keittiö asiaa

remppaava

Olisiko kenelläkään tietoa mistä keittiökaluste liikkeestä kannattaa ottaa koko keittiö? Olen kyllä netissä vertaillut hintoja ja huomannut että Puustelli ja Karelia taitaa olla kalleimmasta päästä... Jos jollakin omakohtaisia kokemuksia ko. asiasta niin tietoa otetaan mielellään vastaan. Kiitos jo etukäteen ja hyvää kevättä.

17

3845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on kööki

      Kyllä Puustelli on aika varma valinta vaikka ei ei ole kaikkein halvin. Kiinnitä huomiota siihen kohtaan tasossa jonka alle tulee tiskikone. Kun avaat tiskikoneen luukun pesun jälkeen tulee kosteata höyryä tason alle ja jos se taso on lastulevyä niin se paisuu ja turpoo kuin pullataikina siitä kohtaa. Mulla on kokemusta siitä. On oikeastaan aivan sama keltä ostat rungot ja ovet mutta se taso pitäisi olla kestävä. Mielellään umpipuuta tai kiveä mutta lastulevy tai melaiitti ei kestä, nimittäin jos ne saa kosteutta niin ne turpoo... Kokemusta on jo kahdesta omasta keittiöstä...

    • mää-ää-ää-ää

      Petra keittiöt ja kannattaa ottaa Janne (muistaakseni)myyjäksi, asiansa osaava tyyppi.

      • Pettynyt

        Minä en Petralta ottas enää yhtään mitään,aivan surkeata palvelua ja ei minkäännäköstä asiakkaan kunnioitusta.Suoraan sanottuna aivan persiistä koko liike!


      • Karvainen ammattimies
        Pettynyt kirjoitti:

        Minä en Petralta ottas enää yhtään mitään,aivan surkeata palvelua ja ei minkäännäköstä asiakkaan kunnioitusta.Suoraan sanottuna aivan persiistä koko liike!

        2 vuotta sitten uusittiin koko keittiö ja haettiin kaikki Keittiötukusta.Erittäin hyvä ja asiantunteva palvelu.Hinnat lienee joka paikassa suurin pyörtein samat,mut myyjä oli asiaan paneutuva ja ystävällinen.Suosittelen!


    • remppaava

      asiallisista viesteistä! Vielä kun sais hiukkasen hintahaitaria... tänks!

      • keittiöt

        Onkos kukaan käyny tässä firmassa ostoksilla? Millasta laatua ja etenkin suunnittelupalvelua sieltä saa.


      • Rakentajana
        keittiöt kirjoitti:

        Onkos kukaan käyny tässä firmassa ostoksilla? Millasta laatua ja etenkin suunnittelupalvelua sieltä saa.

        Kierrettiin kaikki mahdolliset keittiöliikkeet, Puustellilta aivan ala-arvoista palvelua, Petra ja Isku olivat loppusuoralla, Isku valittiin. Hyvin toimi !!


      • 200 e, ei koneita
        keittiöt kirjoitti:

        Onkos kukaan käyny tässä firmassa ostoksilla? Millasta laatua ja etenkin suunnittelupalvelua sieltä saa.

        Jos myyt vanhat kaapit ilmoittele heti. Rahat saat samana päivänä.


    • paras puustelli

      Hei! kyselit mikä keittiö kannattaisi ottaa koska olet remontoimassa! Vaikka ajattelet että puustelli on kallis se riippuu ihan sinun käytettävästä budjettimäärästä. Eli sitä saa kyllä vaikka 30 tonnin keittiö jos sinulla on siellä kaiken maailman mekanismit ym. Tai pienemmällä budjetilla mutta saat kuitenkin laatua. Itsellä puustellin keittiö ja olen ollut alusta loppuun tyytyväinen. Parempaa ei voi saada. Tiedän hyvän myyjänkin helsingistä....

      • remppaava

        kiits viestistä/ viesteistä. Kuullut kanssa paljon hyvää puustellista... Mulla on aika pieni budjetti, tai no ei tod oo pieni meikäläisen rahoissa, mutta aattelin että, jos saan 10 000€ keittiön ja vessan, olisin melko onnellinen! Myyjä hesasta? Aargh, toimiiko hän myös porissa? Tahtoo vaan mahd. helposti hoidettua nää asiat...


      • gep
        remppaava kirjoitti:

        kiits viestistä/ viesteistä. Kuullut kanssa paljon hyvää puustellista... Mulla on aika pieni budjetti, tai no ei tod oo pieni meikäläisen rahoissa, mutta aattelin että, jos saan 10 000€ keittiön ja vessan, olisin melko onnellinen! Myyjä hesasta? Aargh, toimiiko hän myös porissa? Tahtoo vaan mahd. helposti hoidettua nää asiat...

        Seuraavasta osoitteesta saat laajaa valikoimaa, kotimaista, italialaista tai ranskalaista vaihtoehtoa. Hinnat ovat aina edullisia ja parempaa palvelua tuskin saadaan muualta.
        www.belproducts.websites.fi
        Kannattaaa ottaa yhteytä.


    • muutaman keittiön uusinut

      Puustelli kai paras saa sitä mitä tilaa. Ja yksityiset puusepät on yleensä laadukkaita. Mutta älä missään nimessä vaan mene Porin keittiökeskuskeen, siellä kusee kaikki.Mitataan väärin, toimitetaan vääriä kaappeja ja toimitusajat on todella pitkät. Vittu että mulla meni hermot niiden kanssa.

      • remppaava

        missäs ko. liike sijaitsee? Olen kuullut paljon hyvää kalustetukusta? joka on siinä raviradan takana...


      • vinkkinä
        remppaava kirjoitti:

        missäs ko. liike sijaitsee? Olen kuullut paljon hyvää kalustetukusta? joka on siinä raviradan takana...

        Maalaamalla ja muuten kunnostamalla, vaikka tason/tasot vaihtamalla saa myös yllättävän pirteää jälkeä aikaiseksi. eikä maksa paljoo. Jos joku ovi on vähän turvonnut vanhuuttaan ei se useinkaan tarkoita että koko keittiö on mädäntynyt ja käyttökelvoton. Jokainen silti tekee tilipussillansa mitä itte lystää.


      • remppaava
        vinkkinä kirjoitti:

        Maalaamalla ja muuten kunnostamalla, vaikka tason/tasot vaihtamalla saa myös yllättävän pirteää jälkeä aikaiseksi. eikä maksa paljoo. Jos joku ovi on vähän turvonnut vanhuuttaan ei se useinkaan tarkoita että koko keittiö on mädäntynyt ja käyttökelvoton. Jokainen silti tekee tilipussillansa mitä itte lystää.

        keittiö huonossa kunnossa! ovet lastulevyä jossa teipit päällä, ja kaapin kehikot paloista tehty ei paljon inspaa alkaa niitä kunnostamaan vaan hankkia ns nykyaikainen keittiö. Tili tulee ja se myös menee...


    • remppaava

      kaikille vastauksista...

      • kartanon keittiötukusta

        ja ihan paras myyjä... t. alkuperäinen...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1325
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1076
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      74
      869
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      797
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      678
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      655
    Aihe