Mitä sä ajattelet

Anonyymi-ap

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa

74

949

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rakastan sua ja tiedät sen.

• Anonyymi

Samoin.

• Anonyymi

Taidan tietää sen erään kohdalla . Sen nykyään tuntee. 🤔Ne on tekoja... Sanat olisivat vain teennäistä helinää.

Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidan tietää sen erään kohdalla . Sen nykyään tuntee. 🤔Ne on tekoja... Sanat olisivat vain teennäistä helinää.

Sivusta

Sen tuntee kyllä, ja kun sen tuntee niin sen tuntee.

• Anonyymi

Itkettää vaan

• Anonyymi

Yritän unohtaa. Pysäytän itseni, kun alan ajatella sinua. Poistin numerosi. Jos tapaan sinut, jätän huomiotta ja vältän sinua. Naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Olipa tässä naisia esittävä täsmälliset sävelet esim niitä ajatellut joille on välttämätöntä etsiä tälllaista dramatiikkaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olipa tässä naisia esittävä täsmälliset sävelet esim niitä ajatellut joille on välttämätöntä etsiä tälllaista dramatiikkaa

Miltä tuntuu webbo olla tällainen tyhjän tonkija jollain ihmeen syyllä? Poikaystäväsi siellä soittelee kun kukaan ei usko teihin niin enää

• Anonyymi
        UUSI

Ikävästi tehty Ansku

• Anonyymi

Ei mitään noista. Pelkästään väsyttää ja rahapula…

• Anonyymi

Rauhaa ja rakkautta
      Lämpöä ja iloa
      Ja kohta
      Hilpeänä hiljaa.
      Unessa untenmailla.

• Anonyymi

Minun tunteet ovat tasapainoiset, on rauhallinen olo.

• Anonyymi

Rakkautta sinuun ei pysäytä mikään sen huomasin tänään 🩷

• Anonyymi

Mitä tänään tapahtui

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tänään tapahtui

En halua kertoa täällä mikä lähtee mun sydämestä. Se ei kuulu kuin minulle ja hänelle 🩷

• Anonyymi
        UUSI

Juu ei kuulemma mu koitappa itte saavuttaa moinen käyttäytymällä kuin kusipää jotkut yllättävän monikin vähintään miettiny kohdallani että rakastettava kusipää ihan en ole varma onko sitä kuitee rohjennu kukaan ääneen sanoa kusipääksi on haukuttu monestikin

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu ei kuulemma mu koitappa itte saavuttaa moinen käyttäytymällä kuin kusipää jotkut yllättävän monikin vähintään miettiny kohdallani että rakastettava kusipää ihan en ole varma onko sitä kuitee rohjennu kukaan ääneen sanoa kusipääksi on haukuttu monestikin

Jos sinä palstaäijä näin haluat itsesi kokea

• Anonyymi

Riippuu kenelle tämä oli?

• Anonyymi
        UUSI

Varmaan joulupukille ja seitsämälle kääpiölle

• Anonyymi

On rakkautta ja mutta myös halua unohtaa.
      Sä oot lyhyt ja se ei käy mulle.

• Anonyymi
        UUSI

Hukkapätkäksi olen ihte itseäni sanonna kun ei tuota pituutta olen kun sen 175cm jää monesti työmaalla se viisitoista senttiä pituudesta puuttuun mu aina sitä on jotain keksiny että on työn saanu tehtyä

• Anonyymi

Rakkaus on päällimmäinen tuntemus ❤️
      Haittaako kokoero niin kauheesti?
      Jos pistän jalat koroille niin ehkä ei niin huomaa vai?

• Anonyymi
        UUSI

Useimmiten se naista enemmän häiritsee jos mies on lyhyempi kuin tämä

• Anonyymi

Sitä että miten tultaisiin toimeen

• Anonyymi
        UUSI

Syödään puuroa ja nukutaan lattialla Rakas

• Anonyymi

Pelkkää vihaa tunnen. En enää muuta.

• Anonyymi

Mä tykkään siitä miehestä niin, että halkeen.

• Anonyymi

Millainen mies?

• Anonyymi
        UUSI

Syömällä saippuaa saa kuulemma saman lopputuloksen varma en ol kun en ole itse kokeillu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Millainen mies?

Varmaan juuri sinusta puhuu, eikä esim itestään tämä naisena esiintyvä suurten sanojen käyttäjä, onko sullakin narsistisia piirteitä?

• Anonyymi

Ystävyyttä tunnen. En tiedä kehkeytyykö koskaan mitään sen enempää. Aika näyttää, mutta näinkin on hyvä.

• Anonyymi

Rakkautta. Välttelen, koska en halua hajota, koska kaipaan niin. E

• Anonyymi

Rakkaus eheyttää, välttely rikkoo.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus eheyttää, välttely rikkoo.

Kyllä se on toisinpäin tässä tarinassa. Ei ole muuta vaihtoehtoa. Ei ole minun halu, vaan pakko... E

• Anonyymi

Tunnen rakkautta häntä kohtaan, se ei muuksi muutu. En välttele, en tunne vihaa. Mutta en tiedä miten reagoisin, jos kohtaisimme tuolla jossain. Voisi tulla rajukin tuntemus.

• Anonyymi

Samaa ajattelen minäkin. Olisi varmaan aika moinen tilanne ainakin omalta osaltani. Tuntuisi vaan niin ihanalta koko kropassa ja mielessä... vautsi. 🩷

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ajattelen minäkin. Olisi varmaan aika moinen tilanne ainakin omalta osaltani. Tuntuisi vaan niin ihanalta koko kropassa ja mielessä... vautsi. 🩷

Toi oli sivusta 🩷

• Anonyymi

Saa nähdä sitten kun seuraavaksi kohtaamme. Elän hetkessä.

• Anonyymi

Pidän sua kiusaajana eipä muuta lähinnä säälittää.

• Anonyymi

oon mä kattonu että roppa on ku veistos sekä luonne yllättävän sama ku mul. vois jopa onnistuu. mutta ollaan niin vtun jästipäitä että menisi varmaan riitelyks parissa minuutissa

• Anonyymi

Jotain surullista on tunteissani ja siinä luottamuksen rakentamisessa meni vuosia.

• Anonyymi

Aattele gubbe.Sulle riittää rakkautta sun omalla alustalla.

🙏🏻

• Anonyymi
        UUSI

Se kuvasi itseään mm rakastettavaksi k-pääksi

• Anonyymi

En tiedä.
      Oon surullinen siitä ettet (hän)
      voi olla rehellinen.
      En välttele vaan mies välttelee just tosta syystä.

• Anonyymi
      UUSI

Pettynyt, loukattu ja itkuinen. Sillä menty viime kuukaudet enemmän ja vähemmän. En edes halua tietää, mitä kaikkea on tapahtunut, koska en kestäisi sitä.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä se aikuista isoa miestä aina niin vollotuttaa?

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelen, että saataispa pian toisemme ihanan M naisen kanssa

• Anonyymi
      UUSI

Vihaa ja välttelyä🤬

• Anonyymi
      UUSI

VMP

• Anonyymi
        UUSI

Palstasetä on äärimmäisten tunteiden mies

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Palstasetä on äärimmäisten tunteiden mies

Kyllä näin on!

• Anonyymi
      UUSI

Mua vähän jänskättää, miten suhtautuis muhun vuosien jälkeen. Oisko mussa enää mitään.

• Anonyymi
      UUSI

Ei mun tarvi vältellä edes unohtaakseni

• Anonyymi
      UUSI

Ajattelen että onko joillakin ihmisillä pakkomielle , kuvittella kaikki kirjoitukset kaivatun ihmisen syyksi . Ja siten mustamaalata tätä syytöntä osapuolta , joka ei ole kirjoitellut valovuosiin mitään minnekään .

• Anonyymi
        UUSI

Mieheltä oli edellinen .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mieheltä oli edellinen .

Yleensä nämä kaivatun syyllistäjät ,kirjoittavat samaa mantraa päivät pitkät . Eikö yhtään hävetä .

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Yleensä nämä kaivatun syyllistäjät ,kirjoittavat samaa mantraa päivät pitkät . Eikö yhtään hävetä .

Voin myös kertoa että olen kyllä lukenut nämä kirjoitukset melko tarkkaan .että olen kartalla asioista .

• Anonyymi
      UUSI

Musertava ikävä, kun ei nähdä. En jaksa tätä. Ja tuleva kesä tulee olemaan juuri tätä samaa pskaa. Ei nähdä eikä olla missään tekemisissä, koska ei piittaa. Pitäisi jo uskoa, etten ole hänelle mikään enkä kukaan. Ehkä minun pitää vaan ottaa joku korvike kaveriksi, niin ei tarvi olla yksin. Eihän hänkään ole yksin.

• Anonyymi
      UUSI

Mä tykkään hänestä, mutta kevätaurinko piristää ja saa ajattelemaan muutakin. Mä oon rennompi nyt, enkä odota, että mitään tapahtuu meidän välillä. Se, mitä tapahtuu, tapahtuu. 🌞

• Anonyymi
      UUSI

rakkautta, rakkautta, rakkautta

• Anonyymi
      UUSI

Rakastan koko sydämestäni ❤️😘🔥

• Anonyymi
      UUSI

Tunnen valtavaa surua ja henkistä väsymystä. Yritän ja yritän ja kaikki on turhaa.🥹

• Anonyymi
        UUSI

Mitäköhän olet yrittänyt?

• Anonyymi
      UUSI

Sitä, että mä en tiedä, uskallanko mä luottaa häneen. Jos hän vain haluaa s#ksiä tai pelaa mulla. Täälläkin on niin paljon ällöttäviä viestejä, että parempi olisi olla käymättä. Hän ei vaikuta siltä, että olisi vain s#ksin perässä, mutta minä olenkin tunnettu sinisilmäisyydestäni.

• Anonyymi
      UUSI

Vihaa, suuttumusta ja ajoittain surua sekä kaiken yhteen sitovaa ihmetystä, että mikäköhän toi tyyppi oli ja miksi.

• Anonyymi
      UUSI

Oon sitä mieltä, et mua on kusetettu big time. Se johtaa mun osalta tiettyihin toimenpiteisiin.

• Anonyymi
        UUSI

Uhkailu toimii aina ja lisää vetovoimaa. Tunnen magneettista vetoa heti.
        Nainen

• Anonyymi
        UUSI

Juujuu, ihan innostuin🤭

• Anonyymi
      UUSI

Kynttilä lienee vakan alla, mut yleensä tumppaan sen. 🕯

• Anonyymi
      UUSI

Siihen on yksi ainoa oikea vastaus. En halua nähdä sinua enää koskaan!

• Anonyymi
      UUSI

Mitäpä minä sen kummempaa ajattelisin. Vastasin kun kysyit. En kylläkään taida olla oikea henkilö, mutta kun kysyttiin, niin päätin vastata. Kannattaa hieman yksilöidä viestiä, niin saattaa se oikeakin lukea ja vastata.

• Anonyymi
      UUSI

Että unohtaminen tulee olemaan vaikeaa.

• Anonyymi
      UUSI

Sä tiedät ja mä tiedän, että tullaan vielä naimaan.

• Anonyymi
        UUSI

Ennemmin kuin naimista ajattelen, että puhuisimme kaikesta. Asioiden seksuaalistaminen on jotenkin sitä kun "psykologi sanoi murrosiässä asioiden tipahtavan jalkojen väliin"

Hyviin uniin.

🌌

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      33
      2799
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2764
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      120
      2238
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1402
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1296
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      10
      1127
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1033
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      949
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      811
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      772
    Aihe