Leuanvedon maailman ennätys?

makke.

Yhden käden leuanvedossa taisi olla 22, mutta entäs normaalit leuat?

25

8677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekee mestarin

      Varmaan miljoonia. Niin kuin etunojapunneruksessa, ainoastaan ravintoa pitäis joskus syödä.

      • Anonyymi

        DUDE luuletko oikeesti, että leukoja sais noin paljon😂
        Maailmanennätys on joku 80. Kuitenki alle sata.


    • Arska

      Jos en ihan väärin muista, joku korealainen heppu veteli 170 toistoa putkeen..

    • .....

      se korealainen veti kylläkin 370 ja se on maailmanennätys, yhden käden ME on 25 molemmilla käsillä

      • Anonyymi

        370 IMPOSSIBLE!!😂😂😂 Maailmanennätys on alle sata.
        Mikä teitä VAIVAA😂😂😂😂😂


    • moro!!

      Leuanvedon maailmanennätys, 370 toistoa, on eteläkorealaisen Lee Ching Yongin hallussa. Eugen Sandow on yhdellä kädellä suoritetun leuanvedon maailmanennätyksen haltija 25 toistollaan molemmilla käsillään

      • seimenovanov

        Pitkä kinttuinen Invalidi vois pärjätä hyvin jos molemmat jalat amputoitu, timmi vyötärö, lyhyt keskiruumis ja hirveet hauikset ja selkäfileet.


      • pooooring
        seimenovanov kirjoitti:

        Pitkä kinttuinen Invalidi vois pärjätä hyvin jos molemmat jalat amputoitu, timmi vyötärö, lyhyt keskiruumis ja hirveet hauikset ja selkäfileet.

        Muistakaa sitten ku rupiatte kokeileen yhden käden leukoja ettette pidä toisella kädellä ranteesta kiinni, se EI ole yhden käden leuanveto!

        Pitäkää mieluummin se toinen käsi vaikka selän takana niin ette valehtele ja huijaa itseänne. :)

        Toisaalta onhan tuo nyt sanomattakin ja pöljällekkin selvä että jos pitää ranteesta kiinni niin se on edelleen kahden käden leuanveto.


      • tegwwwwwwww

        yhden käden molemmin käsinm miten tuon pitäs ymmärtää siis molemmilla käsillä vuorotellen yhteensä 25?


      • rynkykykytysstä

        vois jäädä tuokin paljo alle satasen sm kisojen säännöillä...


      • Anonyymi

        Ihan oikeesti...
        😂😂😂😂😂😂
        Maailmanennätys on alle sata


    • Tonskulus

      Joskus 10 vuotta sitten kun tuli huvikseen leukoja vedeltyä enemmänkin niin muutaman kerran onnistuin pelkästään oikealla kädellä, vasen käsi taskussa. Tosin vain yhden kerran jaksoin itseni ylös kiskoa yhdellä kädellä :)

      Aika hoikka ruumiinrakenne mutta kun paljon olen ikäni käsiä joutunut raskaassakin työssä käyttämään niin käsivoima/painosuhde on otollinen tuohon ko. ponnistukseen.
      Kahdella kädellä nyt jaksaa vaikka miten monta leukaa vetää..

      Joku aika sitte kokeilin taas, ei enää jaksanutkaan :(

    • kovis1234

      olen ite 11 vuotias meil on autotallis penkit ja sisäl tanko saan 3 vuoden reenin jälkeen 34 puhdasta leukaa hauiksen voimalla :) olen tosin vain 32 kiloa painava

      • iskä.

        poika jouluna alla tommosta valett pistää


      • epäileväinen123

        se hän voittais suomen ennätyksen semmosella 10 vedolla ( poikien alle 70 sarjassa) sori mutta jotenkin en usko.


      • aika jepa

        Aika nice, mutta on kyllä pakko sanoa että ei toi mikään hirveä tulos ole. Itse saan 44 toistoa, olen 14 vuotias ja painan 56.8 kiloa ja olen treenannut vähän yli 4 vuotta. :D


      • pelimiesUkko
        aika jepa kirjoitti:

        Aika nice, mutta on kyllä pakko sanoa että ei toi mikään hirveä tulos ole. Itse saan 44 toistoa, olen 14 vuotias ja painan 56.8 kiloa ja olen treenannut vähän yli 4 vuotta. :D

        Mä en ite saa yhtään leukaa, tykkään kyllä kaikesta urheilusta ja kilpailuista.

        Jos puheesi on totta, miksi et kävisi hakee mitalin (kultaisen) SM-kisoista ?

        En halua sanoa pahaa, mutta hyvin todennäköisesti tulee aika jolloin et ole huipulla tai jostain muusta syystä urheilut jää.

        Vaikka sulla on elämä edess ja vaikka mitä haasteita, älä turhaan kätke kynttilääsi vakan alle. Käy hakee mitalisi pois oikeudenmukaisella,ansaitulla,rehellisella tuloksella. Se aito tulos on aina kova juttu, oli laji mikä tahansa...


    • aafvfvfa

      Luin että maailman ennätys leuanvedoissa on yli 600 ja niiden tekemiseen meni yli 2 tuntia.

    • pistää

      ite vedän n. 10 leukaa ja painan 80 kg 15v

    • Eemil38

      En oo varma

    • Eemil38

      Siis monta saan

    • mäenpieni

      pienenä saanu yhtään leukaa oon yhel kädel vetässy - useinkin - joo yhdel kädel oli siin yleisöökin en alkanu treenaan sitä kukaan ei sanonu että olis mitenkään ihmeellistä enää ei jaksa viitsi kiinnosta on ihan keuhkoista laji youtubessa veijarit selittää oman tekniikan puhtaaksi lukuisia sääntöjä

    • Leukailija

      612 on leunvedon maailmanennätys.

    • Anonyymi

      en usko, että saat yhdellä kädellä (tai joku saa) 22 leukaa.
      Oon ite tehny 43 puhdasta leukaa ja käytin kumpaakin kättä.
      En oo saanut yhtään yhden käden leukaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1806
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      44
      1387
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe