miten lähestyä?

kreck

Ongelmana on tämä eli oon korviani myöten kusessa yhteen tyttöön se on eri luokalla kuin itse (ylä-astetta tässä vielä käydään). Miten lähestyisin
tätä kun hän on aika suosittu meidän koulussa mut jotain oon ehkä vähän nähny kun se kattoo mua. Mutta ei siinä mitään.. kun sen ympärillä on lähes aina 5 muuta tyttöä enkä tunne sitä mitenkä "hyvin" mut välitän siit silti niiin miten vois lähestyä tuollasta.. Ei mikään kiire ole haluun alottaa varovasti.

-kiitos
jos vastauksia & neuvoja saisi

19

8036

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rohkeasti

      juttelemaan tai lähetä tekstiviesti, pyydä elokuviin tai konserttiin niin kyllä se siitä etenee, jos tyttökin haluaa,onnea yritykselle!t. äiti-ihminen

    • andro33

      Yläaste on vielä hankalaa aikaa. Kiusaajia ja kiusattuja on yläasteella paljon enemmän kuin lukiossa. Tyttöjen välinen kilpailu tähän liittyen on vielä erittäin vahvassa asemassa yleisen sosiaalisen statuksen saavuttamiseksi. Itsetunnon ongelmat, kaverien suosio ja ties mikä tulee edelle useammissa tapauksissa, varsinkin jos koitat lähestyä tyttöä silloin kun kaikki hänen parhaat kaverinsa ovat ympärillä. Ellet ole oman porukkasi keulahahmoja, tai muuten julkisesti menevää tyyppiä, vältä tytön puheille menoa kyseisessä tilanteessa. Suosittelen että lähestyt häntä silloin, kun hän on yksin. Puhelinnumeron saanti on nykyään todella helppoa, mutta monesta syystä en suosittele tekemään ensikontaktia puhelimitse, varsinkaan tekstiviestillä.

      Tekstiviestiin voi jättää vastaamatta, tai sen kanssa voi hautoa niin pitkään, että lähettäisit vaan lisää viestejä, mikä taas antaa epätoivoisen kuvan. Naiset haistavat epätoivon iästä riippumatta, eikä sen osoittaminen toimi kuin lastentarhassa. Puhelimessa on helppo sanoa ei, koska tyttö pääsee tilannetta karkuun täydellisesti yhdellä napin painalluksella.

      Mieti millaisen lähestymisen itse haluaisit jos olisit tyttö. Sillä on yllättävän vähän väliä minkä näköinen mies on tai minkämoinen sosiaalinen status hänellä on, mikäli hän vain pystyy esittämään asiansa kasvotusten tarpeeksi itsevarmasti ja vakuuttavasti.

      Todella paljon myös riippuu kohdehenkilön sielunmaailmasta - luonnollisesti. Jos et tunne henkilöä millään tavalla, luultavasti kuvasi hänestä on väärä. Ihastuneena henkilönä olet varmasti viettänyt pitkiä hetkiä miettien mahdollisia yhteisiä hetkiänne ja näin mahdollisesti muodostanut oman kuvasi hänestä täysin niiden perusteella. Jos ja kun kohtaat hänet ensikerran kasvotusten, varaudu kielteiseen. Tästä syystä ei varmaankaan ole hyväksi kysyä häneltä kysymystä johon hän voi vastata helposti "ei". Parempi ettet kysy ollenkaan, kerrot hänelle vain mitä on mielessäsi ja sano, että sinun pitää nyt mennä ja etsit hänet myöhemmin. Tämä antaa tytölle aikaa miettiä ja voit olla varma että vastaus on totta kun seuraavan kerran puhut hänelle.

      Lyhyesti. Lähesty häntä kun hän on tilanteessa mistä ei pääse "karkuun" - eli yksin. Silloin hän ei voi turvautua kavereihinsa ja jättää sinua huomioimatta. Tällöin myös puhut varmasti hänelle, etkä hänen sosiaaliselle minälleen, joka toimii kaveripiirin vaikutuksen mukaisesti. Ole itsevarma ja pidä hymy naamalla vaikka saisitkin negatiivista palautetta. Ennen kaikkea, tulkitse tilannetta järkevästi. Jos saat täysin kamalan palautteen, ota se todesta. Mikäli et siitä huolimatta pysty unohtamaan häntä, turvaudu kaikkiin konsteihin mitä mainitsin, mihin ei tulisi ryhtyä ensimmäiseksi. Puhelinnumero haltuun ja vainoamaan :).

      Tilanne tulee olemaan erittäin helppo, kun kasvat. Pystyt varmasti paremmin tulkitsemaan vastakkaista sukupuolta kun saat kokemusta heidän "käsittämättömistä" signaaleistaan. Valitettavasti yläasteikäiset tytöt ovat useat vielä kaukana siitä, millaisia he tulevat olemaan koko lopun ikänsä. Tästä syystä on vaikea antaa perinpohjaisia ja satavarmoja neuvoja ilman psykologianluentoja. Ainoana varmana faktana voin sanoa, että jos ihastuksesi kohde on vähemmän dominoivaa tyyppiä, eli niinsanottu kiltti tyttö, ovat mahdollisuutesi jo valmiiksi erittäin korkeat. Mikäli hän on lauman johtaja, pyrkii hän saamaan mitä haluaa ja luultavasti hänen suunnitelmat eivät koske sinua(vielä) - mikäli koskisi, tietäisit sen jo mitä luultavammin.

      Alla pari skenaariota. Ensin epäonnistuneet, sen jälkeen onnistuneet.

      1.
      Hankit ihastuksesi puhelinnumeron, mietit valmiiksi mielestäsi rentoja letkautuksia ja lopuksi kysyt kohdetta "treffeille". Tyttö sanoo ei, ehkä kertoo jonkun syyn ja senjälkeen lopettaa. Puhelun loppumisen jälkeen hän soittaa kaverilleen tai useammalle ja kertoo tapahtuneesta - mitä luultavammin humoristisen negatiiviseen sävyyn. Vaikka sinä et olisikaan tytön mielestä luotaantyöntävä, on hän alentanut lähitulevaisuuden mahdollisuuksiasi tällä sosiaalisella stuntilla huomattavasti.

      Miksi näin kävi? Ihastumisasiat ovat yläasteella (ainakin minun aikanani isossa koulussa) tyttöjen mieliaiheita. Itseasiassa ihmissuhdeasiat ovat kaikkien yksilahkeisten elinikäinen suosikki keskusteluaiheissa. Kaikkea materiaalia käytetään hyväksi ruokkimaan näitä keskusteluja. Tämä ei aina ole paha asia, mutta ei luultavasti ole sinun kannaltasi hyvä asia.

      2.
      Hankit ihastuksesti puhelinnumeron ja lähetät tekstiviestin. Tulos sama kuin ensimmäisessä kohdassa, ainut ero on tästä jäävä todiste. Tätä kannattaa välttää, erityisesti jos ihastuksesti kohde ei pysty yhdistämään nimeä naamaan.

      3.
      Keräät rohkeutesi ja päätät mennä puhumaan ihastuksesi kohteelle kesken välitunnin, kun hän on kavereidensa ympäröimä. Saapumisesi hiljentää koko porukan ja kysyt häntä "treffeille" jollain tuhansista tavoista. Joku rupeaa hihittämään ja tyttö vastaa ei. Poistut pettyneenä ja porukka nauraa takana.

      Miksi? Erityisesti mikäli tyttö ei sinua tunne, kielteisen vastauksen antaminen suoraan kysymykseen on helpoin tie. Tässä yhteiskunnassa naiset valitsevat ja tämä tapa saattaa joidenkin mielestä olla se paras. Suosittelen käyttämään tätä keinoa kuitenkin vasta myöhemmällä iällä, jolloin naiset oikeasti tietävät mitä haluavat. Positiivisen palautteen antaminen vaatisi tytöltä hyvää itsetuntoa, mikä aitoudessaan monelta yläasteikäiseltä puuttuu. Negatiivisella palautteella hän pönkittää omaa tyttölaumastatustaan. Aikuisemmalla iällä kuitenkin tämänlainen lähestymistapa on erittäin suotavaa, koska se osoittaa poikkeuksellisen tervettä itsetuntoa miehessä. Yläasteella jättäisin tämän kuitenkin tekemättä.

      4.
      Ihastuksesi kohde on menossa jonnekkin tai tulossa jostakin, yksin. Pysäytät hänet ja kerrot lyhyesti kuka olet. Kerrot kuinka olisi mukavaa joskus viettää aikaa yhdessä vaikka kaupungilla. Et päätä kohtausta kysymykseen, vaan kerrot hänelle olevasi kiireessä johonkin. Hymy, moikkaus ja menoksi. Myöhemmin tapaat tytön samanmoisessa tilanteessa ja itsetuntosi on jo moninkerroin parempi. Tyttö tietää, että olet kiinnostunut ja on saanut myös aikaa prosessoida tapahtunutta. Esität kysymyksen, kuten pyydät tässävaiheessa numeroa. Tässä vaiheessa saatu vastaus on yleensä se oikea, ellei kyseessä ole todella ujo tyttö.

      Postistani tuli liian pitkä, mutta aiheesta voisi kirjoittaa 10 kirjaa ja silti raapaista pintaa. Kaikki vaikuttaa kaikkeen - sijainti, sukupolvi, harrastukset sun muut. Yleisenä totuutena voin kuitenkin sanoa että yrittänyttä ei laiteta. Meni miten meni, menet ja teet asiasi selväksi tavalla tai toisella. Olen varma, että onnistut, kunhan kelailet hieman tilannettasi mahdollisimman objektiivisesti. Kerro toki mihin johtopäätökseen päädyit.

      • kreck

        yritän nyt toden teolla saada tytön positiivisen huomion, ja jospa sen puhelinnumeron kehtaisi kysyäkkin,. kiitos neuvoista! ilmoittelen myöhemmin. (:


      • -.........

        "Yläaste on vielä hankalaa aikaa. Kiusaajia ja kiusattuja on yläasteella paljon enemmän kuin lukiossa. Tyttöjen välinen kilpailu tähän liittyen on vielä erittäin vahvassa asemassa yleisen sosiaalisen statuksen saavuttamiseksi."

        toisaalta taas on parempi tulla kiusatuksi omana itsenä olemisesta kuin olla seinäkukkanen piilottamalla omat toiveensa ja halunsa ja unelmansa. sillä tavalla ihmisestä tulee myös vahva kunhan hän suhtautuu "kiusaamiseen" oikealla tavalla. jos ns. "kiusaamiseen" ei suhtautuisi edes kiusaamisena se muuttaisi asetelmat täysin. ennemminkin sitä pitäisi ajatella sinä että sinut noteerataan henkilönä. sinä olet olemassa toisille ihmisille.


        "Suosittelen että lähestyt häntä silloin, kun hän on yksin. Puhelinnumeron saanti on nykyään todella helppoa, mutta monesta syystä en suosittele tekemään ensikontaktia puhelimitse, varsinkaan tekstiviestillä."


        Tämä on kyllä simppeliä. Jos tähän on mahdollisuus, tee se.


        "Mieti millaisen lähestymisen itse haluaisit jos olisit tyttö. Sillä on yllättävän vähän väliä minkä näköinen mies on tai minkämoinen sosiaalinen status hänellä on, mikäli hän vain pystyy esittämään asiansa kasvotusten tarpeeksi itsevarmasti ja vakuuttavasti."

        kyllä.
        (tosin eihän tässä kukaan ole puhunut ulkonäöstä.)


        "Todella paljon myös riippuu kohdehenkilön sielunmaailmasta - luonnollisesti. Jos et tunne henkilöä millään tavalla, luultavasti kuvasi hänestä on väärä. Ihastuneena henkilönä olet varmasti viettänyt pitkiä hetkiä miettien mahdollisia yhteisiä hetkiänne ja näin mahdollisesti muodostanut oman kuvasi hänestä täysin niiden perusteella. Jos ja kun kohtaat hänet ensikerran kasvotusten, varaudu kielteiseen. Tästä syystä ei varmaankaan ole hyväksi kysyä häneltä kysymystä johon hän voi vastata helposti "ei". Parempi ettet kysy ollenkaan, kerrot hänelle vain mitä on mielessäsi ja sano, että sinun pitää nyt mennä ja etsit hänet myöhemmin. Tämä antaa tytölle aikaa miettiä ja voit olla varma että vastaus on totta kun seuraavan kerran puhut hänelle."

        älä aseta koko elämääsi ja toiveitasi tähän yhteen tyttöön toisinsanoen.

        "Lyhyesti. Lähesty häntä kun hän on tilanteessa mistä ei pääse "karkuun" - eli yksin. Silloin hän ei voi turvautua kavereihinsa ja jättää sinua huomioimatta. Tällöin myös puhut varmasti hänelle, etkä hänen sosiaaliselle minälleen, joka toimii kaveripiirin vaikutuksen mukaisesti. Ole itsevarma ja pidä hymy naamalla vaikka saisitkin negatiivista palautetta."

        suhtaudu positiivisesti oli reaktio mikä tahansa.



        "Ennen kaikkea, tulkitse tilannetta järkevästi. Jos saat täysin kamalan palautteen, ota se todesta. Mikäli et siitä huolimatta pysty unohtamaan häntä, turvaudu kaikkiin konsteihin mitä mainitsin, mihin ei tulisi ryhtyä ensimmäiseksi. Puhelinnumero haltuun ja vainoamaan :)."

        onko tämä yksi tyttö loppupeleissä NIIN tärkeä sinulle oikeasti??

        PERÄÄNANTAMATTOMUUS on kyllä kova juttu naisten suhteen. se toimii.









        "3.
        Keräät rohkeutesi ja päätät mennä puhumaan ihastuksesi kohteelle kesken välitunnin, kun hän on kavereidensa ympäröimä. Saapumisesi hiljentää koko porukan ja kysyt häntä "treffeille" jollain tuhansista tavoista. Joku rupeaa hihittämään ja tyttö vastaa ei. Poistut pettyneenä ja porukka nauraa takana. "

        jos tyttö ei suostu, kysyt sen jälkeen viereiseltä tytöltä lähteekö hän treffeille. tietenkin iloisesta mielentilasta ja hymyillen itsevarmasti kuin tytön kieltäytyvä vastaus ei olis haitannut mitään. :D




        "Yleisenä totuutena voin kuitenkin sanoa että yrittänyttä ei laiteta. Meni miten meni, menet ja teet asiasi selväksi tavalla tai toisella. Olen varma, että onnistut, kunhan kelailet hieman tilannettasi mahdollisimman objektiivisesti. Kerro toki mihin johtopäätökseen päädyit."


        Tärkeintä on kokemus. se että vain toimit. se on paras vaihtoehto sinulle. kuhankun teet asialle jotain.


        Älä ajattele, vaan toimi.

        Paras tapa lähestyä on avoimin mielin ja itseähauskuuttavalla asenteella. imaise hänet todellisuuteesi ja jos hän tykkää siitä hän haluaa myös jäädä sinne seuraksesi.


    • ...........

      "Ongelmana on tämä eli oon korviani myöten kusessa yhteen tyttöön se on eri luokalla kuin itse (ylä-astetta tässä vielä käydään). Miten lähestyisin tätä kun hän on aika suosittu meidän koulussa mut jotain oon ehkä vähän nähny kun se kattoo mua."

      mitä merkitystä sillä on että hän on "aika suosittu" koulussasi? kuulostaa siltä kuin se olisi joku lisävaikeus sinulle lähestyä häntä.

      100-prosenttinen usko itseesi. Usko itseesi.
      oikeasti. älä teeskentele uskovasi tai toivo, vaan usko.

      "Mutta ei siinä mitään.. kun sen ympärillä on lähes aina 5 muuta tyttöä enkä tunne sitä mitenkä "hyvin" mut välitän siit silti"

      miten voit välittää siitä, kun et kerran tunne edes sitä? :D
      eikös sinun ekaksi pitäisi tutustua häneen ennenkuin voisit välittää hänestä vai onko vain hänen ulkonäkönsä tehnyt sinuun niin lähtemättömän vaikutuksen?


      "niiin miten vois lähestyä tuollasta.. Ei mikään kiire ole haluun alottaa varovasti."

      mitä tarkoittaa aloittaa varovasti??

      taidat pelätä todella paljon mokaavasi tämän tilanteen. eli egosi pelkää. aloittamalla varovasti tarkoitat sitä että haluat tehdä sen tavalla jolla voisit varmistaa että egosi ei tule vahingoittumaan etkä tule torjutuksi kävi miten kävi. se ei vain toimi niin. sun pitää laittaa ittes peliin ja ottaa riski jossä haluat saavuttaa jotain.

      mee sinne vaan ja viihdytä itseäsi. pidä hauskaa ja josse tykkää siitä sit se tulee sun mukaan sun maailmaas. siis älä yritä saada sen hyväksyntää tyyliin viestittämällä että: "pliis voisitsä olla mun tyttö että mä voisin olla kokonainen."

      meet vaan puhumaan sille ja sanot "moi, mitä kuuluu, sulla on kaunis hymy." esim. ja puhut mitä tulee mieleen. ilmaiset positiivisia tunteita jotka lähtee susta itsestäsi ja jotka voi liittyä siihen tyttöön. pyydät sitä deiteille vaikka. ja meet puhumaan kaikille muillekin tytöille kehen oot ihastunut.

      pelosta pääsee eroon vain kohtaamalla sen. mahdollisesti toistuvasti.

      • KikiMImi

        Siis mä oon tyttö. Mä oon ihastunu yhten meijän luokka laiseen poikaan se on söpö,hauska ja ihan mukava, mut se on suosittu ja mä en todellakaan oo! Siis jos mun pitäis mennä jutteleen niinkieli menis ihan solmuun. Ja jos kysyisin siltäs jotain niin ei se suostuis:(. Just sen suosion takia. mut ota niin tiäksää ........... kuinka vaikeeta ihastukselle puhuminen on mulla on hei oma kotasta kokemusta!


    • Vastaaja__

      Hyvä taktiikka olisi ehkä tervehtiä joskus kun se tyttö on kävelemässä koulusta kotiin ilman muitten tyttöjen saattuetta. Jos hän on kiinnostunut niin saatte varmaan jonkinlaisen keskustelun aikaan ja hän tuntee sinut paremmin.

    • tyttö ylä_asteelta

      Hei olen itse tyttö ja myös ylä-asteella. Minäkin olen ihastunut poikaan joka on eri luokalla kuin minä. Ja jos mietit mitgen lähestyä tyttöä, kun itse olen tyttö niin minä ainakin pidän sellaisesta tavasta kun joku lähestyy, että aluksi vain katsoo silmiin@ sitten joku päivä hymyilee ja jokupäivä sitten moikkaa ja hymyilee.
      Tämän jälkeen odottaisin että poika tulee juttelemaan tai menisin itse jutteemaan.
      Oikeasti tämä tyttö josta pidät ei ehkä itsekkään uskalla tulla puhumaan sinulle. Hän voi todellakin ilahtua kun menet puhumaan hänelle.
      Aloita puhuen mitä kuuluu ja muista esitellä isesi.
      Muista uskoa itseesi!!!!
      Ja jos oikein kunnolla pelottaa, niin ekaksi kannattaa ajatella MIKÄ olisi pahinta joka tapahtuisi kun juttelisit tytölle. Tämä auttaa yleensä varautumaan siihen pahimpaan vaikka sitä ei edes tapahtuisikaan.
      Mutta muista olla oma itsesi, hymyillä ja olla kiinnostunut mitä hän puhuu:)

    • gymnasium95

      Voi ihan omalla tyylillä vaan :) Itse esimerkiksi en ollut sanonut sanaakaan lukion alussa täysin tuntemattomalle tytölle. Enkä itse asiassa elämäni aikana kellekään muulle. Eipä olisi uskonut, että facessa tulee käytyä kysymässä matikan tehtävään vinkkejä ja että sen jälkeen jäisi pariksi tunniksi vielä puhumaan. Siitä se sitten lähti nousukiitoon, vaikka aluksi olin siinä uskossa, että ystävän olen vain saamassa. Sitä ennen tosin olin jo huokaillut hänen peräänsä, kuitenkin epäuskoisena ja toivoa elättelemättä, koska olen aina ollut hieman ujo. Mutta ihmeitä voi tapahtua! Kohta oltu yhdessä 2kk

    • Ysitoist

      Hieman epätavanomainen neuvo, mutta luepa läpi ja mieti seuraavaa.

      Se, että sanot olevasi korviasi myöten ihastunut (sehän idea kai oli) on kuvaamasi perusteella sinänsä ongelma. Tarkoitan, että tuolla asenteella todennäköisemmin kuin et munaat koko jutun jos saatkin lähestyttyä häntä. Kuulostaa, että sinulla on hyvin intensiivisiä ajatuksia ja tunteita häntä kohtaan ja on hyvät mahkut, että onnistut pelottamaan hänet pois siinä vaiheessa kun viimein päätät toimia.

      Ratkaisu ongelmaan on yksinkertainen. Etsi toisia tyttöjä, joita lähestyä. Sellaisia, joista pidät, olkoonkin että et koe heitä yhtä "merkityksellisiksi" itsellesi. Kokeile eteenpäin pääsemistä näiden helpompien tyttöjen kanssa. Kuvauksesi perusteella tuo nykyinen ihastuksesi saattaa olla melko hotti ja suosittu. Sellaisen lähestyminen voi aluksi olla turhan pelottavaa.

      Joka tapauksessa, kun tapailet monia tyttöjä, saat näkemystä vastakkaiseen sukupuoleen ja näet tuon ihastuksesi kohteen aika lailla realistisemmin kun olet käynyt treffeillä sanotaan viiden muun tytön kanssa. On ihan mahdollista, että ihastuksesi lakkaa tuohon mennessä kokonaan. Joka tapauksessa, kun käyt ahkerasti treffeillä et ehdi, jos vielä kaiken treffailun jälkeen todella haluat tavata tätä nykyistä tyttöä, liikoja murehtimaan mitä hän sinusta ajattelee. Saat monia naispuolisia ystäviä, jos kohtelet treffiseuralaisiasi hyvin.

      Ahkeran treffeillä käymisen etuihin muuten kuuluu sekin, että todennäköisesti herätät ihastuksesi kohteen huomion myönteisesti. Saat mainetta.

      Kannattaisi muuten selvittää, ennen kuin yrität lähestyä tuota nykyistä ihastustasi, että tunteeko hän mitään mielenkiintoa sinua kohtaan. Kun olet jossakin hänen lähettyvillään, koita saatko katsekontaktin. Jos hän katsoo sinua silmiin, käännä katseesi pois ja katso hetken kuluttua uudelleen. Jos hän on kiinnostunut, hän ottaa uuden katsekontaktin.

      Jos et saa aikaan katsekontaktia, kannattaa varmaan unohtaa koko juttu. Hän voi olla liian vaikea sinulle.

    • Jajddbzjfkdj

      Ihan hyviä neuvoja mutta yleensä se toisen mielenkiinto pitää herättää ja saada ihastumaan suhun.. Monesti on kaveritki sanonu ettei olisi kuvitellu ihastuva tohon ja tohon.. Kaikki on mahdollista kunha yrittää ja oppii

    • Shdtshdzhyfy

      Jotenkin mulle on päässy käymää niin että olen ihastunut yhteen tyttöön. Hän on tosi mukava, kaunis hauska jne. Olen siis ammattikoulussa. Ongelmana on se että normisti naisen iskeminen ei tuota pään vaivaa kun menee luonnostaa mutta kun on tunteita pelissä. Pahin ongelma on hänen kaverit jotka eivät hirveesti pidä minusta ja hän ei ole koulussa oikeestaan milloinkaan yksin. En vielä haluaisi pyyrää kahville kun haluaisin tietää hänet vähän paremmin aluksi.

    • perhanan ujous

      oon amikses (poika) ja yhel luokal on yks tyttö ketä en tunne mut oon nähny sen monta kertaa ja pari luokkalaist tuntee sen ja haluisin tutustuu siihe...

      ongelmana on just se ku en oo samal luokal ja olla niiku eri alal samas koulus ni sen näkee vaa välkil harvoin. hyvää taas sit on se et se on lähinnä vaa yhe toisen tytön kaa et jso se ois tyylii yksin koulus ni voisin mennä juttelee sil mut en oo enne puhunu mitenkää "vakavasti" tyttöjen kaa ni iha uus tilanne ja en haluis kusta tätä saman tien :D

      lähinnä askarruttaa et jos menen puhuu sil ni mist mä sit puhuisin? :DD:D:D oon toivoton tämmösis tapauksis, oon muutenki ujo enkä puhu paljoo, ellei oo hyvää juttu seuraa joku kiinnostava aihe.

      tulis vaa mielee et meen sen luo ja sanon "moi oon (nimi), mitä sul kuuluu?" x) täytyy kyl viel miettii koska tos ei ois kyl pal mittää järkee, vaiko? :D apuaah :(

    • tykkään laurasta

      mä oon jo uskaltanut jopa koskea mun ihastukseen WoW, se sano mua söpöks.

    • Leiskaan

      Menet vaan ja kysyt

      Huom. Mä tein niin

    • Anonyymi

      Lähesty takaampäi

    • Anonyymi

      kysy vittu rohkasti

    • Anonyymi

      Mie en uskalla lähestyä omaa ihastus tyttöä ylä asteella.

      • Anonyymi

        Lähesty häntä vaikka kirjeellä tai lapulla jos et kasvotusten aivan vielä uskalla. :) Siihen on tytön myös helppo vastata joko kasvotusten tai antamalla kirje/lappu takaisin ja se on oikeasti söpöä. Toimii myös aikuisten kesken. Pääasia että uskaltautuu lähestymään itseään kiinnostavaa ihmistä niin ei aja mahdollisesti onnensa ohitse. Kannattaa kokeilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1863
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1426
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe