonyymiUUSI
Varmaan joulupukille ja seitsämälle kääpiölle
- Anonyymi
On rakkautta ja mutta myös halua unohtaa.
Sä oot lyhyt ja se ei käy mulle.- AnonyymiUUSI
Hukkapätkäksi olen ihte itseäni sanonna kun ei tuota pituutta olen kun sen 175cm jää monesti työmaalla se viisitoista senttiä pituudesta puuttuun mu aina sitä on jotain keksiny että on työn saanu tehtyä
- Anonyymi
Rakkaus on päällimmäinen tuntemus ❤️
Haittaako kokoero niin kauheesti?
Jos pistän jalat koroille niin ehkä ei niin huomaa vai?- AnonyymiUUSI
Useimmiten se naista enemmän häiritsee jos mies on lyhyempi kuin tämä
- Anonyymi
Sitä että miten tultaisiin toimeen
- AnonyymiUUSI
Syödään puuroa ja nukutaan lattialla Rakas
- Anonyymi
Pelkkää vihaa tunnen. En enää muuta.
- Anonyymi
Mä tykkään siitä miehestä niin, että halkeen.
- Anonyymi
Millainen mies?
- AnonyymiUUSI
Syömällä saippuaa saa kuulemma saman lopputuloksen varma en ol kun en ole itse kokeillu
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Millainen mies?
Varmaan juuri sinusta puhuu, eikä esim itestään tämä naisena esiintyvä suurten sanojen käyttäjä, onko sullakin narsistisia piirteitä?
- Anonyymi
Ystävyyttä tunnen. En tiedä kehkeytyykö koskaan mitään sen enempää. Aika näyttää, mutta näinkin on hyvä.
- Anonyymi
Rakkautta. Välttelen, koska en halua hajota, koska kaipaan niin. E
- Anonyymi
Rakkaus eheyttää, välttely rikkoo.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rakkaus eheyttää, välttely rikkoo.
Kyllä se on toisinpäin tässä tarinassa. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Ei ole minun halu, vaan pakko... E
- Anonyymi
Tunnen rakkautta häntä kohtaan, se ei muuksi muutu. En välttele, en tunne vihaa. Mutta en tiedä miten reagoisin, jos kohtaisimme tuolla jossain. Voisi tulla rajukin tuntemus.
- Anonyymi
Samaa ajattelen minäkin. Olisi varmaan aika moinen tilanne ainakin omalta osaltani. Tuntuisi vaan niin ihanalta koko kropassa ja mielessä... vautsi. 🩷
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ajattelen minäkin. Olisi varmaan aika moinen tilanne ainakin omalta osaltani. Tuntuisi vaan niin ihanalta koko kropassa ja mielessä... vautsi. 🩷
Toi oli sivusta 🩷
- Anonyymi
Saa nähdä sitten kun seuraavaksi kohtaamme. Elän hetkessä.
- Anonyymi
Pidän sua kiusaajana eipä muuta lähinnä säälittää.
- Anonyymi
oon mä kattonu että roppa on ku veistos sekä luonne yllättävän sama ku mul. vois jopa onnistuu. mutta ollaan niin vtun jästipäitä että menisi varmaan riitelyks parissa minuutissa
- Anonyymi
Jotain surullista on tunteissani ja siinä luottamuksen rakentamisessa meni vuosia.
- Anonyymi
Aattele gubbe.Sulle riittää rakkautta sun omalla alustalla.
🙏🏻- AnonyymiUUSI
Se kuvasi itseään mm rakastettavaksi k-pääksi
- Anonyymi
En tiedä.
Oon surullinen siitä ettet (hän)
voi olla rehellinen.
En välttele vaan mies välttelee just tosta syystä. - AnonyymiUUSI
Pettynyt, loukattu ja itkuinen. Sillä menty viime kuukaudet enemmän ja vähemmän. En edes halua tietää, mitä kaikkea on tapahtunut, koska en kestäisi sitä.
- AnonyymiUUSI
Mikä se aikuista isoa miestä aina niin vollotuttaa?
- AnonyymiUUSI
Ajattelen, että saataispa pian toisemme ihanan M naisen kanssa
- AnonyymiUUSI
Vihaa ja välttelyä🤬
- AnonyymiUUSI
VMP
- AnonyymiUUSI
Palstasetä on äärimmäisten tunteiden mies
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Palstasetä on äärimmäisten tunteiden mies
Kyllä näin on!
- AnonyymiUUSI
Mua vähän jänskättää, miten suhtautuis muhun vuosien jälkeen. Oisko mussa enää mitään.
- AnonyymiUUSI
Ei mun tarvi vältellä edes unohtaakseni
- AnonyymiUUSI
Ajattelen että onko joillakin ihmisillä pakkomielle , kuvittella kaikki kirjoitukset kaivatun ihmisen syyksi . Ja siten mustamaalata tätä syytöntä osapuolta , joka ei ole kirjoitellut valovuosiin mitään minnekään .
- AnonyymiUUSI
Mieheltä oli edellinen .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mieheltä oli edellinen .
Yleensä nämä kaivatun syyllistäjät ,kirjoittavat samaa mantraa päivät pitkät . Eikö yhtään hävetä .
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä nämä kaivatun syyllistäjät ,kirjoittavat samaa mantraa päivät pitkät . Eikö yhtään hävetä .
Voin myös kertoa että olen kyllä lukenut nämä kirjoitukset melko tarkkaan .että olen kartalla asioista .
- AnonyymiUUSI
Musertava ikävä, kun ei nähdä. En jaksa tätä. Ja tuleva kesä tulee olemaan juuri tätä samaa pskaa. Ei nähdä eikä olla missään tekemisissä, koska ei piittaa. Pitäisi jo uskoa, etten ole hänelle mikään enkä kukaan. Ehkä minun pitää vaan ottaa joku korvike kaveriksi, niin ei tarvi olla yksin. Eihän hänkään ole yksin.
- AnonyymiUUSI
Mä tykkään hänestä, mutta kevätaurinko piristää ja saa ajattelemaan muutakin. Mä oon rennompi nyt, enkä odota, että mitään tapahtuu meidän välillä. Se, mitä tapahtuu, tapahtuu. 🌞
- AnonyymiUUSI
rakkautta, rakkautta, rakkautta
- AnonyymiUUSI
Rakastan koko sydämestäni ❤️😘🔥
- AnonyymiUUSI
Tunnen valtavaa surua ja henkistä väsymystä. Yritän ja yritän ja kaikki on turhaa.🥹
- AnonyymiUUSI
Mitäköhän olet yrittänyt?
- AnonyymiUUSI
Sitä, että mä en tiedä, uskallanko mä luottaa häneen. Jos hän vain haluaa s#ksiä tai pelaa mulla. Täälläkin on niin paljon ällöttäviä viestejä, että parempi olisi olla käymättä. Hän ei vaikuta siltä, että olisi vain s#ksin perässä, mutta minä olenkin tunnettu sinisilmäisyydestäni.
- AnonyymiUUSI
Vihaa, suuttumusta ja ajoittain surua sekä kaiken yhteen sitovaa ihmetystä, että mikäköhän toi tyyppi oli ja miksi.
- AnonyymiUUSI
Oon sitä mieltä, et mua on kusetettu big time. Se johtaa mun osalta tiettyihin toimenpiteisiin.
- AnonyymiUUSI
Uhkailu toimii aina ja lisää vetovoimaa. Tunnen magneettista vetoa heti.
Nainen - AnonyymiUUSI
Juujuu, ihan innostuin🤭
- AnonyymiUUSI
Kynttilä lienee vakan alla, mut yleensä tumppaan sen. 🕯
- AnonyymiUUSI
Siihen on yksi ainoa oikea vastaus. En halua nähdä sinua enää koskaan!
- AnonyymiUUSI
Mitäpä minä sen kummempaa ajattelisin. Vastasin kun kysyit. En kylläkään taida olla oikea henkilö, mutta kun kysyttiin, niin päätin vastata. Kannattaa hieman yksilöidä viestiä, niin saattaa se oikeakin lukea ja vastata.
- AnonyymiUUSI
Että unohtaminen tulee olemaan vaikeaa.
- AnonyymiUUSI
Sä tiedät ja mä tiedän, että tullaan vielä naimaan.
- AnonyymiUUSI
Ennemmin kuin naimista ajattelen, että puhuisimme kaikesta. Asioiden seksuaalistaminen on jotenkin sitä kun "psykologi sanoi murrosiässä asioiden tipahtavan jalkojen väliin"
Hyviin uniin.
🌌
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan332799Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272764- 1202238
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281402Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631296- 101127
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121033- 74949
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39811Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13772