halpoja autokorjaamoita espoo-siuntio-vihti-vantaa alueella?

Stike83

Tietääkö joku jonkun halvan autokorjaamon, kun nykyään ainakin espoossa tuntuu että jokaisessa korjaamossa on n. 50-60e tuntiveloitus siihen sisältyy vähintään 3 tunnin taukoa, tai tuntuu ainakin siltä kun iskareiden vaihtokin maksaa nykyään nykyään 400e iskarit! Järkyttävää.
Olen viemässä Rover 214 Si:n kansiremppaan ja tiedän että se on n 5-6 tunnin työ useimmille. Mutta tietenkin merkkihuoltamo ottaa siitä vähintään 12 tuntia x 60e => 720e.

Voin ajaa espoosta poispäin näin ison remontin takia sillä kyseessä saattaa olla monen sadan euron säästö! Onko Vihdissä, nummellassa, kirkkonumella, inkoossa, siuntiossa, espoossa tai lähistöllä jotain korjaamoita jossa siedettävät tuntiveloitukset sekä siedettävä tuntimäärä?
Jostain kuulin joskus että Kirkkonummen pikkalan esson lähellä olisi joku korjaamo jossa 35e/veloitus ja tekee ahkerasti ja nopeasti työt?

Kiitoksia etukäteen kaikille vastanneille?

19

10802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosittelen lämpimästi

      Asiallinen paikka on Muuralassa oleva autokorjaamo, Lauttasaaren autotarvikkeen kanssa samassa kiinteistössä oleva. Ja paikka on todellakin Espoon Muuralassa vaikka tuon autotarvikeliikkeen nimi on mitä on.

      Jostakin syystä en koskaan meinaa muistaa sen korjaamon nimeä ja sitä kautta en meinaa löytää niitä yhteystietoja. Mutta kun soittaa tuohon tarvikemyymälään, neuvovat eteenpäin siitä:

      http://espoonkeskus.com/?va=90&ytl=527

      Hommat on tullut hoidettu asiallisesti, nopeasti ja edullisesti. Vuosi sitten veloitus oli 40 euroa tunnilta.

      Kansirempan kestoa en uskalla arvioida, mutta liiasta tuo kaveri ei laskuta, ennemminkin pyöristää tunnit alaspäin, olen huomannut.

      • stike83

        Kyllä, tiedän kyseisen paikan ja sinne olen aina ennet vienyt autoa. jostain syystä lopetin? luulin varmaan että heidän tuntiveloitus korkeampi kun mitä on?


      • alin
        stike83 kirjoitti:

        Kyllä, tiedän kyseisen paikan ja sinne olen aina ennet vienyt autoa. jostain syystä lopetin? luulin varmaan että heidän tuntiveloitus korkeampi kun mitä on?

        millä korjaamot nykyisin tekevät. S.Räsänen Keravalla,50e/t,mutta ei hinnoittele valohoidosta.On kokemusta,hinta-arvaiot pitäneet hyvin paikkaansa. SUOSITTELEN!


      • autoheppu

        Terve! Vähän vanha postaus mutta etsiskelin itsekkin korjaamoa ja törmäsin tällä palstalla ainakin jonkun huonoja kokemuksia omaavan muuralan autohuollosta. otsikkona juuri muuralan autohuolto tms. olivat vissiin koittaneet kusettaa tietämätöntä autonomistajaa..


    • joopajaa

      moi tossa nummelassa tervasuontie 2 on halpa autokorjaamo ei laskuta turhasta vaihdoin passattiin kaikki iskarit tangot eli lähes kaikki mitä alustassa on niinmakso 200eue nimi oli joku pusa service hyvää työtä..

      • JOO ON TODELLA HALPA/HYVÄ KORJAAMO-MINULLE N.KAHDEN TUNNIN INTENSIIVINEN JA VAIKEA TYÖ MAKSOI 50E.HINNOISTA NEUVOTELLAAN ET MIKÄ ON KOHTUULLISTA.KÄVIN SIELLÄ SINUN VINKISTÄSI-KIITOS-VOIN SUOSITELLA MYÖS.TÄLLAISIA EI YLEENSÄ NÄIN LÄHELLÄ PK-SEUTUA YLEENSÄ TAPAA.SANOIVAT ET ON MAHDOLLISTA SAADA MYÖS LAINA-AUTO.NUMMELASSA TERVASUONTIE2(ENTINEN HONGKONG TAVARATALO) p.040 5401210


    • Fiat

      Pusa Service Tervasuontiellä Nummelassa on hyvä korjaamo. Eivät veloita turhasta. Vien aina autoni Espoosta sinne korjattavaksi. Joku virolainen omistaja mutta työnjälki on hyvää. Kansirempat ym. onnistuu hyvin. Halpa autokorjaamo Espoo.

    • Sepi89898

      Ite käytän Atoyn tikkurilan pistettä. Vein juuri Fordin huoltoon ja harvinaisen hyvä palvelu. Kävin naapurifirmassakin kysymässä mutta minua ei otettu ns. tosissaan ollenkaan eikä edes palveltu kun tulin sisään. Itse olen hyvin tyytyväinen Atoyn korjaamoon.
      Onko muilla kokemuksia liikkeistä joissa ei pidetä sinua tai tarpeitasi minään?? Olen usein törmännyt näihin tai sitten minussa on jotain vikaa.

      • Sepe

        Itse kävin Atoy autohuollossa ja palvelu/osaaminen ei ollut mistään kotoisin


    • Opel määän

      Ruostehitsaus Tuupakassa teki halvalla pari paikkaa Astman pohjaan ja vaihtoi jarrupalat.

      • MPe

        Autohuolto Väre Vihdin kirkonkylällä, olisko ollut Myyrintie 4 osoitteella. Asiallinen palvelu ja hintakin kohdillaan. Perinteisen nyrkkipajan ulkonäkö mutta hommat hoitui.


      • terrys

        Tästä olen samaa mieltä todella hyvä palvelu aina on onnistunut ja hintataso kohdallaan. Ei veloita turhasta ja työ on asiallista ja nopeaa.


    • Pihtiputaan mummo

      Kenttälä teki tarjouksen etu-jarrulevujen ja palojen vaihdosta.330Euroa on mielestäni kallis perus hommasta.Seuraavaksi soitin Pusalle mutta oli mennyt konkurssiin.Hain lopulta itse osat 90Eurolla ja Weulander lupasi vaihtaa alle sataselle.Ei pitäisi mennä 45kauempaa.

    • M.A.N69

      Katsokaas tuolta: www.car-online.fi

    • Jere55

      tervasuontie 2 pusa servicen tilalle on tullut str huolto. Nuoret kundit tekee hyvää duunii halvalla. Viihtyisät tilat.

    • järvinen

      kävin pariin kertaan M.Taposella Nummelassa. hyvää jälkeä ja reipas mies, MUTTA hinta-arvio joka kerralla aivan päin P#¤&TTÄ! sanoi joka kerralla että 200-250 ja joka kerralla tuli loppu summaksi selvästi yli 300€.

      olisi ollut enemmän kuin suotavaa että hän soittaa minulle kun 10% ylittyy sovitusta hinnasta, mutta ei pihaustakaan! lasku ja avaimet käteen ja MORJENS. siinä on vellit jo housuissa, joten ei muuta kuin maksamaan.

      minun on pakko skippaa tämä paikka tulevaisuudessa. annoin kaksi kertaa yrittää kun olen kuullut hyvää, mutta kummatkin meni meni mönkään HINNAN kanssa ja KOMMUNIKAATION kanssa.

      # M Taponen Vihti Nummela

      • Anonyymi

        Käytös huonoa .


      • Anonyymi

        Hinta-arviot ei pidä ja asiakkaalle vit...llaan.


    • HuollatanHalvalla

      Vinkiksi: www.autojerry.fi

      Tuolla sivustolla voit jättää tarjouspyynnön eri korjaamoille auton huolloista. Tarjouspyyntö ei velvoita ostoon tai mihinkään. Helppo tapa ainakin saada osviittaa huollon hinnan suuruudesta ja tarvittaessa valita mieleinen hinta/korjaamo auton huollolle.

      Hakusanat: halpa edullinen korjaamo autokorjaamo huolto autohuolto kohtuuhintainen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe