Juu eli Hiusstudio Feather Look? Olen jo miltei kaikki yksityiset kampaamot, sekä automarketit käynyt läpi. Kantsiiko poiketa? Kertokaa nyt jottai?
hiusstudio
11
1302
Vastaukset
- poiketa
Laadukas, kohtuuhintainen, hyvä, paras, nuorekas ym ym.. Suosittelen!!!
- Lrax
Ota Anulta aika niin saat aivan varmasti upean lopputuloksen. Tekee juuri niin kuin haluat ja on todella taitava. Hintakaan ei päätä huimaa.
- sinne
Lrax kirjoitti:
Ota Anulta aika niin saat aivan varmasti upean lopputuloksen. Tekee juuri niin kuin haluat ja on todella taitava. Hintakaan ei päätä huimaa.
oon käynyt siellä vuosia, samoin koko perheeni.Hyviä likkoja.
- miux
Lrax kirjoitti:
käy kattoos niiden nettisivuja, siel oli ainakin hinta tietoo ja kuvia jostain töistä. hyvä paikka, on rento meno! www.featherlook.com
- Vakkariaska
Juu no Anniina on siä paras!!
- ja kiitos ei
hyvin mainostettu taas.
jotenkin käy sääliksi kun ei ole edes varaa mainostaa firmaansa kuten muut yritykset ja näitä tekemällä tehtyjä jossa itse vastataan itselle ilmaantuu suoli26 sivustolle tämän tästä.
itse aion välttää jokaista mestaa joka mainostaa itseään tällä tavalla.
eikö työn jäljen pitäisi puhua puolestaan, ja hintojen?
jos asiakkaat on tyytyväisiä, ne tulee takaisin ilman tällaisia säälittäviä mainoksiakin.
herää siis kysymys miten on oikeasti asioiden laita..- hekohekoheko
Oletko oikeasti tosissasi? Nykyään tällaiset keskustelut tuomitaan heti poikkeuksetta yritysten omaksi kädenjäljeksi. Eiköhän nekin nuoret tytöt ymmärrä, missä ei ainakaan kannata "mainostaa". Herää jo. Luuletko että Porin kaupungin gynekologitkin mainostavat täällä itseään kyselemällä parasta gyneä?
Oletko koskaan ajatellut sitä, että asiakkaat oikeasti kyselevät monestakin asiasta ja palvelusta juurikin tällaisilla palstoilla kuullakseen muiden ihmisten mielipiteitä ja kokemuksia. Jos itsellä ei vielä olisi vakiokampaajaa, voisin yhtä lailla kysellä muilta mikä on hyvä ja ammattitaitoinen paikka. Tosin en tekisi sitä täällä, kun tällä Pori-palstalla ei ole pahemmin muita näiden harhaluuloisten ja ilkkuvien kriitikkojen lisäksi.
- Kaljupallo
Mites tolla aloittajalla on tukkaa riittänyt kun melkein kaikki parturit jo käyny?
Niin että täysiverinen mutta surkea ja ilmainen mainoshan siinä on selvästi.- afrojack
Sulla ei taida kaljupallo oikeastikaan karva kasvaa kummassakaan päässä, kun et tiedä kuinka monta kertaa ihminen vuodessa voi parturoitavana käydä? Googlella löydät myös vähän tietoa hiusten kasvunopeudesta normaaleilla ihmisillä.
- pienyrittäjä,,,,,,,,
Kukaan yrittäjä ei näillä juorupalstoilla mainosta ja toivookin, ettei tämänkaltaisia aloituksia edes tulisi. Täällä kun kaduntallaajat saavat nimettöminä huudella perättömyyksiä.
- pettynyt.
ei kannata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072989- 321445
- 851433
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791322- 1171141
- 49941
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201923- 59874
- 76862
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46796