Kertokaapa, vasta Mikkeliin muuttaneelle, mistä löytyy hyvä kampaamo/kampaaja!! Siis ihan oikeesti HYVÄ-/HUIPPUkampaamo/-kampaaja!!! Hyvä tietysti maksaa vähän enempi, mut olen valmis raottaa kukkaron nyörejä hiukan enemmän, jos tiedän saavani rahoille vastinetta. Kiitos jo etukäteen mahd. vinkeistä.:)
Mikkelin kampaamot???
36
13593
Vastaukset
- Mikkelissä
Tässä joitain aikaisempia keskusteluja koskien aihetta...
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3472489
http://keskustelu.suomi24.fi/node/6187633
http://keskustelu.suomi24.fi/node/3057191
Mikkelissä on onneksi runsaasti valinnanvaraa kampaamoissa (yli 50kpl jos ottaa yksityisetkin mukaan) ja kilpailua/laatua on! Itse suosittelisin Napsia, Ahotietä tai Groove Styleä...kokeilemalla varmaan löytyy se "oma suosikki". - M
Studio-In Porrassalmenkadulla ja Annalle siellä.
- Veeeen!
Groove Style on ihan jees.
- tyytyväinen asiakas
itse olen käynyt ko. liikkeessä jo monia kertoja ja aina lähtenyt tyytyväisin mielin pois..ei ole varmasti mikkelin halvin muttei kalleinkaan, itse olen saanut rahoilleni vastinetta
- sama ongelma..
..mutta viimeinkin seitsemäs paikka toden sanoi: Studio G! reilut viisi vuotta olen kaupungissa asunut ja vasta nyt löytyi paikka johon menen toisenkin kerran:) ..tähän asti on epäonnisten kokeilujen jälkeen kasvatettu pitkää tukkaa tai yritetty saada epätoivoisesti aikaa vanhan kotipaikkakunnan luottokampaajalle..yleensä aina liian lyhyellä varoitusajalla..
- pocahonttas
Irja tekee luotettavan hyvää ja laadukasta jälkeä Studio - In:ssä. Suosittelen !
- seuraajamuutakivvoo
Parturi-Kampaamo Leira KB baarin vieressä, samassa risteyksessä missä sijaitsee Hotelli Vaakuna.
- TYKKÄÄ!!
ADIUS RANTAKYLÄSSÄ ON TODELLA MUKAVA PAIKKA!!
- jonha81
Kävin kampaamo In-dikossa. Ihan hyvää jälkeä tuli, asiakaspalvelussa olisi vaan toivomisen varaa.. Eivät kunnolla tervehtineet sisälle mentäessä yms.
Studio G:ssä sain värin mikä ei sopinut minulle yhtään, ammattitaitoisen kampaajan tulisi nähdä mikä väri kenellekin sopii.
Muissa Mikkelin kampaamoissa ei ole valittamista. - Kysyjä...
Onkohan Haukivuoressa millaisia/mitään kampaamoa vai kannattaako mennä ennemmin jonnekin Mikkelin keskustan liikkeistä?
- Shortcuttin*
Kampaamo/Parturi SHORTCUT naisvuoren kupeessa.
Edullinen ja osaava... Suosittelen!!! - Puliklani
Shortcuttin* kirjoitti:
Kampaamo/Parturi SHORTCUT naisvuoren kupeessa.
Edullinen ja osaava... Suosittelen!!!Samaa Shortcut-kampaamoa suosittelen.
Nyt aattona on vaan suljettuna. Vahinko! - Tietäätö kukaan?
Puliklani kirjoitti:
Samaa Shortcut-kampaamoa suosittelen.
Nyt aattona on vaan suljettuna. Vahinko!Onkohan tänään auki?
Tarviis ainoastaan pikkasen siistiä... - 0202020202
Puliklani kirjoitti:
Samaa Shortcut-kampaamoa suosittelen.
Nyt aattona on vaan suljettuna. Vahinko!Onko nettisivuja ? en löytäny
- Orvokki_
Onkohan Kampaamo Letti vielä toiminnassa tai kukaan käynyt?
- punapää
Tykkään Sitruunasta ydinkeskustassa.
- joulutonttu
Adius Rantakylässä :)
- Takkutukka,ei sentää
Suosittelen lämpimästi Groove styleä.Mukava ja asiakkaat huomioiva liike..Nii ja juu tuskin ne parturikampaamot 24/7 on auki,eiköhän heillekin suoda joulurauha.
- hair72
Musiikkiopiston vieressä oleva paikka, nimeä en muista. Huippu!
- hurlycurly
Puhumattakaan Shortcut´ ista!
Oliskohan huomenna auki? - PulsonKit
hurlycurly kirjoitti:
Puhumattakaan Shortcut´ ista!
Oliskohan huomenna auki?Tännään kävin. Hyvä jälki ja niiiin kauniit tytöt jotta!
- Puijon_torni
Käykee Kuopiossa!
- Next year!
Huhun mikaan myöskin Kuopiossa avataan SHORTCUT !
- Vogues
Next year! kirjoitti:
Huhun mikaan myöskin Kuopiossa avataan SHORTCUT !
Niin, tää on francise-ketju. Alkujaan Hollanista.
Nyt rantautuu kovaa vauhtia meille tänne pohjolaan.
Näitä tulee vielä tulevaisuudessa pitkin Suomea Hangosta Utsjoelle!
- Tykkeen! :)
ADIUS Rantakylässä on loisto mesta!!
- kalju homo
Tää on provo!
Omistaja itse yrittää mainostaa omaa puljuaan.
- Hyvä palvelu
Parturi-Kampaamo Mix ja siellä Anne-Mari (omistaja = parturi-kampaajamestari)
Mutta varaudu siihen, että hyvälle joutuu jonottamaan vähän aikaa - mikkelissaonkivaa44
Tuolta muuten löytyy arvosteluineen kaikki Mikkelin parturikampaamot
http://www.peruutusaika.fi/MIKKELI- JIPPI!! hinnat O.K
Niin kampaamoParturi SHORTCUT avaa toisen liikeensä huhujen mukaan Rantakylään jo tämän kevään aikana!
- 5234erhh
Vanhan kisabaarin paikalla on mikkelin paras parturi-kampaamo =) auki 24/7 kauniit nuoret neidit hoitaa suT!
- Greta Garbo
Missä on Studio G:n heta? Ja minkä kampaamon kanssa Studio G yhdistyi joskus n. vuosi sitten?
- PulsonKit
Rantakylän uusi avattu Shortcut-kampaamo on osaava ja edullinen paikka!
- Majlis helkamalla
PulsonKit kirjoitti:
Rantakylän uusi avattu Shortcut-kampaamo on osaava ja edullinen paikka!
Missä? En löytänyt sitä vaikka tänään sitä kovasti kyllä haeskelin?
- kaupunkiopaskoira
Majlis helkamalla kirjoitti:
Missä? En löytänyt sitä vaikka tänään sitä kovasti kyllä haeskelin?
Rantakylässä!
- Majlis helkamalla
kaupunkiopaskoira kirjoitti:
Rantakylässä!
En ole löytänyt vieläkään sitä kampaamoa. Missä siellä se sijaitsee?
- Hiukset
Löytyisikö Mikkelistä edullista kampaajaa, joka tekee esim. kotonaan töitä. Olen etsinyt netistä, mutta en ole löytänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337253Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654400Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543462Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5063165Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2942112Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361763Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201701- 911573
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791485Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436