Match.com ja korttipulma

Yks sinkku x

Moi tänne !

Ongelma: laitoin match.comiin ilmaisen profiilin valokuvan kera. Oon saanu silmäniskuja ja siel omalla sivulla näkyy, että sähköpostiakin on tullut.

No voi jumpe, kun en pysty lukemaan niitä sähkäreitä ! Ne ilmeisesti aukenee vain maksaneille, vai ? ja mun tilanne: mulla ei oo kun visa electron ja rahatkin niin loppu, etten voi tilata sitä maksullista senkään vuoksi just nyt. Olen juuri valmistunut opiskeluistani ja työtön, joten tämmöstä tää on nyt, rahaa saan vasta maanantaina tiistaina.

Jos liitän visa electroniin vertified by visa-palvelun, tiedätteks, voinko silloin maksaa tuolla ? Nyt en voi ees yrittää liittyä maksavaksi jäseneksi kun rahhoo ei oo just ny.

Vai tartteeks mun nyt hakea luottokortti tätä varten (en haluis kun oon vähävarainen tällähetkellä ja parempi se on tuo electron silloin olla, ettei tuu ostettua yli varojen), vai saako edes mitään luottokorttia tämmönen työtön nuori jolla on opintovelkaa ?? Kertokaa jotain, mä niin haluisin kokeilla tota match.comia...

13

2012

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks sinkku x

      Eli mulla on osuuspankin visaelectron.

      Huomasinkin, että täällä on kyselty vähän samaa asiaa aikasemminkin...

      Vinkkkiii :) thanks

      • elektroni ei käy

        elektroni käy joissakin paikoissa (amazon ja ne), muttei luultavasti match.comissa. ensinnäkin sulla tarvii olla muun kun osuuspankin elektroni ja toiseksi sun pitäis erikseen hyväksyä se nettikäyttöön


      • Yks sinkku x
        elektroni ei käy kirjoitti:

        elektroni käy joissakin paikoissa (amazon ja ne), muttei luultavasti match.comissa. ensinnäkin sulla tarvii olla muun kun osuuspankin elektroni ja toiseksi sun pitäis erikseen hyväksyä se nettikäyttöön

        ...palauteosoitteen sentään sit, joten laitoin nyt kyssärini sinne.

        Palaan tänne kertomaan millaisen vastauksen antavat, kun näköjään on monelle epäselvä jutska.
        Kiitti sulle nopeasta vastauksesta :)


    • Turhuuksien Turhuus

      Ihan turha palvelu ja yhteydenotot pelkkiä feikkejä sitä varten että jengi jatkaa maksamista.

      • Yks sinkku x

        ...mulla on toistaiseksi ! Ja se on hyvä, vaikka tiedän, että sieltä ei ehkä sitä oikeaa löydy. Mut jos ei kokeile, niin ei silloin ainakaan.. Mun kaveri löysi kolme vuotta sitten miehensä sieltä, nyt ovat naimisissa ja lapsi.

        Mulla vaan ei nappaa ollenkaan ravintolat eikä seurakunnan sinkkukerhot, ja oma profiilini match.comis on tarkkaan mietitty yritys. Toiveikkaana olen, että joku kiva yksinäinen ja fiksu mies ( se yks tuhannesta ? :) ) ottas yhteyttä.
        Lisäksi mulla on pieni lapsi, joten ei ole aikaakaan mennä mihin vaan, eli etsimään niitä miehiä jostain muualta kuin leikkipuistoista...

        Sais se kyllä olla vähän inhimillisemmän hintasta touhua, mut aattelin ottaa riskin ja kokeilla... On se piristystä mun elämääni... :)


      • Miksi maksat?
        Yks sinkku x kirjoitti:

        ...mulla on toistaiseksi ! Ja se on hyvä, vaikka tiedän, että sieltä ei ehkä sitä oikeaa löydy. Mut jos ei kokeile, niin ei silloin ainakaan.. Mun kaveri löysi kolme vuotta sitten miehensä sieltä, nyt ovat naimisissa ja lapsi.

        Mulla vaan ei nappaa ollenkaan ravintolat eikä seurakunnan sinkkukerhot, ja oma profiilini match.comis on tarkkaan mietitty yritys. Toiveikkaana olen, että joku kiva yksinäinen ja fiksu mies ( se yks tuhannesta ? :) ) ottas yhteyttä.
        Lisäksi mulla on pieni lapsi, joten ei ole aikaakaan mennä mihin vaan, eli etsimään niitä miehiä jostain muualta kuin leikkipuistoista...

        Sais se kyllä olla vähän inhimillisemmän hintasta touhua, mut aattelin ottaa riskin ja kokeilla... On se piristystä mun elämääni... :)

        Naiset löytävät tonneittain seuraa ilmaisiltakin nettideittipaikoilta, miksi siis maksaa jostain match.com älyttömyydestä?


      • on fiksumpaa väkeä
        Yks sinkku x kirjoitti:

        ...mulla on toistaiseksi ! Ja se on hyvä, vaikka tiedän, että sieltä ei ehkä sitä oikeaa löydy. Mut jos ei kokeile, niin ei silloin ainakaan.. Mun kaveri löysi kolme vuotta sitten miehensä sieltä, nyt ovat naimisissa ja lapsi.

        Mulla vaan ei nappaa ollenkaan ravintolat eikä seurakunnan sinkkukerhot, ja oma profiilini match.comis on tarkkaan mietitty yritys. Toiveikkaana olen, että joku kiva yksinäinen ja fiksu mies ( se yks tuhannesta ? :) ) ottas yhteyttä.
        Lisäksi mulla on pieni lapsi, joten ei ole aikaakaan mennä mihin vaan, eli etsimään niitä miehiä jostain muualta kuin leikkipuistoista...

        Sais se kyllä olla vähän inhimillisemmän hintasta touhua, mut aattelin ottaa riskin ja kokeilla... On se piristystä mun elämääni... :)

        kuin ilmaisissa deittipalveluissa. Ei siellä ainakaan ihan törkeyksiä tarvitse lukea, kuten jossain saa jatkuvasti...
        Eikä se hinta nyt päätä huimaa, kai sellainen raha menee baarissa jo pariin drinkkiin.

        Kyllä nainenkin saa maksaa, miksi olisimme pelkästään miesten ehdoilla - tälläkään alueella.

        Luottokortti on kyllä kinkkisempi juttu - sitä pitää anoa/hakea, sen saaminen kestää, ja en tiedä voivatko kaikki tarvitsevat edes saada sitä.

        Match.comissa on paljon jäseniä joilla ei ole luottokorttia, myös miehiä.

        Riittää, jos toinen osapuoli on maksanut ostoksensa - hän voisi viestissään laittaa muun sähköposti osoitteen esim. kirjoitetussa muodossa (esim. näin: alkupuoli(piste)loppu(at)joku(piste)jotain )yhteydenpito voi jatkua siten. Harva keksii tätä keinoa.

        Voit myös laittaa etsintäpalstalle (esim. suomi24.fi:n etsintäkuulutuksen) sinua kiinnostavan match.comilaisen viestittelijän nimimerkin tai jäsennumeron, ja pyytää tavallista sp-osoitetta häneltä sitä kautta.Tai laittaa hänelle oman sp-osoitteesi etsintäilmoitukseesi.

        Match com on uudistunut, ja vaikuttaa nyt tosi kivalta ja mielenkiintoiselta tavalta löytää kumppani.
        En ole ikinä tavannut siellä yhtään feikkijuttua, kaikki ovat olleet todellisia ihmisiä viesteineen. Voin lämpimästi suositella sellaiselle joka arvostaa ja on kiinnostunut toimimaan enemmän tositarkoituksella kuin hupimielellä.


    • Tyttönen*

      Visa electron ei käy, vaan pitää olla luottokortti. Muistaakseni siellä kävi kolme eri korttia, Visa ja Master Card, kolmas tais olla Diners, mutta en ole ihan varma siitä. Nythän noita sivuja on sillä lailla uudistettu, ettei enää pääse kontaktiin kehenkään maksamatta. Ennen pystyi kiertelemään maksua, jos vain mies tajusi kirjoittaa s-postiosoitteensa tietyllä tavalla. Harmittaa kun en pysty enää lukemaan saamiani kirjeitä. Voisin periaatteessa maksaa kuukausihinnan, mutta en haluaisi laittaa luottokorttini tietoja nettiin! Täytyy kait vain poistaa profiili netistä, vaikka justiinsa päivitin sen...

      • uusi profiili

        näin, ettei voi mitään tehdä siellä ilman luottokorttia. Se kyllä pitäisi sanoa ennenkuin sinne yleensä profiilin laittaa! Mitä hyötyä on ilmaisesta profiilista, jos mitään muuta ei pysty. Olen tosi pettynyt :(


      • Tyttönen*
        uusi profiili kirjoitti:

        näin, ettei voi mitään tehdä siellä ilman luottokorttia. Se kyllä pitäisi sanoa ennenkuin sinne yleensä profiilin laittaa! Mitä hyötyä on ilmaisesta profiilista, jos mitään muuta ei pysty. Olen tosi pettynyt :(

        Pettynyt olen minäkin, kun laitoin aikaa ja vaivaa profiilini päivitykseen. Siitä tuli oikein kiva, mutta nyt en voikaan käyttää sitä. :( Ihmeellistä ettei voida rahastaa esim. käteisellä, sehän houkuttelisi enemmän käyttäjiäkin.


      • Ykssinkku x
        Tyttönen* kirjoitti:

        Pettynyt olen minäkin, kun laitoin aikaa ja vaivaa profiilini päivitykseen. Siitä tuli oikein kiva, mutta nyt en voikaan käyttää sitä. :( Ihmeellistä ettei voida rahastaa esim. käteisellä, sehän houkuttelisi enemmän käyttäjiäkin.

        En ole saanut match.comista vastauksia lähettämiini kysymyksiin.

        No sitten tuli mieleen:

        Jos hyvä kaveri uskaltautuu avittamaan sen verran, että käytämme hänen luottokorttia mun profiilini maksussa, käyköhän se ? Ei ainakaan siihen minust löytyny vastausta heidän sivuilta. Muistaakseni en ole edes henkilötietoja ts.omaa nimeäni joutunut tuonne match.comiin profiilia tehdessä antamaan ?? Onko kokemuksia ??

        Jokatapauksessa on outoa, ettei voi maksaa esim.tilinsiirrolla, sehän tuplaisi heidän asiakkaansa !! Rahhoo vain tulis. Sitäpaitsi musta tuo on ok, että palvelu maksaa. Se karsii ainakin joitain tyyppejä, jotka ei ehkä ole ihan "tervei"...En väitä että mä oisin sen terveempi.. :)

        T.turhautunut..


      • Tyttönen*
        Ykssinkku x kirjoitti:

        En ole saanut match.comista vastauksia lähettämiini kysymyksiin.

        No sitten tuli mieleen:

        Jos hyvä kaveri uskaltautuu avittamaan sen verran, että käytämme hänen luottokorttia mun profiilini maksussa, käyköhän se ? Ei ainakaan siihen minust löytyny vastausta heidän sivuilta. Muistaakseni en ole edes henkilötietoja ts.omaa nimeäni joutunut tuonne match.comiin profiilia tehdessä antamaan ?? Onko kokemuksia ??

        Jokatapauksessa on outoa, ettei voi maksaa esim.tilinsiirrolla, sehän tuplaisi heidän asiakkaansa !! Rahhoo vain tulis. Sitäpaitsi musta tuo on ok, että palvelu maksaa. Se karsii ainakin joitain tyyppejä, jotka ei ehkä ole ihan "tervei"...En väitä että mä oisin sen terveempi.. :)

        T.turhautunut..

        Ymmärtääkseni niin voi tehdä.


      • Yks sinkku x
        Tyttönen* kirjoitti:

        Ymmärtääkseni niin voi tehdä.

        Onks jolleki tuol luottokortilla maksamisesta koitunut jotain ongelmia, eli onko se tosiaan turvallista tuol maksaa match.comis luottokortilla, tai yleensäkin netissä ?? Tuntuu riskaabelilta, mut väittävät ainakin että ois. Ootteks kuullu jotai, et ois tapahtunu, tili tyhjäx... ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1326
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      54
      895
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      809
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      764
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      756
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      744
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe