Istanbuliin

tatlim

Hei!
Millä tavoin pääsee edullisimmin Istanbuliin talvella. Haluamme ottaa hotellin paikan päältä ja Suomesta pelkät lennot. Siis suorat lennot.
Avusta kiitoksia!

5

1246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lienee

      ainoa yhtiö tällä hetkellä, joka tarjoaa suoria lentoja Helsingistä Istanbuliin (ei välilaskuja, ei koneen vaihtoa). Hyvä yhteys on myös Malevilla Budapestin kautta (koneen vaihto). Kalliimpi vaihtoehto lienee Lufthansalla Frankfurtin kautta ja Aeroflotilla saatta myös päästä Moskovan kautta, mutta näissä siis koneen vaihto kummallakin yhtiöllä. Itse varasin hotellin netistä etukäteen, jolloin hintaan sisältyi nouto lentokentältä Istanbulissa, kun viivyimme hotellisssa yli 3yötä (keskustahotellissa 2hh n.30e/vrk sis. buffetaamiaisen, toukokuussa 2006)

      • tikki

        kerrotko mikä hotelli oli kyseessä ja mistä voisin sen yhteystiedot löytää?


      • muista...
        tikki kirjoitti:

        kerrotko mikä hotelli oli kyseessä ja mistä voisin sen yhteystiedot löytää?

        enää hotellin nimeä, mutta sijaitsi siis kävelymatkan päässä isoimmista nähtävyyksistä (lähistöllä paljon pieniä hotelleja ja ravintoloita). Olen hotellivarauksiin käyttänyt monesti seuraavia varauspalveluja, joista löytyy varmasti hyviä vaihtoehtoja. 2-3 kolmen tähden hotelleissa olen asustellut kohtuuhinnoin, kävelyetäisyydellä nähtävyyksistä ym. Ei ole ollut ongelmia varauksessa. http://www.hrs.com ja http://www.venere.com


    • suoralla lennolla

      Käypä www.vertaa.fi sivustolla. Turkis airline lentää suoria lentoja muutaman kerran viikossa Istanbuliin.

    • kokemusta on

      Kokemuksen perusteella edullista on Turkish Airlinesin paketti, jota myy ainakin www.etelamatkat.fi joiden sivuilta löytyy sekä budget että paremman luokan hotellivaihtoehdot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe