Millainen on kyseinen paikka? entäs millaiset opettajat? paljonko kirjat maksavat? millaiset soluasunnot? ja ym. kaikki tieto tervetullutta. :)
Varsinais- Suomen Maaseutuoppilaitos (Tuorla)
eräs
2
569
Vastaukset
- Violet
Paikka on ihan jees, ympäristöltä kaunis ja ruoka on tosi hyvää :) Soluihin mua ei kyllä saisi kirveelläkään. Ovat muistaakseni 8 hengen soluja, kaksi samassa huoneessa. Siellä pikkuteinit riehuvat innoissan, kun ovat juuri päässeet äidin helmoista...
Kirjoja ostin muistaakseni yhden. Oletko käynyt Tuorlan nettisivuilla?- eräs
Juu, olen käynyt kotisivuilla :) vaikuttaa ihan mukavalta paikalta mutta juuri nuo soluasunnot ovatkin niistä mistä en hirveästi välitä :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.3072989- 321445
- 851433
Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1791322- 1171141
- 49941
Vasemmisto osoittaa mieltä Berliinissä - Miksi?
Eikös siellä ollut juuri demokraattisesti järjestetyt vaalit jossa kansa on sanonut mielipiteensä ja KAIKKIA on kuultu t201923- 59874
- 76862
Yritin alkaa nukkumaan
Mutta ei tule uni. Jäin miettimään olikohan ne rakkaudelliset vastaukset juuri sinulta ja mulle osoitettuja... Olisi une46796