Miksi miehet eivät anna

kyllästynyt

Olen pitkään seurustellut mieheni kanssa ja olisin valmis seksiin koska tahansa! Aina kun ehdotan että haluaisin panna niin vastaus on että huomenna tai että päätä särkee. Haluaisin miehiltä kommentteja asiasta koska kaverini myös potee samaa ongelmaa! Miksi miehet aina valittaa että naisilta ei muka saa? Kyllä meitä seksinhaluisia naisia riittää!

21

3269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selvähän tuo.

      Et vain ole miehen mielestä tarpeeksi pantavan oloinen. Tai sitten tyypillä ei värkit pelaa tai on homo. Vaihda ukkoa. Meitä kenelle toosa kelpaa piisaa kyllä.

      • ettei

        sinun sairastamasi herpes ja muut alapään vaivat ole vieneet halua maan rakoon meinaan sellanen kellertävien ihville haisevien alushousujen röykkiö vessan lattialla ei paljon innosta


    • Pitäisi sun jo tajuta

      sinä et kiihota häntä tarpeeksi. Eikä hän taida olla turhan innostunut muutenkaan. Oikean kumppanin kanssa mies haluaa aina !

      • aina...

        Naiset ovat niin kyltymättömiä, mikään ei riitä. Exäkin kinusi aikansa uusintoja ja muutenkin valitteli vähäisestä seksistä, kehotin käyttämään sormia jos en jaksa ja jos ei riitä, niin apuvälineitä, vaikkapa kurkkua jääkaapista. Ja kyllähän sitä sitten seksin kanssa pärjättiin varsinkin sen jälkeen, kun hän huomasi minun välillä innostuvan hänen leikeistään oman kehonsa kanssa.


    • toimittanut...

      lääkärintodistusta joka todistaa ettei ole enää jälkitauteja edellisistä miehistä...

    • joopasen, joo..

      Vai ei mieheltä saa kyrpää???! Aika hauskan provon heitit palstalle, mutta samapa se, niin Internet vastaa kuin sinne huudetaan: yhtä pelle-vastauksia sait aloitukseesi...

      Arvoista "kyllästynyt" nainen:
      Kurkkaappas seuraavaksi sinne sinun kalsareihisi, ettei siellä nyt vaan roikkuisi varsipillu??

      • Haluton mies

        Mulla loppui halut siihen kun vaimolla oli haluton kausi. Vaimon halut palasivat, minun ei.


    • saman huomannut

      Mikä miehillä on?

    • milloin

      Vastaa heti kun tiedät missä on halukkaita normaalia naisia. toivoisin vielä aviossa olevaa.

      • koulutusta..?

        Minä ainakin koulutin muijaani kuukauden selibaatilla. Ei aluksi tajunnut mistä oli kysymys, mutta kun otti viimein asian puheeksi ja syy selvisi, niin oli aika tyrmistynyt. Mutta oppipa läksynsä ja nykyään uskoo puhettakin, ei vissiin suihkurunkkaukseen palaaminen kiinnosta.


    • Tulen tilalle

      olen sitä mieltä ,että äijä on homo tai sitä viiraa jotenkin pahasti päästä.Minä itse olisin ainakin valmis milloin vaan,jos rakkautta ja rakastelua olisi tarjolla.hellikää äijät naisianne kun teillä sellainen vielä on!

    • kyllähän se monasti haluttas kun ois niitä halukkaita kasper99

    • miten sinuun saa yhteyden niin voitais kokeilla kasper99

    • Suloinen_kosto

      Oon naimisissa niin v*ttumaisen narsun kanssa, että ei vois vähempää kiinnostaa seksi sen kanssa. En ole antanut enää viiteen vuoteen, enkä tule koskaan antamaankaan. Niin paskamainen on ollut lapsia kohtaan, että kosto on tältä osin suloinen. Saapahan juopponarsu olla sitten puutteessa lopun ikäänsä.

    • homoukkoja

      Minulla oli pihtarimies ja syykin oli selvä, en ollut hänestä haluttava ja toinen syy oli se, että petti miesten kanssa ja kovin on eronkin jälkeen pääosin ollut kiinnostunut miesten panemisesta mutta naisen kanssa seurustellaan ja siltä pihdataan sitten. Haukutaan rumaksi, läskiksi, epähaluttavaksi tai ihan miksi nyt vaan sattuu, eikä tahdo seisoa eikä kiinnostaa. Vaimon käsketään räplätä itseään tai hoidella leluilla ja ollaan jatkuvasti impotentti. Ei edes viitsitä hakea potenssilääkkeitä kun ei kiinnosta. Tietysti nekin menisi sitten poikien saunailloissa, että turhahan niitä on hakea ja sitten vaimon laskea mihin ne häviää.

    • osataan_sitä_täälläkin

      Jos naisen turpa laulaa liiaksi tai seksiä odotetaan saavan repaleinen T-paita päällä, niin ei irtoa täältä, ei niin millään..

    • CillitBang

      käy iltasella patjalle alastomana vatsalleen and open it by you hand ... pian huomaat miten alkaa paikat tutisemaan

    • Seksi ei ole maailman tärkein asia parisuhteessa vaikka sillä onkin erittäin suuri pareja yhdistävä vaikutus. Sen vaan pitää perustua yhteiseen kiinostukseen ja myös toinen toisensa kunnioitukseen. Yhdessä siitä tulee loistavaa elämää. Ei toinen toistaan pakottamalla oikeastaan mistään asiasta tule mitään hyvää.

      Teidän kohdallanne on ehkä vain se nuoruuden intohimo päässyt vähän väljähtymään.
      Keskustelkaa toistenne kanssa ja kosketelkaa myös.
      Ennen kaikkea kunnioittakaa toisianne.

    • Tyhjäolo

      Entisessä parisuhteessa tapahtui etääntymistä. En jaksa kaikkea selittää, mutta lopputulema oli se, että mies haki netin (facebook palstat) kautta s-seuraa. Tässä kohtaa kaikki mieslukijat haukkuvat, että en ole seksikäs, kiinnostava tai rikas, että sehän oli hyvä, että mies haki seuraa muualta, kun kotoa ei heru. Se on aika mielenkiintoista, kun yrittää pitää hepeniä ja ehdottaa uusia ideoita piristämiseen, niin mies valittaa ja ei lähde mihinkään mukaan, mutta netistä haetaan seksiseuraa.

      Se on hyvä, kun mies sanoo, että seksi ei ole maailman tärkein asia ja se on suuri vale. Miehelle seksi on tärkein asia vielä 80-vuotiaanakin.

      Jossain vaiheessa parisuhteesta tulee suorittamista, jopa epämiellyttävä ja turvaton olotila. Ei voi luottaa. Se ei ole suurta rakkautta, mitä on kuvitellut. Se voi olla yhdestä tai kahdesta kuukaudesta kiinni ja kaikki hienot asiat mitätöidään hetkessä. Mitään kunnioitusta ei ole. Loppufinaali on yhtä sotaa.

      Elämä on epätäydellistä, mutta lähimmän ihmisen kanssa ei ole hyvä olla liikaa riitaa, draamoja. Että olisi hyvä olo kummallakin. Totaalisen ryöpytyksen kohteena olleena ei voi odottaa suuria ihmeitä.

      • occopution

        Olipa hyvä kirjoitus-luin tämän moneen kertaan :D Kaikki kaunis yhteinen koettu voi todellakin sortua hetkessä.


      • Tyhjäolo
        occopution kirjoitti:

        Olipa hyvä kirjoitus-luin tämän moneen kertaan :D Kaikki kaunis yhteinen koettu voi todellakin sortua hetkessä.

        Kiitos. Se on täysin käsittämätöntä, miten kaikki hyvä voi sortua parissa kuukaudessa. Kun tarpeeksi ärsytetään, niin en tiedä, mitä olisi voinut tapahtua, jos mun kaverit eivät olisi puhuneet järkeä. Pelottavaa. Onneksi on takana. Elämä on hullua. Olen ollut niin väsynyt kaikesta, että olen vain nukkunut lomilla yötäpäivää. Joskus täytyy vaan nukkua. Toki on ikävä hyviä alkuaikoja ja olin tosi onnellinen, mutta en tajua, miten kaikki meni niin päin puuta. Ihan hirveää riitelyä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1445
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1222
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1205
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe