Hachiko - Tarina uskollisuudesta

Hassellhofften

Olette varmaan kuulleet tarinan japanilaisesta Hachiko -akitasta?

Tarina on tosi, ja siinä uskollinen koira saattaa isäntäänsä Tokion rautatieasemalle joka aamu, ja on samoin sitä vastassa joka ilta samalla paikalla, kunnes eräänä iltana isäntä ei palaakaan enää takaisin. Hämmentyneenä mutta uskollisena Hachi palaa joka ilta samalle vakipaikalleen odottamaan isäntänsä paluuta.
Tuo informaatioksi niille, jotka eivät ole asiasta vielä kuulleet.

Tarinasta on tehty japanilainen elokuva, ja anime-versiokin, plus sitten nyt tämä uusi jenkkiversio. Mitä mieltä ishmiskansa on? Mitä odotatte elokuvalta? Aiotteko mennä katsomaan [pyörii tällä hetkellä elokuvissa, ensi-ilta oli 26.3.]?

Itse suhtaudun hieman varautuneesti tähän. Aion kyllä mennä katsomaan, kunhan aikatauluni antaa periksi, mutta ihan viiden tähden ennakkohommaa en anna. Uskon kyllä, että amerikkalaiset osaavat edes sen verran asiansa, että elokuvasta tulee katsottava. Jos on sellainen tarpeeksi hyvä, ostan myös DVD:lle. :DD Ihan varmasti~

Nyt haluan kuulla teidän mielipiteet ja ennakkoluulot ja muut mullat ja roskat.

18

3326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • C mies

      Ehdottomasti yksi koskettavampia elokuvia mitä olen nähnyt. Suosittelen katsomaan.
      Leffan aikana huomasin, että meikäläiselläkin on vielä tunteita ja osaan itkeä.

    • chikoonparas

      Samaa mieltä olen, katsoin sen 4 kertaa samana iltana yhä uudestaan ja uudestaan. Todella liikuttava ja surullinen, mutta samalla myös todella mahtava elokuva. Kuinka koira olikaan niin uskollinen isänälleen ja tuli joka ikinen aamu ja ilta odottamaan. Loppu oli mielestäni se hirvittävin, tämä legendaarinen koira nukahti sitten likaisena ja takkuisena ikuiseen uneensa muistellen omistajaansa. Suosittelen kyllä jokaiselle, ja osasi amerikkalaiset kunnon leffan tehdä. Paras näkemäni, olin ollut jo vahvasti Twilightin kannalla kunnes sitten näin tämän ja löi aivan ällikällä. Tätä elokuvaa voi katsoa satakertaa, eikä silti kyllästy.

    • anniiii--

      Itkin kuin vesiputous kyseistä elokuvaa katsellessani, ja voin jopa vakuuttaa että tapetitkin vettyivät siitä tunnepommista jollainen elokuva todellakin on! Kaunis, surullinen ja todella koskettava elokuva!

    • Hachi :3

      Miten ne osaa tehdä jostakin elokuvasta noin koskettavan ♥ Itkin sen miehen kuoleman jälkeen koko ajan elokuvan loppuun saakka. Tuon päävalikon musiikkikin alkaa itkettämään jo parin minuutin kuuntelun päästä... Kaunis kiitos kaikille Hachiko-elokuvan tekijöille ♥♥♥

    • itkettääää

      Yhyy yy-yyyyh hyy-yyh---katsoin juuri---yyyhhyyyhhyyyy byyyäääääh....

    • hat-chico

      yksi herkimpiä ja hienoimpia näkemiäni elokuvia.
      tämä on todellista elokuvaa.

    • Elva

      Olen kyllä samaa mieltä kaikkien kanssa. Ehdottomasti elämäni paras leffa. Vieläkin itkettää vaikka katoin sen aamupäivällä.

    • Hachi fani

      En käsitä katottiin tää koulussa ja oon kattonu kotona ki koulussa itkin koko ajan ihan alusta asti kun tiesin mitä tapahtuu. Oi jos mulla ois sellane koira joka tulis mua vastaan vaikka kouluun olisin iki onnelinen! ;)

    • hachiiiii

      Mites jos ei voi lopettaa tätä kyynelehtimistä elokuvan jälkeen??? Alan jo huolestumaan ku pitäs nukkumaanki mennä.. Yritin kattoa sami hedbergiäki mutta ei onnistu ;/

    • Hesse Lallström

      En tiedä voiko ihan jenkkileffaksi sanoa, kun ohjaaja on ruotsalainen Lasse Hallström, joka kyllä on ohjannut muitakin hienoja elokuvia.

    • voi kyynel!

      Täyttä koiranskeidaa koko leffa!!

      • Haistpaskaaaa

        Elokuva oli luotu todella hyvin, paatuneinkin kriminaali vuodattaisi kyyneleen tätä elokuvaa katsellessa.


    • projektori-vernus

      SUOSITTELEN KATSOMAAN! Parhaimpia draamaelokuvia!

    • yhh

      Ihana

    • Surullinenleffa

      Pääsi hirveä itku!! Elokuva koski sydämeen ja olin hyvin surullinen ku kävi sääliksi. Suosittelen
      Vieläkin itkettää!!!

    • uskollisuuttakaivataan

      Yksi parhaista leffoista, katsoin tänään taas. Ten Points.

    • hachikoo

      Ehottomasti yksi ihanimmista elokuvista ikinä! Ja ensimmäinen ikinä katsomani elokuva jonka vuoksi itkin. Aivan hirveän surullinen varsinkin se loppu kun se on ihan likainen ja vanha ja se on vielä siellä asemalla ja ja ja....melkein itkettää kirjoittaakin ;( en ymmärrä niitä poikia jotka ei itkeny ku katottiin koulussa. Mutta ihana leffa.

    • jammikka

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1721
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1327
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1323
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe