Velasmooth

Kokeilua

Kävin muutama päivä sitten ensimmäisen ja varmaan viimeisen kerran velasmooth- hoidossa. Suurin toivein ajattelin, että maksakoon vaikka messinkiä kokeilen, mutta pieleen meni. Hoito sinänsä ei ollut paha, mutta kotona minua odottikin yllätys.Muutama tunti käsittelytstä mahani oli aivam mustelmilla ja tosi pahoilla sellaisilla.Alkuperäinen ajatus oli käsitellä kasvoja myös, mutta kaikeksi onneksi sitä ei ennätetty tehdä. Olen lähdössä lomamatkalle ja nyt vain odotellaan, että mustelmat parantuvat, muuten ei ole toivoakaan laittaa bikinejä päälle.Onko teille muille käynyt samoin?
Kosmetologi joka teki operaation oli yllättynyt ja olisi jatkanut käsittelyjä, mutta minä en uskalla ottaa riskiä, että olisin myös kasvoista mustelmilla. Että se siitä kaunistautumisesta. Olisiko kellään ehdotusta millä hoidolla saisin kaksoisleukaani pienemmäksi ja pian, aikaa olisi noin viikko

11

15871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hamsteri

      Kävin eilen velasmooth-käsittelyssä. Kiinnostuin otattamaan käsittelyä kasvoihini, jossa alkaa näkyä ikääntymisen vaikutuksesta repsahtamista.

      Kavoja hoidettaessa ei käytetä muuta kuin infrapunaa ja radioaaltoja, joten iho ei voi mennä mustelmille. Käsittely oli miellyttävä ja hellävarainen. Ensimmäisen hoitokerran jälkeen hamsterinpussit leuassa olivat pienentyneet ja uurteet madaltuneet, olin hämmästynyt käsittelyn tehoon. Omat hoitotulokset voi dokumentoida ottamalla valokuvia hoidettavasta alueesta/alueista ja verrata niitä hoidon jälkeisiin kuviin. Suosittelen.

    • slimmer

      Neuvoisin kokeilemaan Debussy Thermodermie hoitoa. Kävin itse Velasmoothin hoidon jälkeen, ja sain 5.5 cm vyötäröstä pois viidellä hoitokerralla. Suosittelen

    • elina

      kävin itse tänään ensimmäisen kerran vela-hoidossa ja jo ennen hoidon aloittamista kosmetologini kertoi että on mahdollista että mustelmia saattaa tulla. eli ilmeisesti ihan normaalia vela-hoitojen yhteydessä.

    • rosa-amarilla

      sama kokemus minulla. kokematon hoitaja teki käsittelyn ( huom...häntä neuvottiin hoidon aikana koneen käytöstä...ja silti maksoin normaalihinnan...tyhmää ). aikaisemmin toisen hoitajan käsittelyssä kaikki meni hyvin, siis ei mustelmia. tämä uusi hoitaja sai käsivarteni sisäpinnat mustaksi kipeiksi ja jouduin hakemaan apteekista mustelmavoidetta. siihen loppui minunkin velasmooth käynnit.
      HUOM! HOITOLAT! JOS ETTE SATSAA AMMATTITAITOISIIN HENKILÖIHIN JOTKA HOITOJA TEKEVÄT, ASIAKKAAT EIVÄT ENÄÄ PALAA TEILLE!
      vanha lpg ja nyt uudempi versio lpg:stä ovat paremmat kehon muokkaajat.

      lpg:llä ja runsaalla veden juonnilla ... tietty liikunnalla sellut lähtee.
      kaksoisleukaan ei ole poppakonstia...paitsi meikkaus. Käy hakemassa oppi miten meikkaat kaksarin piiloon ja mitä piirteitä vastaavasti korostat...eli kukaan ei kiinnitä huomioita kaksoisleukaan.

      Lippu korkealle vaan komeat naiset!

      • turhaa oli

        Ja pyh koko hoidolle! Ite kävin 10 kertaa eikä tehonnut selluliittiin. Turhaa rahanmenoa!


      • israkus
        turhaa oli kirjoitti:

        Ja pyh koko hoidolle! Ite kävin 10 kertaa eikä tehonnut selluliittiin. Turhaa rahanmenoa!

        ja parasta on ,että se kone ei todennäköisesti ei edes toiminut,eli sua kusetettiin!!!!!


      • kHz
        israkus kirjoitti:

        ja parasta on ,että se kone ei todennäköisesti ei edes toiminut,eli sua kusetettiin!!!!!

        Kavitaatiohoito matalataajuisella ultraäänellä toimii, mutta ei tietenkään kasvojen alueelle (HUOM! tärkeää, Mhz laitteet eivät ole sama asia). Siinä tukeutuisin hyvin perinteisiin radiofrekvenssi ja pulssivalohoitoihin. Toimin itse kyseisten laitteiden parissa ja täytyy tunnustaa siis hieman subjektiivinen näkökantani, mutta tuloksia olen seurannut viimeiset pari vuotta ja ei voi kuin yllättyä. VaCavite Prestigeä käyttävät mm. KC Klinik Tampere, Asema40 Helsinki ja Myclinic Helsinki. Kliinisiä testejä tuloksista on!


      • halvempaa etsin
        kHz kirjoitti:

        Kavitaatiohoito matalataajuisella ultraäänellä toimii, mutta ei tietenkään kasvojen alueelle (HUOM! tärkeää, Mhz laitteet eivät ole sama asia). Siinä tukeutuisin hyvin perinteisiin radiofrekvenssi ja pulssivalohoitoihin. Toimin itse kyseisten laitteiden parissa ja täytyy tunnustaa siis hieman subjektiivinen näkökantani, mutta tuloksia olen seurannut viimeiset pari vuotta ja ei voi kuin yllättyä. VaCavite Prestigeä käyttävät mm. KC Klinik Tampere, Asema40 Helsinki ja Myclinic Helsinki. Kliinisiä testejä tuloksista on!

        ovat eivät puolueettomia sellaisia. Noilla klinikoilla käsitelykerta maksaa n. 500 euroa..olisko halvempaa jossain muualla??


      • minniiimi
        halvempaa etsin kirjoitti:

        ovat eivät puolueettomia sellaisia. Noilla klinikoilla käsitelykerta maksaa n. 500 euroa..olisko halvempaa jossain muualla??

        on paljon tehokkaampaa.
        Mustelmat on ihan normaalia noissa hoidoissa.


    • paukku72

      kavitaatio ei tehoa selluliittiin, se on rasvan tuhoamiseen, eli kumpaa nyt ensisijaisesti halutaan hoitaa niin pitäisi siitä valita hoitokin. itselläni nimenomaan selluliitin hoidossa velalla erittäin hyvät tulokset. ekalla kerralla tuli myös pieniä mustelmia, mutta seuraavalla kerralla vakuumitehoa pienennettiin hieman ja ongelmaa ei enää jatkossa tullut.

      kavitaatiosta muuten kuulin varoittavan jutun tutulta sairaanhoitajalta. laitteita on monenlaisia, ja saksassa tietyt kavitaatiolaitteet on kokonaan kielletty koska ovat aiheuttaneet vaurioita sisäelimille. eli halpoja kiinalaisia koneita vältettäköön, joissa kavitaation energia ei ole tarkkaan kohdistettu. itse en tuon jälkeen ainakaan uskalla kavitaatioon mennä.

    • Harmillista

      Kävin myös muutaman kerran Velasmooth hoidossa ja alussa se teki todella kipeää ja tuli mustelmia.Kun kipu hävisi hoitaja kuumensi esim mahaa niin että se alkoi poltaa ja oli pakko työntää laite pois.Hoitajan mielestä sen pitää kunnolla kuumentua että tehoaa.Itse uskon siitä olevan vaaraa koska väliainetta on hyvin vähän ja tulee tunne palovammasta.Lopetin hoidot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe