Onko ilmaisia hevospelejä netissä??

Minä..

Moi! Tietääkö kukaan onko missään muualla kuin hevoset.com:issa ilmasia hevospelejä?? Siis sellaisia ettei niitä tarvitse ladata. Jos tiedätte, lähettäisittekö osotteita minulle?

99

16018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelejä

      Polluxinfo sivuilla on joitain hevospelejä, mutta ei kuitenkaan kauhean kivoja ( minun mielestä). Siellä on muistipeli ainakin, on muitakin, en muista mitä. www.polluxinfo.com

      • Minä..

        Kiitoksia!! Menen sitten sinne...


    • Diiva<3

      miniclipissä on pari.. show jumping on kiva

      • Asterix<3

        www.horseland.com siin on yks se on iha ok peli sit :)


      • JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

        Upeet pelit!
        Jatkakaa samaan malliin.


      • -Kuir-

        Toi joku www.abc.net.au
        Nii miten sen riimun saa sille hevoselle? Ja muutenkin en tajuu siitä pelistä mitään . . .
        Että voisitko kertoo tarkemmin?


      • _JULIA_

        Niin kun tossa on toi abc.net.au jne se sivu, niin kun sitä klikkaa niin tulee vaan
        ' Sorry, Page not Found. '
        Kun klikkaan siitä alempaa ' ABC Home Page ' Niin en löydä sieltäkään mitään hevospeliä..? Voisitko vähän neuvoa tai jotain .. 8)


      • ?
        -Kuir- kirjoitti:

        Toi joku www.abc.net.au
        Nii miten sen riimun saa sille hevoselle? Ja muutenkin en tajuu siitä pelistä mitään . . .
        Että voisitko kertoo tarkemmin?

        Mite sinne hevopelii piäsee Ruuditus?


      • elskunjutut

        howrse.com on ainakin yks hevos peli se on ihan kiva mut ei niin täydelinen


    • Oxfordshire

      siinä pelissä pitää eka harjata,pistää satula huopa ja sen päälle satula sit klikata 2 kertaa hepan etujalkoja sen jälkeen saa suitset päähän

      • Elli ja Zorro

        Siis miten tohon peliin pääse mistä sä nyt Oxfordshire puhut? kyl mä sen tajuun jos pitää mennä sin http://www.abc.com tai net mut miten sinne hevosnhoitopeliin pääsee? Kertokaa PLACE!


    • Susu99

      Ainakin polluxinfo.comissa on kolme en tiedä muita (paitsi hevoset.com)oon yrittäny itekki ettiä googlesta mut eipä oo löytynyt (paitsi polluxinfo.com)

      • kaisukki1

        kannattaa kokeilla star stable hevos peliä siinä voipäästä uusiin jännittävii paikkoihin saada uusia hevosia ja voisiinä hoitaa heppaakin...


    • hygtfrdesw4edfg

      Vaikka missä!!!

    • Pr...o

      www.tallini.fi on yksi sivusto...mutta tooooooosi tylsä

      • Kiwi001

        Mistä oot saanu päähäs, et tallini on tylsä?! Se on mmailman paras sivusto, mitä netistä löytyy!!! >8[


      • Bansku.......
        Kiwi001 kirjoitti:

        Mistä oot saanu päähäs, et tallini on tylsä?! Se on mmailman paras sivusto, mitä netistä löytyy!!! >8[

        Tallinikin on surkee!


      • Joku
        Kiwi001 kirjoitti:

        Mistä oot saanu päähäs, et tallini on tylsä?! Se on mmailman paras sivusto, mitä netistä löytyy!!! >8[

        Moi ! Se talliin.fi on iha p.a. Siin ei voi ees hoitaa niIt heppoi! Iha perseestä!


    • kiiku

      oon ettiny ihan samaa ja haluisin myös ilman sisään kirjautumista.haluisin sellasia pelejä mis hoidetaa heppaa.

      • kaisukki1

        koita horse jumpig 1-4.


    • _Hepofani_

      Onhan yks , mutta se on enkuks ja siihen pitää rekisteröityä. www.howrse.com


      Huom: minut löytää nimellä LemonadeC
      (=

      • tietämätön???

        tunniste? en tajunnut?


    • SnowScene

      Laitat vaan et Free Horse Games googlen hakuun ni tulee vaik kuinka paljo :)

      • JennamAu-

        Hei kiitti! Nää on ihan sika hyvii pelejä. (:


    • Kiwi001

      Horsegames.com sivulla on paljon ilmaisia hevosplejä. Kannattaaa käydä! ;)

    • Emppy

      Howrse on yksi paikka, tosin mielestäni aika monimutkainen. :D

    • Twitty

      Tiiän vaan yhen hyvän...

      www.howrse.fi

    • Vanhempi hevostelija

      Tässä erittäin hyvä ilmainen peli
      www.virtualhorseranch.com
      Sen sijaan että olisi vain yksi hevonen, ideana on pyörittää kokonaista tallia ja hevostilaa. Peli on englanniksi.

      • miina maria

        miten sinne pääsee kirjautumaan


      • miina maria

        vanhempi hevostelija


    • Heppa pelit mielessä

      howrse on nykyään suomeksikki

    • Bansku.......

      Howrse on SURKEE PAIKKA

      • kysyjä???

        EI OO!!!


      • hevosfanittaja

        No, minun mielestäni ei. Suosittelen Howrsea kaikille heppafaneille ja muillekkin ! Alkuun se kyllä ehkä on aika hankalaa, mutta ajan myötä taidot karttuu. Itse olen howrsessa pelaamassa, enkä ymmärrä miksi se olisi niin SURKEA että siitä pitää kaikille kuuluttaa. Jos ei pidä howrsesta, niin voi minusta pitää sen omana tietonaan.


      • sara222

        NIIMPÄ HOWRSE ON IHAN TYHMÄ PAIKKA


      • sara111
        sara222 kirjoitti:

        NIIMPÄ HOWRSE ON IHAN TYHMÄ PAIKKA

        anteeks toi:NIIMPÄ HOWRSE ON IHAN TYHMÄ PAIKKA koska lähin tekee leipää ja kaveri kirjotti ton


      • JEP!!!

        JEP! Se ryösti mult 450€


    • kysyjä???

      Niin mä en löäytäny sielta abc paikasta yhtaan pelejä :( ei ainakaan netti pelejä niin voiko joku neuvoa??

    • mimosa111

      howrse ei oo surkee paikka vaan just hyvä mä oon siellä nimimerkillä anna- saa pyytää kamuks :))

      • miina maria

        niin onkin mul on siel kaks varsaa ja kaks aikuista


    • minä itse

      on se on howrse ja sitä ei tarvii ladata

    • lollipoop

      minullakin on howrse sen parempia netti pelejä saa etsiä ja tallini.fi on mielestäni surkea

    • Howrseus

      Tiedän ainakin yhden ilmaisen hevospelin netissä - se on Howrse (www.howrse.fi). Kun olet luomassa kyseiselle sivustolle käyttäjätunnuksen ja sinulta pyydetään sinulle Howrsen esittäneen pelaajan nimi, niin pistä siihen kohtaan esim. Cinra ja lisää mahdolliset muut tiedot. ^^

    • Eevee, (howrsessa)

      www.howrse.fi kun kysytään nettipelin eesittelijää, laittakaa Eevee.

      • Anonyymi

        ei siihe oo pakko laittaa mitää


    • bella-sara

      Ettitteks hevos peliii?? tiiän ainakin yhen täs on linkki jol pääsee sen etusivulle : http://www.bellasara.com/ jos ei toimi niin kirjota vaan googleen Bella Sara

    • Minä..

      Missä pelissä pitää saada se hevonen sieltä tallista ulos?

    • heppa fani

      hei mä en tajuu abc en löydä sieltä mitää heppa pelii

    • Heppahullu

      Howrse on nyt myös suomenkielinen sekä sinne on tullut paljon uusia rotuja. Suosittelen Howrsessa pelaamista :) !

    • Minä vaan..

      Heppahullu: Olen kanssasi samaa mieltä. Howrse on ihan hyvä paikka! mun kaveri lopetti howrsen kun sen heppa kuoli... multakin kuoli yks varsa ja yks aikuinen hevonen mut oon tajunnut sen pelin idean. Tulkaa vaan pelaamaan Howrsea!

      • ...

        Haahaaa! mul ei oo kuollu yhtää heppaa ja mul on ylimaalisii ja yksisarvisii ja villei! HAAHAA!


      • kaisukki1

        ne ei oo ylä maallisii ne on ylin maallisiii


    • I <3 HORSES

      Howrse on paras!!

    • outoli24

      Missä sielä ABC paikassa on se heppapeli?

    • tappi?

      Howrse on paras paikka!ite oon siel nimimerkillä tappi?

    • hepo l am

      Howrse on the best!!

    • parsajeij

      Howrse;)♥

    • Sheleick

      Howrse,tallini.fi,Bella Sara,Meikkauspelit.com,1001 pelit ja kaikenlaisia muuta mutta ensin pitää vaun laittaa hakuun: hevospelit verkossa. :)♥

    • kakka on namia <3

      mikä se yhe paikan nimi oli...se oli joku Pony Plox mikä se oli, kaverin kaa etittii ainaki yli viistoista minuuttia nii ei...ei löytyny...jos joku tietää sen pelin nii vois lähettää siitä linkin? ;) eiks jee?

    • XD!!!

      Joo, Howrse on tosi hyvä ku siin pääsee jyvälle.=)

      Ja sit esim 1001 peleis on heppapelei jne...?

      Mut howrsea suosittelen, löydät mut nimimerkillä XD!!! eli myös noi huutikset siihen.

    • minun ponini

      Mäkin oon howrsessa. oon sil minun ponini tunnuksel. pyydä kamuks.

    • H1nku

      Mäkin olen Howrsessa mun pelaaja on siellä: Puna ...


      HOWRSE IS THE BEST!!!

    • heppa höperö

      www.gallin.fi

    • Riding club peli

      Tiiän yhe pelin. se on www. Riding club peli.
      siin voi ratsataa ja hoitaa ja siin voi tehä kaikkee kivaa. ite pelaan siin Lotta5:tosella pyytäkää kamuks!

    • Tässä oliis jotaakin

      Ohhoh näin että tarviitte apuu joten kerron teille jotakin paikkoi -Star Stable
      -horse games
      -tallini
      -howrse
      -horse glub
      muutes see star stable on englannin kielinen mutta jos ostaa siellä sellaa sen
      star jutskan nii saa maksaa ihaan euroilla mutta onhaa siellä muitankin suomalaisia kuin mää !
      kannattaa kokeella!!!!! ;)

    • kyllästyykeksiin
    • howrse1

      Howrse is best !!!! tunnukseni on emmi love wiennah

    • Hulluna Hevosiin
    • W.E

      Planet horse on yks se pitää ladata ja se on täysin ilmaista ja myös Satr Stable on ihan sairaan hyvä

    • janu2

      pitääkö star stable ladata

    • Howrsettaja

      Hepofani,Howrsesta on ollu khyl jo kauankin suomenkielinen versio.

      • kaisukki1

        5 vuottajo


    • starstable

      starstable on kiva :)

    • Hauskoja heppapelejä
    • Tässä muutama

      No tässä 2 hevospeliä, joihin pitää rekisteröityä:

      StarStable
      Howrse

      Sitten myös löydät niitä erinlaisilta peli sivuilta esim.

      1001
      Pelikone
      HorseGame

      Sitten ladattavia:

      PlanetHorse
      Unelmahevonen

      -------------------------------------------------------------------------------------------------------------Toivottavasti minusta oli apua!

    • Bekka sarua

      Bella sara on ilmainen ja hyvä peli

    • Howrsehullu

      Howrse on todella hyvä ;) Mun mielestä

    • Kirppu :)

      Tota oon yrittäny etii hevospelei mut ei löydy kun howrse ja se on hyvä peli mut en löydä muita pelei autaisitteko? :)

    • virtuaalitallilainen

      entä oletko koittanut virtuaalitalleja?

    • Tuntematon (:

      Star Stable Online, pitää ladata ja kirjautua, mutta on myös sen arvoinen :D

    • ihmettelijä

      tietääkö kukaan suomen kielisiä hevos pelejä?
      P.S.ei howrsea....:))

    • :)))))))))))))))))))

      TÄÄ ON PARAS PELI IGIN

      starstable.com

      • hmphhhhh

        Star stable Online on ilmainen hevospeli joka pitää ladata koneelle. Ottakaa huomioon että ei ole olemassa kunnon pelejä joita ei pitäisi ladata.
        Star stable Online on kiistatta paras hevospeli verkossa.


    • heppa fani

      moi!tietääkö kukaan että onko missään sellaisia hevos pelejä joita ei tarvitse ladata ja ne olisivat ilmaisia

    • fhgfhgökjrhedög

      howrse.fi

      horse-games.org

    • katapultti1

      On HOWRSE. Se on ilmainen:)

    • jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

      Hmm? en ole ihan varma.....Ainakin kirjastosta pitäs saada jotai hevos pelei ehkä:)
      En muist minkä nimisii/niminen se peli on ): Ainaki oon nähny riihimärn kirjastos:)
      Toivottavast oli apua;)

    • peto0707
    • puukavio

      voitte myöskin käydä kurkkaamassa virtuaalitalliani osoitteessa:
      monitoimitallipuukavio.blogspot.com

      talli toimii roolipelin tavoin

    • Soxsu

      1001 pelit

    • sso

      alicia online on y

      • sso

        toi oli on y vahinko


    • Howrse-pelaaja

      Howrse ainakin! Tosi hyvä minun mielestä :) Myös star stable on ihan okei. :)

    • 1ssu

      Polluxkerhon pelit oli aika tylsiä.

    • 1ssu

      pelasin howrsea joskus.ajat sitten.mutta lopetin.

    • 1ssu

      minä kasvatin vähän joka rotua.yks syy miks lopetin oli se, että sinne ei tullut suokkeja vaikka moni niitä sinne pyysi. pelaajien toiveita ei siis kuunneltu!!

    • 1ssu

      en siis pelaa nettipelejä.unelmahevosesta sais tulla tablettiversio.kuka muu on samaa mieltä???!!!
      se kun oli hyvä!!

    • Anonyymi

      joo on esim 1001 peleissä mut ne on vammasia!
      MUTTA howrse ON PARAS JA ILMAINEN MUTTA SEN VOI MYÖS LADATA JOS HALUAA!!!!!!!!!
      että howrsea voi pelata myös ilmaisena netissä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe