oletteko käyneet toteemissa ja mitä mieltä paikasta olette? millasta porukkaa toteemissa käy??
ravintola totem
25
6559
Vastaukset
- käy...
juntteja. Enkä sano tätä pahalla, mutta se on fakta.
- *google*
olet itsekin vakioporukkaa siellä, siis juntti?
Ei kai sitä kuitenkaan yhden kerran käynnillä kukaan tollasta tiedä... - Juntti
Tottakai Totemissa käy Juntteja.
Junttejahan myö ollaan kaikki täällä..
Totemin bändi illat on kaupungin parhaita!
- junteimmat
parempiaki paikkoja löytyy (esim diva, gm). mutta jos on juntti iältään 17-70v ja kuuntelee rokkia tai rokkapilly musiikkia ja muuteki yksinkertane ni sillo oikee osote..
- sannik.
En lähtis vertailemaan Toteemia ja Divaa/Giggliniä tms keskenään. Toteemissa käy ehkä hieman erilaista porukkaa kuin näissä ns. yökerhoissa. Ennakkoluulot on pahasta ja suosittelenkin itse käymään ja kokeilemaan, sittenhän sen tietää! Käy iltasella vaikka kääntymässä kavereiden kanssa, jos ei tykkää niin lähtee pois.
- Vunderbaum on paras tuoksu
Paikka on täynnä torttutukia ja amoja jos joku haluu tulla kuuntelee meijän juttuja niin terve tuloa.
- katsomassa...
Olen kys. paikassa käynyt vain keikoilla, joten en osaa sanoa, millaista väkeä siellä noin muuten käy. Keikoilla näkee tietysti vähän rockimpaa väkeä ja muusikoita, kovasti olen menosta silloin tykännyt.
- hyividdu
Paska bändi siellä oli ainakin viime lauantaina. Leuhkia äijiä lavan täydeltä jotka iski naisia koko illan, kai aamul oli pippelis vikaa
- räkälä
Jos tykkää perus räkälästä, niin paikkana varmaakin ihan jees. Siellä käy sellainen "tietyn näköinen" porukka.
- Lew Ashby
Täydellisen järkyttävä mesta! Likainen luola täynnä kovassa kännissä olevia juntteja. Ei kiitos. Pubit ovat yleisesti ottaen jees, mutta tämä on jo turhan räkälä makuuni.
- helvetti
mikä paikka!
- heteromiesLpr
Vitu hyvä paikka tulee känniä otettua ja hippejä hakattua
- Kerrankäynyt
Epämääräinen paikka. Aarne Tenkanen vakkari esiintyjä. Eikö se jo kerro jotain? En suosittele menemään
- ihmettelijä666
tuota miekii ihmettelen miks aina se tenkanen sinne hommataan esiintymään....
- Turba
Giinni?
- Räkälä
Lopun edellä koko läävä.
- EnnenOliEnnen
Toteemi oli hyvä paikka 10v.sitten. Vanhat työntekijät mukavia, uudet nykyiset ihan täysiä pellejä. Niistä "naisista" lähtien.
- ainasamatnaamat
paska paikka. oliko muuta kysyttävää?
- Anonyymi
En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta olen kuullut että siellä käy noin 95% henkilöitä jotka jotka saa kelalta rahaa.
- Anonyymi
Pitää paikkaansa.
- Anonyymi
Siellä käy erittäin korkeasti koulutettua porukkaa joista monet juoksevat kerran vuodessa maratonin. Totemin loossien korkeatasoiset filosofiset keskustelut ovat vertaansa vailla. Tosin itse en saanut viimeksi ranskalaista chabernet Montblanc 2011 punaviinin vuosikertaa.
- Anonyymi
kaikki oli hyvin toteemissa ja meno priimaa aikaan vielä kun Shakki-Pena oli tontilla nöyryyttämässä nuorempiaan laudan äärellä
- Anonyymi
Sateenkaariväen paikka taitaa lähinnä olla.
Ainakin sennäköstä nahkalippis ukkoa ja akkaa siinä edessä on aina jotain polttelemassa. - Anonyymi
Rikollisia käy pilvin pimein.
- Anonyymi
Suurin osa on kelan rahoilla olevia, ja muutenkin päihteiden käyttäjiä. Osa tuhlaa rahat myös pelikoneisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862054Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391960Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943091652Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2681606Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451177- 2131119
- 1041088
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061049Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2271000