vanhat bodarit missä he ovat?

vanha boudari

katos kun 15-25 vuotiaana ihaillaan isoja lihaksia ja piikitetään kankkuun pöhöä, sitten ollaan pöhösiä ja lötjösiä se vajaat 10 vuotta, kun lopetetaan pöhön syönti.

niin miettikääs hei 15 vuotiaat kakarat, että missä nämä teidän idolsit yli 40 vuotiaana luurailee ja tekevät mitä?
onko hyvä kondis ja kiree liha?

katos kun se on parempi olla kunnos kaiken ikää ja treenata jatkuvasti ilman pöhöjä.
sulta ei niinku karkaa mopo lapasesta.

pöhöjä kun sä syät 10 vuotta, niin sulla on sen aikana mennyt poikki joka puolelta kroppaa jänteitä ja lihaksia, kun ne ei kestänytkään kehityksessä mukana, sä teet niinku ittestäs romun. jos sä et näistä ooo romuna, kun lopetat niin sitten sä oot romuna, kun sä pienenet ihan vitusti pöhö vuosiin verrattuna ja tulokset laskee. sulla pimenee vintti ja susta tulee hintti.

onhan nää nähty nämä pöhön syöjät mitä niille kuuluu myöhemmällä iällä sitten kun pitäisi alkaa elämään sitä elämää.

kerran niin iso ja vahva kuten tony, myöhemmin ei enää iso eikä vahva, ainoastaan pitkä.
kannattaako?

mä oon natu ollut 17 vuotta ja vahvempi kuin valtaosa näistä bodareista, se on tullut salilla kokeiltua.
näinkin voi toimia. eikä vituta yhtään.

20

1695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syömälkin sen saa

Ihan hyvä muuten mut ei pöhö tu kaikil esim. Mul onjo paino reippaat sata eikä roina tuo enää painoa yhtään mut voimaa ja finnejä pukkaa. Sitäpaitsi on monia joil se paino myös pysyy.

• Naurut.

Suomes ei 15-20v saa mitään roinaa se on varma. Jos joku muuta sanoo se puhuu paskaa. Ton ikäsiä "bodareita " ei edes ole, yleensä ne on 25-50v äijiä eikä mitään kakaroita. Hah, kuvitelkaa nyt: 19v kakara roinaa hah hah hah.

• 64-v
        Naurut. kirjoitti:

Suomes ei 15-20v saa mitään roinaa se on varma. Jos joku muuta sanoo se puhuu paskaa. Ton ikäsiä "bodareita " ei edes ole, yleensä ne on 25-50v äijiä eikä mitään kakaroita. Hah, kuvitelkaa nyt: 19v kakara roinaa hah hah hah.

Ei bodaus vaan painonnosto.

Millä eväillä luulet "notskin" ( lausutaan nuotio ) tehneen aikanaan poikien maailmanennätykset?

Omassa seurassani 15-v kaveri työnsi 150kg 82,5:ssä.
        Ei työnnellyt pitkään.

Tuttavani oli 60-luvulla kolmantena nuorten Mr. norden kisoissa.
        Tilasi silloin mömmöt jenkeistä.

Ja varmasti paljon muita.

• heheh eheh
        Naurut. kirjoitti:

vittu meillä koulussa jo yläasteen ysillä ja lukiossa useampi jätkä veti horkkaa että pallit soi. saatanallinen turvotus kaikilla päällä.

posket näkyi takaapäin reilusti.
        treenivuosia alla yksi tai jopa kaksi.

jenkeissä collegessa nuoret vetää hepoa ja horkkaa kuin päivällistä. sama toimii suomessakin.
        helvetin nuorilla kundeilla roinaus alkaa jo reilusti alle 18 vuotiaana.

mä oon vittu nähnyt mitä se pahimmillaan tekee.
        enkä saatana toista apinaa enää halua nähdä vastaavassa tilanteessa.

tänä päivänä jätkä ei erota kuuta auringosta.

• Niin toimi
        heheh eheh kirjoitti:

vittu meillä koulussa jo yläasteen ysillä ja lukiossa useampi jätkä veti horkkaa että pallit soi. saatanallinen turvotus kaikilla päällä.

posket näkyi takaapäin reilusti.
        treenivuosia alla yksi tai jopa kaksi.

jenkeissä collegessa nuoret vetää hepoa ja horkkaa kuin päivällistä. sama toimii suomessakin.
        helvetin nuorilla kundeilla roinaus alkaa jo reilusti alle 18 vuotiaana.

mä oon vittu nähnyt mitä se pahimmillaan tekee.
        enkä saatana toista apinaa enää halua nähdä vastaavassa tilanteessa.

tänä päivänä jätkä ei erota kuuta auringosta.

Jätkähän puhuu ihan paskaa! Ei ne roinat lihota tolla tavalla. Ihan perusjampoilta näyttävät monikin roinaaja perusaineil dbol, sustat jne. Painoa 80-130 mut ei kaikil posket pullota yhtään. Voimaa tulee ja kestävyyttä, mut tarvii nekin lepoa, kuurittelulla ei lihaskivut täysin katoa. Et mene äitilles selittämään, sä et ole roinaa nähnytkään.

• Aladdin85
        64-v kirjoitti:

Ei bodaus vaan painonnosto.

Millä eväillä luulet "notskin" ( lausutaan nuotio ) tehneen aikanaan poikien maailmanennätykset?

Omassa seurassani 15-v kaveri työnsi 150kg 82,5:ssä.
        Ei työnnellyt pitkään.

Tuttavani oli 60-luvulla kolmantena nuorten Mr. norden kisoissa.
        Tilasi silloin mömmöt jenkeistä.

Ja varmasti paljon muita.

Painonnosto on kuitenkin paljon teknisempää. 140-kilon työntäjälle voi 50kg penkki olla rankkaa ja 220-kilon työntäjälle sadan kilon pystypunnerrus. Jaloissa on toki ruista ja nopeutta.

• sit toimii?
        Niin toimi kirjoitti:

Jätkähän puhuu ihan paskaa! Ei ne roinat lihota tolla tavalla. Ihan perusjampoilta näyttävät monikin roinaaja perusaineil dbol, sustat jne. Painoa 80-130 mut ei kaikil posket pullota yhtään. Voimaa tulee ja kestävyyttä, mut tarvii nekin lepoa, kuurittelulla ei lihaskivut täysin katoa. Et mene äitilles selittämään, sä et ole roinaa nähnytkään.

kerro vähän. Ja hyviä esimerkkejä!

• ehehehe
        Niin toimi kirjoitti:

menehän teiniapina nyt kouluun läksyjä tekemään.
        mä oon aivan tarpeeksi nähnyt sun kaltaisia pikku marakatteja sönkkäämässä näitä juttuja.

• 64-v
        Aladdin85 kirjoitti:

Painonnosto on kuitenkin paljon teknisempää. 140-kilon työntäjälle voi 50kg penkki olla rankkaa ja 220-kilon työntäjälle sadan kilon pystypunnerrus. Jaloissa on toki ruista ja nopeutta.

Siinä olet oikeassa että painonnosto on, punnerruksen poistuttua, etupäässä vetämistä, allemenoa ja kyykystä nousua.

Tuo työnnön ja punnerruksien suhde on hieman liioteltua.
        Kyllä työnnössä ojentajiakin tarvitaan.
        Rintaa ei.

Itselläni suhde oli 125 / 100. Työntö / pystypunnerrus (kilpailuissa).

• Vähän läpsiä?
        ehehehe kirjoitti:

mä oon aivan tarpeeksi nähnyt sun kaltaisia pikku marakatteja sönkkäämässä näitä juttuja.

Mitenkö toimii? Sain vuodessa penkin 105-185kg, aknea rintaan, hartioihin ja selkään. Pää ei turvonnut ja kun syömäl yms oli paino 120kg niin ei kohonnu siitä enää vaik roInas. Kehitys nopeaa joten siten ne toimii vitun vammanen runkkari. Testot ja napit on otettu lykan sinikorkkisia decoja. Winsuil keltasil 10mg napeil jopa paino laski, penkki kipus vitusti ylös tuolloin. Koska olkapää oli ensin risa laskin et puoli vuotta meni meni 180kg penkkiin. Repikää siitä ehehehe! -125kg

• Kun..
        Vähän läpsiä? kirjoitti:

Mitenkö toimii? Sain vuodessa penkin 105-185kg, aknea rintaan, hartioihin ja selkään. Pää ei turvonnut ja kun syömäl yms oli paino 120kg niin ei kohonnu siitä enää vaik roInas. Kehitys nopeaa joten siten ne toimii vitun vammanen runkkari. Testot ja napit on otettu lykan sinikorkkisia decoja. Winsuil keltasil 10mg napeil jopa paino laski, penkki kipus vitusti ylös tuolloin. Koska olkapää oli ensin risa laskin et puoli vuotta meni meni 180kg penkkiin. Repikää siitä ehehehe! -125kg

Ei se paino koko ajan kohoa. Joku vitun teini vaan puolustelee omiaan. Ei nykypäivänä kersat suomessa roinaa ja 20-25v on hyvin usein vielä kersa. Luuletko sä vitun tollo että bulkitta ja reenaaMatta tulee ukosta vitunmoinen kaappi kun vähän käydään salil ja 4kk roinataan perussettiä? Hehe! Tällasia idiootit on! Esim. Vakkuri pikajuoksija sai testoa, muita aineita kaikenlaisia ja espanjasta toi olkkonen sille ne. Miten toimi? Kehitys nopeni natuun verraten ja yhtään ei pöhöä ollu, viikottain ehkä 1ml testoa yms jätkän paino 80kg ja tiukka olemus. Muhun verrattuna riuku mut mulla on vatsaakin. Ja olipa natu tai muu massa ni pysyy kaikki kun ei jätä syömistä.

• RyönäSika
        Kun.. kirjoitti:

Ei se paino koko ajan kohoa. Joku vitun teini vaan puolustelee omiaan. Ei nykypäivänä kersat suomessa roinaa ja 20-25v on hyvin usein vielä kersa. Luuletko sä vitun tollo että bulkitta ja reenaaMatta tulee ukosta vitunmoinen kaappi kun vähän käydään salil ja 4kk roinataan perussettiä? Hehe! Tällasia idiootit on! Esim. Vakkuri pikajuoksija sai testoa, muita aineita kaikenlaisia ja espanjasta toi olkkonen sille ne. Miten toimi? Kehitys nopeni natuun verraten ja yhtään ei pöhöä ollu, viikottain ehkä 1ml testoa yms jätkän paino 80kg ja tiukka olemus. Muhun verrattuna riuku mut mulla on vatsaakin. Ja olipa natu tai muu massa ni pysyy kaikki kun ei jätä syömistä.

Maailmassa ei ole mitään niin kauheaa näkyä, kun
        A) Roinaaja, joka bulkaa ihan vitusti. Toki "iso" ja vahva, mutta pää on vadin kokonen ja kroppa näyttä vaatteiden kanssa samalta kuin läskillä puistokemistillä.
        B) Roinaaja, joka yrittää pitää painoa väkisin kuurin jälkeen syömällä. Jos onkin hyvässä kunnossa kuurilla, niin kuurin jälkeen muistuttaa michelin-ukkoa.

Mikään ei ylipäätään ole niin kauhea näky, kuin läski roinaaja. Olis sitten vaan pelkästään läski, koska ulkonäkö ei muutu pätkääkään.

• ylipainosia?
        RyönäSika kirjoitti:

Maailmassa ei ole mitään niin kauheaa näkyä, kun
        A) Roinaaja, joka bulkaa ihan vitusti. Toki "iso" ja vahva, mutta pää on vadin kokonen ja kroppa näyttä vaatteiden kanssa samalta kuin läskillä puistokemistillä.
        B) Roinaaja, joka yrittää pitää painoa väkisin kuurin jälkeen syömällä. Jos onkin hyvässä kunnossa kuurilla, niin kuurin jälkeen muistuttaa michelin-ukkoa.

Mikään ei ylipäätään ole niin kauhea näky, kuin läski roinaaja. Olis sitten vaan pelkästään läski, koska ulkonäkö ei muutu pätkääkään.

vähän sen kuvan saa tosta viestistäs.roinat vaan vedät tohon.

• ehehh hheheh
        ylipainosia? kirjoitti:

vähän sen kuvan saa tosta viestistäs.roinat vaan vedät tohon.

siitä erottaa marakatin ja ihmisen, että marakatti ei ymmärrä kieliposkella kirjoitettua puolitotuutta missä piilee totuuden siemen.
        jos marakattia käskee vetään hanskaan, niin marakatti ottaa kirjaimellisesti rukkasen ja pilin kouraan.

sä oot marakatti. etkä sä läpsi sitä paitsi ketään, ainut mitä sä voit läpsiä on sun pakarat.

voi rähmä teidän teinivatien kanssa.

• roinaava
        ehehh hheheh kirjoitti:

siitä erottaa marakatin ja ihmisen, että marakatti ei ymmärrä kieliposkella kirjoitettua puolitotuutta missä piilee totuuden siemen.
        jos marakattia käskee vetään hanskaan, niin marakatti ottaa kirjaimellisesti rukkasen ja pilin kouraan.

sä oot marakatti. etkä sä läpsi sitä paitsi ketään, ainut mitä sä voit läpsiä on sun pakarat.

voi rähmä teidän teinivatien kanssa.

läski :( naama ku jalkapallo,mut minkäs teet.

• Potkii.
        roinaava kirjoitti:

läski :( naama ku jalkapallo,mut minkäs teet.

Millä vitun perusteel jokaisel horkkaajal on naama persettä leveämpi? Ihme totuuksia taas. T: roinalla 8kk penkki 105-180kg.

• asioista tietävä
        ehehehe kirjoitti:

posket näkyy takaapäin ja hehhehehehehehe sun teinijuoppokavereillas on ollut darra,testo nimenomaan poistaa rasvaa kehosta ja sen takia finnejäkin pukkaa esiin hahahahahaha,vittu sä oot tyhmä,nykyajan pullamössöteini

• ???
        asioista tietävä kirjoitti:

posket näkyy takaapäin ja hehhehehehehehe sun teinijuoppokavereillas on ollut darra,testo nimenomaan poistaa rasvaa kehosta ja sen takia finnejäkin pukkaa esiin hahahahahaha,vittu sä oot tyhmä,nykyajan pullamössöteini

kiusattu?
        alistettu?
        nöyryytetty?
        ongelmia?

:(

• aisoista tietävä

ennen käytettiin puolet enemmän ,kun nykyään,kun entiset pullamössöikäluokat,ei jaksanut edes treenata....roska-autoissa oli 3miestä töissä ja ym....oli ne niin löysää väkeä

• lukee läpi

niin en kyllä ota ensimmäistäkään nappia ja (roinaa?) ikinä. Olen mieluummin kukkakeppi kun noin tyhmä henkisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6678
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4612
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      61
      2393
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      40
      1900
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1452
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1354
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1269
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1221
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1174
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe