Generic Trigger X

RogiZZ

Onko kukaan kuullut tai onko kenelläkään kokemusta kyseisestä moposta tai samasta merkistä? Onkohan kyseessä laatuvehje vai onko tämä jotain "humpuukia"?

http://www.genericeurope.com/__en__/_trigger_x_/index_x.php

85

38981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sierra-fan

      en oo kuullukkaan, onko skootteri vai?

      • RogiZZ

        kato linkistä!


      • xcxcxcxcxcxcxc
        RogiZZ kirjoitti:

        kato linkistä!

        no en mä ainakaaan oo kuullu tollasesta yhtää... en mä tiä


      • joku122333

        se on tosi hyvä mopo on ollu 2 vuotta ei mitään vikaa oo tullu.vakiona on laista mut ku ottaa kurin pois niin menee sen 70.kannattaa ostaa suosittelen


      • kalle.eronen
        joku122333 kirjoitti:

        se on tosi hyvä mopo on ollu 2 vuotta ei mitään vikaa oo tullu.vakiona on laista mut ku ottaa kurin pois niin menee sen 70.kannattaa ostaa suosittelen

        onks noi kurit helppo ottaa pois ja laittaa takas voisitko selittää hieman? silleen et tyhmäkin ymmärtää :D


      • joku112
        kalle.eronen kirjoitti:

        onks noi kurit helppo ottaa pois ja laittaa takas voisitko selittää hieman? silleen et tyhmäkin ymmärtää :D

        kurin ottaminen on aika helppo ottaa pois.itellä ei oo ollu mitää vaikeuksia sen kanssa.mut siitä en tiedä et onko se helppo saada sinne takas .kyllä kai.generic on paska vakiona kulkee vaan 45


      • warfare2
        joku112 kirjoitti:

        kurin ottaminen on aika helppo ottaa pois.itellä ei oo ollu mitää vaikeuksia sen kanssa.mut siitä en tiedä et onko se helppo saada sinne takas .kyllä kai.generic on paska vakiona kulkee vaan 45

        mutta miten kurit saa pois ?? voitko selittää?


      • asasfasfa
        warfare2 kirjoitti:

        mutta miten kurit saa pois ?? voitko selittää?

        alkukäyrässä on sennomen pilli mikä on noin 10cm pitkä se pitää katkast juurest ja sitte ilman suodattimest semmon snorkkeli pois ei oo iso homma noin 30m menee takas joutuu sitte hitsaa sen pillin kiinni mut ei silti hirveen iso


    • Samiam_

      Käyppäs Motot.netistä kattomas tietoja. Yleisessä mopokeskustelussa on keskustelua Genericeistä. Sielläkään ei ole käytännön kokemusta mutta muuta tietoa on.
      Mottorit ovat Minarelli AM6:n kopioita, jotka ovat tehty samassa tehtaassa kuin esim. CPI j Keewayt. Tehtaat sijaitsevat Kiinassa, mutta siellä on n. 70-80 itävaltlaista henkilöä varmistamassa laadun. Näin kerrotiin kun lähetin sähköpostia Motonovalle

      Linkkejä Genericiin liittyen:
      http://www.motonova.fi/document.aspx?DocID=1142
      http://www.motoluukku.fi/mopo.html
      http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedService

      • tietää 100% sesti

        Tehdään Kiinassa ei ole yhtäkään itävaltalaista tehtaalla töissä eikä tehtaassa tehdä mitään CPI:tä tms täysin perätön väite Motonovalta koska otin tehtaasta tiedot ja he kertoivat.
        Se siitä Kiinalaisesta eli täysin Kiinalainen tuote.


      • väinö92
        tietää 100% sesti kirjoitti:

        Tehdään Kiinassa ei ole yhtäkään itävaltalaista tehtaalla töissä eikä tehtaassa tehdä mitään CPI:tä tms täysin perätön väite Motonovalta koska otin tehtaasta tiedot ja he kertoivat.
        Se siitä Kiinalaisesta eli täysin Kiinalainen tuote.

        niin kiinantehdas tekee mopoja niin keewaylle cpi:lle kuin myös generic:lle, tarkistin asian


      • Diiih
        väinö92 kirjoitti:

        niin kiinantehdas tekee mopoja niin keewaylle cpi:lle kuin myös generic:lle, tarkistin asian

        laitteilla on siis eurooppalainen laadunvalvonta ja suunnittelu. Valmistus kiinassa..


      • oikeaa tietoa
        Diiih kirjoitti:

        laitteilla on siis eurooppalainen laadunvalvonta ja suunnittelu. Valmistus kiinassa..

        Tehtaalla ei ole eurooppalaista laadubvalvontaa vain suunnitelu on euroopasta.


      • asdguhjihjk
        oikeaa tietoa kirjoitti:

        Tehtaalla ei ole eurooppalaista laadubvalvontaa vain suunnitelu on euroopasta.

        vaikka vanhahko viesti onkin .. niin väärässä, laadun valvonta tapahtuu myös euroopasta käsin. Tarkistin asian. Tämä kyseinen Itävaltalainen kulkuneuvo on syti Eurooppalainen joka valmistetaan Kiinissa että Itävallassa.


      • kopioita

        vai?:O no eei nee sit varmaa iha paskoi, ittellä am6 moottoril viäl ku tiätäis mikä takuu nois o...


      • naamiokala
        kopioita kirjoitti:

        vai?:O no eei nee sit varmaa iha paskoi, ittellä am6 moottoril viäl ku tiätäis mikä takuu nois o...

        niis on 2 vuotta takuuta


      • joku poika jostai

        miks pitää saad jtn 3000€ mopoi ku sit nopean kolmen vuode jälkee pitäis saad jo auto? Mopoi ne kaikki o ja mulle riittää et niil voi vaa kulkee, materiaalit on samoi mopos ku mopos. Valmistaja maa eri


    • makkekkM

      tänään kävin kattoo ja kyllä ne siellä sano että kiinassa niillä on 120 laatutarkastajaa siellä tehtaalla..on muuten tosi iso mopo.:/

      • oikeaa tietoa

        Tehtaassa ei ole yhtäkään eurooppalaista laadunvalvojaa mistä tämmöinen tyhmä väite että olisi


      • NAURETTAVAA!!!
        oikeaa tietoa kirjoitti:

        Tehtaassa ei ole yhtäkään eurooppalaista laadunvalvojaa mistä tämmöinen tyhmä väite että olisi

        Derbi on erittäin ominaisuuspitoinen mopo, joka on markkinoiden pienitehoisin mopo. Siitä saa oikeilla valinnoilla entistä hienomman ja tehokkaamman. Derbi on mopo, jota voimme suositella kaikille! (Suomeksi - emme kenellekään). Lupaamme, että Derbisi kerää katseet missä sillä ikinä ajatkin. (Tai työnnät) ELI EN PALJON HAUKKUISI MUITA MOPOJA!!!! KOITTAKAA JO TAJUTA ETTÄ MOPO VOI OLLA VAIKKA MARSSILAINEN MUTTA SE YLEENSÄ VALMISTETAAN MUUALLA JOPA TEIDÄN DERBIT JA MUUT "JOILLA LISÄTÄÄN EGOA MITÄ EI MUUTEN KAVEREIDEN SILMISSÄ OLISI"


      • meekotii
        oikeaa tietoa kirjoitti:

        Tehtaassa ei ole yhtäkään eurooppalaista laadunvalvojaa mistä tämmöinen tyhmä väite että olisi

        sä et tiedä mtn, ne kootaan vaan kiinas, mut laadunvalvonta itävallas -.- wnb


      • asfasfsdgsetwqw
        NAURETTAVAA!!! kirjoitti:

        Derbi on erittäin ominaisuuspitoinen mopo, joka on markkinoiden pienitehoisin mopo. Siitä saa oikeilla valinnoilla entistä hienomman ja tehokkaamman. Derbi on mopo, jota voimme suositella kaikille! (Suomeksi - emme kenellekään). Lupaamme, että Derbisi kerää katseet missä sillä ikinä ajatkin. (Tai työnnät) ELI EN PALJON HAUKKUISI MUITA MOPOJA!!!! KOITTAKAA JO TAJUTA ETTÄ MOPO VOI OLLA VAIKKA MARSSILAINEN MUTTA SE YLEENSÄ VALMISTETAAN MUUALLA JOPA TEIDÄN DERBIT JA MUUT "JOILLA LISÄTÄÄN EGOA MITÄ EI MUUTEN KAVEREIDEN SILMISSÄ OLISI"

        mikä vitun vika siin kiinas on? ootteko saatana käyny kattoos sie tehtaal?luuletteko et se on vitusti erilaist ko japanis?HERÄKKÄÄÄ!!!suurin osa mopon osista tehään kiinas eikä siel oo huononpi laatu kiina on kehittyny vitusti viime vusikymmenen sisäl ittel on tommonen mopo mittaris 5tkm eikä mitään vikaa kurit on vitus ja välit 10/65 menee joku 60 ja kiihty vitunhyvi


      • ktxdkl
        NAURETTAVAA!!! kirjoitti:

        Derbi on erittäin ominaisuuspitoinen mopo, joka on markkinoiden pienitehoisin mopo. Siitä saa oikeilla valinnoilla entistä hienomman ja tehokkaamman. Derbi on mopo, jota voimme suositella kaikille! (Suomeksi - emme kenellekään). Lupaamme, että Derbisi kerää katseet missä sillä ikinä ajatkin. (Tai työnnät) ELI EN PALJON HAUKKUISI MUITA MOPOJA!!!! KOITTAKAA JO TAJUTA ETTÄ MOPO VOI OLLA VAIKKA MARSSILAINEN MUTTA SE YLEENSÄ VALMISTETAAN MUUALLA JOPA TEIDÄN DERBIT JA MUUT "JOILLA LISÄTÄÄN EGOA MITÄ EI MUUTEN KAVEREIDEN SILMISSÄ OLISI"

        EN sano että kiinassa valmistetuissa mopoissa olisi vikoja sen enempä kuin eurooppalaisissa. Mutta ei omassa derbissäkään mitään ongelmia ole ollut


    • mistermopedi

      itsellä on pelittänyt generic trigger SM jo 2 ja puoli vuotta ja pelittää täydellisesti en ole muuta joutunut tekämään kuin vaihtamaan kerran rattaat nekin tuli itse rällättyä ja se ei ole kiinalinen =D se on itävaltalainen merkki tiedoksi vain=)

      • Samiam_

        Miten olet ostanut mopon 2,5 vuotta sitten, kun Suomeen niitä alettiin tuomaan tänä keväänä. Vai oletko ostanut ulkomailta..? Ja kyllä, ne valitettavasti ovat kiinalaisvalmisteita, joskin itävaltalasten valmistuttamia.


      • mistermopedi
        Samiam_ kirjoitti:

        Miten olet ostanut mopon 2,5 vuotta sitten, kun Suomeen niitä alettiin tuomaan tänä keväänä. Vai oletko ostanut ulkomailta..? Ja kyllä, ne valitettavasti ovat kiinalaisvalmisteita, joskin itävaltalasten valmistuttamia.

        Kyllä, siis ostin moponi itävalloista generic trigger sm mopo tulee nyt pikku veljelle se uusi malli ja tehdas on kyllä kiinassa 110 itävaltalaista
        työntekijää ja myöskin pösöä tehdään kiinassa .. samoin derpiä ja gillettiä, eli en menisi sanomaan mitään vastaa ennen kuin itse luet esim. derpin sivuilta valmistus maat ..


      • >yo<
        mistermopedi kirjoitti:

        Kyllä, siis ostin moponi itävalloista generic trigger sm mopo tulee nyt pikku veljelle se uusi malli ja tehdas on kyllä kiinassa 110 itävaltalaista
        työntekijää ja myöskin pösöä tehdään kiinassa .. samoin derpiä ja gillettiä, eli en menisi sanomaan mitään vastaa ennen kuin itse luet esim. derpin sivuilta valmistus maat ..

        Tosi on, mopot tehdään Kiinassa vain siksi kuin siellä on halpaa ja osaavaista työvoimaa. Generic Trigger sm on toiminut itselläni nytten 1Kk ihan moitteitta joten ei se mikään "halppis" tuote ole joka näkyy jo hinnasta. 2260€. Vertaa Keewayhin joka maksaa 1990€. Joltain tuo 300€ kuullostaa vähältä mutta mitä sillä saa?


      • pööööööööööööööööö
        >yo< kirjoitti:

        Tosi on, mopot tehdään Kiinassa vain siksi kuin siellä on halpaa ja osaavaista työvoimaa. Generic Trigger sm on toiminut itselläni nytten 1Kk ihan moitteitta joten ei se mikään "halppis" tuote ole joka näkyy jo hinnasta. 2260€. Vertaa Keewayhin joka maksaa 1990€. Joltain tuo 300€ kuullostaa vähältä mutta mitä sillä saa?

        mulla on nyt ollu vähän yli kuukauden toi generic oon ajanu jo n: 1500km ja hyvin on kestänyt ei mitään ogelmaa! kertokaa omia kokemuksia


      • X0R
        pööööööööööööööööö kirjoitti:

        mulla on nyt ollu vähän yli kuukauden toi generic oon ajanu jo n: 1500km ja hyvin on kestänyt ei mitään ogelmaa! kertokaa omia kokemuksia

        mitä kureja on Genericin XOR skootteris? ostin vasta semmosen eikä oo vielä kerenny katomaan ku on töitä et ois helpompi jos joku tietäs.


      • pööööööö
        X0R kirjoitti:

        mitä kureja on Genericin XOR skootteris? ostin vasta semmosen eikä oo vielä kerenny katomaan ku on töitä et ois helpompi jos joku tietäs.

        en tiedä mis nois skoottereissa on kureja mut tos sm genericissa on ainakin siiis alku käyrässä mis saa putken poikki


      • freetu
        X0R kirjoitti:

        mitä kureja on Genericin XOR skootteris? ostin vasta semmosen eikä oo vielä kerenny katomaan ku on töitä et ois helpompi jos joku tietäs.

        hukkaputki hitsaamal


      • katovtugooglest
        Samiam_ kirjoitti:

        Miten olet ostanut mopon 2,5 vuotta sitten, kun Suomeen niitä alettiin tuomaan tänä keväänä. Vai oletko ostanut ulkomailta..? Ja kyllä, ne valitettavasti ovat kiinalaisvalmisteita, joskin itävaltalasten valmistuttamia.

        ei oo mitään kiinalaista, ne kootaan siellä, kvg:)


    • kanni

      juu..mulla on itellä tollanen ja on pelittäny ihan hyvin...aika korkea kyllä on ja painava mutta on ihan laatu vehje.

    • Nimetön

      Itellä on Generic trigger x ja toimii hyvin :)
      suosittelen.. hieman ehkä korkee mutta sitä saa madallettua.

      • nimedön

        Tuommosta olen itekki miettiny, mutta olen vähä lyhemmänpuoleinen.. Saako paljonkin madallettua?


    • ap123456

      Mutta saako tohon mistään varaosia niinkuin muihin laatumopoihin.....?

      • pööööööö

        vara osia saa hyvin koska yamaha dtn koneen osat käy generikin koneesee..... jyväs kylässä on yksi hyvä liike ainakin mc-kaksikko... onko teillä ollut mitään ongelmia kyseisen mopon kanssa?


      • ............
        pööööööö kirjoitti:

        vara osia saa hyvin koska yamaha dtn koneen osat käy generikin koneesee..... jyväs kylässä on yksi hyvä liike ainakin mc-kaksikko... onko teillä ollut mitään ongelmia kyseisen mopon kanssa?

        tää trigger kulkee tasasella ilman kureja? ja paljonko on polttoainetankin koko?


      • pööööööö
        ............ kirjoitti:

        tää trigger kulkee tasasella ilman kureja? ja paljonko on polttoainetankin koko?

        mulla menee 75 ilman kureja ja mitää muuta en ole tehny poltto aine tankin koko on 10,1 litraa


      • gtx50
        ............ kirjoitti:

        tää trigger kulkee tasasella ilman kureja? ja paljonko on polttoainetankin koko?

        on aika vähän kun sillä päässe yli 100 kilsaa 10 litran tankillaa ja kulkee 63 km/h


      • Jökkeli
        gtx50 kirjoitti:

        on aika vähän kun sillä päässe yli 100 kilsaa 10 litran tankillaa ja kulkee 63 km/h

        No ompa vähän, litra per 10km. Keevayllä menee 3,5l sadalt


      • Kohler
        gtx50 kirjoitti:

        on aika vähän kun sillä päässe yli 100 kilsaa 10 litran tankillaa ja kulkee 63 km/h

        Mun gene SM ajettu n.3000 kulkee 90km/h ilman kureja,yhellä tankillisella ajaa 350km..eli ei mitään hätää.


    • augustushill
    • Sininen<3

      No hitto,mul on generic trigger x ja mul meni kaasuvaijeri paskaks ku olin ajanu vast 195km. On iha uus.

      • generic=vitun paska

        mulla OLI generic drigger X. selitän viat järjestyksessä. 1, mulla hajos startti moottori ennen 200km sain kuitenki toimimaan 2, kaasuvaijeri katkes noin 600km kohdalla ko ajoin ylämäkeen 3, moottori värisee ja rätisee, kun annan kierroksia mopoon moottori tärisee kuin siellä olisi osia irti. lähetettiin takasi maahantuojalle ja ostin derbin


    • gtx50

      mulla on samallane, on muuten tosi hyvä kun ottaa kurin pois.

    • Nimetön

      niin onko teil ollu mitää ongelmii trigger sm:ien kans? no päätin sitte vähä ruveta piristeleen tota ja otin siitä kurista vain sen pillin pois.... (eli se "suppilo" osakin jäi viel kiinni) noh´kulkihan se jo silläkin mukavasti mittarin mukaan 55km/h. meinasin jo ottaa loputki pois, tuli vaan mieleen kattoa riejun mittariin ja sitte tulikin kiva yllätys generic meni 55 jA rieju 65... et onko muitten mittarit valmistus vikaisii? ja taka lamppukin irtisanoi itsensä kuljetuksen aikana kotiin... mut muuten iha barbiderpii vastaava

      • nimetönn

        itelläni ollut trigger sm kohta noin vuoden, ei minkäänlaista vikaa ollut. Olen myös ite ottanu sen suppilon pois ja kulke semmoset 70-80km/h. sahasin tosiaan ihan koko suppilon pois :D


      • Ali baba
        nimetönn kirjoitti:

        itelläni ollut trigger sm kohta noin vuoden, ei minkäänlaista vikaa ollut. Olen myös ite ottanu sen suppilon pois ja kulke semmoset 70-80km/h. sahasin tosiaan ihan koko suppilon pois :D

        Terve, kannattaako ostaa jos olen 163 pitkä?
        Että paljonko istuinkorkeus?

        Kiits..


      • eihajuukaa
        Ali baba kirjoitti:

        Terve, kannattaako ostaa jos olen 163 pitkä?
        Että paljonko istuinkorkeus?

        Kiits..

        Jees, noi genericin mopot taitaa yleisestikki olla aika isoja.. niin oon mäki joten semmosen aattelin hankkia. nehän on jotai 1,2 metrii korkeita ja 2,6m pitkii. Isoi verrattuna derbii ainaki.

        Et en ostais jos olisin alle 180 senttinen =D


      • kergu
        Ali baba kirjoitti:

        Terve, kannattaako ostaa jos olen 163 pitkä?
        Että paljonko istuinkorkeus?

        Kiits..

        joo että ei kannata ihan ostaa jos oot alle 165 :P.
        Ite aion kyseisen mopon ostaa ja oon 187.
        suositteletteko kyseistä mopoa?


    • triggerX93

      Niin sitä vaan kun olen hankkimassa sitä trigger X, niin onko tämä mopo kamalan laiska vakiona muihin mopoihin verrattuna, esim derbiä paljonko on laiskempi? Kaikkihan nyt sen tietää että mopot on vakiona laiskoja, mutta onko tämä erityisen laiska?

      • miika poeka

        joo itselläni on ollut trigger puoli vuotta ja on normia laiskempi huomattavasti mutta se plussa kyllä on että halutessaan saa ätäköitettyä helposti ja on tosi hieno ja mukava kunhan alku ongelmat saa hoidettua.....!!!!


    • PullTheTriggerX

      Oon just hankkinu tämmöse triggerin ja ekaa kertaa ku ajoin sen liikkeestä himaa kulki hikisee 40km/h. se johtu tietysti siitä et se pitää ajaa viel sisään. nyt kolme päivää myöhemmin se kulkee jo viittäkymppii, ja meinattiin ottaa vähä noita kureja pois että se sais vähä potkuu enemmän. triggerit on laatuvehkeitä mut vakiona voi olla vähä laiskoja ylämäkiin jne. toisaalta jos siihen vaihtaa vaikkapa suuttimen isompaan nii kulkee heti jotain 90km/h. kurit ku ottaa veke ei kulu moottori ja tulee reippaammaks. Triggerit on sitäpaitsi paljo hienompii ja isompii JA HALVEMPII (mulle tasan 2000€) ku jotku fuko derbit.

      • älä edes harkitse

        ensinäkin. mopot on parempia ko ne on pienehköjä = helpommin esmi valoissa yltää jalat maahan, saa helpommin jalakselle, jos lähdet kaatumaan saat jalan /jalat ennemmin maahan, pystyt ajaan mestässä paremmin. ja toiseksi. konerikit näyttää sähköpotkulaudalta ja esim derbit/apriliat sentään on krossin rungosta muokattuja. itse sorruin tohon ja oon katunut sitä. onneksi maahantuoja otti sen takaisin. sain rahat pois ja ostin aprilian. paljon mukavempi ajaa


      • olen oikeassa

        Miten ees kehtaat verrata tota laivaa Derbiin?


    • Mikko-93.-.

      Tuo Generic Trigger X - Ihellä on semmone ja kyllä se ihan laatu vehje on siinä missä CPI ja Gileraki :D

      • hölynpölyä

      • ,,,,

        CH sen olla pitää eikä mitää paskoi kiinan mopoi jois ei oo ees AM 6 moottoria


      • lkadsjfj
        hölynpölyä kirjoitti:

        Ei Genericciä voi ees verrata Gileraan. tosiasia on että :

        generic trigger x (Kiina) hinta n.2099€ < gilera rcr (Italia) hinta n.2395 €

        Kannattaako säästää ~250-300 € ja ostaa tuntematon idän ihme ja kenties maksaa huoltotoimenpiteistä jatkossa enemmän ,vai ostaa heti laatu peli alle..

        Hinta lähteet:
        - http://www.bikeworld.fi/skootteri_hinnasto.php?merkki=Gilera
        -http://www.mc-scatter.com/catalog/mot/index.html

        se on kyllä iha totta et ei mitää genericii voi vertaa gileraan


      • vetäse
        hölynpölyä kirjoitti:

        Ei Genericciä voi ees verrata Gileraan. tosiasia on että :

        generic trigger x (Kiina) hinta n.2099€ < gilera rcr (Italia) hinta n.2395 €

        Kannattaako säästää ~250-300 € ja ostaa tuntematon idän ihme ja kenties maksaa huoltotoimenpiteistä jatkossa enemmän ,vai ostaa heti laatu peli alle..

        Hinta lähteet:
        - http://www.bikeworld.fi/skootteri_hinnasto.php?merkki=Gilera
        -http://www.mc-scatter.com/catalog/mot/index.html

        ihan eurooppalaine peli, ei se tarkota et se on itämaine jos se kootaan siel? -.-


    • Triggerin omistaja

      Sain tässä kesällä tommosen triggerin uutena ja siinähän oli toki kuristukset mutta niistä oli otettu osa liikkeessä jo pois jolloin se kulki huiput 55km/h (lol). Otinpa sitten loputkin kurit pois (sekun on vielä genericeissä helppoa) ja sitte huiput nous seittemääkymppii ja tehoa ja vääntöä tuli pirusti lisää. Tietysti ajoin myös poliisille kiinni ja kun katsastin mopon uudestaan ja olin laittanut kaikki kurit takas (myös ne joita siinä ei ollut kun sen ostin) se kulki sen 45km/h. Yleisesti siis triggerit on laiskoja hitaita paskoja jotka kulkee just 45 mut ku kurit ottaa pois nii kaikki on kunnossa.
      Plussaa/Miinusta:

      Halpa (2000€)
      Helppo virittää
      Suht laadukas hintaan nähden (on sähköstarttii,
      tuuletinta...)
      Sopivan iso (mulle)

      - Liian iso?
      - Välivaihteet

      • osta rieju

        tarkotat varmaan väliVAPAITA? onko sulla joku luksus malli ku on oikeen tuuletinki? :D onkos ilmastointi? lämmitys? ohjaustehostin? vakionopeuden säädin? eikä toi mikään korkee oo. mun rieju on korkeempi ku siin on koropala :D


      • mnbmnfabzmnc
        osta rieju kirjoitti:

        tarkotat varmaan väliVAPAITA? onko sulla joku luksus malli ku on oikeen tuuletinki? :D onkos ilmastointi? lämmitys? ohjaustehostin? vakionopeuden säädin? eikä toi mikään korkee oo. mun rieju on korkeempi ku siin on koropala :D

        Vittu generic on kyl sellanen paskaläjä et huhhuh en tiädä mitä te tääl yritätte selittää mut tosiasia on se että Generic on iha samallaine kiinan ihme ku esim Keeway ja muut paskat älkää yrittäkö huijata itseänne sanomalla "joo erittäin hyvä mopo blaa blaa blaa " Generic on paskaläjä teist luultavasti kukaan ei oo ajanu millää kunnon mopolla ku jaksatte ees jauhaa tollast paskaa


      • samaa
        mnbmnfabzmnc kirjoitti:

        Vittu generic on kyl sellanen paskaläjä et huhhuh en tiädä mitä te tääl yritätte selittää mut tosiasia on se että Generic on iha samallaine kiinan ihme ku esim Keeway ja muut paskat älkää yrittäkö huijata itseänne sanomalla "joo erittäin hyvä mopo blaa blaa blaa " Generic on paskaläjä teist luultavasti kukaan ei oo ajanu millää kunnon mopolla ku jaksatte ees jauhaa tollast paskaa

        mieltä..


      • ei oo mikään kiinan ihme
        samaa kirjoitti:

        mieltä..

        Miten tohon generic triggeriin saa laitettua koropalan? Ittellä on ollu jo jonkin aikaa ja hyvin toimii!!


      • OK

        ITE TESTASIN VIIME VIIKOLLA RIEJUA...KÄVIN EILEN UUDESSA MOPOLIIKKEESSSÄ (JOSSA ASIAKKAILLE NAURESKELTIIN EIKÄ ASIAKASPALVELUSTA TIEDETTY MITÄÄN!) NO KUITENKIN...SIELLÄ OLI MYYNNISSÄ UUSI GENERIC TRIGGER X JA EI SE NIIN KORKEELLTA VAIKUTTANU MITÄ NETTISAITIT NÄYTTÄÄ...HELPOSTI SITÄ PYSTYY AJAMAAN JOS ON TOTTUNU ISOKOKOISIIN MOPOIHIN JA ASIAA AUTTAA VIELÄ SE JOS ON AJANU KOROPALALLA VARUSTETTUA MOPOA (LOL):) JOKA TAPAUKSESSA SE EI NÄYTTÄNY SEN KORKEEMMMALTA KUIN RIEJUKAAN:)


      • mee leikkii barbilla
        mnbmnfabzmnc kirjoitti:

        Vittu generic on kyl sellanen paskaläjä et huhhuh en tiädä mitä te tääl yritätte selittää mut tosiasia on se että Generic on iha samallaine kiinan ihme ku esim Keeway ja muut paskat älkää yrittäkö huijata itseänne sanomalla "joo erittäin hyvä mopo blaa blaa blaa " Generic on paskaläjä teist luultavasti kukaan ei oo ajanu millää kunnon mopolla ku jaksatte ees jauhaa tollast paskaa

        Mee lutkuttaa isäs munaa saatanan homo. Toivottavasti se ostaa siitä hyvästä sulle 4000e derbin.


    • mopo mies

      mulla on toi kyseinen mopo ja erittäin hyvin on toiminu. alkuun saattaa tuntuu hiukan laiskalta mut hetken ku ajaa ja mottiki alkaa asettuu se menee ohi ja on tosi kelpo peli.

    • klinurrr

      1000€ makso mun generic ja vakiona laama ku ottaa kurit pois niin on kuin tykki

    • koneric

      VOI VITTUJEN SAATANA!!! mulla leipo kone kiitossa triggeris 7000km jälkee! ja oli öljyt täynnä jne. ei ollut mitään vikaa havaittavissa kunnes liikennevaloissa moottori sammu ja jäin vittu ihmettelemää sitä ja vittu jouduin työntää se 11km kotii! siin vähä hymy hyyty.. ja takuu 6000km kohalla umpee.... nyt beta ja toimii moitteettomasti

      • dfhahdfhbs

        Niin ja menit varmaa käymää korjaamolla, mutta se olikin menny 50 sekuntia sitten kiinni. Sitte lehmät tuli lentäen paikalle ja vei sut kotiin. Eiksje?


    • koneric

      ne oli kyllä aaseja

    • Genulaatua Trigger x

      Mulla Ajettu päälle 13000km eikä mitää vikaa koskaa kaverit ihmetelly miten mahdollista ku heillä millon mitä vikaa en ole joutunu mitään tekemää ja viäläki lähtee ekalla polkasulla tuoreöljy voitelu otettu pois käytöstä omasta toimesta 1000km kohdalla ja laitettu tankkiin öljyt suoraan että ihmettelen jos joku väittää paskaksi kyseistä mopoa

    • koneric

      turpakii tiiät iteki et sul o saatana vaihdettu kone saatana 100 kertaa!!1 generic on saatana lahna paska saatana

      • afdhasdfhddfv

        No vittu vittu vittu. Ootko kova jätkä ku käytät joka lauseessa vähintään 2 kirosanaa?

        PS: kyllä generic kestää, jos osaa pitää mopoa hyvin.


    • Genulaatua Trigger x

      öö ei ole ku kurit on pois menee mulla 85-90

    • generic<333333333333

      ostin derbi drd reivcingin ja se leipo 20km kohal kii ja siin ei ollutakuut sit ostin generic trigger ja se on toiminu moitteettomasti nyt mittarissa 30000 ja ei mtiää ongelmaa ja kulkee vakiona 50 ja viritin ni ny se 64 ja sit se kiihtyy melkeee ko kemmu ja ptiää samanlaist ääntä ja on vitun hieno verrattuna siihe derbii mist maksoin 3500 ja leipo 20km kii ja ny oon elämäni kunnossa ko mul on generic
      ¨
      ¨

      generic

      • agfasfasfasf

        En ainakaa mä huomannu?


    • barbi<33333333333333

      ostin generic triggerin ja se leipo 20km kohal kii ja siin ei ollutakuut sit ostin derbin ja se on toiminu moitteettomasti nyt mittarissa 30000 ja ei mtiää ongelmaa ja kulkee vakiona 50 ja viritin ni ny se 64 ja sit se kiihtyy melkeee ko kemmu ja ptiää samanlaist ääntä ja on ***** hieno verrattuna siihe genericcii mist maksoin 2000 ja leipo 20km kii ja ny oon elämäni kunnossa ko mul on derbi

      BARBIDERBI

    • GR&PN

      Triggerissä EI BENSAMITTARIA!! 6 vaihdetta= saat runkata reippaasti että saat mittarin näyttämään 45.... samalla persettä polttaa kun putki kärähtelee penkin alla.

      Made In China.

    • Generic 16 000

      Kannattaa ostaa Generic!!!! Itellä ollu 1,5 v ja ei mitään vikaa! Ajettu jo 16 000 km ja mopo 4 v vanha! Ostakaa GENERIC se on laatu peli!!!!

    • gene on rikki

      genericci meni rikki

    • Omistaja

      Taitaa kaikki tieto jo ylempänä olla. Itelläni nyt veljen vanha triggeri, ja nytte neljättää vuottaa lähtee menemää. Hyvin on toiminu, tosin kone hajosi juuri sopivasti vuosi mopon ostamisen jälkeen, että sai takuutsa sitten uuden. Muuta ei oo tapahtunu, öljypumppu ei toimi mutta vaijerin vaihtamalla taitaa lähtee taas skulaamaa.

      Väittäisin, että mopo on lähes kokonaa kinkki, mutta (ja?) hyvin tosiaan on toiminu, ja ajaminen paaljon hauskempaa ottamallaa alkukäyrän pois (pulteilla kinni) ja rälläköimällä ~20cm kuristuksen kokonaan pois. Yleensä 4-tahti kinkit ei sitte vaan tahdo kestää. Genericissä myös yllättävän kestävä runko. Oikeastaan ainoo asia joka vituttaa on se, että kierteet saattaa hajota helposti katteista jos ei varo. :) Ja hintakaa ei ole paha, ainakaan käytettynä.

    • JuggaS

      mitä täsäs nyt on genericciä huoltanut niin moottori on sen mopon murheenkryyni. Materiaalin laatu on heikko ja sen takia rikkoutuu. Ei voi kyllä suositella Genericciä, kiinalaatu moottoriss apilaa sen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe