Miten saa kuumeen yön aikana?

Auttakaa!!!!!!222

Nonii, ois huomenna yks koe mihin en oo lukenu yhtään ja perjantaina ois toinenkin koe ja siihenkään en oo lukenu yhtään :(

Sanokaa miten sais kuumeen yön aikana? Nukkuu ikkuna auki ilman peittoo?

517

85871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mestari jeee

      helpompikin keino on! kuseta että sulla on ihan järjetön migreeni ;)

      • Jonne460

        No jos on korvakuumemittari nii vaikka vanupuikolla hinkaa korvaa jonku aikaa ja sit heti menee mittaa nii saattaa näyttää lämpöö tai sit hankaa sitä tyylii housuja tms vasten. Toimii myös muilla kuumemittareil


      • Anonyymi

        Märät sukat yöksi jalkaan, nii eiköhän aamulla oo kuumetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Märät sukat yöksi jalkaan, nii eiköhän aamulla oo kuumetta

        Itellä ainakin sukat kuivunu parissa tunnissa joten ei oo auttanu :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Märät sukat yöksi jalkaan, nii eiköhän aamulla oo kuumetta

        ei tominu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tominu

        Ei mullakaan toiminut heti ekat 2 tuntia kuivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Märät sukat yöksi jalkaan, nii eiköhän aamulla oo kuumetta

        Ite suosittelen sitä et laita märät sukat yöks sit ikkuna auki ja nuku ilma vaatteit ja ilma peittoo nii varmasti aamulla on kuumetta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ainakin sukat kuivunu parissa tunnissa joten ei oo auttanu :(

        Kiitos testaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ainakin sukat kuivunu parissa tunnissa joten ei oo auttanu :(

        Itellä tuntuu et toimii itel sa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos testaan

        Ite testasin et ei oo pakko men koulu uintii keello on 3.20 ja sattuu ihan sairaasti jalkoihin otin sukat pois tuntuu et on kuumetta lastelin sukat kahddestu yössä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite testasin et ei oo pakko men koulu uintii keello on 3.20 ja sattuu ihan sairaasti jalkoihin otin sukat pois tuntuu et on kuumetta lastelin sukat kahddestu yössä

        Oliko teillä aamuyöllä uintia?! :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tominu

        Mulla toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ainakin sukat kuivunu parissa tunnissa joten ei oo auttanu :(

        märät sukat ja sit ku ne kuivuu nii käy kastelee ne uuellee, ikkuna auki ja ilma peittoo nii pitäs toimii👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos testaan

        Kannattaa testata syödä mandariinin kuorii itrl Alko jo kymmenen minuutin jälkee nostaa kuumeetta ylsi 37.4 ja Alko särkee järkyttävästi päätä:)


      • Anonyymi
        Jonne460 kirjoitti:

        No jos on korvakuumemittari nii vaikka vanupuikolla hinkaa korvaa jonku aikaa ja sit heti menee mittaa nii saattaa näyttää lämpöö tai sit hankaa sitä tyylii housuja tms vasten. Toimii myös muilla kuumemittareil

        Vedin kerran neljä isoo toblerone palaa niin olipa illalla yli 38 asteen kuume:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa testata syödä mandariinin kuorii itrl Alko jo kymmenen minuutin jälkee nostaa kuumeetta ylsi 37.4 ja Alko särkee järkyttävästi päätä:)

        Mut paljonko niitä pitää syödä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itellä ainakin sukat kuivunu parissa tunnissa joten ei oo auttanu :(

        Se auttaa että pistää kylmät märät sukat tai pistää ikkunan auki ja tuulettimen ja ilman peittoon niin kyl pitäs auttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Märät sukat yöksi jalkaan, nii eiköhän aamulla oo kuumetta

        mulla toimi. kannattaa laittaa tavallisten märkien sukkien päälle viel märät villasukat ja ikkuna auki ✨✨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa testata syödä mandariinin kuorii itrl Alko jo kymmenen minuutin jälkee nostaa kuumeetta ylsi 37.4 ja Alko särkee järkyttävästi päätä:)

        Paljo söit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljo söit?

        Pitääkö nielasta ja paljon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa testata syödä mandariinin kuorii itrl Alko jo kymmenen minuutin jälkee nostaa kuumeetta ylsi 37.4 ja Alko särkee järkyttävästi päätä:)

        Ei toiminut mulla ku kokeilin. Nosti vaan joku 0.2 astetta:(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei tominu

        Laittakaa niitten ympärille jääpalapussit jois on kylämm vettä, toimii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos testaan

        saako tosta kuumeen ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö nielasta ja paljon

        RIITTÄÄKÖ YHEN MANDARIININ KUORET


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Märät sukat yöksi jalkaan, nii eiköhän aamulla oo kuumetta

        Mä tein nää kaikki, laitoin hammastahnaa naamaa, märät sukat jalkaa, märät tee pussit jalkaa, söin kahvin ja teen murusia, söin mandariinin kuorii, ikkuna oli auki eikä ollu peittoo. Mikään ei toiminu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se auttaa että pistää kylmät märät sukat tai pistää ikkunan auki ja tuulettimen ja ilman peittoon niin kyl pitäs auttaa

        pitää testaa huomenna on niin hirviä koulu päivä niin en oo menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan toiminut heti ekat 2 tuntia kuivu

        Kastele vähän välii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tein nää kaikki, laitoin hammastahnaa naamaa, märät sukat jalkaa, märät tee pussit jalkaa, söin kahvin ja teen murusia, söin mandariinin kuorii, ikkuna oli auki eikä ollu peittoo. Mikään ei toiminu.

        Oliks ne märkii vai kuivii ne teepussin murut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Märät sukat yöksi jalkaan, nii eiköhän aamulla oo kuumetta

        Ite teen tota nytte nii tosi kiva


      • Anonyymi

        Kaks märkää sukkaa jalkaan päällekkäin on parempi idea


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa testata syödä mandariinin kuorii itrl Alko jo kymmenen minuutin jälkee nostaa kuumeetta ylsi 37.4 ja Alko särkee järkyttävästi päätä:)

        Käykö jos syö banaanin kuoria


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käykö jos syö banaanin kuoria

        Eihh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        märät sukat ja sit ku ne kuivuu nii käy kastelee ne uuellee, ikkuna auki ja ilma peittoo nii pitäs toimii👍

        No nyt on kyl ihan talvi pakkasta yli 20- nii kannattaako ees avata ikkunaa koko yöks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa testata syödä mandariinin kuorii itrl Alko jo kymmenen minuutin jälkee nostaa kuumeetta ylsi 37.4 ja Alko särkee järkyttävästi päätä:)

        Kiitti avusta autoit koska meil on mandariini niin tuli kipeeks


    • Ira Divina

      Suosittelen kokeilemaan mädän tai roskiksessa dipatun lihan syöntiä. Aiheuttaa mukavat oireet, flunssa on jo valmiiksi liian yleinen (teko)syy olla pois koulusta.

      • !!!

        Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta.


      • Anonyymi

        Varmaan mahtava life hack vegaaneille


      • Anonyymi
        !!! kirjoitti:

        Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta.

        Miksi sinä noin sanoit?


    • asdakdhsakldsajd

      Dippaa teepussi lämpimään/haaleaan veteen ja pistä suuhun : )kuume nousee yön aikana. Huom ei kuumennettua teepussia.

      omalla vastuulla.

      • asdadhasdsja

        Tai pureskele tupakan muruja, korkea kuume nousee pariksi tunniksi :)

        omalla vastuulla.


      • iuoiuh
        asdadhasdsja kirjoitti:

        Tai pureskele tupakan muruja, korkea kuume nousee pariksi tunniksi :)

        omalla vastuulla.

        kokeilin kerran syödä tupakanpuruja, ei noussu kuume mut laatta lensi


      • QweUee
        asdadhasdsja kirjoitti:

        Tai pureskele tupakan muruja, korkea kuume nousee pariksi tunniksi :)

        omalla vastuulla.

        Niin siis jo poltetun tupakan tumpattuja muruja vai...?


      • vitut3

        vitut toimi saatana imeny kahta teepussia samaa aikaa 10min mitää vittu toiminu paska kylläki maistu suussa


      • häääh
        asdadhasdsja kirjoitti:

        Tai pureskele tupakan muruja, korkea kuume nousee pariksi tunniksi :)

        omalla vastuulla.

        Miten saatte tohon alkuun ton tekstin lihavoituna? Esim sulla toi "Ainiin..."


      • Harppuuna

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*


      • Nam nam... Teepusseja

        Mä aina imen teepusseja


      • Epätoivoinen
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Mitä noista teit että kuume nous


      • Toimii.ainakin.mulla
        vitut3 kirjoitti:

        vitut toimi saatana imeny kahta teepussia samaa aikaa 10min mitää vittu toiminu paska kylläki maistu suussa

        Pistä kuumemittari kuumaan veteen vaik yöllä ja sitten sano aamulla ett sul on jotenkin pyörryttävä olo ja sittensä mittaat ja sitten sulla onse sama numero minkä sä mittasit yöllä


      • emily12
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Okei


      • Epätoivoinen9
        vitut3 kirjoitti:

        vitut toimi saatana imeny kahta teepussia samaa aikaa 10min mitää vittu toiminu paska kylläki maistu suussa

        On tää kyl helvetin pahanmakusta😷


      • jokulipsu
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        KÄYTÄN NÄIT HUOME! meil on paskaa suunnistust EN haluu sinne


      • Addalt

        Tuleeko siitä ihan kipeäksi ja kuinka kauan se kestää?


      • Addalt

        ja kuinka kauan sen pitää olla suussa?


      • haluunkipeeks123
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Kuinka nopeasti kuume nousee jos imee teepussia


      • Kipeeks2229
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Mitä noista teit että kuume nous

        Söin itse sitä teetä ja hammastahnaa mutta nyt on huono olo Hyi helvetti kun sattuu mahaan ( söin siis äsken) onko aamulla enää huono olo?


      • Hyvänvinkinantaja

        Nielkää pussi nuuskaa niin eiköhän kuume ala nousta


      • Pulas
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Kauan menee että se alkaa tehomaan


      • teepussi1239
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Mitä noista teit että kuume nous

        tällei vaja 3v myöhäs mut se teki ton teepussi homman.


      • Jootoimii

        Tällee kivasti myöhässä mutta toi teepussijuttu toimii. Imeskelkää sitä 15min ja sit ottakaa se 1.5 teelusikallista hammastahnaa. Helvetin pahan maksusta. Ite sain sillä 38.9 astetta kuumetta ja kesti 3pvää


      • KipEEksi
        Jootoimii kirjoitti:

        Tällee kivasti myöhässä mutta toi teepussijuttu toimii. Imeskelkää sitä 15min ja sit ottakaa se 1.5 teelusikallista hammastahnaa. Helvetin pahan maksusta. Ite sain sillä 38.9 astetta kuumetta ja kesti 3pvää

        Tiiän tällee myöhäs mut tuliko sulla heti aamulla se kuume?


      • Teepussit
        Jootoimii kirjoitti:

        Tällee kivasti myöhässä mutta toi teepussijuttu toimii. Imeskelkää sitä 15min ja sit ottakaa se 1.5 teelusikallista hammastahnaa. Helvetin pahan maksusta. Ite sain sillä 38.9 astetta kuumetta ja kesti 3pvää

        Mitä teetä imit? Tai minkä merkkistä? Tai voiko joku kertoo minkä merkkiset teet toimii (: tarvisin kuumeen?


      • Kipee

        Pitääkö se teepussi olla lämmin? Ja kuinka kauan sen pitää olla suussa? (Parhaillaan on suussa eikä tunnu missään)


      • 455
        Jootoimii kirjoitti:

        Tällee kivasti myöhässä mutta toi teepussijuttu toimii. Imeskelkää sitä 15min ja sit ottakaa se 1.5 teelusikallista hammastahnaa. Helvetin pahan maksusta. Ite sain sillä 38.9 astetta kuumetta ja kesti 3pvää

        Kaun sun piti oottaa et se vaikuttaa


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Toimii vielä paremmin, jos laittaa teepussin peräreikään.


      • Anonyymi
        Nam nam... Teepusseja kirjoitti:

        Mä aina imen teepusseja

        itekki joka päivä


      • Anonyymi
        asdadhasdsja kirjoitti:

        Tai pureskele tupakan muruja, korkea kuume nousee pariksi tunniksi :)

        omalla vastuulla.

        laita suuhun paljon lunta ja nielesse. PRO


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Voiko hammastahnan niellä


      • Anonyymi
        Addalt kirjoitti:

        ja kuinka kauan sen pitää olla suussa?

        15 minuuttia


      • Anonyymi
        jokulipsu kirjoitti:

        KÄYTÄN NÄIT HUOME! meil on paskaa suunnistust EN haluu sinne

        Sama juttu mulla vaitsi vaan kaks koet huomenna joihin en oo lukenut


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Tiiän tästä on 6 v... mut joskus kauan aikaa sitte aina yritin nostaa kuumeen tollee ja söin joku 2 lusikkaa hammastahnaaki mut eik vaa toiminu...


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Mulla ei toi.inut


      • Anonyymi
        asdadhasdsja kirjoitti:

        Tai pureskele tupakan muruja, korkea kuume nousee pariksi tunniksi :)

        omalla vastuulla.

        Toimiiko toi oikeesti


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Selvä kiitos kun kerroit


      • Anonyymi
        Nam nam... Teepusseja kirjoitti:

        Mä aina imen teepusseja

        Niin mäkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiiko toi oikeesti

        Jos tuo toimii kokeilen sitä


      • Anonyymi
        Nam nam... Teepusseja kirjoitti:

        Mä aina imen teepusseja

        Niin mäkin


      • Anonyymi
        Teepussit kirjoitti:

        Mitä teetä imit? Tai minkä merkkistä? Tai voiko joku kertoo minkä merkkiset teet toimii (: tarvisin kuumeen?

        Vihreetä teetä


      • Anonyymi

        Hyi vit tää o pahaa


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Mä käytän tänään tai huomenna! (teepusseja) en haluu mitään paskaa hiihtoo huomenna! 😡


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä käytän tänään tai huomenna! (teepusseja) en haluu mitään paskaa hiihtoo huomenna! 😡

        Meilki o hiihtoo huomen ja en haluu mennä


      • Anonyymi
        Pulas kirjoitti:

        Kauan menee että se alkaa tehomaan

        Mulla ainaki melkee heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko hammastahnan niellä

        Ei. Sulle tulee vähintään myrkytys. Jos et siis käytä kaksvuotiaitten tahnaa jos sellasta on edes olemassa... :D


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Ai sillee että ne ei oo lämpimii?


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Ei mitään muuta tapahtunu kun että paska maistu suussa


      • Anonyymi
        Addalt kirjoitti:

        ja kuinka kauan sen pitää olla suussa?

        kait 10 min


      • Anonyymi
        teepussi1239 kirjoitti:

        tällei vaja 3v myöhäs mut se teki ton teepussi homman.

        Tällei reilu 3v myöhäs mut äijän nimi o teepussi lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi vit tää o pahaa

        No älä muuta sano


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällei reilu 3v myöhäs mut äijän nimi o teepussi lol

        hei


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Oliks se märkä vai ei se teepussi


      • Anonyymi
        Nam nam... Teepusseja kirjoitti:

        Mä aina imen teepusseja

        Sama


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään muuta tapahtunu kun että paska maistu suussa

        Teepussit ja hammastahna ei toiminut. Maistu vaan pahalta suussa. Kokeilen märkiä sukkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Sulle tulee vähintään myrkytys. Jos et siis käytä kaksvuotiaitten tahnaa jos sellasta on edes olemassa... :D

        Voi sitä niellä mutta jos tositosi paljon nii sit ei oo turvallista mut jos esim teelusikallisen nii ei oo mitää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyi vit tää o pahaa

        Nii on


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Kiitos pitää kokeilla


      • Anonyymi

        Onko se vaarallista imeskellä teepussia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se vaarallista imeskellä teepussia

        Ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimiiko toi oikeesti

        Tällei vuotta myöhässä kirjotan mutta älä koita, toi on jo vaarallista


      • Anonyymi
        jokulipsu kirjoitti:

        KÄYTÄN NÄIT HUOME! meil on paskaa suunnistust EN haluu sinne

        No me mennää jonnekkin helevetin autinkomäelle keskiviikkon nii mä aion tehä nää huomen kosk mul on huomen kokkikerho


      • Anonyymi
        Kipeeks2229 kirjoitti:

        Söin itse sitä teetä ja hammastahnaa mutta nyt on huono olo Hyi helvetti kun sattuu mahaan ( söin siis äsken) onko aamulla enää huono olo?

        Ei helvetti elkää ihmiset syökö hammastahnaa


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Omgg testaan


      • Anonyymi
        Teepussit kirjoitti:

        Mitä teetä imit? Tai minkä merkkistä? Tai voiko joku kertoo minkä merkkiset teet toimii (: tarvisin kuumeen?

        Xdd vähä myöhäs mut nelson toimii


      • Anonyymi
        455 kirjoitti:

        Kaun sun piti oottaa et se vaikuttaa

        15min


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        laita suuhun paljon lunta ja nielesse. PRO

        Ei toimi vittu kesällä


      • Anonyymi

        Ummm vähä sus


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliks se märkä vai ei se teepussi

        Oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole.

        Miten ihmees muuten juotte teetä jos niit ei saa laittaa suuhu :D


      • Anonyymi
        Hyvänvinkinantaja kirjoitti:

        Nielkää pussi nuuskaa niin eiköhän kuume ala nousta

        mul ei toiminu


      • Anonyymi
        jokulipsu kirjoitti:

        KÄYTÄN NÄIT HUOME! meil on paskaa suunnistust EN haluu sinne

        Ei vittu tota teepussi jutuu ei kannata yrittää, Itse ainakin kokeilin ja nousi 41,2 astetta ja soitettiin ambulanssi kun ei millään laskenut.


      • Anonyymi
        Hyvänvinkinantaja kirjoitti:

        Nielkää pussi nuuskaa niin eiköhän kuume ala nousta

        pitää testata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vittu tota teepussi jutuu ei kannata yrittää, Itse ainakin kokeilin ja nousi 41,2 astetta ja soitettiin ambulanssi kun ei millään laskenut.

        Ei helvetti😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Sulle tulee vähintään myrkytys. Jos et siis käytä kaksvuotiaitten tahnaa jos sellasta on edes olemassa... :D

        No siis käytin pepsodenttia (tälleen pari vuotta myöhässä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helvetti elkää ihmiset syökö hammastahnaa

        No vähä pakko ku uinnit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mul ei toiminu

        Ei helvetti Bro testaa sitä srs


      • Anonyymi

        Testasin oon nyt imenyt kahta teepussia samaan aikaan ja tää paska ei oo auttanu mut jumalauta suussa maistuu


      • Anonyymi
        Harppuuna kirjoitti:

        KIITTI KAIKILLE SIKAN NYT ALKAA TOINEN PÄIVÄ KU OON KOTONA JA JOO EILEN ILTAPÄIVÄL OLI KUUMET 38,8 JA SIT KU OLIN MENOS NUKKUU NII SE LOPPU MUT NYT ON TAAS 38,5 JOTEN JOS HALUU KUUMEEN NII RIITTÄÄ ET IMESKELEE JTN VIISTOIST MINAA SEMMOST TEEPUSSII JA SIT SYÖ JTN 1,5 TEELUSIKALLIST HAMMASTAHNAA! KIITTI OIKEEST :-*

        Testasin kaikke paskaa laatta lensi mutta kuumetta ei tullut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        15 minuuttia

        Onks välii mitä teetä


    • trdyt

      syö muutama savuke niin ei tarvitse tehdä sen jälkeen enää ikinä mitään

      • hermoonini

        Jep.


    • oiuytyui

      Mene lukemaan.
      Kysy vanhemmiltas vaikka apua.

      Testaa jotain uutta lukutyyliä.
      Kirjota ylös mitä osaat.
      JA sitten mitä et osaa.
      Ja sitten opettele niitä mitä et osaa.

      • Tempsa.

        Miksi mennä siitä mistä aita on korkein vaikka vieressä on portti?

        Kuumemittari lämpimään veteen tai lamppuun. Ei-digitaalinen on ainakin aika helppo. Kunhan ei pidä liian kauaa jolloin se poksahtaa. Kokemusta. :DD


      • oiuytui
        Tempsa. kirjoitti:

        Miksi mennä siitä mistä aita on korkein vaikka vieressä on portti?

        Kuumemittari lämpimään veteen tai lamppuun. Ei-digitaalinen on ainakin aika helppo. Kunhan ei pidä liian kauaa jolloin se poksahtaa. Kokemusta. :DD

        niin harvemmin seuraavastakaan portista ylös pääsee.

        Ei ihminen opi ellei virheitä tee.
        Pitää yrittää edes opiskella.
        Sillä huono pohja ottaa kiinni myöhemmin.


      • empsuuuu

        oon kokeillu kaikkee mut mikää ei toimi


      • idakuuu
        empsuuuu kirjoitti:

        oon kokeillu kaikkee mut mikää ei toimi

        Käy jää kylmässä suihkusussa mee ulos vähissä vaatteissa ja syö hammastahnaa ei oo vaarallista mutta helpoa kosk mun äiti on aina silleen että laita kuumemittari uudelleen ja se vahtii ärsyttävää


      • Anonyymi
        Tempsa. kirjoitti:

        Miksi mennä siitä mistä aita on korkein vaikka vieressä on portti?

        Kuumemittari lämpimään veteen tai lamppuun. Ei-digitaalinen on ainakin aika helppo. Kunhan ei pidä liian kauaa jolloin se poksahtaa. Kokemusta. :DD

        itel ain äiti kokeilee otsaa et en kuseta nii kuumeelle ois kyl huomiselle tarvetta


      • Anonyymi
        idakuuu kirjoitti:

        Käy jää kylmässä suihkusussa mee ulos vähissä vaatteissa ja syö hammastahnaa ei oo vaarallista mutta helpoa kosk mun äiti on aina silleen että laita kuumemittari uudelleen ja se vahtii ärsyttävää

        Sama! jos mittarissa on ylilämpöä, se käskee mitata uusiks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itel ain äiti kokeilee otsaa et en kuseta nii kuumeelle ois kyl huomiselle tarvetta

        Miks et vaa laita kuumaa rättii otsalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itel ain äiti kokeilee otsaa et en kuseta nii kuumeelle ois kyl huomiselle tarvetta

        Hiero sitä ottaa


    • mayura

      Tupakanpuruja sukkiin. Imeytyy sieltä ihon läpi, ja nostattaa melko kovan kuumeen.

      • Anonyymi

        Tää on sella Set 11vuotta myöhäs nii et toimii😊


      • Anonyymi

        Tuhosinko just mun kaikki röökit tätä varten? Kyllä. Oliko kannattavaa? Joo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuhosinko just mun kaikki röökit tätä varten? Kyllä. Oliko kannattavaa? Joo

        Hienoa


    • asdoiasido

      hankaa kuumemittaria johonkin.. kitka lämmittää ;)

      • lintsari

        Hammastahnaa ku mättää pari rkl suuhun ni nousee kuume.
        tosin se onnistu vaan kerran.
        ja sen jälkee oon meinannu oksentaa aina ku oon pessy hampaita :D että eihän siinä mitää


      • sama HLÖ kuin aloitusviest
        lintsari kirjoitti:

        Hammastahnaa ku mättää pari rkl suuhun ni nousee kuume.
        tosin se onnistu vaan kerran.
        ja sen jälkee oon meinannu oksentaa aina ku oon pessy hampaita :D että eihän siinä mitää

        Joo kiitti noista kaikista neuvoista, käytän niitä sit joskus. Menin sit kouluu ja tais tulla kokeista joku 6 mut mitäs sit :D En oo siinä vaiheessa että ne sit jää lopputodistukseen kun haen töitä.


      • KORJAUs!ww454
        sama HLÖ kuin aloitusviest kirjoitti:

        Joo kiitti noista kaikista neuvoista, käytän niitä sit joskus. Menin sit kouluu ja tais tulla kokeista joku 6 mut mitäs sit :D En oo siinä vaiheessa että ne sit jää lopputodistukseen kun haen töitä.

        siis kun meen lukioon tai opiskelee, en hakee töitä


      • hammastahna ei hyvä
        lintsari kirjoitti:

        Hammastahnaa ku mättää pari rkl suuhun ni nousee kuume.
        tosin se onnistu vaan kerran.
        ja sen jälkee oon meinannu oksentaa aina ku oon pessy hampaita :D että eihän siinä mitää

        oon kokeillu tota hammastahnaa ei tehonnu ei tullu ees vähäkään lämpöö maha tuli kyl kipeeks


      • Random2016

        En todellakaan suosittele hammas tahnaa ite kokeilin maha tuli kipeeks ja tuntu siltä että aivot jäätyy ja pysähtyy c: en todellakaan suosittele


      • äläsyöhammastahnaa

        Älä kokeile tota hammasrahnajuttua saatat saada jonkun näkösen myrkytyksen. Olen kuullut ey kaks tuubia hammastahnaa on hengenvaarallinen määrä aikuiselle!


      • Viisas
        äläsyöhammastahnaa kirjoitti:

        Älä kokeile tota hammasrahnajuttua saatat saada jonkun näkösen myrkytyksen. Olen kuullut ey kaks tuubia hammastahnaa on hengenvaarallinen määrä aikuiselle!

        Käskettiin syyä 2 lusikkaa ei 2 tuubia

        Ja se riippuu onko xylitoli hammastahnaa vai fluori hammastahnaa


      • Anonyymi

        itse käytän tuota tekniikkaa, oon käyttänyt jo viikon. mulla on ollut välissä oikeasti kuumetta mutta ei paljoa. sit huomenna lääkäriin nii vähä pelottaa😬😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse käytän tuota tekniikkaa, oon käyttänyt jo viikon. mulla on ollut välissä oikeasti kuumetta mutta ei paljoa. sit huomenna lääkäriin nii vähä pelottaa😬😬

        siis että hinkkaan jotakin vasten


      • Anonyymi
        sama HLÖ kuin aloitusviest kirjoitti:

        Joo kiitti noista kaikista neuvoista, käytän niitä sit joskus. Menin sit kouluu ja tais tulla kokeista joku 6 mut mitäs sit :D En oo siinä vaiheessa että ne sit jää lopputodistukseen kun haen töitä.

        Rehellisyys on elämässä kaiken a ja o, eikä pelleillä omalla terveydellään, voi vaikka tulla peruuttamattomia sisäelinvaurioita esim maksa ja munuaiset voi vaurioitua, jos niin käy niin varmasti on kipuja ja huonoa vointia pitkäääääään, siinä menee koko elämä pieleen ja varmasti koulunkäyntiä tulee ikävä.


      • Anonyymi
        lintsari kirjoitti:

        Hammastahnaa ku mättää pari rkl suuhun ni nousee kuume.
        tosin se onnistu vaan kerran.
        ja sen jälkee oon meinannu oksentaa aina ku oon pessy hampaita :D että eihän siinä mitää

        siis kokeilin äsken laittaa pippurii johonki paitaan ja sit vaan hengitin sitä nenään ja hankasin sitä kans silleen et tulis kuume ja yt sattuu vähän nenään ja alko aivastuttaa ja nenä vuotaa silleen ihan toimii mut nyt alko sattuun mahaan en tiiä miks hehe


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis kokeilin äsken laittaa pippurii johonki paitaan ja sit vaan hengitin sitä nenään ja hankasin sitä kans silleen et tulis kuume ja yt sattuu vähän nenään ja alko aivastuttaa ja nenä vuotaa silleen ihan toimii mut nyt alko sattuun mahaan en tiiä miks hehe

        siis kokeilin ja ai vittu ku sattuu nenää mut aivastuttaa lol


      • Anonyymi
        Viisas kirjoitti:

        Käskettiin syyä 2 lusikkaa ei 2 tuubia

        Ja se riippuu onko xylitoli hammastahnaa vai fluori hammastahnaa

        pitääkö sen olla fluori vai xylitoli että se nostattaa kuumeen??


      • Anonyymi

        Ne jotka ei tiennyt ni kitka lämmittää todella paljon eli kannattaa yrittää hankaa vaikka jos oot esim. sängyssä ni lakanaan ni sit korvaan ja kitkaa viä korvaan ni sitten varmaan toimii


      • Anonyymi

        Please no tää kommentti D: apua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pitääkö sen olla fluori vai xylitoli että se nostattaa kuumeen??

        Älä syö fluori koska se on vaarallista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä syö fluori koska se on vaarallista

        Mä söin fluori meinAsin oksentaa heti


    • tätä

      LUE KOKEISIIN TAI KUUNTELE TUNNILLA

      • LintSARi xD

        Mulki pittäis olla kuumetta tiistaina tai huomenna. Nii mikä noista oikeesti toimii? (siis oikeest, oikeest)


      • i have no name

        VITTU MUA ÄRSYTTÄÄ TOLLASET HIKET, MEIÄN LUOKALLA ON YKS JA SE ON IHA SAIRAS VALITTAJA. KOKEILE SINÄ NAUTTIA ELÄMÄSTÄ, ÄLÄ VAAN KOULUSTA.


      • rändom
        i have no name kirjoitti:

        VITTU MUA ÄRSYTTÄÄ TOLLASET HIKET, MEIÄN LUOKALLA ON YKS JA SE ON IHA SAIRAS VALITTAJA. KOKEILE SINÄ NAUTTIA ELÄMÄSTÄ, ÄLÄ VAAN KOULUSTA.

        SYö hammastahnaa kaveri sai kaks pvää kuumetta (Y)


      • hienonimi
        LintSARi xD kirjoitti:

        Mulki pittäis olla kuumetta tiistaina tai huomenna. Nii mikä noista oikeesti toimii? (siis oikeest, oikeest)

        Pistä kuumemittari kuumaan veteen aamulla sillonku vanhemmat ei oo heränny ja sit ku vanhemmat herättää/herätyskello soi niin sanot että sua pyöryttää ja sit se/ne mittaa kuumeen ja ne sanoo 38.0-40.0


      • addalt
        rändom kirjoitti:

        SYö hammastahnaa kaveri sai kaks pvää kuumetta (Y)

        rändom mitä tuo (Y) meinaa?


      • Enhaluamennäkouluun

        Miten sais kuumeen sillee pariks päiväks?
        Joku helppo ja nopee tapa mist tulis 2-3pvn kuume.. ( JOKU JOKA OIKEESTI TOIMII!!! )


      • 908

        Laita märät sukat jalkaan jotka on semi kuumat. Nuku niitten kaa yö. Mul toimi


      • Anonyymi
        LintSARi xD kirjoitti:

        Mulki pittäis olla kuumetta tiistaina tai huomenna. Nii mikä noista oikeesti toimii? (siis oikeest, oikeest)

        Teepussi


      • Anonyymi
        rändom kirjoitti:

        SYö hammastahnaa kaveri sai kaks pvää kuumetta (Y)

        Onko sillä siis mitää väliä et minkälaista hammastahnaa on? Ku meillä on semmone elmex xd


      • Anonyymi
        LintSARi xD kirjoitti:

        Mulki pittäis olla kuumetta tiistaina tai huomenna. Nii mikä noista oikeesti toimii? (siis oikeest, oikeest)

        Kun mennet nukkumaan mene peiton alle silleen et ei pääse ilma tai kylmä ilma sit on aika kuuma niin aamulla sulla on 36-40 asteen kuume


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mennet nukkumaan mene peiton alle silleen et ei pääse ilma tai kylmä ilma sit on aika kuuma niin aamulla sulla on 36-40 asteen kuume

        Kivasti myöhäs mut toimiiko oikeesti


      • Anonyymi

        Totta! Mäkään en kerran lukenu kokeeseen ja tuli 8- historiasta, mutta kun luin edellisenä iltana ni tulikin 10!


      • Anonyymi
        i have no name kirjoitti:

        VITTU MUA ÄRSYTTÄÄ TOLLASET HIKET, MEIÄN LUOKALLA ON YKS JA SE ON IHA SAIRAS VALITTAJA. KOKEILE SINÄ NAUTTIA ELÄMÄSTÄ, ÄLÄ VAAN KOULUSTA.

        Vittu hikiset on aina tietenkin tyttöjä pojat on sitten kuulemma ''tyhmiä'' opettajien mielestä kun ei käytetä jotain muovista paska maskia


      • Anonyymi

        No haista vittu


      • Anonyymi
        i have no name kirjoitti:

        VITTU MUA ÄRSYTTÄÄ TOLLASET HIKET, MEIÄN LUOKALLA ON YKS JA SE ON IHA SAIRAS VALITTAJA. KOKEILE SINÄ NAUTTIA ELÄMÄSTÄ, ÄLÄ VAAN KOULUSTA.

        täö


    • ÄLÄ KUOLE SENTÄÄN.

      SYÖ HOMEHTUNUTTA RUOKAA NIIN SAAT RUOKA MYRKYTYKSEN (SUN PITÄS KYLLÄTIETÄÄ TOI)

      • Petsxu

        Mul on Ollu ruokamyrkytys ku olin leirill nii saatiin vanhoja nugetteja :S


      • Anonyymi

        Mul on vittu ruokamyrkytys


    • KAIKKI KOKEILTU :DD

      Ite valitan hitonmoista pääkipua, ja jos äiti antaa lääkkeitä nii laitan ne johonki vaa. Ja sit ku en jaksanu mennä koulu-uintii, nii ennen vikaa tuntii ( uintii ) työnsin sormet kurkkuu, ja lähin kotii:D. Sit kans jos jättää ikkunan auki yöks, nii saattaa tulla flunssa. Ja aina ku on kuumetta tarttennu mitata( semmone tavalline apteekin puhtaat) nii oon hinkannu sohvaan;DD

    • Kokeilija19

      Kokeilin itse tätä tupakanpuru juttua. Ja kuumehan siitä tulee. Pitää syödä 2 tupakan verran puruja, että toimii. Itselläni oli 35,2 ja sitten söin pari niin nousi 36,6.. Asian kanssa ei todellakaan kannata leikkiä, mutta piti kokeilla koska kaikenlaisia huhuja liikkuu.

      • ihme teinejä...

        Tuo 35,2 on jo hypotermiaa että mitenkähän voi olla noin alhanen... Normisti kuume on sitä, kun lämpö on yli 37.


      • hypotermisti
        ihme teinejä... kirjoitti:

        Tuo 35,2 on jo hypotermiaa että mitenkähän voi olla noin alhanen... Normisti kuume on sitä, kun lämpö on yli 37.

        mulla ainaki on normi tasan 35,0 :Dd 36 ja päälle ni on jo aika hutera olo. 37 ni ei pääse sängystä ylös. 38 ni on iha pössyis.


      • Täs on jotain vikaa...
        hypotermisti kirjoitti:

        mulla ainaki on normi tasan 35,0 :Dd 36 ja päälle ni on jo aika hutera olo. 37 ni ei pääse sängystä ylös. 38 ni on iha pössyis.

        Mun normi on 47,6


      • sama täällä
        Täs on jotain vikaa... kirjoitti:

        Mun normi on 47,6

        Mulla mittari näyttää normiksi 24 astetta ja kuumeessa (lievässä) 25,5 :D


      • sama täällä
        Täs on jotain vikaa... kirjoitti:

        Mun normi on 47,6

        Mulla mittari näyttää normiksi 24 astetta ja kuumeessa (lievässä) 25,5 :D


      • 36,237,5

        Siis kenen lämpö on 35,2 mul on aina 37,5 JA EN OO KIPEE eikä kukaan oo joka päivä kuumees


      • Lintsaaja

        Mun normi on 36 ja jos mulla on 35 mut pakotetaan kouluun


      • kokenutviisaslintsari

        Nonni.. En oo mikään mestari mut laita t-paita ja eikun ulos (joku 30min - 2h huom pakkasella) kunhan kukaan ei huomaa. Syö tee pussin niitä puruja tai juo lämmintä suola vettä. Laita mahdollisimman kireä ponnari (jos pystyy) Niin eiköhä ala tuntumaan.


      • Anonyymi
        ihme teinejä... kirjoitti:

        Tuo 35,2 on jo hypotermiaa että mitenkähän voi olla noin alhanen... Normisti kuume on sitä, kun lämpö on yli 37.

        Mulla aina normilämpö on 35-36


      • Anonyymi
        sama täällä kirjoitti:

        Mulla mittari näyttää normiksi 24 astetta ja kuumeessa (lievässä) 25,5 :D

        Toi on jo vaarallista!!!


      • Anonyymi
        ihme teinejä... kirjoitti:

        Tuo 35,2 on jo hypotermiaa että mitenkähän voi olla noin alhanen... Normisti kuume on sitä, kun lämpö on yli 37.

        Mulla on melkee kokoaja lämpö joku 34.5-35 että kyllä ihmisellä voi olla aika alhanenkin ei sen kokoaikaa tarvii mittarissa näyttää 37...


      • Anonyymi
        sama täällä kirjoitti:

        Mulla mittari näyttää normiksi 24 astetta ja kuumeessa (lievässä) 25,5 :D

        Eile 38.2


    • jutyiuuggjfgkjghfg

      vähän matala normaali lämpö.mun on 36.70

      • kesäkurpitsa

        Mulla on normi noin 37 astetta kuumetta oli viime kuume jotaki 39 kun amppari pisti silmä kulmaan kun olin laittamas ponii tarhaan nii aloin huitoo sitä ampparii koko ajakun luulin sitä paarmaks ei kannata tehä perässä sattuu sikana!!


      • Christa36

        Miul o normilämpö 35.8,ja jos menee lekurille 37 lämpöisen,pääsee takas duuniin..eikä haittaa vaikka vähä heikko olo... et kyl normi voi olla alle 36:n..


      • Einimee

        Sama


      • Jotairajaa

        Itellä on normi lämpö siinä 34-36 paikkeella.. se on vähä alhanen..


    • jukkujaa

      auttakaa! mä haluun kuumeen (tosi kovan kuumeen) ku keskiviikkona olis pelipäivä koulus nii en haluis mennä sinne! miten saa kuumeen tai oksennus taudin tai flunssan????

      • Lintsari...

        1. Feikki kuume jonka voi tehä joka pv. Ensin hanki simmonen piikkimatto ei kallista. 2. Laita aamulla herätyskello soimaan (tunti-30min) aikasemmi ku sun vanhemmat herää. 3. Kun heräät herätyskelloon ota piikkimatto esii ja ala makoilee sen päällä n. 5-10/min selkä -ja mahapuolella. Sit ku oot sen tehny laita piikkimatto naamaan (posket ja otsa) sitten pidä siin 2-5min sitten jos ei kuume nouse ja mittari kainalos sano mutsilles et kauhee paskahätä sit alat hinkkaa mittarii sun ihoo vasten. 4. Sit ku mutsis koittaa otsaa,poskii (mitä muutakaan) nii se on kuuma. 5. Nauti vapaapäivästä.


      • bossi
        Lintsari... kirjoitti:

        1. Feikki kuume jonka voi tehä joka pv. Ensin hanki simmonen piikkimatto ei kallista. 2. Laita aamulla herätyskello soimaan (tunti-30min) aikasemmi ku sun vanhemmat herää. 3. Kun heräät herätyskelloon ota piikkimatto esii ja ala makoilee sen päällä n. 5-10/min selkä -ja mahapuolella. Sit ku oot sen tehny laita piikkimatto naamaan (posket ja otsa) sitten pidä siin 2-5min sitten jos ei kuume nouse ja mittari kainalos sano mutsilles et kauhee paskahätä sit alat hinkkaa mittarii sun ihoo vasten. 4. Sit ku mutsis koittaa otsaa,poskii (mitä muutakaan) nii se on kuuma. 5. Nauti vapaapäivästä.

        paras keino ikinä tein ton meinaa tänäää ja vittu sehän tepsi ::::D kiitti vinkist :-)


      • eiiiii
        Lintsari... kirjoitti:

        1. Feikki kuume jonka voi tehä joka pv. Ensin hanki simmonen piikkimatto ei kallista. 2. Laita aamulla herätyskello soimaan (tunti-30min) aikasemmi ku sun vanhemmat herää. 3. Kun heräät herätyskelloon ota piikkimatto esii ja ala makoilee sen päällä n. 5-10/min selkä -ja mahapuolella. Sit ku oot sen tehny laita piikkimatto naamaan (posket ja otsa) sitten pidä siin 2-5min sitten jos ei kuume nouse ja mittari kainalos sano mutsilles et kauhee paskahätä sit alat hinkkaa mittarii sun ihoo vasten. 4. Sit ku mutsis koittaa otsaa,poskii (mitä muutakaan) nii se on kuuma. 5. Nauti vapaapäivästä.

        Pakko kokeilla nyt mitä muutakaan keinoo joka on hyvä ei toimi tupakasta voi kuolla joten en kokeile söin hammastahnaa 2 ruokalusikkaa ei toimi nukuin yön ilman peittoo ikkuna auki kävin sitä ennen suihkussa joka oli kylmin mikä oli apua!!


      • Rukkas fanny
        Lintsari... kirjoitti:

        1. Feikki kuume jonka voi tehä joka pv. Ensin hanki simmonen piikkimatto ei kallista. 2. Laita aamulla herätyskello soimaan (tunti-30min) aikasemmi ku sun vanhemmat herää. 3. Kun heräät herätyskelloon ota piikkimatto esii ja ala makoilee sen päällä n. 5-10/min selkä -ja mahapuolella. Sit ku oot sen tehny laita piikkimatto naamaan (posket ja otsa) sitten pidä siin 2-5min sitten jos ei kuume nouse ja mittari kainalos sano mutsilles et kauhee paskahätä sit alat hinkkaa mittarii sun ihoo vasten. 4. Sit ku mutsis koittaa otsaa,poskii (mitä muutakaan) nii se on kuuma. 5. Nauti vapaapäivästä.

        Ei toimi:(


      • voitoimia
        eiiiii kirjoitti:

        Pakko kokeilla nyt mitä muutakaan keinoo joka on hyvä ei toimi tupakasta voi kuolla joten en kokeile söin hammastahnaa 2 ruokalusikkaa ei toimi nukuin yön ilman peittoo ikkuna auki kävin sitä ennen suihkussa joka oli kylmin mikä oli apua!!

        koita sitä teepussi hommaa eli: lämmitä vettä dibbaa teepussi sinne ja sitte ime sitä pussia noin 15min. ja joo vajaa 4v myöhäs joten tuskin tota enää tarviit:D


      • Anonyymi

        Syö tupakan muruja ja syö myös hammastahnaa


    • ...

      Oma moka. Kärsi.

    • helpme:D::D:D

      mite mä saisin oikeesti itelleni kovan kuumeen? ei auta ne et sanoo vaan: oksettaa, päähän koskee, mahaan sattuu, ei auta yhtään ja sitte mun vanhemmat kokeilee otsaa, ei ne usko jos ei oo sen lämpöne mikä kuumemittari on. Tupakan puruja en kokeile, mandariininkuoret sukissa ei toimi, nukuin yön ilman peittoo ikkuna auki ja vieres, ei toiminu, söin hammastahnaa ainaki 2 rkl ei toimi sekään kokeilin vielä et olisin jääkylmäs suihkus, ja laittaisin saunanikkunan auki, tulis tosi viilee, ei toiminu sekää. Auttakaa oikeesti mua mikää et tepsi ja tupakkaa en kokeile!

      • toimii aina

        1. Feikki kuume jonka voi tehä joka pv. Ensin hanki simmonen piikkimatto ei kallista. 2. Laita aamulla herätyskello soimaan (tunti-30min) aikasemmi ku sun vanhemmat herää. 3. Kun heräät herätyskelloon ota piikkimatto esii ja ala makoilee sen päällä n. 5-10/min selkä -ja mahapuolella. Sit ku oot sen tehny laita piikkimatto naamaan (posket ja otsa) sitten pidä siin 2-5min sitten jos ei kuume nouse ja mittari kainalos sano mutsilles et kauhee paskahätä sit alat hinkkaa mittarii sun ihoo vasten. 4. Sit ku mutsis koittaa otsaa,poskii (mitä muutakaan) nii se on kuuma. 5. Nauti vapaapäivästä.


      • saana aana paaba
        toimii aina kirjoitti:

        1. Feikki kuume jonka voi tehä joka pv. Ensin hanki simmonen piikkimatto ei kallista. 2. Laita aamulla herätyskello soimaan (tunti-30min) aikasemmi ku sun vanhemmat herää. 3. Kun heräät herätyskelloon ota piikkimatto esii ja ala makoilee sen päällä n. 5-10/min selkä -ja mahapuolella. Sit ku oot sen tehny laita piikkimatto naamaan (posket ja otsa) sitten pidä siin 2-5min sitten jos ei kuume nouse ja mittari kainalos sano mutsilles et kauhee paskahätä sit alat hinkkaa mittarii sun ihoo vasten. 4. Sit ku mutsis koittaa otsaa,poskii (mitä muutakaan) nii se on kuuma. 5. Nauti vapaapäivästä.

        Mun on saatava kuume nopeesyi koska on huomenna karkki päivä ja mun veli aina pilailee ja ostaa mulle salmiakki-pussin enkä tykkää salmiakista pätkääkään. On onneks mummo siinä vierellä mut ei se tiiä mistä mä tykkään eikä ole koetta lähi aikona muistakaa toi T_T


      • Lopettakaavalitus
        saana aana paaba kirjoitti:

        Mun on saatava kuume nopeesyi koska on huomenna karkki päivä ja mun veli aina pilailee ja ostaa mulle salmiakki-pussin enkä tykkää salmiakista pätkääkään. On onneks mummo siinä vierellä mut ei se tiiä mistä mä tykkään eikä ole koetta lähi aikona muistakaa toi T_T

        No omg sano ettet tykkää


      • 990

        Kasta sukat märäks semi kuumalla vedellä. Laita yöks jalkoihin ne sukat. Mul toimi


      • Kakkadjjdk
        990 kirjoitti:

        Kasta sukat märäks semi kuumalla vedellä. Laita yöks jalkoihin ne sukat. Mul toimi

        Kauan olit kipeenä


      • Anonyymi

        Mun otsani on aina kuuma


      • Anonyymi
        990 kirjoitti:

        Kasta sukat märäks semi kuumalla vedellä. Laita yöks jalkoihin ne sukat. Mul toimi

        Kokeilen


      • Anonyymi

        Kokeile pari tl kahvinpuruja


    • asdfmovie

      Ei jestas lukekaa niihin kokeisiin vitun idiootit -.-

      • Vitunhikke

        Samaa mieltä, eihän elämässä pääse eteenpäin jos ei opi!!! Itsekkin haluisin joskus vaan olla kipeenä.... mutta täytyy teidän tajuta että te ootte koulussa oppimisen takia prkl


      • Jokuxx

        Vitun kukkahattutädit


    • kakka the jakke

      syömällä ommaa kakkaa mulla tuli ainakin kova kuume

    • ppomppu

      No Hellurei!

    • jaanaa91

      Itse käytän näitä, flunssan/kuumeen saamiseksi: (ei haittavaikutuksia)

      - syö 2 rkl hammastahnaa, sen jälkeen työnnä heti sormet kurkkuun ja oksenna.
      saat mahataudin/ruumiinlämpö nousee. (jos et saa oksennusta tulemaan, pelkkä ruumiinlämpö nousee)

      - liota teepussia haaleassa vedessä, ja laita sitten suuhun. imeskele sitä noin 2-5 minuuttia. odota puolituntia ja ruumiinlämpösi nousee, sekä saat pienen pääkivun. tämä kestää vain 1-2 h. (tätä voi tehdä useasti päivässä, ja aina on toiminut)

      - pureskele tupakan puruja, älä niele. pelkällä pureskelulla saat pääkivun ja kuumeen. (mitä enemmän sinulla on suussa puruja, sitä korkeammaksi ruumiinlämpösi nousee) kokeiltu on useaan otteeseen, ja hyvin toimiii.

      - juuri ennen nukkumaan menoa, käy jääkylmässä suihkussa.(saunan/suihkuhuoneen ikkuna auki) ole suihkussa ainakin 5-15 minuuttia ja mene heti nukkumaan ilman peittoa, huoneesi ikkuna auki. aamulla sinulla on kova flunssa, ja kuume.

      • eheeheee

        Helpoin tapa on tunkee hammastahnaa kielen alle en oo varma toimiiko mut kokeilin just


      • jaa x'D
        eheeheee kirjoitti:

        Helpoin tapa on tunkee hammastahnaa kielen alle en oo varma toimiiko mut kokeilin just

        Onko sillä väliä että mitä hammastahnaa?


      • jomppeliii
        jaa x'D kirjoitti:

        Onko sillä väliä että mitä hammastahnaa?

        Pitää olla fluorihammastahnaa ni toimii


      • ggggsssss

        Pitää kokeilla


      • kuuuuuuume

        Toimii vähän liiankin hyvin :D


      • Anonyymi
        jomppeliii kirjoitti:

        Pitää olla fluorihammastahnaa ni toimii

        Meillä on joku amiinifluoridi onks se sama xdd


      • Anonyymi

        Saan aina jouluna oksennustaudin


    • hoitsu

      flunnssa (ja muutkin sairaudet) johtuvat bakteereista. et saa flunssaa vaikka hyppelisit alasti ulkona pakkasessa ellet ole tekemisissä jonkun ihmisen kanssa kuka kantaa flunssabakteeria. kuume taas johtuu siitä että elimistö puolustautuu sinne kuulumatonta bakteeria/virusta tms vastaan. en tiedä mitkä näistä vinkeistä toimii, mutta olettaisin että kukaan ei ole niin idiootti ja jonkun keskustelupalstan vastauksen avulla syö esim. tupakanpuruja. jos syöt tupakanpuruja niin voit kuolla. ja se että reputat koulussa kokeen ja kuolema on kaksi aika eri asiaa, joten olkaa fiksuja!!

      • Tupakan puruihin tuskin kuolee. Kuulemma ovat käyttäneet sitä taktiikkaa armeijassa, jotta pääsisivät luistamaan hommista.


      • Aijaijai

        Totta :)


      • moi3456764212678975421

        Se että flunssa tulee kun on kylmässä johtuu siitä että kylmässä ihmisen vastustuskyky heikkenee ja virukset pääsee valloilleen ja muhimaan;)


      • Anonyymi

        Opetelkaa vastuunottoa, jos et lue niin siitä seuraa jotain, jos luet tai teet mitä sinulta odotetaan niin siitä seuraa jotain...

        Sit että joo, myrkytystilat joita haluatte nostaa kuumeen, siinä vaan voi sit seurata jotain peruuttamatonta...maksa, munuaiset...

        Voi sanoa että lämpöä on kun sitä on 37c ja kuumetta on sit kun on yli 38 ja silloin on elimistöllä kova puolustusreaktio päällä jotain pöpöä vastaan... Keho yrittää saada normaali tasapainon elimistöön. Kohdelkaa kehoanne kuin ystävää älkää hajottako sitä hyvänen aika!


    • .ksilol

      Miten voi huijata kuumemittaria jos on korvamittari??

      • ???

        ebn tiiä tiiä MUT MITEN HUIJATAAN KAINALO MITTARII!!!!!!!!????


      • keino löyty
        ??? kirjoitti:

        ebn tiiä tiiä MUT MITEN HUIJATAAN KAINALO MITTARII!!!!!!!!????

        Laita mittari lämpöseen veteen. Ja vettä otsaan / laitat kuumaa vettä kainaloo ja otsaa ja mittari kainaloo.
        TOIMII


      • Penris
        ??? kirjoitti:

        ebn tiiä tiiä MUT MITEN HUIJATAAN KAINALO MITTARII!!!!!!!!????

        Työnnä se lmpimään veteen


      • Anonyymi

        Kastele korvasi kuumalla vedellä TÄMÄ TOIMII menen siitä takuuseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kastele korvasi kuumalla vedellä TÄMÄ TOIMII menen siitä takuuseen

        Ei tarvi. Bakteereistahan se kuume tulee. Syökää lunta!!!


    • yks tyyppi vaa!!

      mä haluisin teko kuumeen, ku muuten joudun kuuntelee bilsan tunnelle ku ope selostaa jotain "Rakastelusta" ! oikeesti auttakaa!!

      • !!

        Psykoosi on vakava mielenterveyden häiriö, jossa henkilön todellisuudentaju hämärtyy ja vääristyy usein karkealla tavalla siten, että henkilöllä on huomattavia vaikeuksia erottaa tosi epätodesta.


      • mitevaa

        joku junnu vissii ku hihityttää penis ja emätin ja yhdyntä ja seksi.. tai sit oot trolli..


      • :-Deb

        kannattaa on noloa jos aikuisena ei osaa mitää


    • LUE TÄMÄ

      Jos haluat huijata että sinulla on kuumetta niin ota jokin villa-takki ja laita kuumemittarin pää lampun kuumimpaan kohtaan ja paina villa-takilla kuumemittaria ja pidä mittaria samalla lampussa kiinni kuume nousee korkeaksi

    • juutäätoimii!!!!

      JEE OON KUUMEES!

      ELI SIIS: syö joku puolet mandariinistä niitä kuoria ja sitten laita yöksi ikkuna auki!
      work! mutta mulla valitettavasti kesti melkee vuorokausi et tuli

      • Ffbshsjsks

        Pitää olla alasti?


    • apuvaaa

      mä pureskelin ehkä jonku teelusikallisen verran tupakanpuruja, auttaakohan? :o
      ja siis vaan vähän kerrallaan, voi luoja en kestä jos ei tää toimi!!!

      • niksat

        Ite söin mun viimeset tupakit...


    • kohtalon toveri

      mietin ite samaa ku kurkku ihan sikakipee ja huomen olis muutenki ihan poikkeuspäivä koulussa mua ei kauheesti mikään luokan kanssa katottaava leffa kiinnostais mut voi olla et mul on aamul kuumetta

    • Timoeduskunnastöissä

      Vetätkää tuutti täyteen viina ja lääkkeitä ja sitte hyppimään lähimmälle isolle tielle. Ei tarvii mennä kouluun enää koskaan.

    • namnamnam

      Tulosta tää sivu ja syö se. Kuume nousee ko keskustelu nii guumaa.

    • -testi- jaska oot kyl pro kirjottaa...


      -jätkä on ku eminemi eli siis kunnon seli seli kutsukaa mediheli-
      -trollers club-

      • SUN SISKOSS

        vittu sä vedät sun juttuja jostai räp battleista


    • ähähähä

      ite tesatannu ja varmasti toimii !!

      syökää rkl kahvinpuruja. nostaa kuumeen muutamaks päivää:)

    • lolololo2

      ¨Pitääkö ne kahvinourut niiku nielastakki?

    • awerazeggtagtr

      Kylmettymällä ei saa kuumetta, koska kuume johtuu bakteereista tai vastaavasta. Tiedän koska sen sijaan että feikkaisin kuumetta olen opiskellut. ;D

      • Lellikki

        Niin. Olen hikke mutta aina ei ole huvittanut mennä kouluun mutts olen silti mennyt. Mutta sitten on aina huonoon kohtaan sitä päivää iskenyt päänsärky ja opettajan lellikkinä mut on lähetetty heti kotiin xD


    • en ota vastuuta

      Ruiskuta paskaa (omaasi tai muiden) suoneen injektiopiikillä. Toimii satavarmasti.

    • sinapin ystävä

      puol tuubia turun väkevää sinappia, eikä enää kykene menemää kouluu. vohan siin vähä vesi valua silmist.

      • Kannattaa_

        Mä tykkään tunkee siihen viel pari ghost pepperiä


    • apinagorillamarakatt

      Ettekö te nyt oikee tajua kuume tulee siitä et se poistaa bakteereja sun kehosta -.-

    • öööä

      syö maksalaatikkoa tulee ainaki paha olo

    • fakecake

      kuume saadaan nopeest kun ei käy paskalla vaikka on hätä( oon kokeillut 15kertaa& toimii aina;P) ja ime kostutettuja teepusseja 10min thats it!!

    • kukkuluuruu135

      ö..... kerran mië olin kaupassa ja nuolin kaupan ovee ja tuli kunnon paskatauti ja kuume oksennustauti sekä koulu halutomuus :D XDDD

      • Kassakutsuu

        Olisi kiva nähdä miltä se näytti..


    • hikke22

      hehe lukekaa niihi kokeisii oikeesti

    • xfdrghfyni

      valvokaa väkisin koko yö jos alkaa ihan sikan väsyttää keittäkkää kahvii ja juokaa se mustana nii ette nukaha jos aamulla ei oo kuumetta ni ainaki on pahaolo ja väsyttää

      • tietäjä;)

        *VITUTT TOI AUTA MITÄÄ! MÄ EN PYSTY VÄKSIIN EDES NUKKUMAAN --.--

        VITTU LAITAKKEEEEEE KIELEN ALLE NII VITU PALJO PASKAA JA KUUMAA VETTÄ JA MITATKAA KUUME VANHEMPIENNE VIERESSÄ JA NIELASKAA SALAMYHKÄSESTI KKUMA VESI JA KYLMÄ PASKA KUN KUUME ON MITATTU SAATANA!


    • homppelipoika

      mul toimi toi teepussi juttu nii heti tuli kuumetta :) ne joilla ei tepsiny ja joutu menee kouluu niin imekää munaa ;)

    • 60sec flying ability

      Osta Red Bull, sit lämmitä sitä mikrossa(et kaada kuppiin vaan suoraan mikroon nii alkaa kuumotus aikasemmin) sit juot sen ja venaat vähä aikaa nii sul on kuumetta(sivuefektinä siivet)
      Jos haluut kunnon kuumeet jäädytä Red Bull eka nii sit tulee semmone kylmä kuume.

      • unzoap

        Nii tai sit se vitun mikro räjähtää :/


    • Ksijshisk

      Mää tulin kuumeeseen kun mulla meni vahingossa bensaa ihan vähän haavaan niin sai siitä melkein viikon kuumeen eikä tapahtunut muuta kuin kuume

    • testaa1

      testaa laittaa 5 Tee pussia Suuhun ja pureskele ne et tulee reikä saattaa Tulla Oksennus Sitte syöt Oksennuksen Saat Kuumeen:DDDDDDDDDD

      • vastaa2

        Mul tuli Kuume kun sain haavan Tungin sinne Palavan kepin jossa oli öljyy Ja hinkkasin sitä sinne Nin Sit aloin imee sit keppii :D Tuli ökä ja Kuume 3vk


      • Kandee kokeilla!!
        vastaa2 kirjoitti:

        Mul tuli Kuume kun sain haavan Tungin sinne Palavan kepin jossa oli öljyy Ja hinkkasin sitä sinne Nin Sit aloin imee sit keppii :D Tuli ökä ja Kuume 3vk

        Mä en vaa jaksanu mennä kouluun niin laitoin oman huoneen patterin päälle ja lämmitin naamaani siin joku 5 minaa sitku mun naama oli tarpeeks lämmin mä menin alas valitin äitille et ihan paska olo nii se kokeili otsaa ja se oli sillee et sä oot ihan kuuma.Äiti sano et oota käyn hakee kuumemittarin ja se haki sen nii se laitto mulle sen mä olin sillee et mä käyn äkkii ylhääl kattoo yhen jutun se oli sillee ok mä menin ylös äkkii laitoin jalka lampun päälle ja laitoin sen mittarin siihen se nous sillee 38,3 mä laitoin sen takas kainoloo ja menin alas äiti oli silleen et ota vaa pois ja katto et mul on 38,3 astetta kuumetta nii se oli vaa sillee no et sä jäät huomen kotiin et en mä voin kouluun mennä ja tääl mä makaan ja oon tehny sen toisen kerran ja huomen vapaata fuck yeah!!kandee kokeilla:P


      • Tää toimii ja helppo
        Kandee kokeilla!! kirjoitti:

        Mä en vaa jaksanu mennä kouluun niin laitoin oman huoneen patterin päälle ja lämmitin naamaani siin joku 5 minaa sitku mun naama oli tarpeeks lämmin mä menin alas valitin äitille et ihan paska olo nii se kokeili otsaa ja se oli sillee et sä oot ihan kuuma.Äiti sano et oota käyn hakee kuumemittarin ja se haki sen nii se laitto mulle sen mä olin sillee et mä käyn äkkii ylhääl kattoo yhen jutun se oli sillee ok mä menin ylös äkkii laitoin jalka lampun päälle ja laitoin sen mittarin siihen se nous sillee 38,3 mä laitoin sen takas kainoloo ja menin alas äiti oli silleen et ota vaa pois ja katto et mul on 38,3 astetta kuumetta nii se oli vaa sillee no et sä jäät huomen kotiin et en mä voin kouluun mennä ja tääl mä makaan ja oon tehny sen toisen kerran ja huomen vapaata fuck yeah!!kandee kokeilla:P

        Eli otat kuumemittarin ja hankaat sitä tosi nopeet ja lujaa kätee ehkä 2-6 min nii näyttää et on kuumetta, mulla näytti 37,5


      • ja lisäys edelliseen
        Tää toimii ja helppo kirjoitti:

        Eli otat kuumemittarin ja hankaat sitä tosi nopeet ja lujaa kätee ehkä 2-6 min nii näyttää et on kuumetta, mulla näytti 37,5

        Ja oo varovaine se nousee jopa yli 40 jos liikaa nii tarkkaile mittarii!


      • juuupii
        Kandee kokeilla!! kirjoitti:

        Mä en vaa jaksanu mennä kouluun niin laitoin oman huoneen patterin päälle ja lämmitin naamaani siin joku 5 minaa sitku mun naama oli tarpeeks lämmin mä menin alas valitin äitille et ihan paska olo nii se kokeili otsaa ja se oli sillee et sä oot ihan kuuma.Äiti sano et oota käyn hakee kuumemittarin ja se haki sen nii se laitto mulle sen mä olin sillee et mä käyn äkkii ylhääl kattoo yhen jutun se oli sillee ok mä menin ylös äkkii laitoin jalka lampun päälle ja laitoin sen mittarin siihen se nous sillee 38,3 mä laitoin sen takas kainoloo ja menin alas äiti oli silleen et ota vaa pois ja katto et mul on 38,3 astetta kuumetta nii se oli vaa sillee no et sä jäät huomen kotiin et en mä voin kouluun mennä ja tääl mä makaan ja oon tehny sen toisen kerran ja huomen vapaata fuck yeah!!kandee kokeilla:P

        mun äitil ei mee tollanen läpi. äiti vahtii koko aja ku mittaan kuumeen.
        mut oon kyl kuumassa vedes ja lampus kokeillu ja se toimii mut ei kannata pitää liian kauaa!


      • paras keino!!
        Kandee kokeilla!! kirjoitti:

        Mä en vaa jaksanu mennä kouluun niin laitoin oman huoneen patterin päälle ja lämmitin naamaani siin joku 5 minaa sitku mun naama oli tarpeeks lämmin mä menin alas valitin äitille et ihan paska olo nii se kokeili otsaa ja se oli sillee et sä oot ihan kuuma.Äiti sano et oota käyn hakee kuumemittarin ja se haki sen nii se laitto mulle sen mä olin sillee et mä käyn äkkii ylhääl kattoo yhen jutun se oli sillee ok mä menin ylös äkkii laitoin jalka lampun päälle ja laitoin sen mittarin siihen se nous sillee 38,3 mä laitoin sen takas kainoloo ja menin alas äiti oli silleen et ota vaa pois ja katto et mul on 38,3 astetta kuumetta nii se oli vaa sillee no et sä jäät huomen kotiin et en mä voin kouluun mennä ja tääl mä makaan ja oon tehny sen toisen kerran ja huomen vapaata fuck yeah!!kandee kokeilla:P

        paras keino minkä tiedän!! tulkaa koulusta ihan väsyneenä js nuutuneena, valitatte huonoo oloo koko päivän. sitte illalla keitätte vettä niin et se kiehuu, ja laittakaa kiehuvva vesi johonki tyhjään lasipulloon. odottakaa että vesi hiukan jäähtyisi. pidä vesipullos otsallasi pari minuuttia, ja kutsu sitten äitiäsi. juuri kun äitisi tulee huoneeseesi, piilota vesipullo peitonalle, ja sano että sulla on kuumeinen olo. sitten äitisi kokeilee otsaasi, ja se on kuuma. otsa muuttuu kuuman veden ansiosta punaiseksi, jos he lysyvät niin sano että nyppäisit finnin pois. sitten kun sulta saatetaan mitata kuume, tunge mittari hetkeksi vesipulloon, ja ravistele se kunnes se on n 38 yli astetta. sitten pidä pulloa otsallasi, ja näinbsaat vapaapäiiviä! muista aina laittaa kuumaa vettä valmiiksi hätä tapauksia varten. oolkaa korkeintaan viikko "kipeänä" tai saattaa tullabsairaala reissu.. siinä on sitte selittelemistä!


      • Anonyymi
        paras keino!! kirjoitti:

        paras keino minkä tiedän!! tulkaa koulusta ihan väsyneenä js nuutuneena, valitatte huonoo oloo koko päivän. sitte illalla keitätte vettä niin et se kiehuu, ja laittakaa kiehuvva vesi johonki tyhjään lasipulloon. odottakaa että vesi hiukan jäähtyisi. pidä vesipullos otsallasi pari minuuttia, ja kutsu sitten äitiäsi. juuri kun äitisi tulee huoneeseesi, piilota vesipullo peitonalle, ja sano että sulla on kuumeinen olo. sitten äitisi kokeilee otsaasi, ja se on kuuma. otsa muuttuu kuuman veden ansiosta punaiseksi, jos he lysyvät niin sano että nyppäisit finnin pois. sitten kun sulta saatetaan mitata kuume, tunge mittari hetkeksi vesipulloon, ja ravistele se kunnes se on n 38 yli astetta. sitten pidä pulloa otsallasi, ja näinbsaat vapaapäiiviä! muista aina laittaa kuumaa vettä valmiiksi hätä tapauksia varten. oolkaa korkeintaan viikko "kipeänä" tai saattaa tullabsairaala reissu.. siinä on sitte selittelemistä!

        mulla sit huomenna on lääkärissä käynti ja oon vaa hinkannut sitä mittarii sohvan reunaa nii vähä pelottaa😬😬


    • jassu5

      ota kuumemittari aikasi pois nii näyttää et olis alilämpöö mä saan ainaki jäädä sillo himaa älä ota sillo jos on jotai 32-33 ihmisest meinaa näkee jos on noin matala kannattaa 35.5 -->

      • huska

        Pistäkää mittari johonki kuumaan


    • sormipersiissä

      Työnnä sormi perseeseen, niin saat kuumeen.

      • LoLz

        Joo elikkäs kaikkista varmin keino on tunkea sormi perseeseen (koko nyrkki niin toimii vielä paremmin)


      • Anonyymi

        Ei toimi


    • eed

      Mulla tulee mannapuurosta ja kaikista manna-jutuista oksennus ja vähän kuumetta että ihan jees. Voin sanoo äitille että tekee mannapuuroo koska se ei tiedä siitä :)

    • jos...

      Jos tätä joku vielä lukee, niin itse laitoin yöksi märät sukat jalkaan ja molempiin sukkiin kaksi teepussia. Nukuin hiukset märkänä ilman peittoa vähillä vaatteilla. Nyt istun sängyllä ämpärin kanssa, kun oksettaa niin paljon etten saa nukutuksi. EI KIVAA!

    • kokemustaon

      Tällä jos ei tule kuumetta, niin jo on ihme ;)

      1. Valvo yli 24 tuntia putkeen.
      2. Ota niin kuuma suihku kun vain pystyt.
      3. Mene kierimään lumeen vähät vaatteet (t-paita yms.) päällä.
      4. Juo paljon energiajuomia ja kahvia.
      5. Pureskele teepusseja. Niele, jos pystyt.
      6. Syö lunta. Jos seassa on hiekkaa niin sitä parempi (kuumeen kannalta)
      7. Syö mahdollisimman vähän. (normisafkaa)
      8. Syö chiliä, tabascoa, yms. muuta tulista. Älä kuitenkaan syö hillittömiä määriä sillä silloin saattaa mennä taju, mutta sopivasti näitten kaikkien kanssa yhdistettynä saat kyllä varmasti ainakin oksennustaudin ja kuumeen, tai molemmat.

      Tai sitten vaan syö ja juo paljon ja työnnä sormet kurkkuun. so simply.

      Jos näillä et kipeäks tuu niin oot varmaan se kuuluisa yli-ihminen

      • Vlää sää

        Mua kiusataan koulussa. Joten haluun jäädä pois sieltä
        Sanokaa yks hyvä keino millä saa yön aikana kuumeen..
        Ätille ei mene läpi mikään vale yritys


      • Vittuuntunu

        Mul itseasiassa ei toimi... vituttaa siltä kannalta ku en oo muutenkaa ikinä kipee :c


    • 4231231

      Minkä helvetin takia kukaan haluaisi väkisin itselleen kuumeen? Fakta on onneksi se, ettei kuume nouse kepulikonstein.

      Jos et halua mennä kouluun sen takia, että on koe, minkä ihmeen takia valitat Suomi24:ssa kun voisit lukea siihen kokeeseen? Tuskinpa mikään koe tulee kenellekään yllätyksenä. Aloita valmistautuminen ajoissa tai ota kokeesta vitonen, ei peruskoulun koesuorituksilla ole mitään merkitystä.

    • jouppatijou

      bump vaikka onkin kesäloma

    • oksennukseen ja kuum

      Oksennukseen työnnä sormet kurkkuun parempi jos olet täymnnä
      oo syömättä
      syö kahvin puruja 2 isoo lusikkalista
      syö hammastaahnaa 2 ruoka lusikallista
      siin oli oksennukseen joistaki saattaa saada kuumeen ite etin keinoja kuumeese koska en haluu oksennella

    • SAATANAN!!!!!!!

      tissiposket!!! vastuun pakoilua. menkää sinne kouluihin ja töihinne ettei tarvii tommosten mulkkujen sossukuluja maksaa tulevaisuudessa!!!!!!

    • ei toimi

      Mun mutsi pakotti pesee vessan nii sen jälkee ennenku pesin käsiä nii nuolin niitä nii sitte tuli huono olo seuraavana päivänä mutta ei kuumetta mut onneks vanhemmat usko ja ei tarvinu mennä kouluun xD

    • Ebola ois tietysti yks.

    • Hus kuume kauppaan:D

      Menet kauppaan ja ostat pussilisen kuumepillereitä. Samalla kannattaa ostaa pussilinen kipinöitä ja pullollinen vuoristoilmaa. :D

    • smmr,tea

      vois syödä hammastahnaa :d

      • kokeillut

        En kuumeesta tiiä mut oksennustaudin saa näin: osta Saarioisten hernekeittoa ja sekoita sinne 3rkl hammastahnaa. Lisää reilusti pilaantuneita maitotuotteita ja kaikkea muutakin vanhaksi mennyttä/homeista. Sekoita joukkoon kahvin ja teen puruja, halutessasi myös tupakan. Lisää 2 hiivaa. Purista joukkoon kahden sitruunan mehut. Mausta makusi mukaan. Juo seosta väh.3dl. Saat oksennustaudin ja ehrä ripulin. Maha ainakin tulee kipeeksi. Kokeiltu on!


      • kokeillut

        En kuumeesta tiiä mut oksennustaudin saa näin: osta Saarioisten hernekeittoa ja sekoita sinne 3rkl hammastahnaa. Lisää reilusti pilaantuneita maitotuotteita ja kaikkea muutakin vanhaksi mennyttä/homeista. Sekoita joukkoon kahvin ja teen puruja, halutessasi myös tupakan. Lisää 2 hiivaa. Purista joukkoon kahden sitruunan mehut. Mausta makusi mukaan. Juo seosta väh.3dl. Saat oksennustaudin ja ehkä ripulin. Maha ainakin tulee kipeeksi. Kokeiltu on!


      • ääääää
        kokeillut kirjoitti:

        En kuumeesta tiiä mut oksennustaudin saa näin: osta Saarioisten hernekeittoa ja sekoita sinne 3rkl hammastahnaa. Lisää reilusti pilaantuneita maitotuotteita ja kaikkea muutakin vanhaksi mennyttä/homeista. Sekoita joukkoon kahvin ja teen puruja, halutessasi myös tupakan. Lisää 2 hiivaa. Purista joukkoon kahden sitruunan mehut. Mausta makusi mukaan. Juo seosta väh.3dl. Saat oksennustaudin ja ehkä ripulin. Maha ainakin tulee kipeeksi. Kokeiltu on!

        Hei nyt oikeesti.. mä vedin äske hammastahnaa ja yhen hiivqvesisitruunamehu juoman xd joten onko viel jtn fiksui keinoi?


    • Liian epätoivoinen

      Mitä teen ku mun vanhemmat on kotona ja ne valvoo tosi myöhään ja haluun kuumeen yössä kerrokaa vinkkejä mihin ei tule mitään vatsatautia vaan pelkkä 38 kuume kiitos

      • Täällä taas :[

        Mulla sama homma..... Huomenna ois joku vitun fysiikka-kemian esitelmä mutta jännittää nii perkuleesti että uuh -,- miten saada 1 yön aikana kuumetta jos vanhemmat valvovat myöhään ja omassa huoneessa ei ole oikeastaan mitään millä saattaisi saada kuumeen, vois kyllä kokeilla että yöllä hiipis vessaan ja siel vaik olis vaa hetken. Hankais ottaa ja kastelis vähä ottaa ja kainaloita kuumalla vedellä ja menis äidille valittaa että on kuumeinen olo. Saattas toimia! Laitan tuloksia tänne sit.....


      • Täällä taas :[
        Täällä taas :[ kirjoitti:

        Mulla sama homma..... Huomenna ois joku vitun fysiikka-kemian esitelmä mutta jännittää nii perkuleesti että uuh -,- miten saada 1 yön aikana kuumetta jos vanhemmat valvovat myöhään ja omassa huoneessa ei ole oikeastaan mitään millä saattaisi saada kuumeen, vois kyllä kokeilla että yöllä hiipis vessaan ja siel vaik olis vaa hetken. Hankais ottaa ja kastelis vähä ottaa ja kainaloita kuumalla vedellä ja menis äidille valittaa että on kuumeinen olo. Saattas toimia! Laitan tuloksia tänne sit.....

        Toimi! Suosittelen☺


    • I KNOW EVERYTHING ;)

      Jos mittari ei ole digitaalinen, ravista sitä väärin päin. Itselläni sen jälkeen kuumemittari näyttää lähelle 38. Täytyy ravistaa vähän aikaa. (:

    • 54jekuttaja

      Mä söin suolaa 6rkl ja valitin päänsärystä

    • jjjjjjjjjjjjjjjjj

      Juo öljyä tulee ripuli mut ei kyl noin pian

    • HYVÄTULEVAISUUS

      HIENO PALSTA KU KAKARAT O AIKUISII NII TYÖPAIKOILLA ON OLTAVA ENSIMMÄISET 9 SAIRASLOMAPÄIVÄÄ PALKATONTA KU PUMMIT ALKAA TYÖELÄMÄÄ
      OOTTE LIIPPAREITA KOKO SAKKI

    • Turpakiinnii

      Ei kannata syödä tupakkaa no eiku syökää kaikki 10 tupakkaa no ei vitus mikreenikohtauksen näytteliminen on parempi (pari vinkkii 1.laita herätyskello noin 3 aikaan yölä herättämään ja mene sanomaan äidillesi että päätä särkee ja muistakaa itku auttaa (; kuvitelkaa jotain hirveää että kyyneliä alkaa valua mutta niin laittakaa seuraava herätys 5 aikaan yöllä ja menkää silloinki valittamaan ylensä äiti silloin tyrkyttää särkylääkettä jos se on pureskeltsva voit piilottaa sen mutta sano myös että näät sumeasti koska se liittyy mikreeniin) mutts muistakaa jos kokeen lintsaa se tulee vielä ja asiat kannattaa opetella kosks saatat tulla tarvitsemaan tulevaisuudessa.... Nauttikaa vapaasta :3

    • Zakuu

      Pistä kuume mittari lämpimään ruokaan niin siitä tulee kuuma.,.

    • Nenäliina98

      Ota viisi jää pussia laita1 vasempaan kainaloon 1 oikeeseen2 pään alle ykis kaulan päälle ja nukkumaan.

      Toimi ainakin mulla

    • voivituntyhmä

      Eikö sussa oo miestä kohtaamaan toi tilanne?

    • xxxx544

      Kannattaa kokeilla sitä kahvipurujen tai hammastahnan syöntiä. Kummastakin tulee paha olo. Kuumeen saa varmaan laittamalla yöks märät sukat ja vaik märän paidan päälle

      • kokemustenkokemus

        Mä en tykkää kahvin puruista. Kun laitoin niitä suuhun lähin juosten vessaan ja sylkäsin ne pois. Minuutin parin päästä tuli äiti töistä ja mä olin vessa yrjöömässä kahvin puruja äiti tuumas että oot kipee vaikka en ollut :D :D :D


    • wertuers

      Syö omaa paskaasi

    • TOIMIIVARMASTI

      NOAIVAN SALETTI KUN MEETTE ISTUU 2 TUNTII AUTOO JA LAITATTE ILMASTOINNI PUHALTAA KYLMÄÄ NISKAA KU MEETTE NUKKUU OTATTE LÄMPIMÄ SUIHKU JA MEETTE KOSTEENA NUKKUU VAA PIKKUHOUSUT JALAS SITTE AVAATTE SELKOSE SELÄLLEE IKKUNA JA MEETTE NUKKUU ILMA PEITTOOKYLMÄ KOSTEE PYYHE NISKAN PÄÄLLÄ AAMULLA JUOTTE JÄISTÄ VETTÄ 2 LITRAA KASTELETTE KENGÄT KYLMÄLLÄ VETEL JA OOTTE MÄRILLÄ SUKILLA PÄIVÄKOSTUTTAE NISKAA AINA HAKEUDUTTE VETOSEE PAIKKAA JA TOISTATTE NÄITÄ NII KAUAN KUI TARTTEE

    • vemppaa

      Armeijasta tuttu keino, joka on todettyu toimivaksi: Laita vettä pulloon, anna hautua ainakin 1kk huoneenlämmössä, tai miks ei lämpimämmässäkin. Juo sitä ja saat ruokamyrkytyksen, TA-DA

    • Nimetönxd

      Mittaa kuume suun kautta nii tulee 37.2 tai yli

    • Lintsariiiii

      Pilailutarvikekaupoista voi saaha hyvii apuvälineit. Suosittelen kahvii ja teetä siis puruja.. sekota molempii vähintää puol rkl.. ja syö ne. Teepusdin imeskely toimii.
      Hammastahnaa voi tukehtuu, mut se toimii

      • Lintsariiiii

        Tai sit sekota vähä hammastahnaa, vettä, kanelii ja niit kahvin- ja teenpurui.. ja voiha se olla et syöt purkan ja aattelet sen olevan joku kuumeenaiheuttaja.. ja sun pitää kans USKOO et se aiheuttaa kuumeen (mä tiiän tää kuulosti ihan superhyperyber oudolt, mut toimii - samallail melkee ku lumelääkkeet)


    • Richana

      No mulla on kova migreeni nii mulla oikeesti on niin vois sanoo vanhemmille että päätä särkee ihan sairaan paljon ja sitten yrittää itkeä

    • ojjjjjklrtuvynkk

      Mä vedän aina haallees vedes lämmitettyjä teepusseja

    • asdertghj

      laita eka pää kylmään veteen ja sitte mee parvekkeelle. sitte sulle tulee kylmä ja paleltaa. Nii saat kuumeen:)

    • asdertghj

      miten sais äidiltä tai iskältä koiran...? oon pyytäny,pyytäny ja pyytäny mut ne on vaan sanonu et mä en saa:( voisko joku auttaa mua?

    • maanantainvihaaja

      mulla on huomenna 2 koetta ja 8-4 koulupäivä nii ei kyl huvittais mennä. Mä ainakin yritän märkiä sukkia, teepussin imeskelyy ja hammastahnaa.

    • Järki-Käteen

      Tupakoijat muistakoon, että jos pikkulapsi löytää ja syö tupakintumpin, lapsi todennäköisesti kuolee.

    • Pynny

      Miksi pitäs jättää koulu pois on vaikee lopetaa

    • Moiperjl

      Valvo koko yö ilman peittoo ikkuna auki

    • Väsyttää

      Tyypit yrittää ilmeisesti tappaa ittensä täällä jonku lintsaamisen takia... miksei voi vaan esittää kipeetä?

    • Sano ettei huvita mennä ite sanon nii jos ei jaksa mennä btw oon sit jo lukiossa mutt jos välttis haluut tietää nii aamulla lämpölampulla saa kehonlämmön nousemaan

    • matikkanero

      Meil on huomen matikan koe en osaa mitään... Oon yrittäny lukee mut ei tuu mitää... Oon paniikissa ja oon huono matiikassa ;( Vanhemmat ei oo kotona en voi kysyy apuu!! Apua!1 mitä teen et tuun kipeeks en voi mennä kouluun ku en osaa sitä koetta huomen on ruokana maksalaatikkoa *yök*

    • syöbanani

      Muuten hyvät vastaukset mut ei voi ollq yli43astetta tai on kuolutt

    • UjoLapsi

      xD ei vitsi muistan ku meil oli esitys ja mun piti esitellä yks juttu..nii kaikki nauuroi mulle ku en uskaltanut puhuu . ja sit rupesin itkee. lol se oli noloo!

    • Penis666

      Minä olen penis

    • elina01

      Mulle käy välil samoin mut en saa äitii huijattuu mut se on hyvä ku jos sul on koe ja oot kipee mut seuraavan päivän meet kouluu nii yleensä teen kokeet käytäväs koska oon tosi monesti aina sillo kipee nii ottakaa lunttilappu mukaa tai puhelin nii et ootte ottanu koko koealueest kirjast kuvii nii se toimii ja mä vedin kokees 9 puole ku muut sai seisko

    • Ehkälejsb

      No on tapa saada ittensä han flunssasen näköiseksi eli... pistä kello herättämään jotain puoli 3 yöllä ja sitten ajattele surullisinta asiaa mitä voisi tapahtua/on jo tapahtunut ja itke noin 15-30 min ja sitten odottelen hetki että punoitus VÄHÄN lakkaa ja sitten mene vanhempiesi luokse ja sano että olet kipeä ja ennen kertomista ja jälkeen kertomisen teko yksi paljon ja jos mitataan kuume korvan kautta ole valmiina pistämään juttu korvaan kunnes teko aivas ja hinkkaa samalla mittaria johonkin kuumaan paikkaan mutta jos kainalossa niin sitten on sama asia...

    • Kummemittari

      Miten voin saada kuumeen yöllä jos faijan uus vaimo herää sihen et avaan oman huoneen oven ja omas huonees ei oo oikeen mitään ??

    • PuuroNalle

      Syö paskaa T. puuro nalle :-DDDD

      • vinkkei

        KUINKA ESITTÄÄ ET OOT KIPEE
        1.Sano et sul on kylmä ja kääriydy johonki peittoon
        2.juo kuumaa/lämmintä vettä ja pistä mittari suuhun ja jos joku tulee nii pistä se kainaloo
        3.Sano et oksettaa ja mee vessaa,esitä oksennus ääniä tai sit vaan sanot et oksettaa
        4. Valita migreeniä
        5.Yski hirveet räkä yskää sillä ykrhöö ykhröö kröhöö kovaa äänee


      • Kääää
        vinkkei kirjoitti:

        KUINKA ESITTÄÄ ET OOT KIPEE
        1.Sano et sul on kylmä ja kääriydy johonki peittoon
        2.juo kuumaa/lämmintä vettä ja pistä mittari suuhun ja jos joku tulee nii pistä se kainaloo
        3.Sano et oksettaa ja mee vessaa,esitä oksennus ääniä tai sit vaan sanot et oksettaa
        4. Valita migreeniä
        5.Yski hirveet räkä yskää sillä ykrhöö ykhröö kröhöö kovaa äänee

        Mie oon joutunu sairaalaan ku esitin 😔😒


    • härä123

      Ei se meillä auta joudun menee kouluun vaik olis 38 astetta kuumetta äiti pakottaa tyylillä menet tai itket ja menet jos en suostu menemään se ilmoittaa rehtorille että lintsaan

    • ssuukkllppå

      vetää käteen 2\4\7

    • AvuliasAatu69

      Itellä toimi tämä: illalla lämmitin yhden mittarin vesihanan alla lukemiin 38.5 ja piilotin sen yöpöydälle nenäliinojen alle. Seuraavana aamuna valitin kuumetta ja päänsärkyä, jonka jälkeen pyysin isääni tuomaan kuumemittarin. Kun hän oli tuonut sen hän jäi odottamaan että mittaus olisi valmis. Pyysin häntä tuomaan särkylääkkeen ja vettä, ja kun hän lähti hakemaan niitä vaihdoin mittarit. Voila, ilmainen vapaapäivä

    • Ghvj

      Pane itse paksus

    • VitunKuumeEiTule

      laita guumaa vettä berseesee ja sitte iso sormi berseesee nii tulee tosi iso guume

    • iudifeheid

      kokeilin joskus tota tee juttua ja mul tuli siitä 2viikkoo kestänyt mahatauti :))

    • Kertokaanyt

      Kokkeilin tässä aamulla noin puol viien aikoihi sitä teepussia nii kui nopeesti se vaikuttaa. Ja toimiiko oikeesti?

    • poppi445588

      Syö teepussin muruja

    • Kyrpäjyrä69

      Dickheads ite heräsin aamulla seittämältä ja menin vessaan, lämmitin kuumemittaria lamppua vasten ja hankasin otsaa. Sitte menin vaa sanomaa äidille että oli vitun paska olo ja mittasin sitte kuumetta nii tässä tulos ja näytin mittarin. Nyt oln vittu kotona hahahahaha nauttikaa koulusta dickheadcunt6969

    • SairaanNopeeMinä

      Heräät muutamaa minaa aikasemmin kun sun vanhemmat. Otat johonkin esim. Lasiin kuumaa vettä. Käyt hakee sen mittarin ja sanot et: Kakka olo mittaan kuumeen. Laitat sen mittarin sinne veteen ja ootat hetken. TARKKAILE MITTARIA muuten menee sairaan nopee yli 40 °. Kun vanhempas tulee laitat sen veden piiloon. Esim. Sängyn alle jos siel on paljon roinaa eikä se näy. Tadaa, vapaata ansaittu.

    • seuraavassa

      kantsii skarpata ei mitään annat mennä persiilleen ei tullut luettua

    • kannattaisyrittää

      on aika yksinäistä opiskeluvuodet kun kukaan tuttu ei ole samassa luokassa

    • juuvittumorovittu

      Laita kuuma kasteltu ja rutistettu pyyhe kainaloo ja hinkaa ottaa nii et se on kuuma ja meet johki peiton alle et sitä pyyhettä ei nähä sit valitat äitelles ja se tuo ofc sitte kuumemittari ja törkkäät sen sinne pyyhkeen välii ja olettasi et se ny olis kuumempi ku normisti

    • MinähänSeVain123

      Nuole ovenkahvoja, tai jotai muuta, mihin on monet koskenu.

      • VittuKuVituttaaa

        Testasin KAIKKEE, Jopa tota, ja ihan terve oon


    • tyhmät

      Jos hemmetti soikoo syötte niitä tupakanpuruja tai nielettä vähän sitä nestettä jota siitä tulee nii siksi tulee kuume siitä että teidän elimistö alkaa kuumentua ja polttaa sitä myrkkyä pois, jonain päivänä teillä oikeesti elimistö ei ehkä jaksa enään polttaa myrkkyä pois ja voitte saada pahan myrkytyksen nii siinä sitte joo kokeilkaa vaa...

    • juha88845645643

      paras tapa mikä mulla toimii on se että imen isän munaa.

      • Kääää

        Mitä vittua


    • awydawdh

      joskus nuolen myös myrkkysammakkoa

    • Popas

      Laita ikkuna auki ja nuku ilman peittoa ja laita märät vaatteet

    • cykabliet

      Pistä digitali kuumemittari mikroon defrosenille ja odota se näyttää aina 38astetta.

    • Lehmäjengi

      Ihan vaan tiedoksi ihmisille, jotka ajattelee, että kaikki on hirveitä lintsareita: Ite etin näitä keinoja, koska mulla on tasan yks kaveri koulussa ja huomenna on 8-15 koulua, eikä se oo tulossa huomenna. Pelottaa mennä yksin kouluun ja muutenkin ahistaa, joten en halua. En lintaa minkään kokeen takia vaan tavallisen yksinäisen koulupäivän takia.

      • Lintsaaja

        No mulla on huomenna joku palaveri kun oon lintsannut.ja hammaslääkärikin pahinta palaverissa on se että sinne tulee vanhemmat kuraattori rehtori ja pari opee


      • Ulaa

        Mä haluun kuumeen vaan koska en haluu mennä pianotunnille koska mun piano ope on aika vaativa enkä oo harjotellu


    • VittuKuVituttaa

      Jos tääl viä joku pyörii, niin saiskoo jtn. toimivia keinoja?? Ite istun tunnin ikkunan edes märil hiuksil/vaattei, pari kylmäkallee jääpalaa vaatteis, ja se nosti vartiks 37.3, teen purut ei toimi mihkää, ei myöskään kahvin. Hammastahna tekee huonon olon minuutiks, ja vajosin niin vitun alas et vedin jopa tupakkaa, ja olin muutes varma siitä, mut ei mitää, ei ees pientä pahoinvointia. Jopa teenpurut toimi paremmin ku tupakka. VITTU!!

      • WinkVink

        Testappa samoja, mutta oo eka päivä tosi vähäl ravinnol (niin et lähes koko ajan nälkä) niin vastustuskyky heikkenee, ja tuut helpommin kipeeks ;D


    • Juokaas jääkylmää vettä niin kauan kunnes päässä vihloo, ja jatkakaa vielä senkin jälkeen juomista. Itsellä ainakin sai aikaan korkean kuumeen. ((:

      • ErittäinEpätoivone

        Testaan, mut miten toi voi aiheuttaa kuumeen?? Kuumehan tulee bakteerista, eikä vedesstä sellast saa :\


      • Anonyymi

        Toimiko oikeesti tarviin 37,7 tai jotai?


    • Eero.k

      Tunge mangon viipaleita varpaiden väliin ja syö paskaasi

      • fgjfjcxc

        mutsis pani faijaas kun sut synnytti


    • Koe

      Ku lukee näitä kommentteja nii miettii että kuinka epätoivoisia on ihmiset ku on kokeita edes (okei itelläki o vähä paniikki ku tulee koe ja luen vasta 9 illalla) mutta ei semmone että pitäsi kipeeksi tulla ja kokeesta tulee mitä tulee. huonoin oli lukematta 5 ja paras 9

    • HULLU-3

      No itte ku en lukenu sain 9 koska olin kuunnellu tunnil, joten kannatan sitä.

    • Rakastelijaloll

      Rakastelet ilman kondomia 3 viikkoa ennen, jos oot raskaana niin oksentelet useesti! Ittel toimi! <3

    • Oksensinhammastahnaa

      Voin kertoo, ettei kantti kokeilla hammastahnaa, koska siitä tulee ihan kamala olo : P siitäon ihan omaa kokemusta...

    • Suosittelen-Kaikille

      Kannattaa sivellä itseään nokkosilla illalla, aika iso alue (n. 20%) pitää käsitellä. muuten ei lähde kuume nousemaan. Aamulla on kuumetta ja selvä rokko.

    • Kiipeenä

      Työnnä sormi suuhun (syvälle) niin tulee oksennus reaktio ja makaa muutama tunti lämpö lampun alla tai mene lenkille talvella t-paidalla

    • emt kannattaa vaan kadota yön aikana ja tulla kotiin myöhemin)

    • Janpse11

      Mul on torstaina semmone päivä että ollaan 8-14 metsässä muitten kutosten kaa ja siel on kylmä niin miten saa nopeesti kuumeen ei oksennustautia.

    • Janpse11

      En tiedä kuumeesta mutta laatta lentää jos meet syömään äitis meikkejä . KOEILTU.

    • justintrudeau35

      Todistus luotonanto yksilöiden välillä suuri kiitos rouva patricia, joka antoi minulle lainan € 42000 taloni kunnostamiseen. Sillä kaikki vakavat ihmiset tarvitsevat lainaa Älä epäröi ottaa yhteyttä häntä hän myös lainaa investointien email: [email protected]

    • kuume

      esinahan alle nuuskaa kaksi oussia lössikin käy. Jos esinahkaa ei ole voit teipata pussit terskaan kiinni

    • KYrpäpasaa

      ite söin karvisen kakkaa ja sitten kusin suuhuni

    • PaskanenHuora

      Kuumeeseen en nää muuta keinoa ku pistää se mittari sinne lämpimään vetee ja mennä näyttää se lukema mikä siitä tuli nii vanhemmille..


      Kokemista on.. Toki en suosittele lintsausta. :)

    • Hammastahnavesi

      Sekoita vähän hammastahnaa veteen. Mä koitin tota äskön. Aluks tuli vähän outo olo ja sit nousi kuume 37.6 ja sitten 37.9 ja nyt on 37.5. Eli kuume nousee vaan hetkeks tai sitten se johtu siitä et join vaan vähän sitä.

    • Hammastahnavesi

      Niin vaikka en minäkäään lintsausta suosittele vaikka itse juuri tällä hetkellä lintsaa.

    • Hammastahnavesi

      Ja sori kommentoin vähän myöhäss.

    • JimCurry

      Kokeile kastella sun tyyny kauttaaltaan revellin pienoismalliliimalla. Niistä höyryistä ei terveenä selviä!

    • darknesschannel
    • Satsuma231

      Vatsataudin saa ainaski silleen et vetää 2-3 rkl hammastahnaa ja kaiken päälle viel pilaantunutta sitrunaajuomaa tai jotain sen tapasta toimii ainakin viikon:-)

      • Pimeämuija

        Toin teepussin pitäminen märkänä suussa ei toimi pidin sitä 15min suussa ja puolen tunnin päästä kokeilin lämpötilaa 36.8


    • Nimiperse

      Pistä siipulit kaibaloon yöks tai jos löytyy myrkyllistä eläintä niin nuole sitä itelläni on skorpiooni tai syö muskottipähkinää helvetin vaarallista mutta kestän ite 20 grammaa kevyesti painan 45 kiloo tai älä syö muskottipähkinää saatat kuolla

    • Jokurand0m

      Itellä ei toiminu teepussit tai hammatahna... luokkalaiset oli näyttäny opettajalle kuvan ja nyt oon tänää koulus pienis ongelmis :/

    • Näinsehoituu

      Feikkikuume:
      Hankaa mitattavaa kohtaa (otsaa, kainaloa...) hieman ennen mittausta.
      Toimii satavarmasti

    • Lintsaaja

      Imen nyt nyt tee pussia katotaan toimiiko tää maistuu pahalta

    • Oliko pakko upvotea tää vitun vanha posti?!?!

      • Upvoteaminen on ihan eri asia kun necroaminen tai bumppaus


    • Lintsaaja

      1.Suosittelen täyttämään juomapullon kuumalla vedellä ja laittaa se tyynyn sisään
      2.kastele hiukset ja sukat ja nuku ikkuna auki
      3.ime tee pussia noin 15min
      4.Syö hammastahnaa (tämä saattaa olla vaarallista jos syö liikaa! Ja omalla vastuulla)
      5.en keksi enempää niin vaaratonta! Mutta jos omalla vastuulla voit sitten koittaa tupakan murujen syöntiä EN SUOSITTELE! Se on hengenvaarallisia!!
      6. Paitsi täs on yks viel! Mee kauppaan ja koske eri tuotteita ja muita suosittelen joihinkin nenäliina paketteihin kokemisen ja nii.jos et sieltä bakteereja saa niin mee ihan muuten vaa sairaalaan koskettelemaan odotus huoneiden penkkejä ja muita siel sairaalassa.

      ONNEE YRITYKSIIN!
      KAIKKI OMALLA VASTUULLA
      JOITAKIN ITSE OLEN TESTANNUT
      OSASTA NOUSEE VAIN Lämpö!

    • Lintsaaja

      MIKÄÄN EI TOIMINUT KIVA OLI OLLA KOULUSSA IHAN HIRVEESSÄ PÄÄ JA MAHA KIVUSSA!!

      Mutta kiitti kaikille jotka yrittivät auttaa :)

    • Mäoonpatastiiänkaikki

      Laita jääpaloj tai kylmäkalle kurkun päälle niin saat kivan keuhkokuumeen tai kurkkukivun

    • Ihminennn

      Ennen mittausta 20 kyykkyy ja leukaa niin sun ruuminlämpö lämpenee

    • TOIMIIIKOIKEILKAA

      Laita jalat jää kylmään veteen kolmeks tunniks sauna ite 38,8

      • SAMAKUINEDELLINEN

        Sain siis


    • VanhaViisas

      vaaraton ....
      syökää niin helvetisti anaania et rupee ällöttää ja sormet kurkkuu.

    • VANHAVIISAS

      banaania*
      TAI patteri täysille ja kuumemmittari sormien välii mieluiten sähköpatteri eikä semmo ne vedellä toimiva

    • viaras

      syö maasta sipsiä ni jo tulee vatsatauti

    • Kuume

      Heti kun panin teepussin suuhu nii tuli kylmät väreet.. mut toivotaan et toimii.

      • Anonyymi

        Toimiko


    • Suklaatavua

      Syöt ~30 suklaa levyä nii nousee varmasti kova kuume, 40-80 suklaa levyä tappaa

    • Lintsaaja

      Thank god mul riittää vaa et valitan illal mahakipuu ja et päätärkee ja en syö mitää nii mutsi on sillee katotaa mikä sun vointi on aamulla ja jatkan sillon samalla tavalla nii ei tarvi mennä pitää vittu esitelmää:D

    • Moi11

      Joo oon 10v myöhäs mut mul toimiibse et vaan esittää et on paha olo ja laittaa kuume mittari patteriin.

    • dsafvsdfsdfbsf

      Lämmittämällä kuumemittaria kynttilän liekissä

    • Voieiiii

      Tää on tooosi vanha mutta siis mua ahistaa koska halusin eka kipeeks ja oon nuoli lattioita ja muuta ja söin tänään illalla lunta sillee ei kovin paljoo mut jonku kämmenen verran kai ja nyt pelottaa et saan keuhkokuumeen ja kaikki sais selville että söin lunta tai että tulisin tahallaan kipeäksi ja jos oot syöny lunta ja saanu siit keuhkokuumeen kuinka paljon ootte sitä syöny 😰 Mua ahistaa AUTTAKAA!!

    • TulevaisuudenPRESIDENTTI

      Kuumeen saa myös nostettua 1-2 tunniksi pureskelemalla appelsiinin kuoria tai laittamalla ne sukkaan mutta se ei oikeen toimi.

    • Anonyymi

      Runkkaa ja laita kuumemittari palleihin

    • NYT VITTU SAATANA MULLA ON 4 KOETTA TULEVALLA VIIKOLLA TARVIIN JONKUN SUPERKUUMEEN TAI JOTAIN FOR REAL MULLA ON MATIKAN KOKOAVA KOE TARVIIN AINAKIN 2 viikon kuumeen

    • Anonyymi

      Ei koe, mihin ett oo lukenut, vaan koe, JOHON et oo lukenut

    • Anonyymi

      Nyt oon kyllä myöhässä, mutta kannattaa hinkata kuumemittarii johonki.

      • Anonyymi

        hinkkaa hanuriin


    • Anonyymi

      mä tiiän että tää tulee vähän myöhässä mutta joku voi vielä näitä tarvita. eli mun tavallinen lämpö on 35,5 suunilleen. laitoin vettä kahvimukin ja sen mikroon minuutiksi, sitten dippasin teepussin sinne ja laitoin suuhun, imin 20 min. imin kahvin puruja 3 teelusikallista ja nielaisin ne lopuksi. heti kun mittasin näytti 36,6 joten tosta nousee lämpö. ellei kuumekkin myöhemmin. sitten myös aijon satsuman ja mandariinin kuoret imeä ja syödä, ja en syö sitä sisällystä, niin eiköhän silloin kuume nouse. jos ei nouse niin on kyllä eritys ihminen. jos nämä eivät oikeasti tehoa niin on tehtävä niin että sanot että koskee päähän, koskee kurkkuun ja on kuumeinen olo ja pyörryttää. sitten kun on kuumeen mittauksen aika mittaan sen ensiksi rehellisesti ja sanot että jätätkö kuumemittarin tohon mun pöydälle jos se kuume nouseekin. tunnin päästä ”mittaat” ja sitten hinkkaat sitä vaikkapa peittoon ja hinkkaa sitä niin kauan kunnes saat sinulle hyvän kuume määrän! käyt sanomassa vanhemmillesi ja jos ne vaatii nähdä sitä niin sitten näytät sen kuumemittarin. sitten ne sanoo että jäät kotiin. ite oon tehny tota kaksi viikkoo jo koska on ollu oikeesti tosi huono olo ja en olisi koulukunnossa mutta jos sanoisin ettei oo kuumetta niin joutuisin menee kouluun ja siellä en pärjäisi tällaisella voinnilla. oon joutunut pari kertaa lääkärissä käymään, käydään aina aamulla jolloin mulla ei kyllä oo kuumetta koskaan joten ne luulee että mulla on illalla kun sanon niin.

    • Anonyymi

      OKi täs on nyt kaikille vinkki miten jäädä kotiin
      Eli sano äitille tai isälle illal (ei pakko) et mua särkee päähän sit aamul sano et särkee päähän vielkin ja vatsaan sattuu mul ainakin toimii nyt oon kotona feikkaamas kipeetä ja yski

    • Anonyymi

      Miten saa nostettua äkkiä kuumeen 37.8 asteeseen kertokaa toimiva juttu.

    • Anonyymi

      Samaa minäkin mietin

    • Anonyymi

      Siinä lukee

    • Anonyymi

      Laita pää vessanpönttöön minuutiksi ja laita jotain kylmää otsallesi 10minuutiksi ja aamulla sinulla on kuumetta.

    • Anonyymi

      Testasin hammastahnaa just äske ja oksensin sen heti ulos🤢

    • Anonyymi

      no siis näin 4v myöhässä nii toi hammastahna on myrkyllistä syödä eihä sennyt pieni määrä oo mut helpompiakin keinoja löytyy :)

    • Anonyymi

      tunge anaaliisi jäätyny rypäle tämä on tricki mitä minun kaverini äiti kertoi minulle ja kyllä on testattu toimii kannattaaa kokeilla 10/10 oon lintsannu jo 20pv tän takii:) jos rypäle ei toimi mansikoita myös kannattaa kokeilla

    • Anonyymi

      Ärsyttää ku mikää ei toimi

    • Anonyymi

      tee kaukopartioreissu yhelä suksela hiihellen pahamasortsit jalasa (siis vain toisesa jalasa) umpihankessa 20 astee pakkasesa. ky välillä uiden virkistäytymässä jossain suolammessa jos tulee hiihtäis hiki. Lepää sen jälkeen kuusenhavuvuoteella Siwan muovikassi peittona ja ladan vanha akku tyynynäsi

    • Anonyymi

      Noniin täs. On luotettava ja turvallinen keino

      1.oksennustauti
      Juo teidän isoimmasta lasista/mukista 3 kertaa vettä ja pyöri joko seisalteen tai pelituolilla

    • Anonyymi

      Oon 10 vuotta jäljessä mut kokeilen ite nukkua ilman tosi lämmintä vaatetta ja kastelin hiukset yön ajaks mut aamulla en tiä mitä tekisin juon varmas vettä johon oon sekottanut hammastahnaa että saan mahan kipeeks mut miten saan kuumeen nousee äääå

    • Anonyymi

      Lämpimät vaatteet päällä saunaan ja nukkumaan ilman sukkia ikkuna raolleen, tuuletin vielä puhaltamaan kohti niin ei tarvi muuta kun sairastaa vähän aikaa!!

    • Anonyymi

      Itse kokeillut nuorempana kaikenlaisia konsteja ja kun äiti sai tietää etten oikeasti ollutkaan kipeä sain huudot niskaani. Myöhemmin keksin kuitenkin konstit ettei äiti huomaisi.

      Helpompia keinoja oli esimerkiksi:
      -mittari kuumaan lamppuun tai veden alle.
      - kuuma ja märkä paperi kainaloon (vaarana ylikorkea lämpötila jota tuskin uskotaan kuumeeksi).
      -mittarin hinkkaaminen kangasta vasten.
      -mittari kiinni patteriin.


      Haastavempia keinoja mutta helpommin uskottavia, jos vanhemmat vaikka katsovat että kainalossa ei ole mitään oli:

      -kuumavesipullo tai kuuma kaurapussi kainaloon juuri ennen mittausta.
      -kuumaa vettä kainaloon ennen mittausta (pitää muistaa kuivata).
      -kankaan hinkkaaminen kainaloa vasten ennen mittausta.

      Suu mittauksen keinoja:

      -teen juonti juuri ennen mittausta.
      -kuuman veden purskuttelu ennen mittausta.
      -hieman kuumaa vettä suussa mittauksen aikana.
      -kuuman paperin piilotus kielen alle.


      Itse en suosisi teepussien pureskelua tai aplelsiinin kuorien syöntiä jne. Koska vaikutus voi olla heikko.

      Näiden kanssa kannattaa kokeilla vaikka yskimistä, niistämistä, kuumavesipullon pitämistä otsalla hetken jos vanhempi vaikka kokeilee että onko otsa lämmin tai kevyttä meikkausta. Valkoinen irtopuuteri (näyttää kalpealta), poskipunaa nenään ja silmien alle tai hieman tummempaa luomiväriä.
      Jos ei ole meikkejä niin kannattaa laittaa puuterin sijaan vaikka talkkia tai vehnäjauhoa sekä punertavasta vesiväristä väriä.

      Helppoja keinoja, toimii varmasti ;) onnea nuorille kokeiluun.

    • Mut millasseen kuumeen saa

    • Anonyymi

      .mo

    • Anonyymi

      Laittakaa kahvipuruja tai appelssiinin/mandariinin kuoria sukkiin:)

    • Anonyymi

      Ite vedän perkeleesti kaakaoo, imen kuumaa teepussii, varpaa jäihin tunnika ja syön appelsiinin kuoria, ja kannattaa myös syödä elohopeaa just äsken söin ja se tuntu tepsivän

    • Anonyymi

      Kyllä ootta vässyköötä ja sakeita... Kasvattakaa pallit ja käykää koulut!

    • Anonyymi

      Auttakaa miten saan pienen flunssan yhessä yössä ja ei mitään missä oksentaa tai tulee paha olo tai mahakipeeks!!!! (oksennuskammo)!!en syö tupakkaa tai teepussia tai hammastahnaa!! Enkä appelsiinin kuoria!

    • Anonyymi

      Käy tuli kuumassa suihkussa ja avaa ikkunat ja pue kevyet vaatteet, älä pistä peitto päälle (talvella toimii erittäin hyvin( olen kokeillut monta kertaa))

    • Myöhässä mutta tulevaisuutta varten.
      Intissä söivär tupakan muruja?

    • Anonyymi

      Tämä toimii kun menet nukkumaan niin laita itsesi peiton alle(kanssa suu) silleen et sinne ei pääse ilma ainekaan kylmä ja sit se on ehkä noin kuumassa vähän vaikee nukkui mut aamulla sulla saattaa oma 37-40 asteen kuume :)

    • Anonyymi

      Joo tällee 11 vuotta myöhäs mut tehtii kamujen kaa iha vidu nolo vidi joka pitäis kattoo luokan kaa maanantaina ja sit viel joku ympä koe jote en oo menos joten testaan näit kaikkii samaa aikaa:)

    • Anonyymi

      Syö teenpuruja, kokemuksesta tiiän et toimii!

      • Anonyymi

        söin ite legit varmaan 15 eikä tapahtunu juurikaa mitää, mut pikkasehuono olo tuli mut en siit kuitenkaa valittanu


    • Anonyymi

      Itse söin vain tee pussin muruja tuli kuumetta

    • Anonyymi

      Ois semmonen tilanne, että mun pitäis saada kuume huomiseks, ettei tarvii mennä kouluun, ja tehä yhtä juttu huomenna (henkilökohtainen asia). Aion kyllä kokeilla tuota teepussi juttua. Mutta minkä asteiseen veteen se pitää laittaa? Kylmää, kuumaa, kädenlämpöistä?

    • Anonyymi

      Kuumehan tulee käsittääkseni siitä, kun elimistö havaitsee jonkin sinne kuulumattoman mahdollisesti uhkaa terveydelle aiheuttavan aineen ja alkaa taistella sitä vastaan. Tästä siis syntyy se kuume sitten. En osaa sanoa mikä kuumeen nostaisi, mutta jokin aine jota elimistö pitää uhkaavana. Olisko hammastahna hyvä siihen en mitään osaa sanoa, mutta saattaahan se elimistö sitä uhkaavana pitää jos sitä fluoria tulee paljon yhtäkkiä vedettyy.

    • Anonyymi

      Kivasti myöhässä... Mutta siis. Mulla ei oo mitään syytä jäädä pois koulusta, mutta yhen toisen jutun takii en haluu mennä. Eli siis mä pääsen klo 14 koulusta ja mä saan klo 16 yhen jutun, josta tulee huono olo illalla. Ni mä aamulla sanon äitille jotain että päätä särkee(ihan btw sitä särkee nytkin) no sit mä voin joskus puol kolme kokeilla teepussi juttuu. Mut siis kauan siinä menee että siitä alkaa kuume nousta?!

    • Anonyymi

      Mikää näist ei toimi

    • Anonyymi

      meil on uintii kii söin iha vitusti hammastahnaa meinaan oksentaa kokoajan nii enköhän oo poissa😂

    • Anonyymi

      Miten vitussa saan kuumeen nopiaa auttakaa joku

      • Anonyymi

        Tunge joulukuusi perseesee


    • Anonyymi

      Miten saan kuumeen kertokaa nopee

      • Anonyymi

        Kannattaa syyä edeltävän iltana kahvinpuruja niin oot aamulla mahakipeenä kuumees tai kurkkukipeä ja se jatkuu 2pv yhellä mitalla ota uusiks jo s meinaat kokopäivön ol


    • Anonyymi

      tää on kyllä hieno sivusto tääl joku sano et tunge ananas perseeseen nii sulle tulee anaaipsykoosi

    • Anonyymi

      Kiva lukee teidän kaikkien kommentteja :) itse inhoan teetä niin en uskalla kokeilla tuota teepussi -juttua..huomenna ois hammaslääkäri (ei ees paha) nii haluaisin EHKÄ jäädä kotiin..mutta tuskin jään. Yritän tässä etsiä "vinkkejä" siltä varalta, että aamulla menee "pupu pöksyyn" haha :DD

    • Joo siis koitan yöllä tai aamul näit vinkkei ja en haluu mennä kouluu siks koska oon muuteki joka vitun päivä siel yksin ja meil on huomenna pyöräilyy ja vihaan sitä.. yleensä mun mutsi uskoo jos esitän kipeetä mut koitan silti näitä

    • Anonyymi

      Syö kahvinpurui

    • Anonyymi

      Sun pitää syödä edeltävänä iltana kahvinpuruja vähintää puol mittaa ja sekota se kupis vähään määrään vettä kyllä toimi olin 4pv kipeänä jos haluu koko viikoks ottakaa enemmän ja joka ilta

    • Anonyymi

      Niiku oon 12v japitää olla märät sukat,10-15m teepussi suussa ja 1,5 ruokalusikallista hammastahnaa?(en voi saada nuuskaa tai tupakkaa)

    • Anonyymi

      Miten saan flunssan ja kuumeen!?!?!?

    • Anonyymi

      Mä oon kusettanu kerran et mulla särkee päätä ihan hemulisti ja on huono olo. Mulla toimi. Mutta syy ei ollu et oli koe, vaan ois ollu liikuntatesti. Mut ei kannata useasti tehä, koska muuten sua ei enää uskota

    • Anonyymi

      Kiitti neuvoista ei millää viitti mennä kouluun huomen ku oon olla kipee

    • Anonyymi

      Ilman sukkia ja kenkiä, t paidalla ja soittarilla ulos juoksemaa

    • Anonyymi

      Älkää jumalauta syökö hammastahnaa!!! Se voi aiheuttaa jotai kilpirauhas juttuja eikä oo muutenkaa terveellistä:/ ja no ei varmaan niitä teepussejakaan kannata imeä tulee vaa paska olo☹️

    • Anonyymi

      Tytäreni joka nyt 45v. asuu muilla mailla vierahilla. Kertoi aikuisena miten sai kummen aamulla?Aamulla otti kainaloon laitetavan kuumemitarin. Piti sitä huonessa patterissa.Kun oli sopivat lukemat ,Huusi: Mutsi tuu katsoo mulla kumetta ja huono olo.Meni hyvin läpi kun kiirehdin duunin aamulla Kontulasta joskus 1990 -luvulla!

    • Anonyymi

      tä on toooosi myöhässä mut laita yöks kylmäpakkaukset jalkoihin ja nuku ilman peittoo ja vaan alus vaatteil ja jos voit ni ikkuna auki (ps. jos sul tulee liian kylmä tai inhottava olo ni lopeta)

    • Anonyymi

      Märät sukat jalkaan, mahdollisimman ohuet vaatteet ja ikkuna auki ilman peittoa nukut yön niin kyllä tulee kuumetta.

    • Anonyymi

      Ite tein kerra niin et laitoin kuumemittarin (kainalomittari) juoksevan veden alle ja ootin et nous noin astetta korkeemmaks ku mun normaali lämpö ja sit dippasin naaman kuumaan veteen ja kuivasin et otsa ois kuuma :D

      Kantsii vaa varautuu siihen et se kuumemittari voi ol aika vaikee saaha just tiettyyn lämpöasteeseen :'). Jos tahot lämmön 36˚c laita altaaseen haaleeta vettä ja valuta kuumaa sinne ja pidä samalla mittarii noin 5cm sen kuuman veden alapuolella. Samalla lailla saa 37˚c, pidät vaa vähän lähempänä kuumaa vettä. 39˚c-40˚c saa pitämäl mittarii siin juoksevas kuumassa vedessä. Toivottavasti tää ny autto jotakuta epätoivosta :')

      Nii ja jos mutsis tai faijas vahtaa vieres nii laita kuumal vedel kasteltu rätti/pyyhe kainaloon nii pystyt huijaa mittarii :D

    • Anonyymi

      Nyt talvis aikaan laita lämmitykset sisällä pois ja sen sijaan viilennys päälle ja oo mahollisimman vähissä vaatteissa ja jos ei toimi mee pihalle lumisateeseen tai muuten vaan pakkaseen ilman paitaa

    • Anonyymi

      Miten saa nopeasti kuumeen?

    • Anonyymi

      Vanha aloitus, mutta Laupias tuota teinien järjenjuoksua.

    • Anonyymi

      Märkä paita kanttii laittaa yöksi päälle nii kuumetta ihan varppina aamulla😉

    • Anonyymi

      you have no point in your life.

    • Anonyymi

      MULLA ON SAMA

    • Anonyymi

      Kaikkee ne ihmiset tekee

    • Anonyymi

      Syö mandariinin tai raakoja klementtiinin kuoria

    • Anonyymi

      Ite söin pikkasen hammastahnaa ja pureskelin mandariinin kuoria ja nyt katotaan toimiiko

    • Ota vaikka toinen koronarokote!

    • Anonyymi

      Ite testaan :D

      • Anonyymi

        Siis testaan sitä että laitan märät sukat ku mö ja mun kaveri ei saada olla samaan aikaan kipeitä mut ollaan no ei saaha mennä samaan aikaan kouluun joten tarvin kuumetta ksoak muuten oon jo terve


    • Anonyymi

      Niiku näi PARI :D vuotta myöhemmin söin lusikallisen hammastahnaa melkein oksensin, sitte teepussia imemään ja melkein iksensin sen hammastahnan takia ja nyt pureskelin appelsiininkuoria ja nyt tajusin että oisin voinu va sen takia että oisin oksentanu nii jäähä koulusta. Hiihtoloma on VÄHÄN liian lyhyt minun makuun :D

    • Anonyymi

      Ite söin huulirasvaa ja pyörin sen jälkee mut hyi saatana oksettaaz

    • Anonyymi

      ota joku peitto tai viltti ja hiero sitä mittarii kovaa. Älä tee liian kovaa, muuten se saattaa näyttää jo 39 etkä varmaan haluu sitä. sillee tarpeeks et siin tulee vähä päälle 37 niin eikö ois hyvä.
      jos sun porukat on töissä jo aamuisin ni ota siitä vaan kuva ja lähetä niille. jos ne on viel himas ni voit vaan antaa sen mittarin niille. mulla ainaki toimi.

    • pari vuotta myöhässä mut testaan tota teepussijuttuu katotaa toimiiko

    • Anonyymi

      No siis tulee ihan muutama vuos myöhäs :'D mut siis itel ainakin toimii sellasel mittaril milä tytyy ravistaa joka kerta 36.0 niin et laittaa sen tuli kuumaan veteen ja oottaa et se näyttää jotain 48 astetta sit ravistaa sen haluamaansa lämpötilaan ja näyttää vanhemmille!♡

      Ps. En kyl ite oo mitään noist testaamas paitsi ehk märkiä sukkia :>
      Ku on huomenna ruottin koe :/
      Laitan tänne sit et toimiks se vai ei!!

    • Anonyymi

      hei!nyt yäälä joku 10v myöhässä mutta tietääkö kukaan miten saada kuume helposti vaikkapa päivällä vain ilman että mitää syödä tupakanmuruja hammastahnaa yms

    • Anonyymi

      Tuleeko siitä flunssa jos nukkuu parvekkeen ovi auki tai ikkuna auki ja ilman peittoa

    • Anonyymi

      Myöhässsä ollaan mut yöks märät sukat jalkaan ja vaikka vielä jääpaloja sekaan, tuuletin päälle ja ikkuna auki nii eiköhän aamulla oo kuumetta

    • Anonyymi

      Ihan vitusti myöhäs mut ihs tietääkö kukaan et toimiiko se et laittaa mandariinin kuoria sukkiin yöks

    • Anonyymi

      ketää tääl 2022?:D

    • Anonyymi

      Enå

    • Anonyymi

      Tälleen niinku 14vuotta myöhäs mut huomen ei millään jaksa mennä kouluun nii nää sit testiin tänään

    • Anonyymi

      Buuu

    • Anonyymi

      Syö hammastahnaa illalla aamulla on kuume

    • Anonyymi

      Pahoittelen, mutta en voi neuvoa tai kannustaa mitään keinoa saada tahallisesti kuume yön aikana. Terveys ja hyvinvointi ovat ensisijaisen tärkeitä, ja kuumeen saaminen tahallisesti voi olla haitallista ja vaarallista terveydelle.

      Sen sijaan suosittelen keskittymään terveelliseen elämäntapaan, joka sisältää riittävän lepoajan, tasapainoisen ruokavalion ja stressin hallinnan. Jos sinulla on koulukokeita, on tärkeää varata riittävästi aikaa valmistautumiseen ja hyödyntää opiskelutekniikoita, jotka sopivat sinulle parhaiten.

      Jos sinulla on huolta koulutöistä tai kokeista, keskustele asiasta opettajan tai koulun henkilökunnan kanssa. He voivat tarjota sinulle ohjausta ja tukea opiskeluun liittyvissä asioissa.

      Älä epäröi pyytää apua, jos tunnet olevasi stressaantunut tai ylitöissä koulutehtävien kanssa. On tärkeää pitää huolta sekä fyysisestä että henkisestä hyvinvoinnista.

    • Anonyymi

      Kokeilen näitä vinkkejä, kerron aamulla toimiko
      Nyt syön teen ja kahvinpuruja märät sukat jalassa.

      • Anonyymi

        Ei toiminu. Söin liian vähän niitä teenpuruja ja sukat kuivu, vaikka kävin kastelemassa


    • Anonyymi

      Miten saan harmittomasti kuumetta?

    • Anonyymi

      Emt on hyvä idea

    • Anonyymi

      Kaks märkää sukkaa jalkaan päällekkäin ja ilman peittoa nukkuminen

    • Anonyymi

      Moi mä en haluis mennä huome kouluun ja pitäis olla aamul kipee oon huijannut pari päivää et jään kptiin mut huomen on pakko mennä mitä teen




      Oon sanonnut et pääkipee kurkkukipee ja vattaan sattuu

    • Anonyymi

      Öö... Ota peitto pois ikkuna auki ei vaatteita ja jos ei toimi ni aamulla laita kuumemittari suuhun ni se vois ehkä huijata:)

    • Anonyymi

      Älkää lapsiraukat syökö mitään hammastahnaa tai imeskelkö teepusseja. Liian vaarallista ja tyhmää. Jos ette pysty puhumaan vanhemmille siitä, että pelottaa tai ei huvita mennä kouluun, niin mieluummin sitten valehdelkaa, että on oksettava olo. Sitä ei voi mitenkään todistaa (mittarilla) ja on aihe jäädä pois koulusta.
      Mutta näin teinin äitinä toivoisin, että voisitte jutella vaikka äidin kanssa.

    • Anonyymi

      Onko täällä ketään

    • Anonyymi

      Öhh...
      Testasin tota märät sukat juuttuu ja toimi iha hyvin oon 12 ja oli vähä vaikee piilotella äitiltä mutta kyllä kannatt

    • Anonyymi

      Ota yöks sänkyy tee pusseja ja imemeinen alkaa yöllä....

    • Anonyymi

      Pureskele tee pusseja ne nostaa kuumetta ja HUOM !!!älä syö tee pussejen sisältöä!!!!!!

      • Anonyymi

        Mitä teetä ?


    • Anonyymi

      Sanokaa miten mä tulisin kipeeks niin ei tarviis mennä huomenna kouluun

    • Anonyymi

      Nella
      En jaksais mennä tänään kouluun niin miten mä tulisin kipeeks mä oon kyllä yritäny mutta en oo onnistunu

    • Anonyymi

      Ennenvanhaan neuvottiin tunkemaan tupakanpuruja peräreikään,
      En koskaan kokeillut mutta oli hyvin yleinen neuvo.

    • Anonyymi

      hyvä näin monta vuotta myöhässä mut söin pari palaa mandariinin kuirta ja vähän hammas tahnaa + nukuin märöt sukat jalas ja aamulla meinas laatta lentää yhä tosi huono olo mut vähän lämpöö

    • Anonyymi

      Moi! Mulla on korvaollu todella kipee nyt eilisen ja tän päivän. Tarkotus on saada kuume n.38 astetta. Onko neuvoja?



      Mä testasin kerran syödä appelsiinin kuoria ja seuraavana päivänä oksennustauti niin joo!

    • Anonyymi

      Älkää kokeilko mitää tälläsii! Mä mielin vittu kurkustani alas hammastahnaa, imin teepusseja sellaset 30min, kävin jääkylmäs suihkus ja sen jälkee pihalle shortseilla ja topilla tonne lumee paljain varpain, laitoin märät sukat jalkaan, nukuin ikkuna auki ilman peittoo, laitoin teepussit mökkiin sukkiin FOR NOTHING mun ruumiinlämpö vaa laski😭👍🏻

    • Anonyymi

      Oon nyt tehny näitä ja tunnin aikana laskenu puol astetta. Mul on kaks tuntii aikaa saada kuumetta mutta taidan saada vaa arestia

    • Anonyymi

      ok mul on ny märät sukat ja tupakanpurut sukissa. söin kans hammastahnaa. katotaa miten käy🙏

    • Anonyymi

      Menkää yöllä esittämään että oksennatte sit ku joku perheen jäsen herää vedä vessa ja sano et mul tuli oksennus se saattaa auttaa

    • Anonyymi

      Siis mun ei tarttenu muutako laittaa märät sukat jalkaan 30min ja kastella yks sormi ja se tunkee kahvin puruigin ja syyä sen verran mitä tuli mutta henki haisee kahvilla se jälkeen

    • Anonyymi

      Pitääkö niitä teepusseja imeä vai pureskella että saa kuumeen?

    • Anonyymi

      No siis laita teepussit sukkiin yön ajaksi ehkä auttaa Huom ehkä. Oliko tästä apua??

    • Anonyymi

      Miten voisin sairastua yhdessä yössä kun mun koulussa mua on kiusattu siitä kun kun nimittelin toisen kuvataide työtä ja haluisin et se unohtaisi sen sillä aikaa kun oon pois

    • Anonyymi

      Toimiiko mandariinin kuori homma?? Tarttis nyt aika pikaseen kuumeen kun äiti on sairaanhoitaja eikö usko kovin helpolla ja ois huomenna koulus 4h hiihtoo pitäs hiihtää joku 15 km koska mun liikan ope on vitun psyko

    Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe