Eber huolto Tampereella

tartsanin viitonen

Nyt kun pakkaset on ohi, niin olisi aikaa huollattaa Eberi. Missä ja kuka tekee Eberi huoltoa Tampereella.

Tietäjälle kiitos!

8

4218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pauli57

      Suosittelen Lempisen Autosähkökorjaamoa, siellä osaavat homman.

      • RTT

        muutkin ja halvemmalla, mutta kun ei saa mainostaa. lue rivien välistä.


      • Nääsnääs

        Joopa. En tiedä mikä mulla on naamassa vikana mutta palvelu on kyllä ollut huonoa (takuukäynti autoliikkeen kanssa sovittu eikä voinut muualle mennä).
        Radio (integroitu) pimeni reissulla ja kaksi kertaa tarvi muutenkin käydä.
        Valitusta vaan että onpas hankalaa ja vaikeata, ei jaksanut vääntää ja annoin olla.
        Hinnat kovat.


    • st2225

      Sarankulma helvetin kallis paikka ja mulkku omistaja.

      Toyota autotalot huoltaa asentaa eberiä

    • pirkanmaan parhaita

      SYRJÄLÄN AUTOSÄHKÖ KY on hyvä korjauspaikka korjaa ebereitä ja webastoja j aitse olen saanut edullista nopeaa ja asiallista pelvelua.

      • Anonyymi

        Aika kilpailukykyinen paikka kun kilpaillaan euroopan kalleimmasta autosähkö korjaamosta.

        Poika tekee kun/ jos viittii. Aika hyvin seisoo ajoneuvoa pihalla.


    • 5kW Hydronic

      Mitä tommonen Eber-huolto maksaa jos se vekotin vielä toimii mutta on jo pari talvea ollut käytössä?

    • Anonyymi

      Jouduin kyselemään Tampereelta eberin paloilmapuhaltimen vaihtoa,täytyy sanoa ettei ainakaan Tampereella kannata noita huollattaa.Uusi D5WS maksaa alle tonnin niin puhaltimen vaihto on jo n.500€ ja paikka missä lämmitin on ei voisi olla helpommassa paikassa ja uuden puhaltimen saa n,170-185€ verolla,eli pikkuisen haiskahtaa rahastukselta.Vinkki vitosia otetaan vastaan mistä kannattaisi kysellä.Autossa myös lohkolämmitin ettei niin kiirus ole mutta joku tolkku hinnoittelussakin pitää olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      180
      1827
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      270
      1344
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1275
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1057
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      61
      922
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      162
      914
    7. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      67
      908
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      808
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      57
      762
    10. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      39
      725
    Aihe