olen aina se ylimääräinen.....

miksi en kuulu tänne?

mä olen 13 v.kimma.....ja mun ongelma:yksinäisyys-.mä seuraan meidänluokaklasia likkoja koulussa ja tiedän varsin hyvin että ne ei haluais olla mun kaa.....kyllä ne välillä mulel jotain puhuu.....mä oon aina yksin.kotona...jne.....mä en kestä tätä!te,jotka jätätte yksin.:miettikää miltä tuntuu kun oma luokka ei hyväksy`??!!!!miettisitte!miettikää miltä tuntuu kun ei kertakaikkiaan kuulu yhtään mihinkään!miltä tuntuu kuulla ivaa.....!!!!!ja oli mulla "bestis" mutta se jätti mut koska mä loukkaannuin silel sen vittuilusta.jos mä tekisin vaikak itsemurhan niin ei se niitä hetkauttas.mä en enää jaksa....mä en kuulu mihinkään.monesti tuntuu ettei jaksa.....mun voimat on kulutettu loppuun....mulal ei oo koskaan ollut TODELLISIA kavereita....huolehdin ulkonäöstäni ja en oo mikään hiljaine hiirulainen....miten keksin puheenaiheita?tiiän että oon turha ja tylsä tyyppi kun en keksi mitään puhuttavaa!ja kaikila on jotain "omia juttuja"....

13

627

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiki

      AINA TEISTÄ JOKU TYKKÄÄ ITSEMURHA Ei oO RAtkasu!!se on ihan totta! mut sun kannattais miettii oox sä ite ärsyttävä..esim.matkit koko ajan mitä muut sanoo ja seuraat etc.

    • J.J

      Mulla on ihan sama ongelma, joka on seurannut melkein koko elämän. Jos haluut niin voit mailata! [email protected]

    • witch

      Itsemurha ei koskaan ole ratkaisu. SE on täysin raukkamaista. Itse yritin itsemurhaa kaksi kertaa. Enää en koskaan leikkisi niin tärkeillä asioilla. Itsemurha on peruuttamaton pakokeino. Aina on olemassa toinen vaihtoehto. Minä löysin elämääni yksinäisyyden jonka halusin ja ystäviä kourallisen joita rakastan.
      En yksinkertaisesti haluaisi kuolla, en tahdo menettää päivääkään elämästäni kuolemanhalun vuoksi.
      Minulla on nyt tiivis tukiryhmä. Kerran viikossa minulla on tapaaminen kriisityöntekijän kanssa ja kerran kuussa minulla on perhetapaaminen. Rakastan elämääni ja itseäni sinä yksinäisenä lentona mikä olenkin..

    • Lissu

      Mullakin oli yläasteella samanlaisia kokemuksia. Mutta onneksi ei enää. En yksinkertasesti kuulunu siihen kouluun, siihen luokkaan, siihen ympäristöön. Oli mulla kavereita, mutta mun parhaat kaverit oli aivan jostain muualta, enkä voinu 100% luottaa kehenkään meidänkoululaiseen... ´Mutta nyt kun olen jo vähän isompi ja siinä koulussa minne halusinkin, oon löytäny oman paikkani. Kyllä säkin sen varmasti vielä ´löydät! Mäkin koin pilkkaa ja syrjintää, mutta onneks oli aina joku, joka huoli mukaan... Nyt ei tarvi enää tyrkyttää itteensä, pyydetään mukaan muutenkin! Tsemppii sulle!!!

    • minä vaa...

      Terve!
      Mä tiedän,et toi ei oo kivaa.Siis,et luokka ei pidä susta,mut voisko vika olla esim. pukeutumistyylissä?Siis mä oon iha helvetin pikkutarkka muija ja muodin perään vaa..Nii,et kelasin,jos sun lk:laisil o tietyntyyppisii vaatteit tai jotai...Ja sitku sanoit,et sä et oo mikää hiljane hiirulaine,ni voisko olla nii,et sulla on tyhmiä juttuja tai jotain?Siis toi vaa oli heitto ja tällee,mut aattelinpaha vaa..Ja jos meikkaat ja tällee,ni kato että et mee tunkee jotai sinist luomivärii ja kirkkaanpunast huulipunaa & ruskeet poskipunaa iha älyttömii määrii ja tällee...!Eli kato,et sun meikit sopii kaikki yhteen jne jne..Ja sit jos su lk:l o just jotai sellasii 'kanoi' jotka arvostelee toisii ja tällee..mUt ciAo ciaO

      • minä edelleen...

        mä meikkaan ihan siististi.ja toiseksi:mä käytän muotivaatteita.pukeudun trrendikkäämmin mitä nää eristäjät!ja mä en todellakaan meikkaa sillä tavalla et näyttäsin joltain huoralta.mua on sanottu huumorintajuiskesi tyypiksi ja en vittuile kellekään...yritän aina puhua jotain.siinä sulle.siis en pelkästään seuraa muakna vaan keksin välillä ihan humoristisiikin juttui...silti tuntuu etten kelpaa!että niin se on....ja voihan se "eristäminen" johtua kateudestakin...en oo mikään kaikki-on -kateellisii-mulle-tyyppi,mut yks näistä tytöistä joutuu käyttään poikien vaatteita koska se on niin ylipainonen että se ei löydä tyttöjen vaatteita (ainakaan hienoista trendi-liikkeistä).et niin.


    • Mie vain

      Mustaki tuntu välillä et mä oon turha... munt sit ku mä aloin ettii
      kirjekamui... ni niistä mä löysin todellisii ystävii!
      Onhan mulla n koulus tällä hetkellä iki ihanii kamui!
      Mut yritä jaksaa! kyllä sun etees "putkahtaa" jostain todella ihana kamu! Mut älä misää nimes tee itsaaarii!!!!!!

    • Olenvittumainen

      Niin määkin.

    • yksinoleminenyksin

      monessa paikassa noin. Suomen ongelma ja kasvaa yksin oleminen. voisit kokeilla harrastuksia tai kerhoja. jos ei muutu. voithan sitten vaihtaa kouluakin. joskus voit sitten vaihtaa maisemaa vaihtarina ulkomaille

      • Eeeeeeeeee

        Huoh...


    • itsokaytobeafriendofex

      Moikka !

      Ensimmäiseksi, unohda kaikki maailman itsemurha -puheet. Kyseinen aihealue tuo sinulle vain enemmän pahaa kuin hyvää.

      Sinä et ole vielä vain löytänyt sitä oikeaa ystävää. Ymmärrän, että sinusta tuntuu pahalle jäädä ulkopuolelle, koska minä olen myös ollut se syrjitty tyttö. Minä kuitenkin jaksoin sinnitellä ja nykypäivänä minulla on monta kaveria, joille voin puhua mistä vain milloin vain ! Anna aikaa, tilanteet kyllä muuttuvat.

      Jos haluaisit saada uusia ystäviä nyt heti, niin oletko miettinyt että aloittaisit uuden harrastuksen ? Harrastuksen kautta saattaisit löytää itsellesi ystävän. Harrasteporukassa teitä kaikkia yhdistää ainakin yksi asia, se itse harrastus, mikä saattaisi yhdistää sinut johonkin toiseen.

      • Meew

        Heh, apu tuloo...kuustoista vuotta jäljess!!!😂


    • janytlähtee

      Miksi en kuulu tänne;
      no, en kuulu minäkään, harva meistä on kaikkien kaveri ja kuuluu joka yhteisöön.

      Olen jo aikuinen, mutta ollut koulukiusattu, jotenkin erilainen nuori, koko lapsuuteni ja nuoruuteni. Olin ujo , arka, liian pitkä, oli silmälasit, ei ollut varaa muotivaatteisiin. Yläasteen välitunnit vietin lähinnä koulun käytävillä ja vessoissa piileskellen.

      Tunneilla tehtiin siihen aikaan paljon ryhmätöitä, kukaan ei koskaan halunnut minua ryhmäänsä. Opettaja määräsi minut aina johonkin ryhmään, missä oli meitä "onnettomia, ryhmääntymättömiä". Jouduin tekemään koko ryhmän työt, mutta en suostunut esittämään niitä luokan edessä. Joku toinen sai sai änkyttää ja punastella puolestani.

      Kuvittelin, että lukiossa helpottaisi, siellä olisi järkevämpiä ihmisiä, mutta ei. Jätin lukion kesken ekaluokan jälkeen. Muutin isompaan kylään, menin duuniin ja aah, elämä aukeni: Olinkin ihan älykäs nuori nainen! Uskomattoman yllättävää huomata olevansa jopa hyvännäköinen!

      Positiivinen palaute vaikuttaa todella paljon!
      Aloittaja: Älä luovuta! Vaihda koulua/ kotikaupunkia?
      Usko itse itseesi; sä olet varmasti hieno ja ihana ihminen!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1545
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1238
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1233
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe