Mistä salarakas?

Kakkoseksi haluava

En ole koskaan kokeillut nettideittailua, mutta asia on alkanut pikkuhiljaa kiinnostamaan. Olen naimisissa oleva nainen ja salasuhdetta vailla. Onko kellään kokemusta, miten ja minkä deittipalstan kautta se onnistuisi? Haluiaisin naimisissa olevan miehen seuraa. Entäs jos vastaaja on joku ihan ällö? Tai sinkku, joka alkaa vonkaamaan perään, jos jutusta ei tulekaan mitään? Asun pienessä kaupungissa, miten varmistun, että viestittelijä ei ole vaikka naapurin mies tai velipoika? Kertokaa, mitä kaikkea pitää aloittelijan ottaa huomioon. Ei, pliis, moraalisaarnoja.

33

2606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauhoittunut...

      Hmm... Kun laitat fb-profiilis näytille, niin tod. näk. vastauksia sataa kaatamalla (koska olet nainen). Suurin osa on muistuttaa toisiaan (="ällöjä ja vastenmielisiä"), mutta jos profiilista löytyy älykkyyttä ja huumoria, niin kyllä sieltä joku "helmikin" tulee löytymään. Jos paikkakunta, millä asut on pieni, älä käytä sitä, vaan esim. lähintä isoa kaupunkia. MUTTA... siinä, mitä olet ulkoiselta olemukseltasi ei kannata huijata! Älä valehtele pituudessa, painossa äläkä iässä! Siis jos haluat, että ensitapaamisesta on mitään mahdollisuutta mennä eteenpäin... ja sitä ensimmäistä tapaamista EI sitten kannata järjestää kummankaan kotiin!

      Naapurin/velipojan kanssa ei tarvii mennä treffeille, ku pyytää nähtäväksi tuoreen kuvan kandidaatista ennen ensi tapaamista. Se kannattaa tehdä ihan sen takia, että ne molemmat kuitenkin ON näillä palstoilla! ;)

      Onnea & Menestystä!

      • Kakkoseksi haluava

        Mutta miten kun deittipalstat mainostaa tuhansia sinkkuja, ja nimen omaan en halua sinkkua. Sen olen ymmärtänyt, että itsestä kannattaa puhua vain totta, mutta entä jos se toinen osapuoli valehtelee, minkä ehtii? Onkohan mun kuitenkin parempi etsiä seuraa baareista, kun olen näin epävarma tässä asiassa. Sinkkuna seuran etsiminen olis helpompaa, mut tilanne nyt on tämä, et salasuhteen haluaisin.


      • Rauhoittunut...
        Kakkoseksi haluava kirjoitti:

        Mutta miten kun deittipalstat mainostaa tuhansia sinkkuja, ja nimen omaan en halua sinkkua. Sen olen ymmärtänyt, että itsestä kannattaa puhua vain totta, mutta entä jos se toinen osapuoli valehtelee, minkä ehtii? Onkohan mun kuitenkin parempi etsiä seuraa baareista, kun olen näin epävarma tässä asiassa. Sinkkuna seuran etsiminen olis helpompaa, mut tilanne nyt on tämä, et salasuhteen haluaisin.

        Maailma on paha ja iso osa ihmisistä valehtelee... niin netissä ku baarissakin. Pitää vaan luottaa omaan intuitioon tavatessa. Baarista löydät varmasti "yhdenillanseuraa", jos olet itsevarma ja jotakuinkin kuosissa... Siinä on vaan se ongelma, et se seura saattaa olla vähän turhan humalassa. 24:sta löysin aikoinaan muutaman hyvän fuck-buddyn (City & Iskuri toimi myös)... joten ei muuta ku kokeilemaan! :)


      • Rauhoittunut...
        Kakkoseksi haluava kirjoitti:

        Mutta miten kun deittipalstat mainostaa tuhansia sinkkuja, ja nimen omaan en halua sinkkua. Sen olen ymmärtänyt, että itsestä kannattaa puhua vain totta, mutta entä jos se toinen osapuoli valehtelee, minkä ehtii? Onkohan mun kuitenkin parempi etsiä seuraa baareista, kun olen näin epävarma tässä asiassa. Sinkkuna seuran etsiminen olis helpompaa, mut tilanne nyt on tämä, et salasuhteen haluaisin.

        Profiilissa on kohta, mihin voi ruksata "varattu"...


      • 12+7
        Kakkoseksi haluava kirjoitti:

        Mutta miten kun deittipalstat mainostaa tuhansia sinkkuja, ja nimen omaan en halua sinkkua. Sen olen ymmärtänyt, että itsestä kannattaa puhua vain totta, mutta entä jos se toinen osapuoli valehtelee, minkä ehtii? Onkohan mun kuitenkin parempi etsiä seuraa baareista, kun olen näin epävarma tässä asiassa. Sinkkuna seuran etsiminen olis helpompaa, mut tilanne nyt on tämä, et salasuhteen haluaisin.

        Kerrotko sille miehellesikin hakevasi salaseuraa vai onko hän joku poikkeus siitä kenelle ei kannata kertoa totta? Kuulostaa kieltämättä aika hassulta ja kaksinaamaiselta, että olet huolissasi salarakkaasi valehteluista, mutta et siitä mitä olet tekemässä miestäsi kohtaan ja millaista tämä asia hänen kannaltaan on. Ei kai sitä tarvitse huonossa suhteessa olla väkisin ja vielä tietoisesti huonontaa asiaa entisestään jos ja kun asia tulee ilmi. Ihan vinkkinä, että kannattaa vielä miettiä olisiko syytä erota siitä suhteesta ensin jos suhde on sillä tolalla, että mielummin joku muu kuin oma miehesi köyrii kanssasi.


    • Suomi24:n treffit on pullollaan varattuja miehiä, jotka etsivät seuraa varatuista naisista, laatikkosi tulee täyttymään kaksi kertaa niin nopeasti kuin sinkkunaisen, näin se vain on.

      Toisesta saa tietää yllättävän paljon, kun viestejä heittelet. Se, onko mies sitten "ihan ällö" vai ei, selviää viimeistään, kun tapaat hänet. Eihän sivusuhdetta etsivä kuitenkaan tee ensitreffejä hotellihuoneeseen, vaikka sitten seksiä vain hakeekin. Ellei kiinnosta, ei kiinnosta, sama se on miehellä, ei hän välttämättä haluakaan sinua. Se on elämää.

      Sinkkuus, asumismuoto, asuinalue... Kyllä ne kaikki saa selville, kun vain juttelet. Sokkonahan siinä tietyllä tavalla täytty mennä mutta nyrkkisääntö on, että ellei tapaaminen tunnu ajatuksena hyvältä, se ei sitä ole. Silloin jätetään väliin ;)

    • hyvin mene.

      otta yht : andiamo.amigoathotmaol.com

    • hepalla

      Minä tietäisin varatun miehen suomi24-treffeiltä.... Esiintyy eronneena, mutta on tukevasti naimisissa, joten roikkumaan ei varmasti jää. Vaimokullan luokse joka viikonloppu täytyy kiirehtiä, mutta viikot teeskentelee unelmien poikamiestä. Ei kyllä ole mikään unelma... Olisi varmasti kiitollinen yhteydenotosta, vaikka matkasta tulisi ehkä ongelma, mutta eihän tiedä, miten lähekkäin satutte asumaan.

      Hänellä on salailusta todella pitkä kokemus, joten saisit hyviä vinkkejä omankin salasuhteesi hoitoon. Varo vain, ettei salailu ala näkyä ulkoisessa habituksessasi. Hänellä nimittäin näkyy, vartalo ikään kuin suojelee jotain salaisuutta. Uusia taitojakin salaillessa saattaa kehittyä. Tämä mies on todella nopea valehtelemaan, missään muussa asiassa hän ei liene niin nopea. Ja se silmien viaton tuijotus, oi miten uskottavaa, jos ei ole asioista paremmin perillä.

      Hyvä juttu, että etsit varattua. Siinä ei tule sivullinen loukatuksi.

      • ¤¤...¤¤

        Kaikenlaisia perkeleitä sitä on, kuin ap.viellä kehtaat tuollaisia typeryyksiä kysyä. Pysy miehes luona,
        tai eroa. Nyt menee liian paksuksi, kun ämmät alkaa moisia kysellä täällä.

        Olet häpeäkksi :(


      • MiUMau
        ¤¤...¤¤ kirjoitti:

        Kaikenlaisia perkeleitä sitä on, kuin ap.viellä kehtaat tuollaisia typeryyksiä kysyä. Pysy miehes luona,
        tai eroa. Nyt menee liian paksuksi, kun ämmät alkaa moisia kysellä täällä.

        Olet häpeäkksi :(

        "kun ämmät alkaa kysymään moisia..." PLÄÄH ja ÄHÄS kutti =P


    • siippa-X

      Se viestittelijä voi todellakin olla naapurin mies tai velipoika tai sitten ihan oma mies.
      Suomi on pieni maa. Se ukkoskin voi olla liikenteessä, etsimässä salarakasta.

      • siippa-X

        Jos saat salarakkaanhakuilmoitukseesi kolme viestiä, niin älä vastaa siihen kolmanteen viestiin,
        se voi olla mieheltäsi. Nimittäin, joka kolmas mies olisi valmis pettämään vaimoaan sopivan tilaisuuden
        tullen tai ainakin heillä on ollut pettäminen mielessä. Tätä asiaa on ihan tutkittu, tekemällä kysymyksiä
        naimisissa oleville miehille muutama vuosi sitten. Siispä, älä vaan vastaa koskaan niihin joka kolmansiin
        viesteihin.


      • -???-!!!
        siippa-X kirjoitti:

        Jos saat salarakkaanhakuilmoitukseesi kolme viestiä, niin älä vastaa siihen kolmanteen viestiin,
        se voi olla mieheltäsi. Nimittäin, joka kolmas mies olisi valmis pettämään vaimoaan sopivan tilaisuuden
        tullen tai ainakin heillä on ollut pettäminen mielessä. Tätä asiaa on ihan tutkittu, tekemällä kysymyksiä
        naimisissa oleville miehille muutama vuosi sitten. Siispä, älä vaan vastaa koskaan niihin joka kolmansiin
        viesteihin.

        On uskomatonta, että täällä annetaan ohjeita pettämiseen. Naiset lähtee mukaan oikein rytinällä.
        Kyllä laittaa miettimään millaisia h.roja on treffipuolella liikkeellä.

        Ap. on pudonnut ohikiitävästä junasta ja lyönyt päänsä, sillä näin paksua paskaa "mies tai veli poika"
        ei voi käsittää, pidä omana saastaisena tietonasi tuo haave saada salarakas. Voi jessus.

        Onnea en toivota, säälin sen sijaan ja syvästi.


      • himotneonhiirelläkin
        -???-!!! kirjoitti:

        On uskomatonta, että täällä annetaan ohjeita pettämiseen. Naiset lähtee mukaan oikein rytinällä.
        Kyllä laittaa miettimään millaisia h.roja on treffipuolella liikkeellä.

        Ap. on pudonnut ohikiitävästä junasta ja lyönyt päänsä, sillä näin paksua paskaa "mies tai veli poika"
        ei voi käsittää, pidä omana saastaisena tietonasi tuo haave saada salarakas. Voi jessus.

        Onnea en toivota, säälin sen sijaan ja syvästi.

        Naimisissa olevia naisia on myös haastateltu, ei ne ole pekkaa pahempia tai parempia,
        halu pettämiseen on myös naisilla. Haastattelujen tulos oli se, että kaksi naista
        kymmenestä olisi valmis pettämään miestään sopivan tilaisuuden tullen tai ainakin
        ovat harkinneet sitä.


      • tutkittu.juttu
        himotneonhiirelläkin kirjoitti:

        Naimisissa olevia naisia on myös haastateltu, ei ne ole pekkaa pahempia tai parempia,
        halu pettämiseen on myös naisilla. Haastattelujen tulos oli se, että kaksi naista
        kymmenestä olisi valmis pettämään miestään sopivan tilaisuuden tullen tai ainakin
        ovat harkinneet sitä.

        haastatteluissa pitää suhtautua varauksella. naiset vähättelee esim. seksikumppaneidenkin määrää.
        jos nainen sanoo, että hänellä on ollut 3 seksikumppania elämänsä aikana, niin summa on oikeasti
        tuplasti tai jopa triplasti suurempi. jos naiselta kysytään mahdollisesta pettämishalukkuudesta, niin todennäköisesti ne naiset, jotka vastaavat, että ei ole käynyt kumppanin pettäminen mielessä, niin vastaus ei ehkä ole totuudenmukainen. noin 30 prosenttia miehistä ja 20 prosenttia naisista pettäisi kumppaniaan sopivan tilaisuuden tullen, mutta tuo naisten prosenttiluku saattaa olla suurempi, koska eivät ehkä kerro totuutta vastatessaan.


      • MiuMau
        siippa-X kirjoitti:

        Jos saat salarakkaanhakuilmoitukseesi kolme viestiä, niin älä vastaa siihen kolmanteen viestiin,
        se voi olla mieheltäsi. Nimittäin, joka kolmas mies olisi valmis pettämään vaimoaan sopivan tilaisuuden
        tullen tai ainakin heillä on ollut pettäminen mielessä. Tätä asiaa on ihan tutkittu, tekemällä kysymyksiä
        naimisissa oleville miehille muutama vuosi sitten. Siispä, älä vaan vastaa koskaan niihin joka kolmansiin
        viesteihin.

        Vastaa vaan, sehän olisi kiihoittavaa. Jos se on miehesi niin voitte vähän leikitellä...Ja tuskin silloin mitään riitoja syntyisi, kun olette molemmat samalla asialla.


      • MiuMau
        -???-!!! kirjoitti:

        On uskomatonta, että täällä annetaan ohjeita pettämiseen. Naiset lähtee mukaan oikein rytinällä.
        Kyllä laittaa miettimään millaisia h.roja on treffipuolella liikkeellä.

        Ap. on pudonnut ohikiitävästä junasta ja lyönyt päänsä, sillä näin paksua paskaa "mies tai veli poika"
        ei voi käsittää, pidä omana saastaisena tietonasi tuo haave saada salarakas. Voi jessus.

        Onnea en toivota, säälin sen sijaan ja syvästi.

        Minä säälin sinua =(


    • 23 (((

      Suksippa kuule kuuseen, sinä se oot ällöjen isoäiti !!!!!-----

      • Salarakas nykyisin

        olisin mies? Saisinko näin paljon haukkumisia? Ja kyllä, miehenikin saattaa etsiä salarakasta, mistäpä minä sen tiedän. Ero ei aina ole kaikissa tilanteissa paras ratkaisu. Joku syyhän siihen on, että treffipalstat ovat pullollaan varattujen ilmoituksia.


      • wwwwwwwwww
        Salarakas nykyisin kirjoitti:

        olisin mies? Saisinko näin paljon haukkumisia? Ja kyllä, miehenikin saattaa etsiä salarakasta, mistäpä minä sen tiedän. Ero ei aina ole kaikissa tilanteissa paras ratkaisu. Joku syyhän siihen on, että treffipalstat ovat pullollaan varattujen ilmoituksia.

        Sun on kuitenkin syytä laittaa kotona kattilat jakoon, mitä hittoa kökit kahden kanssa.
        Täällä muijilla, ei näytä olevan omia aivoja laisinkaan, kaikki nyökyttelee, kuin vieteri ukot.
        Yksi tätä mieltä ja muut perässä. Jonakin päivänä sinäkin huomaat olevasi ypö yksin, ei miestä
        viellä vähenmmän salarakasta. Sitten tietty leima otsassa.

        Näillä sala sala jutuilla, olipa mies, tahi nainen on tapana tulla ilmi... Vitsit vähissä sen jälkeen.

        Kummaa, kun kehtaat pyytää, ettei moralisoitaisi.


      • MiuMau
        Salarakas nykyisin kirjoitti:

        olisin mies? Saisinko näin paljon haukkumisia? Ja kyllä, miehenikin saattaa etsiä salarakasta, mistäpä minä sen tiedän. Ero ei aina ole kaikissa tilanteissa paras ratkaisu. Joku syyhän siihen on, että treffipalstat ovat pullollaan varattujen ilmoituksia.

        Olen samaa mieltä. Minä arvostan enemmän niitä, jotka pitävät perheen koossa "ranskalaisittain" ottamalla rakastajan, kuin niitä jotka eroaavat ja pitävät sitä vielä "hyveellisempänä. " Paskat, omaa epävarmuutta ja tekopyhää omistushalua.


    • r,r,r,r,r......

      Saastaa ! Petturit/pettäjät, oli kumpaa sukupuolta tahansa, pitää lähettää siperiaan, sillä kyllä se
      viimeistään opettaa.

      • Ääliö oot

        Vitun petäjä akka toivottavasti jäät kiinni ja kärsit koko loppuelämän. Toivottavasti sulle kans joku joskus tekee jotain pahaa niin että sattuu.


      • Mimmi_90
        Ääliö oot kirjoitti:

        Vitun petäjä akka toivottavasti jäät kiinni ja kärsit koko loppuelämän. Toivottavasti sulle kans joku joskus tekee jotain pahaa niin että sattuu.

        Onko kenties luetun ymmärtämistä vai mikä vaivaa? Kyseinen nainen ei ole pettänyt miestään viellä vaan hän vastaa hakee itselleen miestä, jonka kanssa pettäisi miestään! Se ei ole luonnotona, että haluaa pettää vaan kuuluu ihmisluontoon niin kamalaa kuin se sitten onkin! Noin 50% ihmisistä harkitsee pettämistä!


      • Aidan takaa
        Mimmi_90 kirjoitti:

        Onko kenties luetun ymmärtämistä vai mikä vaivaa? Kyseinen nainen ei ole pettänyt miestään viellä vaan hän vastaa hakee itselleen miestä, jonka kanssa pettäisi miestään! Se ei ole luonnotona, että haluaa pettää vaan kuuluu ihmisluontoon niin kamalaa kuin se sitten onkin! Noin 50% ihmisistä harkitsee pettämistä!

        Seurailen silloin tällöin tätä palstaa(harvoin). Olen huomannut täällä päivystävän ilmeisesti samat henkilöt, jotka ovat ottaneet Jumalan paikan ja tuomita hutkivat kaikki vähäänkään suhteeseensa tyytymättömät.

        Eivät he edes lue viestejä, kun iskevät ja huorittelevat kaikkea epäilemäänsä.

        Pistää mietimään mitä heidän elämäänsä kuuluu. Jos sitä elämää edes on.
        Vaan mukava niitä täällä on kiusata, poloisia....;-D


      • bamplaatkos
        Aidan takaa kirjoitti:

        Seurailen silloin tällöin tätä palstaa(harvoin). Olen huomannut täällä päivystävän ilmeisesti samat henkilöt, jotka ovat ottaneet Jumalan paikan ja tuomita hutkivat kaikki vähäänkään suhteeseensa tyytymättömät.

        Eivät he edes lue viestejä, kun iskevät ja huorittelevat kaikkea epäilemäänsä.

        Pistää mietimään mitä heidän elämäänsä kuuluu. Jos sitä elämää edes on.
        Vaan mukava niitä täällä on kiusata, poloisia....;-D

        SINÄ se oot kadottanut itses, hah kun kuvittelet nuilla tätimäisillä mielipiteilläs hetkauttavan
        ketään. Vai harvoin oot täällä, no sun juttujas näkyy olevan useanpiakin, koska sinä olet
        päättänyt ruveta tuomaroimaan nyt muiden mielipiteitä. löysääppä ite nutturaas.

        Äläpä ole katkera, jos ukkos vie roskatkin useimmin ulos, kuin sinut, (mikäli sulla ees on miestä)
        epäilenpä syvästi.

        Ps. illat on siitä mukavia, että aamumasennus on tipotiessään, mut se ei näämmä päde kaikkiin.

        Sillekkään ei voi mitään, kun akka-lauma valehtelee täällä, kuin vaaliehdokkaat ja sahaavat
        oksat altaan, voi sattua pahastikkin.


      • Aidan takaa
        bamplaatkos kirjoitti:

        SINÄ se oot kadottanut itses, hah kun kuvittelet nuilla tätimäisillä mielipiteilläs hetkauttavan
        ketään. Vai harvoin oot täällä, no sun juttujas näkyy olevan useanpiakin, koska sinä olet
        päättänyt ruveta tuomaroimaan nyt muiden mielipiteitä. löysääppä ite nutturaas.

        Äläpä ole katkera, jos ukkos vie roskatkin useimmin ulos, kuin sinut, (mikäli sulla ees on miestä)
        epäilenpä syvästi.

        Ps. illat on siitä mukavia, että aamumasennus on tipotiessään, mut se ei näämmä päde kaikkiin.

        Sillekkään ei voi mitään, kun akka-lauma valehtelee täällä, kuin vaaliehdokkaat ja sahaavat
        oksat altaan, voi sattua pahastikkin.

        Tämä varsinkin, joka vaihtaa käyttämäänsä nimimerkkiä joka viestiinsä ja vaatii muita paljastamaan itsensä..

        Näin miehenä naurattaa tuommoinen aisankannattaja. Oliko vaimosi kovinkin nätti ja haluttava? Mikä se mätti, kun et pystynyt sitä pitämään ja nyt purat katkeruuttasi täällä muihin...Vaivaako narsismi vai itsetunnon ja potenssin puute?
        Avaudu kerrankin, niin saadaan ruotia pieleen mennyttä elämääsi. Senhän jo kerroitkin, että aamuisin masentaa ja podet naisvihaa. Ymmärtäähän tuon.


      • bamplaatkos_
        Aidan takaa kirjoitti:

        Tämä varsinkin, joka vaihtaa käyttämäänsä nimimerkkiä joka viestiinsä ja vaatii muita paljastamaan itsensä..

        Näin miehenä naurattaa tuommoinen aisankannattaja. Oliko vaimosi kovinkin nätti ja haluttava? Mikä se mätti, kun et pystynyt sitä pitämään ja nyt purat katkeruuttasi täällä muihin...Vaivaako narsismi vai itsetunnon ja potenssin puute?
        Avaudu kerrankin, niin saadaan ruotia pieleen mennyttä elämääsi. Senhän jo kerroitkin, että aamuisin masentaa ja podet naisvihaa. Ymmärtäähän tuon.

        Nyt haukkasit paskaa, että olen aikaisenmmin kirjoittanut. Tulin viime yönä ulkomailta, joten
        enpä kuule voi mitään, jos sun selvän-näkijä kykys mättää. Tosin olen lueskellut näitä juttuja.

        Katsoin tuon toisen loisen "varatun suhteen haku" siellähän sinä jeesustelet näämmä
        aidan takana. Sun kannattais vaihtaa tuota nimimerkkiäs, jos kenen.

        Nyt minä meen nukkuun, joten saat ihan rauhassa kiehua omassa liemessäs, vaan pidä
        mielikuvitukses aisoissa.


      • bamplaatkos ?
        bamplaatkos_ kirjoitti:

        Nyt haukkasit paskaa, että olen aikaisenmmin kirjoittanut. Tulin viime yönä ulkomailta, joten
        enpä kuule voi mitään, jos sun selvän-näkijä kykys mättää. Tosin olen lueskellut näitä juttuja.

        Katsoin tuon toisen loisen "varatun suhteen haku" siellähän sinä jeesustelet näämmä
        aidan takana. Sun kannattais vaihtaa tuota nimimerkkiäs, jos kenen.

        Nyt minä meen nukkuun, joten saat ihan rauhassa kiehua omassa liemessäs, vaan pidä
        mielikuvitukses aisoissa.

        Sen verran jatkoa, ennenkuin vedät pultit, että tarkoitin, jotta olen tänä iltana lukenut
        näitä ketjuja, mutten kuukauteen tätä ennen. Nyt voit sinäkin käydä rauhassa yöpuulle.


      • MiuMau

        No, sinä olet varmaan sieltä vasta tullut, kun noin pöljiä mutiset.


      • MuiMau
        bamplaatkos kirjoitti:

        SINÄ se oot kadottanut itses, hah kun kuvittelet nuilla tätimäisillä mielipiteilläs hetkauttavan
        ketään. Vai harvoin oot täällä, no sun juttujas näkyy olevan useanpiakin, koska sinä olet
        päättänyt ruveta tuomaroimaan nyt muiden mielipiteitä. löysääppä ite nutturaas.

        Äläpä ole katkera, jos ukkos vie roskatkin useimmin ulos, kuin sinut, (mikäli sulla ees on miestä)
        epäilenpä syvästi.

        Ps. illat on siitä mukavia, että aamumasennus on tipotiessään, mut se ei näämmä päde kaikkiin.

        Sillekkään ei voi mitään, kun akka-lauma valehtelee täällä, kuin vaaliehdokkaat ja sahaavat
        oksat altaan, voi sattua pahastikkin.

        Kuule: se on niin, että miehet uhoaa mutta naiset määrä. Petetty mies jättää harvemmin naistaan, kun petetty nainen miestään. Miehet ovat laiskoja ja eivätkä jaksa metsästää uutta vaimoa. Aviossa olevia miehiä saa sänkyyn ja ihan vakkariksi, koska ne haluavat pitää kodin ja helpon elämän. Samasta syystä miehet eivät jätä vaimoa, kun tämä pettää. Vaimot pyörittävät kodin arkea ja pitävät yllä sitä, usein vähäistäkin, romantikkaa. Heille on usein viimeinen tippa, kun saavat miehensä kiinni pettämisestä (jos eivät itse sitä harrasta). Toisaalta naimisissa olevat naiset haluaisivat joskus tuntea olevansa muutakin, kuin äitejä (lapsilleen ja miehelleen).

        Nuoretkin miehet iskevät vanhempia naisia, koska nämä ovat usein pitäneet itsensä aika näpsäkässä kunossa (ja puumat ovat muotia =)). Nuoret naiset haluavat hyvin koulutetun ja/tai lähes itsensä ikäisen miehen ja näitä kriteereitä yhä harvempi ukkomies täyttää.


    • tuhmis41

      Mieti ensin mitä haet: haetko sellaista suhdetta joka merkitsisi myös tunnetasolla ja haluaisitko miehestä myös ystävän jonka kanssa vaihtaisitte ajatuksia ja uskoutuisitte toisillemme. Vai haluatko pelkkää seksiä? Jälkimmäisen etsijiä varatuissa miehissä löytyy ja edellisen taas ei millään. Kannattaa etsiä miestä joka hakee samaa. Tapaamiset kannattaa sopia mielellään toiselle paikkakunnalle ja jos olet yötä poissa kotoa keksi esim. "koulutus" tai jokin muu työhösi liittyvä selitys. Jos löydät pidempiaikaisen suhteen kannattaa keksiä pitkäkestoinen selitys ettet tarvitse aina uutta selitystä.

    • Ota yhteyttä..olen varattu 26v etelä-suomesta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1425
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1225
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1198
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1194
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1170
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe