Kynäniska vai bodari?

Valitsetaikuole

Joo, joo. kaikkia naiset sanoo, ettei kumpikaan, vaan sopivasti lihaksia ja joku 185cm pitkä fitness-jäbä on paras. Mutta, jos olis PAKKO valita laiha kynäniska tai kunnon bodari tyylin the One, niin kumman valitsisitte? Ja molemmat olis luonteeltaan tietty niin ihqui että ja yhteisillä aaltopituuksilla sun kanssa. Eli jos JOMPI KUMPI, niin KUMPI? Ja kumman sitten valitsisittekin, niin olisko pituudella merkitystä? Eli ei mitään marmatusta henkisistä ominaisuuksista, kun niistä ei nyt kysytty.

52

3675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vänksy

      Valitsen kynäniskan.

    • eli...

      siis ei niitä lihaksia. Ja tämä vaan ihan sen takia, että lihastenkasvattelu on harrastus, jota en pitemmän päälle ymmärtäisi. Jos vaikka tuota noin onkin myös niin, että jonkun hyvinkin lihaksikkaan kanssa vois olla ihan kiva... tai siis, ei mitään, en ajatellut tällaista ollenkaan.

    • Linkittäjä
      • ap.

        nyt kuitenkin kapeaniskaista miestä. Yleisesti mm. kehonrakantajat käyttäjät laihoista, lihaksittomista miehistä nimitystä kynäniska.


      • Linkittäjä
        ap. kirjoitti:

        nyt kuitenkin kapeaniskaista miestä. Yleisesti mm. kehonrakantajat käyttäjät laihoista, lihaksittomista miehistä nimitystä kynäniska.

        normaalit ihmiset käyttävät paksuista bodareista tuota.


      • ...
        Linkittäjä kirjoitti:

        normaalit ihmiset käyttävät paksuista bodareista tuota.

        Paitsi että eivät käytä.


      • Linkittäjä
        ... kirjoitti:

        Paitsi että eivät käytä.

        Läskiniskan tunnistaa poimusta.


      • Antz<a
        Linkittäjä kirjoitti:

        Läskiniskan tunnistaa poimusta.

        Se on sikaniska senkin vajaaälyinen hunsvotti!!


      • Linkittäjä
        Antz<a kirjoitti:

        Se on sikaniska senkin vajaaälyinen hunsvotti!!

        Eihän sika mahdu niskapoimuun.


    • kirpela

      Kaappi, kiitos.

    • KoppavaHoro

      Bodari. Ei tarvitse kahta kertaa miettiä.

      Pituudella ei merkitystä niin kauan kuin ei ole minua merkittävästi lyhempi. Sentti tai pari ei haittaa.

      • =o)

        Toivoit vatsakasta bodaria, mutta sait hintelän nörttipojun.


        *spot*


        *pthyi*


      • KoppavaHoro
        =o) kirjoitti:

        Toivoit vatsakasta bodaria, mutta sait hintelän nörttipojun.


        *spot*


        *pthyi*

        mitä tarvitsin, vaikken sitä osannut halutakaan.

        Ja ainakin omasta mielestäni Poikaystävä on suhteellisen kaukana niin hintelästä kuin nörtistäkin, joskaan jälkimmäistä vastaan minulla ei todellakaan olisi mitään.


    • ajankanssa

      mahdoton yhtälö mulle, sori kaikki yli 180 senttiset ja laiheliinit. Kavereita voidaan aina kuiteskiin olla.

    • Mä haluun just tän!!!

      "sopivasti lihaksia ja joku 185cm pitkä fitness-jäbä"

      Mutta jos on ihan pakko valita bodarista ja kyniksestä, niin kallistun bodarin puolelle.

    • y.b. ei kirj.
    • KoppavaHoro
      • Tietysti fitness -tyypinkin tarvii jonkinoista kehonrakennusta mutta ero on määrässä. Fitness tyypistä ei tule semmoista hereford-sikaniskan näköistä möllikkää kuin niistä bodareista joita bodari-sanalla tarkoitetaan.

        Eli yleisilme ja lihasten koko yms. on se erottava tekijä.

        Minä suosin ja haluan fitness tyypin. Bodari ei viehätä silmää ollenkaan.


      • KoppavaHoro
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Tietysti fitness -tyypinkin tarvii jonkinoista kehonrakennusta mutta ero on määrässä. Fitness tyypistä ei tule semmoista hereford-sikaniskan näköistä möllikkää kuin niistä bodareista joita bodari-sanalla tarkoitetaan.

        Eli yleisilme ja lihasten koko yms. on se erottava tekijä.

        Minä suosin ja haluan fitness tyypin. Bodari ei viehätä silmää ollenkaan.

        nähnyt noissa kisakunnoissa kuvien perusteella juurikaan eroja.

        Itse asiassa ymmärtääkseni lajeina fitness, bodyfitness ja classic bodybuilding ovat käytännössä sama asia, erot ovat kilpailuluokissa ja niiden säännöissä.


      • Crocuta

      • KoppavaHoro kirjoitti:

        nähnyt noissa kisakunnoissa kuvien perusteella juurikaan eroja.

        Itse asiassa ymmärtääkseni lajeina fitness, bodyfitness ja classic bodybuilding ovat käytännössä sama asia, erot ovat kilpailuluokissa ja niiden säännöissä.

        Kuvissa olikin kyllä lähinnä aika hirveitä esimerkkejä.

        Jos puhutaan miten tavis mieltää noi sanat niin

        fitness mies näyttää noinniinku tältä

        http://www.mens-health-magazine.com/cover/FitnessRXforMen_03-05_2.jpg

        ja bodari tältä

        http://www.musclemayhem.com/front/images/stories/coverage/kevin-english-ny-pro.jpg

        Ero on tosiaan määrässä, ja jos ei tykkää suhteettomista niin sitten ei tykkää. Lihakset nyt kuuluu miehelle joten jonkinmoinen liikkumavara on tietty olemassa, mutta ne isommat ei tosiaan hivele esteettistä kauneusilmääni mitenkään.

        Mutta se on mun maku. Muilla on toiset maut :)


      • Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kuvissa olikin kyllä lähinnä aika hirveitä esimerkkejä.

        Jos puhutaan miten tavis mieltää noi sanat niin

        fitness mies näyttää noinniinku tältä

        http://www.mens-health-magazine.com/cover/FitnessRXforMen_03-05_2.jpg

        ja bodari tältä

        http://www.musclemayhem.com/front/images/stories/coverage/kevin-english-ny-pro.jpg

        Ero on tosiaan määrässä, ja jos ei tykkää suhteettomista niin sitten ei tykkää. Lihakset nyt kuuluu miehelle joten jonkinmoinen liikkumavara on tietty olemassa, mutta ne isommat ei tosiaan hivele esteettistä kauneusilmääni mitenkään.

        Mutta se on mun maku. Muilla on toiset maut :)

        Nyt kun tarkemmin kattelee niin jopa toi mun linkin fitnesstyyppi näyttäis olevan siellä liikkumavaran yläosissa.


      • Crocuta
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Nyt kun tarkemmin kattelee niin jopa toi mun linkin fitnesstyyppi näyttäis olevan siellä liikkumavaran yläosissa.

        On niissä eroa aika paljon. Classic bodybuildingiin ehkä ei. Mutta kun aletaa kattoa jostain mr.olympia kisojen kaappeja

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Dexter_Jackson_IFBB_2008_Australia_4.jpg

        niin ei noi mene fitness kisaajien kanssa vahingossa sekaisin.


      • 4D tähti
        KoppavaHoro kirjoitti:

        nähnyt noissa kisakunnoissa kuvien perusteella juurikaan eroja.

        Itse asiassa ymmärtääkseni lajeina fitness, bodyfitness ja classic bodybuilding ovat käytännössä sama asia, erot ovat kilpailuluokissa ja niiden säännöissä.

        nuo siis vähän niin kuin kissa- ja koiranäyttelyt, mutta ihmisille?


      • Crocuta kirjoitti:

        On niissä eroa aika paljon. Classic bodybuildingiin ehkä ei. Mutta kun aletaa kattoa jostain mr.olympia kisojen kaappeja

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:Dexter_Jackson_IFBB_2008_Australia_4.jpg

        niin ei noi mene fitness kisaajien kanssa vahingossa sekaisin.

        Kyllä mä ainakin näen sen eron ihan selvästi, ja jopa classic on mulle liikaa. SIIS silloinkun puhutaan siitä että mikä olisi optimaalinen ihannemies tai komein mun mielestä. Mikä näyttää hyvältä silmiin jne.


      • KoppavaHoro
        Crocuta kirjoitti:

        http://www.naturallyintense.net/blog/wp-content/uploads/2009/10/female_bodybuilders.jpg

        Naisilla ainakin erot on selviä.

        ei nyt kertonut mitään. Vaikka olikin ihan hauska :)

        Muttasiis, pointtini tässä oli, että kehonrakennus kuuluu kumpaiseenkin lajiin.

        Jos puhutaan harrastelijoista, niin aika harva tosissaan treenaava mies osaa edes itse sanoa harrastaako fitnessiä vai bodybuildingia. Fitness ei ole mikään välimuoto kehonrakentajan ja kynäniskan välillä, vaan se kuuluu kehonrakennuksen alle.


      • el diablito
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Tietysti fitness -tyypinkin tarvii jonkinoista kehonrakennusta mutta ero on määrässä. Fitness tyypistä ei tule semmoista hereford-sikaniskan näköistä möllikkää kuin niistä bodareista joita bodari-sanalla tarkoitetaan.

        Eli yleisilme ja lihasten koko yms. on se erottava tekijä.

        Minä suosin ja haluan fitness tyypin. Bodari ei viehätä silmää ollenkaan.

        suht hyvä vartaloisia mut treenattaessa usein turpeita


      • el diablito
        4D tähti kirjoitti:

        nuo siis vähän niin kuin kissa- ja koiranäyttelyt, mutta ihmisille?

        ihan sama ku ne:)


      • Crocuta
        KoppavaHoro kirjoitti:

        ei nyt kertonut mitään. Vaikka olikin ihan hauska :)

        Muttasiis, pointtini tässä oli, että kehonrakennus kuuluu kumpaiseenkin lajiin.

        Jos puhutaan harrastelijoista, niin aika harva tosissaan treenaava mies osaa edes itse sanoa harrastaako fitnessiä vai bodybuildingia. Fitness ei ole mikään välimuoto kehonrakentajan ja kynäniskan välillä, vaan se kuuluu kehonrakennuksen alle.

        http://www.clarkbartram.com/blogs/2009-04-30/what-difference-between-fitness-model-and-bodybuilder.html

        Siinä on vähän määritelmää hommien erosta.


      • 4D tähti
        el diablito kirjoitti:

        ihan sama ku ne:)

        Parhaille sertit. Yhtä lassipalloa kaikki tyynni tuollainen urheilu, missä tuloksia ei kerrota sekunneilla, metreillä tai maaleilla.


      • KoppavaHoro
        Papu.Sparrow kirjoitti:

        Kuvissa olikin kyllä lähinnä aika hirveitä esimerkkejä.

        Jos puhutaan miten tavis mieltää noi sanat niin

        fitness mies näyttää noinniinku tältä

        http://www.mens-health-magazine.com/cover/FitnessRXforMen_03-05_2.jpg

        ja bodari tältä

        http://www.musclemayhem.com/front/images/stories/coverage/kevin-english-ny-pro.jpg

        Ero on tosiaan määrässä, ja jos ei tykkää suhteettomista niin sitten ei tykkää. Lihakset nyt kuuluu miehelle joten jonkinmoinen liikkumavara on tietty olemassa, mutta ne isommat ei tosiaan hivele esteettistä kauneusilmääni mitenkään.

        Mutta se on mun maku. Muilla on toiset maut :)

        urheilullisia harrastuksia omaava ja kunnostaan huolta pitävä mies on urheilullisia harrastuksia omaava ja kunnostaan huolta pitävä mies. Mä luulen, että se on se, mitä tässä aloituksessa haettiin kun käytettiin sanaa fitness. Ja mä luulen, että tavan pulliaiselle (kuten esim. minulle) se riittääkin vallan mainiosti.

        Kehonrakentajan (oli se sitten classicia tai fitnessia) kanssa seukkaaminen on todella vaativaa, jollei itse elä samanlaista elämää. Mä en enää siihen lähtisi, vaikka mielelläni katselen hyvin lihaksikkaita miehiä. Mieluummin kuitenkin luonnossa kuin kisoissa.


    • pakko on niin valitsen kynäniskan (tuli kruuna). Ei oo pituudella merkitystä.

    • 36

      suomiämmät huokailee bodareitten perään.... hahhahahah

      • kirpela

        Jep, ainakin minä.


    • - 175 senttinen tai lyhyempi bodari ja sitä pidempi kynäniska... teoriassa ;)

    • (N)

      ari jos henkisiltä ominaisuuksiltaan olisivat yhtä ihania. koska hauikset on kivoja.


      mutta vakavasti puhuen: EI KUMPIKAAN VAAN SOPIVASTI LIHAKSIA, Joten miksi kysyt kun kuitenkin tiedät jo vastauksen? ja jos kynäniskan henk. om. on paremmat, tietysti sitten kynäniska.

      mitähän ihmeen tarkoitusta tällaiset kyselyt palvelee?
      t. (N)

    • sirpamaikkarilta

      Mä olen täysin vakuuttunut hauiksen ympärysmitan olevan käänteellinen suhteessa älykkyyteen. Ja se älykkyys voittaa miestä valitessa, ei ulkonäkö.

      • 12+10

        "Ja se älykkyys voittaa miestä valitessa, ei ulkonäkö."
        Nykymenon perusteella vaikea uskoa.

        "Mä olen täysin vakuuttunut hauiksen ympärysmitan olevan käänteellinen suhteessa älykkyyteen."
        No se mitä mä noita salilla kävijöitä tunnen niin keskivertoa asiallisempia ne on. Toki poikkeuksiakin löytyy.


    • au-liskot

      koska meillä ei ole vielä sellaista ja ovat käteviä kanniskelemaan esmes pesukoneita.

    • BlueNightSatin

      One ja kynäniska välimuoto. Liika on liikaa ja liian vähän on liian vähän. Enkä tingi perkele! x')

      • ap.

        valita. Katso aloittajan siis mun nikkiä. EI saanut muuten vastata.


      • BlueNightSatin
        ap. kirjoitti:

        valita. Katso aloittajan siis mun nikkiä. EI saanut muuten vastata.

        mä ennenkään kenekään ohjeita kuunnellu? No en ole :)


      • muumi-Iäppäri
        ap. kirjoitti:

        valita. Katso aloittajan siis mun nikkiä. EI saanut muuten vastata.

        halusivat HOMON--älykästä ja samalla huippukuntoista miestä ei saisi valita ollenkaan.
        Stephen Hawking tai kananmunia yökkäämällä syövä tyhmä lihapulla.
        Molemmat omalla tavallaan hyvin sairaita-
        Terveelle naiselle terve mies ja voi jälkeläisistäkin tulla terveitä ja normaaleja 10 pisteen vauvoja


      • muumi-Iäppäri
        BlueNightSatin kirjoitti:

        mä ennenkään kenekään ohjeita kuunnellu? No en ole :)

        .


      • BlueNightSatin
        muumi-Iäppäri kirjoitti:

        .

        kkräähäää x'') ei saa#ana, tää oli kyllä yliveto. Ohitti nelivedonki! x'S


      • muumi-Iäppäri
        BlueNightSatin kirjoitti:

        kkräähäää x'') ei saa#ana, tää oli kyllä yliveto. Ohitti nelivedonki! x'S

        .


      • BlueNightSatin
        muumi-Iäppäri kirjoitti:

        .

        viivalle? ;)


    • voisin ottaa kumman tahansa. Sanotaan, että bodari.

    • ehdottomasti! :)

    • No en pidä

      laihuudestakaan, mutta bodariin en voisi koskea oksentamatta, joten noista kynäniska.

    • sdfrtet

      Kynäniska ehdottomasti! Bodarit ovat kuvottavia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1635
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1059
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      897
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      694
    Aihe