Kuinka jättää nainen, inhimillisesti?

Älä sä aina valita

Mä olen ihan kypsä nykyiseen naiseeni, mutta meillä on vaan jonkin verran myös yhteistä tulevaisuutta joka aiheuttaa ongelmia jättämisen suhteen.. Onneksi ei sentään lapsia, silloin vasta kusessa olisinkin. Mut se muija on vaan niin sekopää ettei voi olla uskoakseen kohtaloaan.. Mikä hemmetti siin on ettei muijat usko et ne on jätetty, tai jos ne uskoo tulleensa jätetyks niin miks helvetissä täytyy olla kohta lähettämässä viestiä. Ei vois vähempää kiinnostaa viestit eron jälkeen.. Mikä teillä muijilla on? Joskus te ootte ihania mutta joskus taas niin vittumaisia.. Sanokaas mikä tapa on sen jättämisen suhteen oikea?

28

7507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meerite

      Jolla on tunteita pelissä, ei ne samassa hetkessä nollaudu vaikka kuinka olisi jätetty. Haluaa puida asiaa tekstiviestitse. Ehkä ymmärrät joskus kun olet huippurakastunut, ja naisesi jättää sinut. Saatatpa yrittää puhua vielä tai tehdä jotain jotta saisit rakastettusi takas...
      "Ei voi vähempää kiinnostaa viestit eron jälkeen" - Oi kuinka kypsä ihminen ajatteleekaan noin...

    • Vali-vali

      Huomaatko ristiriidan textissäsi: haluat jättää "inhimillisesti" mutta et kestä edes textaria perään.

      Kyllä se kuule inhimillisesti menee niin, että asia pitää saada / voida käsitellä loppuun asti, myös sen toisen osapuolen. Sinähän olet tehnyt sen jo itseksesi valmiiksi, anna nyt h-i toisenkin 'pyörittää levy loppuun asti', jos kerran humaani, inhimillinen ihminen koet olevasi.

      Sama koskee teitä mieähiä; joskus niiin iiihania, joskus persläpiä.

      • NO VOI NÖSSES

        Joillakin ihmisillä (miehissä ja naisissa ) tuo levy kun jää päälle vuosikymmenksi. Mun faijakin jauhaa samaa paskaa kohta kolmattakymmenettä vuotta ( ja meidän kakaroitten pää siitä hajoaa) ja häiriköi mutsia edelleen.

        Alkuperäiselle, puhelimessa on toiminto millä estät kaikki puhelut ja TXT tietystä numerosta eikä vastapuoli edes tajua. Sinä saat rauhan ja vastapuolin keinon purkaa patoutumiaan.

        Jotkut vain eivät kykenen kunnioittamaan vastapuolen oikeutta olla välittämättä.

        Koitahan varoa sillä noi roikkujat saattaa olla ihan oikeesti vaarallisia. ( Sellon tapaus, ei päässyt koskaan eroon roikkuvasta ex:stä vaikka kuinka halusi) Aina on ollut ja tulee olemaan ihmisiä jotka ovat sairaita ja roikkuvat toisessa vaikka tämä sitä ei halua.

        PS Olen muuten sitten 35 nainen jolla on ollut pari roikkuvaa miestä joista oli pirun vaikea päästä eroon.

        Joten sukupuolella ja sairaanloisella roikkujalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Ja tiedoksi vain JOS TEIDÄT ON HUONOKSI HAVAITTU ( EI MIELLYTÄ JUURI SITÄ TOISTA) SYYSTÄ TAI TOISESTA JA TOINEN ON JO PÄÄTÖKSEN TEHNYT EI SE TILANNE MUUTU VAIKKA KUINKA ITKEE JA VALITTAA. KENENKÄÄN YSTÄVÄ TAI RAKASTETTU EI OLE PAKKO OLLA VAAN JOKAISELLA ON OIKEUS MYÖS KIELTÄYTYÄ SIITÄ. KUN TUNNE ON TÄYSIN LOPPUNUT, EI SEN TOISEN TUNTEILLAKAAN OLE VÄLIÄ. HYVÄKSYKÄÄ SE. JOS TOINEN EI VÄLITÄ, HÄN EI VÄLITÄ TEITTEPÄ MITÄ TAHANSA. VIHATA HÄN KYLLÄKIN OPPII JOS TE ROIKUTTE PERÄSSÄ KUN TOINEN EI SITÄ HALUA


      • Voin Nösses

        On sanoa se suoraan ja selvästi. Kerrasta poikki on kaikkein inhimmillisin tapa mitä tiedän.

        Epäinhimillisesti = vihjaillen tai välien katkaiseminen ilman minkään laista eroilmoitusta ( siis vain katoaa) tai pikkuhiljaa hivuttamalla. Antamalla turhia toiveita.

        Kuten kyllä mä susta välitän mutta en ole vielä valmis sitoutumaan ( jääthän siis roikkumaan langoille ja oleen varapillu kun etsin sitä oikeaa)


      • kylmältä ihmiseltä
        NO VOI NÖSSES kirjoitti:

        Joillakin ihmisillä (miehissä ja naisissa ) tuo levy kun jää päälle vuosikymmenksi. Mun faijakin jauhaa samaa paskaa kohta kolmattakymmenettä vuotta ( ja meidän kakaroitten pää siitä hajoaa) ja häiriköi mutsia edelleen.

        Alkuperäiselle, puhelimessa on toiminto millä estät kaikki puhelut ja TXT tietystä numerosta eikä vastapuoli edes tajua. Sinä saat rauhan ja vastapuolin keinon purkaa patoutumiaan.

        Jotkut vain eivät kykenen kunnioittamaan vastapuolen oikeutta olla välittämättä.

        Koitahan varoa sillä noi roikkujat saattaa olla ihan oikeesti vaarallisia. ( Sellon tapaus, ei päässyt koskaan eroon roikkuvasta ex:stä vaikka kuinka halusi) Aina on ollut ja tulee olemaan ihmisiä jotka ovat sairaita ja roikkuvat toisessa vaikka tämä sitä ei halua.

        PS Olen muuten sitten 35 nainen jolla on ollut pari roikkuvaa miestä joista oli pirun vaikea päästä eroon.

        Joten sukupuolella ja sairaanloisella roikkujalla ei ole mitään tekemistä keskenään.

        Ja tiedoksi vain JOS TEIDÄT ON HUONOKSI HAVAITTU ( EI MIELLYTÄ JUURI SITÄ TOISTA) SYYSTÄ TAI TOISESTA JA TOINEN ON JO PÄÄTÖKSEN TEHNYT EI SE TILANNE MUUTU VAIKKA KUINKA ITKEE JA VALITTAA. KENENKÄÄN YSTÄVÄ TAI RAKASTETTU EI OLE PAKKO OLLA VAAN JOKAISELLA ON OIKEUS MYÖS KIELTÄYTYÄ SIITÄ. KUN TUNNE ON TÄYSIN LOPPUNUT, EI SEN TOISEN TUNTEILLAKAAN OLE VÄLIÄ. HYVÄKSYKÄÄ SE. JOS TOINEN EI VÄLITÄ, HÄN EI VÄLITÄ TEITTEPÄ MITÄ TAHANSA. VIHATA HÄN KYLLÄKIN OPPII JOS TE ROIKUTTE PERÄSSÄ KUN TOINEN EI SITÄ HALUA

        Tollasella asenteella kun kohtelet miehiä en ihmettele että ne roikkuu ja vainoaa.Sinut on huonoksi havaittu, tunteillasi ei ole väliä, noilla sanoillako päätät suhteesi yleensä? Jos erota haluaa niin sen voi tehdä sivistyneesti ja silloin suurin osa ihmistä jos ne on normaaleja myös käyttäytyy normaalisti, mutta sinun osoittamallasi halveksunnulla et saa kuin katkeruutta ja vihaa synnytettyä ja olisikohan siinä syy miksi ne huonosti kohdellut miehet haluaa kostaa ja jää vainoamaan.


    • juu...

      Jaaha, tässä on kuultu nyt sinun versiosi asiasta. Siihen, että oikeasti voisi kertoa mitä mieltä on kenenkin toiminnasta, tarvitsisi myös tämän toisen osapuolen version.

    • Voihan peenis

      Olet kypsä' naiseesi ja silti teillä on "jonkin verran yhteistä tulevaisuutta"??? Mitä vittua.

      Eiköhän se ole parasta, että lähdet vaan käppäsemään. Tuskin kukaan nainen noin sekavia höpöttävälle kundille tekstaiee perään...

    • Neuvoja..

      sillekkin lupaillut kun vonkasit sen pöksyihin ? Olet kuitenkin alkanut suhteeseen tuon muijan kanssa jostakin syystä? Kuinka selväksi olet erohalusi hänelle oikeasti tehnyt vai kenties roikottanut vain löysässä hirressä?
      Yleensä se nimittäin on mies jolle ei mene jakeluun kun ero on edessä. Miehen mielestä asiat on ihan hyvin vaikka muija on sata kertaa ilmoittanut tyytymättömyyttään.Miehelle se vain on nalkutusta ja menee sitten ohi ja tilanne jatkuu niinkuin ennenkin. Mies vaan odottelee koska se menee ohi. Tosiassa naisen mieli ei unohda eikä ne asiat mene ohi. Samoin miehellä on tapana vonkausvaiheessa lupailla yhtä sun toista ja lupaukset unohtuu kun arki koittaa. Naiset ei unohda vaan pahotettu mieli nousee niistä vanhoistakin jutuista esiin säännöllisesti siinä suhteessa. Sitten kun naista on loukattu tarpeeksi ja laiminlyöty nainen lähtee. Mies voi jäädä ihmettelemään että mikä sille nyt tuli? Ehkä teidänkin tilanteessa on asioita tapahtunut jotka nyt naisen mielessä kaihertaa? Oletko sanonut, tehnyt tai lupaillut jotain?
      Katkera nainen voi olla kamala erotilanteissa nyt kun jättäjä olet sinä eikä hän. Ne vanhat loukkaukset nousevat esiin ja naisen pitää nyt saada ne tietoisuuteesi. Hän haluaa että otat vastuun etkä vain pakene paikalta.Hän ei ilmeisesti ollut vielä itse niin kypsä teidän suhteeseen?
      Suosittelen että olet kärsivällinen ja jaksat kuunnella, myötäilet ja myönnät virheesi ja tietenkin pysyt tiukasti eropäätöksessäsi mutta jos voit niin älä anna sellaista tunnetta naiselle että hänellä ei ollut mitään merkitystä koskaan sinulle. Päinvastoin.
      Jos lyöt luuria ja ilkeilet homma muttuu pahemmaksi.
      Heti kun hän löytää uuden miehen tilanne rauhoittuu tai jos kykenet olemaan isommin reagoimaan niihin viesteihin.Voit vastata jotain mutta älä lähde mukaan mihinkään vittuiluihin. Pidä asiallinen linja niin ei tuo nainen kovin pitkään jaksa yksin sua kiusata ilman vastakailua sinulta. Kärsivällisyyttä. Älä provosoi äläkä nyt tuo uutta naista hänen tietoisuuteensa kun teidän ero on häneltä vielä kesken.

      • VOI NÖSSES

        1) kehoita siis miestä valehtelmaan ja antamaan naiselle turhaa toivoa että jos vielä sittenkin
        2) mitä useimmin on yhteydessä, mitä ystävällisempi sen kauemmin tilanne jatkuu.

        Vanha viisaus mikä pitkittyy se myös mutkistuu.

        3) Kuvailemasi tilalle on se että kehoitat mistä roikuttamaan toista löysässä hirsipuussa ja kiduttamaan mahdollisimman pitkään
        4) vain mies voi kuvitella että REHELLISYYS on ihmisuhteissa pahasta

        Kerta kirjpaisu sattuu pitkässäjuoksussa vähemmän ja on kokonaisuuden kannalta parempi molempien osapuolten kannalta. Haavojen paraminen alkaa vasta kun kaikki toivo yhteenpaluusta on mennyt. Siihen asti kirvelee / kärsii ja vuoroin toivoo ja uskoo.

        Ja totta JÄTETTY OSAPUOLI SAATTAA OLLA PELOTTAVA, KIUSALLINEN, HÄIRITSEVÄ JA JOPA VAARALLINEN.... KANNATTAISI LUKEA ESIM SELLON TAPAUS..... NAINEN JÄTTI USEAAN KERTAAN.... MIES EI ANTANUT PERIKSI..... EI AUTTANUT LÄHESTYMISKIELLOT.... PELKO PERSEESSÄ.... UKKO TULI VÄKISIN AINAN TAKAISI.... EIKÄ SIITÄ PASKASTA EROON PÄÄSSYT.

        Ja tiedoksi se jätetty saattaa roikkua vuosikymmeniä perässä ja häiriköidä ( sabotoida uusia suhteita ym) näitä pipipäitä kun sattuu olemaan ihan kummassakin sukupuolessa. Valitettavasti teidän myös naisia joille roikkuva käytös kuuluu jo luonteeseen. Toivoisin voivani sanoa että EI OIKEA NAINEN TEE NÄIN, mutta häpeäkseni joudun myöntämään, näitä sairaita löytyy molemmista sukupuolista.


      • ..
        VOI NÖSSES kirjoitti:

        1) kehoita siis miestä valehtelmaan ja antamaan naiselle turhaa toivoa että jos vielä sittenkin
        2) mitä useimmin on yhteydessä, mitä ystävällisempi sen kauemmin tilanne jatkuu.

        Vanha viisaus mikä pitkittyy se myös mutkistuu.

        3) Kuvailemasi tilalle on se että kehoitat mistä roikuttamaan toista löysässä hirsipuussa ja kiduttamaan mahdollisimman pitkään
        4) vain mies voi kuvitella että REHELLISYYS on ihmisuhteissa pahasta

        Kerta kirjpaisu sattuu pitkässäjuoksussa vähemmän ja on kokonaisuuden kannalta parempi molempien osapuolten kannalta. Haavojen paraminen alkaa vasta kun kaikki toivo yhteenpaluusta on mennyt. Siihen asti kirvelee / kärsii ja vuoroin toivoo ja uskoo.

        Ja totta JÄTETTY OSAPUOLI SAATTAA OLLA PELOTTAVA, KIUSALLINEN, HÄIRITSEVÄ JA JOPA VAARALLINEN.... KANNATTAISI LUKEA ESIM SELLON TAPAUS..... NAINEN JÄTTI USEAAN KERTAAN.... MIES EI ANTANUT PERIKSI..... EI AUTTANUT LÄHESTYMISKIELLOT.... PELKO PERSEESSÄ.... UKKO TULI VÄKISIN AINAN TAKAISI.... EIKÄ SIITÄ PASKASTA EROON PÄÄSSYT.

        Ja tiedoksi se jätetty saattaa roikkua vuosikymmeniä perässä ja häiriköidä ( sabotoida uusia suhteita ym) näitä pipipäitä kun sattuu olemaan ihan kummassakin sukupuolessa. Valitettavasti teidän myös naisia joille roikkuva käytös kuuluu jo luonteeseen. Toivoisin voivani sanoa että EI OIKEA NAINEN TEE NÄIN, mutta häpeäkseni joudun myöntämään, näitä sairaita löytyy molemmista sukupuolista.

        Sellon tapauksessa nainen heltyi ja otti takaisin miehen välillä, ja oli itsekin osasyyllinen näin ajatellen, koska väkivaltaisuus oli tiedossa. Jonkun täytyi kavaltaa hänen olinpaikkansa, siinä nähtiin suomalainen avuliaisuus, täytyihän rakastavaa miestä auttaa.
        Jostain luin ohjeen, ettei paholaisen kanssa pidä antautua keskusteluun, kerrasta poikki vain ja toivomaan että ystävät uskollisia.


      • minne katosi päivät

        hitsi kun osais itsekkin noin kirjoitella..oon itse just tossa paskassa tilanteessa et pitäs lähtee mut on niinkus kesken en vaan perkl. saa kakistettuu ulos et tää on loppu???oon siis nainen:)38v.ei oo pettämisestä tai sllaisesta vaan kun mies on ihan eri kuin se johon rakastuin,,nyt kaikki miettii ihan kahjo akka:))en oo,kolme vuotta sitten miehelläni kilahti päässä,siitä tuli aivan eri mies sille matkalle jäi se ihana työtä tekevä,hellä,rakastava mies:((tilalle tuli väkivaltainen,karjuva mahtisonni jolle ei kyllä usklalla paljoon vastaan sanoa..vaikka yleensä läväyttelen vastaan mut ei nyt......vahva lääkitys mies on kuin zomibie illasta...ei tee koskaan yhtään mitään olin vielä silloin raskaana kun tämä kiladus tapahtui eui ollut onnellinen odotusaika ja vaikeaa ollut sen jälkeenkin,vaikka ihana vauva tuli:))mut yhtääkkiä huomasin vaan olevani ihan eri elämässä missä piti,olen nyt odotellut jospa se entinen mies palaisi takaisin hoidellut mieheni kaikki asiat passanut sitä kuin pikkulasta,kuunneellut sen raivonpuuskat..olen hölömö..mut minä todella rakastuin silloin eri mieheen..mut eihän tule enää takasi,pojan takia minun on jatkettava elämää ilman häntä enää en odottele.elämänimies hävisi:(


    • Zlotyja kax

      aina myynyt ne eteenpäin.....aina ei saa hyvää hintaa.

      • Mä en saanu

        ukostani penniäkään, piti vielä kaatopaikkamaksukin maksaa :(


      • *******
        Mä en saanu kirjoitti:

        ukostani penniäkään, piti vielä kaatopaikkamaksukin maksaa :(

        Ongelmajäteestä pitää ainan maksaa kaatopaikkamaksu....

        Mutta se heikkotasoinenkin nainen kelpaa vielä kierrätykseen.

        Joten se taso määrittelee kuka joutuu maksamaan.

        Ainahan sen jätemaksun joutuu maksamaan jos kyseessä on jätettä.... mutta ei kannata huudella siitä että itse "sälytti" kaatopaikka kamaa omassa makuukammarissa....


    • Johanna44

      Nainen haluaa tietää aina MISTÄ ON KYSYMYS. Ja mies on velvollinen sen selvittämään rehellisesti ja avoimesti jos suhde on koskaan mitään merkinnyt. Ei nainen halua riippua miehessä jos tämä ei sitä halua, mutta jos nainen ei saa selitystä sille miksi mies on tähän ratkaisuun päätynyt asia vaivaa mieltä ja siitä ei pääse eroon. On kummankin edun mukaista että erotilanteessa avoimesti ja rehellisesti puhuttaisiin siitä miten molemmat kokevat tilanteen ja suhteensa. Kyse on myös siitä tällä tavalla voi oppia tulevaisuutta varten, ettei toista samoja virheitä. Keskustellessa voi selvitä että molemmat ovat voineet tehdä virhetulkintoja toisen sanomisista tai tekemisistä johtuen puutteellisesta ja väärinymmärretystä viestinnästä. Siis suhdetta lopetettaessa inventaario tilanteesta on välttämätöntä. Sen jälkeen voivat molemmat jatkaa eteenpäin jos haluavat tai on mahdollisuus jatkaa yhdessäkin jos asiat saadaan selvitettyä.

      • Yksi tarina

        Nainen haluaa tietää aina MISTÄ ON KYSYMYS. Ja mies on velvollinen sen selvittämään rehellisesti ja avoimesti jos suhde on koskaan mitään merkinnyt.

        Niin totta kuin voi olla, mutta naisen on vaikea usein hyväksyä jos mies kertoo ettei suhde merkinnyt hänelle muuta kuin ilmaista ja helppoa pillua, ilmaista hoitoa ja huolenpitoa.... se meidän naisten vika usein on. Haluamme kuulla että merkitsimme miehelle jotain edes joskus. Se totuus ( vaikkakin jälkeenpäin) on helvetin vaikea kuulla saati hyväksyä.

        Osa suhteista kun alkaa, jatkuu ja päättyy ilman että molemmat olisivat olleet suhteessa rakkaudesta ym. Monen mihen suhde on vain pikkuhiljaa ajautunut kun parempaa ei ollut näköpiirissä ja suhteen alkaminen oli tehty hänelle riittävän helpoksi. Kukaan nainen ei halua ja osa ei halua sitä edes uskoa että oli miehelle vain yhdentekevä ohimenevä juttu...ja että eihän mies mieti jos heittää viikonvanhan lehden roskiin ( siis että naisella on yhtä vähän merkitystä) ja ettei mies vain tunne mitään tunteita enää naista kohtaan.... ettei millään yhteisellä ole miehelle arvoa.... Minun oli ainakin pirun vaikea hyväksyä.... tunsin itseni kusetetuksi.... ja minä itse olin sen sallinut.... tunsin olevani hyvin alhainen.... ja yritin vängätä ettei tilanne ole sellainen ( vaikka oikeasti oli juuri se) Jälkeenpäin ajattelin olisko ollut parempi oman itsetunnon kannalta olla tietämättä "totuutta" jonka sain kun aikani vinguin.... todellisuudessa kait hain tunnetta että hän välittää minusta vielä yhä edes vähän.... Sinun malli edellyttää että miehellä on edes jotain positiivisia tunteita naista kohtaan.... ja kun suhde päättyy aika harvalla miehellä niitä vain on...


    • Just juuh

      Sano sille rauhallisessa paikassa et hei kuule mä oon miettiny ja tullu siihen tulokseen et tää menidän suhde ei enään toimi ( jos haluut siitä lopillisesti eroon niin sano viel et ei toimi millään muotoo ..).. oon pahoillani mut tältä mut oon tätä mieltä ja tuskin tuun enää muuttaa mielipidettäni ! MUOTOILE SANAT OMAAN SUUHUSI SOPIVIKSI!

      Teet sen rauhallisesti selkeesti kasvotusten mielellään ja jos se alkaa jotain kyselee niin sit selitätä sille et miksi ei toimi susta! ja sit se oli siinä ! ei muuta niin helppoahan se on ! ei ole olemassa ton helpompaa tapaa erota asia on selkee siitä ei tarvi enää jankaa !! Totta kai se suuttuu varmaan itkee jos olit oikeen tärkee mut hei noin se pitää mennä ..jos se on helppo ero kuten et "erotaan" - joo ok! niin sillä muijalla on samat fiilikset susta.eli sit se menee vielä vaivattomammin! Tiekäyn ero käydään noin 10-20min jos vaan ite jaksaa selitää sille et miks meni näin ..ku jos se ero tulee ihan puuntakaa niin sit voi olla aika shokki nääs! ja jos se alkaa jotain lähettelee vielä perään niin anna olla oot vaan et jaa-a tai sit vastaat mikä siinä kysytään yksinkertaiseti ja selkeesti!

      • Tosi avoin suhde :)

        kuin aloittaja...

        Melkein oon varma, että nainen on jo ajat sitten häippässyt -kummaltakin-.

        *jos itken, ilosta itken*


    • plääh###

      Miten se varsinainen eroilmoitus tuli hoidettua? Edellisenä iltana ja koko viikon oltiin varmaan tosi pariskuntaa, hoidettiin arki ihan normaalisti, tehtiin yhteisiä asioita ja yhteisiä päätöksiä ja suunnitelmia kuten ennenkin, pantiin niin penteleesti ja vielä ehkä vähän lisää varastoon, ja sitten oman päätöksesi mukaan se oli loppu kuin seinään itse etukäteen määrittelemälläsi hetkellä. Tuntui varmaan tosi miehekkäältä? Kyllä eroon pitää johtaa jonkinlainen prosessi, missä toiselle alkaa selvitä, että asiat eivät ole hyvin. Vaikuttaa siltä, ettei sulla ollut kovin syviä tunteita pelissä. En ihmettele, jos toinen on vähän shokissa, kun on muuta kuvitellut. Anna hänen purkaa omalta puoleltaan ihan rauhassa. Tuo edellä kerrottu vihje puhelimen asetuksista oli aika hyvä, kun sulla ilmeisesti ei ole munaa toisen kanssa edes puhua aiheesta, mikä meni vikaan. Jos näyttäisit tämän kirjoituksesi, jos uskallusta riittää, luulisin sen olevan tarpeeksi eikä tarvi enää tekstareita pelätä.

      Ai niin, tää oli avoin suhde -palsta. Mikä se yhteinen tulevaisuus on? Hoitamaton sukupuolitauti?

    • uniikki.

      Meillä muijilla on jättämisen kanssa se ongelma, että kun on suhde mennyt poikki sen jälkeen ikävä painaa, vanhat muistot tulevat mieleen ja sitten alkaa roikkua exässä eikä meinaa millään päästää irti. Silloin sitä kannattaa vaan suoraan sanoa, että ei tästä tule enää mitään että annetaan vaan olla eikä enää olla sen kummemmin yhteyksissä.

    • komea54

      Kun kerran tulee jätetyksi itse alkaa pikkuhiljaa oivaltaa mistä on kysymys.Kun nainen on miehelle objekti se on sitä loppuun asti, mutta muutenkin voi olla.

    • järkeä päähän

      Mutta kuka on syyllinen? Jos miehellä tai naisella on paljon tuollaisia vaikeuksia kuin sinulla, kannattaa tarkistaa oma toiminta. En usko että ihan viisas aikuinen ihminen kerää itselleen tuollaisia vaikeuksia. Koska itse olen jo keski-iässä, enkä kärsi tuollaisista vaikeuksista annan neuvon jonka olen itse saanut jo nuorena: Seurustelkaa tarpeeksi kauan, että opitte tuntemaan toisenne, ennen kuin sitoudutte. Jos olet itse kovin kevytmielinen mutta hallitset kuitenkin naistenpyörittämisen jalon taidon, olet itse syypää tilanteeseesi. Et ole ollut rehellinen, vaan olet huiputtanut toista. Eli olet luvannut enemmän kuin olet pystynyt toteuttamaan. Se on vaan niin kurjaa jos on rakentanut elämäänsä toisen valheiden varaan. Itse ollut tosissaan ja sitten toinen lipeää... Tällaista voi sattua vielä aikuisillekin. Itse olen hyvin tarkka omista tekemisistäni. En antaudu helposti suhteeseen enkä jaa kenellekkään katteettomia lupauksia tai anna onnea sängyssä, jonka jälkeen kumppani joutuisikin heräämään kovaan todellisuuteen ilman minua. Joka toisin toimii, on ikävä kyllä (käytän kovaa sanaa), omien suhteidensa sika ja sekopää ihan itse.

    • ei loukkaaja

      Mielestäni ihan suhteen alussa voi ilmoittaa mitä etsii. Jos aiot käyttää kumppania vain seksiin, kerro se. Ja kerro jos et halua seurustella kun jonkun tietyn ajan.

      Vai kerskailetko ehkä? Ei ole sinun asiasi ilmoittaa kenellekään tämän KOHTALOA. Et ole kenenkään kohtalon kahvassa. Kirjoituksestasi saa sen kuvan että olet itsestään liikoja luuleva öykkäri. Toivottavasti kukaan ei neuvo sinulle oikeaa tapaa jatkaa -ilmeisesti, loukkaamiskierrettäsi, jolla ehkä hoitelet omaa itsetuntoasi toisten kustannuksella.

      En ole itse löytänyt vielä oikeaa tapaa hylätä rakastavaa kumppania. Enkä sellaista halua löytääkään. Ei sellaista tapaa olekaan. On vain oikeita ja vääriä tapoja aloittaa suhde. Jos aika kaikesta huoimatta on joskus kypsä, sen kyllä tuntevat molemmat, ei vain toinen.

      Toivottavasti aikuistut.

      • Rehellisyyttä

        Vaikka toiselle sanoisi että ei ole hakemassa parisuhdetta vaan panoa niin valitettavan usein naiset luulevat että se ajan kanssa muuttuu parisuhteeksi ja loukaantuvat kun ei vain kiinosta jatkaa.

        Ymmärrän kyllä jos mies alussa edes puhuisi seurustelusta tai muusta vakavasta mutta en ymmärrä niitä jotka vain olettavat miehen seksuaalisen mielenkiinnon automaattisesti johtavan mihinkään vakavaan.

        Se että toiselle tulee tunteita ei todellakaan ole mikään automaatti että myös toisella niitä olisi.

        Itselle ei tulisi mieleenkään vedättää toista kertomalla mitään sellaista mitä en tarkoita mutta kyllä sitä kaivaa verta nenästä jos jatkaa suhdetta jossa toiselle tulee sellaisia tunteita mitä itse ei tunne.

        Mutta on myös naisen puolelta vedätystä jos hän antaa ymmärtää että pelkkä panosuhde riittää ja kuitenkin odottaa sen ajanmyötä muuttuvan muuksi ja suuttuu kun se ei sitten muutukaan tai sen vain haluaa lopettaa kun alkaa kyllästymään.


    • Jacky Jack

      Tapailin reilun kuukauden erästä naista ja tutustumisen jälkeen huomasin, ettei hän ollut ollenkaan sellainen, mitä hain.

      Sanoin suoraan ja lopetin tapailun seinään. Häneltä tuli kuukauden ajan lähes satoja puheluita ja viestejä, joista vastasin muutamiin ensimmäisiin päättäväisesti ja pääni pitäen. Hän vain vinkui takaisin eikä suostunut uskomaan. Häiriköinniksi tilanne alkoi menemään kun kymmeniä puheluita alkoi tulemaan myös arkena 3-5 välillä yöllä. Siitä asti en vastannut yhteenkään puheluun tai viestiin. Jaksoi yrittää vielä pari viikkoa, mutta onneksi harvemmin. Edelleen kokeilee onneaan joskus pe- ja/tai la-öisin, mutta en vastaa. Tapailun lopettamisesta on nyt n.3kk.

      Jotkut naiset (kuten jotkut miehetkin) ovat todella idiootteja.

      • Ei unohtanut

        Minä olisin varmaan lopettanut viesteilyn miehelle, jos hän olisi tehnyt selvän katkon mutta ei. Ensin hän lupasi vaikka mitä ja vielä viimeinenkin puhelu päättyi siihen, että hän lupasi soittaa. Hän on luultavasti blokannut kaikki viestini, sillä olen moneen kertaan pyytänyt, että hän suoraan kertoisi asiat. En olisi ottanut kertaakaan yhteyttä jos hän olisi niin pyytänyt ja selittänyt miksi hän lupasi minulle asioita ja sitten katosi. Pahinta tässä on se, että olen tuntenut hänet muuten hyvin pitkään enkä ikinä uskonut hänen tekevän näin. Jos minun tekstailuni ym. oli liiallista, se johtui vain siitä, etten saanut suoraa vastausta. Jos joku taas jatkaa hullun lailla tekstailua, kun on tehty selvä katko, se on ihan eri juttu. Minut vaan jätettiin roikkumaan.... Täytyy kyllä myöntää, että jotkut lähettämistäni teksteistä olivat aika raivoisia mutta ehkä syystä. Miehen pitää uskaltaa puhua suoraan.


    • Roikotettu

      Paras olla rehellinen ja sanoa tilanteesta riippuen, että olet kyllä kiva/ollaan koettu paljon kivoja hetkiä, mutta tunteita ole sillä tavalla, kun pitäisi olla.

      Pääasia, että on asiallinen, mutta ei jätä "roikottamisvaraa". Se on munatonta ja itsekästä. Molemmat pääsevät nopeammin eteenpäin. Tunteillehan ei mitään voi - jos jotain uupuu, se uupuu! Toki pitkässä suhteessa tulee aina ylä- ja alamäkiä, eli paljon on myös kiinni siitä, haluaako sitoutua ko ihmiseen. Toisen pitäisi olla kumppani, ja toista tuetaan ja ollaan myös kavereita toisillensa.

    • sanoppa_se

      Minä olen samassa tilanteessa miehen vuoksi. Onko ainut mahdollisuus pistää esto puhelimeen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      41
      2184
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      50
      1714
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      35
      1537
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      42
      1508
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1456
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1450
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      3
      1417
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1351
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      4
      1275
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      7
      1243
    Aihe