ripsiseerumi

tynkäripsi

onko se ripsiseerumi millä ripsiin pitäisi saada vahvuutta ja runsautta? Mietin onko kellään näistä kokemuksia,onko ihan huuhaata vai onko toimiviakin merkkejä löytynyt?
itselläni on melko lyhyet ja erityisen hennot ripset, ajattelin olisiko mistään tuollaisista apua saada vähän maksimaalisuutta omiin ripsiin?

139

38011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • beautyadvicer

      sellainen tuote kuin Revitalash...

      • saraha

        6 viikkoa käyttänyt Revitallashia säännöllisesti ja en huomaa mitään eroa ripsissä . taitaa olla ihan huuhaata.


      • saraha
        saraha kirjoitti:

        6 viikkoa käyttänyt Revitallashia säännöllisesti ja en huomaa mitään eroa ripsissä . taitaa olla ihan huuhaata.

        aine aiheuttaa ainakin tummaa väriä , jos ei muuta


    • Henni78

      Olen tosiaan itse muutaman kuukauden käyttänyt Revitalashia ja kyllä jumankekka vaan toimii!!!

      Ajattelin alussa jo, että pakko edes jotenkin toimia, kun hintakin on sen verran suolainen (120 euroa), ja hienostihan se toimi.

      Alkutilanne oli lyhyet alaspäin sojottavat ja todella harvat ja ohuet nysäripset. Lisäksi vasemmasta silmästä puuttui keskeltä puolet ripsistä (taivutin vissiin vienyt tms.). Kolme kuukautta ripset puuttuivat, ja jo kaksi viikkoa revitalashin käytön aloittamisen jälkeen ripsiä alkoi kasvamaan takaisin. Ei voi olla sattumaa, koska ne oli puuttuneet jo useamman kuukauden ajan.

      Tuloksia luvataan viimeistään 60 pvn sisällä ja voin sanoa, että vajaan kahden kuukauden käytön jälkeen ripset olivat kaikki kasvaneet takaisin ja pituutta tullut 2-3 mm lisää. Kun taivuttaa ripsiä, ja laittaa ripsaria, on ihan megaupean näköiset. Ei toki vedä vertoja noille kunnon tekoripsille, mutta todella luonnolliset ja upeat.

      Nyt 4 kk käytön jälkeen on ripsiä myös huomattavasti enemmän kuin aiemmin, jo ilmankin ripsaria näyttää tosi kivalta.

      Tuon putelin luvataan kestävän noin puoli vuotta. Sain äitini ja siskoni ostamaan sitä myös.

      Suosittelen lämpimästi. Kerrankin voi sanoa, että tuote oikeasti toimii =)

      • lamenta

        Huuhaata, ei toimi. Voivat olla jopa vaarallisia. Ravinto vaikuttaa karvoihin (myös ripsiin) sen mitä vaikuttaa ja ripset uusiutuu jatkuvasti. Ei siihen kasvuun voi ulkoisesti vaikuttaa.


      • edellinen...
        lamenta kirjoitti:

        Huuhaata, ei toimi. Voivat olla jopa vaarallisia. Ravinto vaikuttaa karvoihin (myös ripsiin) sen mitä vaikuttaa ja ripset uusiutuu jatkuvasti. Ei siihen kasvuun voi ulkoisesti vaikuttaa.

        Kyllä mä voin rehellisesti sanoa, että hyvin tuo toimi. Sisko on nyt kuukauden käyttänyt sitä, ja näyttää toimivan vielä paremmin kuin mulla.

        Normaalisti olen tosi skeptinen tuollaisia ihmeaineita kohtaan, mutta puuttuvat ripset sai mut kokeilemaan sitä kuitenkin. Yhdysvalloissa vieraillessani muutama kuukausi sitten, paikalliset kosmetologit ja kauneushoitoloiden hlökunta siellä suosittelivat revitaa, ja kertoivat sen olevan myydyimpiä tuotteita heillä, koska aine toimii oikeasti. Siellä myös markkinoitiin tuotetta huomattavan näkyvästi. Suomessa vasta viimeaikoina ihmiset ovat heräneet kokeilemaan tätä tuotetta.

        Turha epäillä, jos et ole kokeillut.
        En sitten tuotteen vaarallisuudesta tiedä, herkkäsilmäisenä en ole kuitenkaan edes ärsytystä huomannut. Jos olisin viitsinyt, olisi pitänyt ottaa kuvia alkutilanteesta, niin olisin sitten voinut kuvilla todistaa. Mulla ei kuitenkaan ole mitään syytä huijata ketään. Turhaa olisin antanut äitini ja siskoni laittaa toista sataa euroa hukkaan, jos revitalash olisi ollut mielestäni humpuukia.

        Suosittelen kokeilemaan, vaikka hieman tyyris onkin, mutta saisitpa tyytyväisenä syödä sanasi sitten =)


      • skeptikko
        edellinen... kirjoitti:

        Kyllä mä voin rehellisesti sanoa, että hyvin tuo toimi. Sisko on nyt kuukauden käyttänyt sitä, ja näyttää toimivan vielä paremmin kuin mulla.

        Normaalisti olen tosi skeptinen tuollaisia ihmeaineita kohtaan, mutta puuttuvat ripset sai mut kokeilemaan sitä kuitenkin. Yhdysvalloissa vieraillessani muutama kuukausi sitten, paikalliset kosmetologit ja kauneushoitoloiden hlökunta siellä suosittelivat revitaa, ja kertoivat sen olevan myydyimpiä tuotteita heillä, koska aine toimii oikeasti. Siellä myös markkinoitiin tuotetta huomattavan näkyvästi. Suomessa vasta viimeaikoina ihmiset ovat heräneet kokeilemaan tätä tuotetta.

        Turha epäillä, jos et ole kokeillut.
        En sitten tuotteen vaarallisuudesta tiedä, herkkäsilmäisenä en ole kuitenkaan edes ärsytystä huomannut. Jos olisin viitsinyt, olisi pitänyt ottaa kuvia alkutilanteesta, niin olisin sitten voinut kuvilla todistaa. Mulla ei kuitenkaan ole mitään syytä huijata ketään. Turhaa olisin antanut äitini ja siskoni laittaa toista sataa euroa hukkaan, jos revitalash olisi ollut mielestäni humpuukia.

        Suosittelen kokeilemaan, vaikka hieman tyyris onkin, mutta saisitpa tyytyväisenä syödä sanasi sitten =)

        Hei!

        Oma käsitykseni on, että ripsiseerumit, jotka sisältävät tiettyä lääkeainetta, toimivat - Suomessa ei kuitenkaan saa marketeissa myydä tätä lääkeainetta sisältäviä tuotteit, tosin kuin esim. Jenkeissä, joten Suomessa myytävistä tuotteista puuttuu juurikin se vaikuttava aine, jota karvojen kasvun kiihdyttämiseen tarvitaan. Hinta ja tuotteen nimi pysyvät samoina, mutta tuotteen sisältö ei, mikä jätetään kuluttajille kertomatta. Sama juttu on ollut esim. ostoskanavilla myytävän Pro-active ihonhoitosarjan kanssa, joka jossain vaiheessa oli mm.Sokoksilla myynnissä. Itse en siis suosittele ostamaan kauppojen kalliita seerumeita selvittämättä ensin niiden sisältöä.


      • Henni78
        skeptikko kirjoitti:

        Hei!

        Oma käsitykseni on, että ripsiseerumit, jotka sisältävät tiettyä lääkeainetta, toimivat - Suomessa ei kuitenkaan saa marketeissa myydä tätä lääkeainetta sisältäviä tuotteit, tosin kuin esim. Jenkeissä, joten Suomessa myytävistä tuotteista puuttuu juurikin se vaikuttava aine, jota karvojen kasvun kiihdyttämiseen tarvitaan. Hinta ja tuotteen nimi pysyvät samoina, mutta tuotteen sisältö ei, mikä jätetään kuluttajille kertomatta. Sama juttu on ollut esim. ostoskanavilla myytävän Pro-active ihonhoitosarjan kanssa, joka jossain vaiheessa oli mm.Sokoksilla myynnissä. Itse en siis suosittele ostamaan kauppojen kalliita seerumeita selvittämättä ensin niiden sisältöä.

        No netistä minä tilasin (suomalainen sivusto) oman revitani, samoin äitini ja siskoni. Tuotteen ainesosista en sitten sen enempää tiedä, muuta kuin että hyvin toimii. Eipä ole silmät vielä ainakaan tippuneet päästä =)

        Marketeissahan ei täälläkään myydä tuota tuotetta, vaan joiltain kosmetologeilta sitä saa ja nettikaupasta.

        Pyysin siskoani kuvaamaan ripsiään muutaman vkon välein, jotta voin sitten laittaa todistusaineistoa epäileville johonkin esille. Omia kun en tajunnut kuvata ennen kuuria.


      • lovelylashes
        skeptikko kirjoitti:

        Hei!

        Oma käsitykseni on, että ripsiseerumit, jotka sisältävät tiettyä lääkeainetta, toimivat - Suomessa ei kuitenkaan saa marketeissa myydä tätä lääkeainetta sisältäviä tuotteit, tosin kuin esim. Jenkeissä, joten Suomessa myytävistä tuotteista puuttuu juurikin se vaikuttava aine, jota karvojen kasvun kiihdyttämiseen tarvitaan. Hinta ja tuotteen nimi pysyvät samoina, mutta tuotteen sisältö ei, mikä jätetään kuluttajille kertomatta. Sama juttu on ollut esim. ostoskanavilla myytävän Pro-active ihonhoitosarjan kanssa, joka jossain vaiheessa oli mm.Sokoksilla myynnissä. Itse en siis suosittele ostamaan kauppojen kalliita seerumeita selvittämättä ensin niiden sisältöä.

        Siis käsittääkseni ripsiseerumien vaikuttava aine ei ole lääkeainetta, vaan lääkkeen 'täyteainetta', jotain, mitä lääke sisältää (jotain, mikä vaikuttaa koostumukseen, säilyvyyteen tms.), mutta ei siis hoida sairautta. Ei siis lääkkeen vaikuttavaa ainetta. =)


      • siilin piikki
        lovelylashes kirjoitti:

        Siis käsittääkseni ripsiseerumien vaikuttava aine ei ole lääkeainetta, vaan lääkkeen 'täyteainetta', jotain, mitä lääke sisältää (jotain, mikä vaikuttaa koostumukseen, säilyvyyteen tms.), mutta ei siis hoida sairautta. Ei siis lääkkeen vaikuttavaa ainetta. =)

        Mitä sairautta?? Eihän harvat ripset mikään sairaus ole


      • juunou
        siilin piikki kirjoitti:

        Mitä sairautta?? Eihän harvat ripset mikään sairaus ole

        Osaatko lukea? Ripsiseerumien vaikuttava aine ei ole lääkeainetta vaan lääkkeen täyteainetta. Täyteaine ei hoida sairautta. Täyteaine vaikuttaa esim. lääkkeen säilyvyyteen. Koska ripsiseerumit EIVÄT SISÄLLÄ LÄÄKEAINETTA voi niitä myydä myös Suomessa. Ymmärsitkö? Luultavasti et.


    • IdolLash

      Kokeilkaa IdolLashiä, se on supersuosittu maailmalla ja edullinen valmiste, sitä myy yksi suomalainen maahantuoja www.kauneudeksi.fi ja tilaa sitä itse suoraan valmistajalta, joten kaikki välikädet jäävät jakeluketjusta pois ja hinta pysyy edullisena.

      Hinta vain 45 € / kpl (5 ml) ja toimii!!!!!!!

      Ja ideanahan noissa on se, että ei niiden käyttöä voi lopettaa koska tottakai uusi kasvava karva on sitten sitä "normaalia" eikä tuuheata jos ei saa koko ajan uusiutuessaan riittävästi ravinteita. Ja kun normaalia karvaa alkaa juuresta kasvaa, niin ei se jaksa kannatella sitä vanhaa painavaa ja siksi tippuu ennenkuin uusi karva kasvaa taas ennalleen. Eka noita pitää käyttää joka ilta jotta karva kasvaa ja sittenkuin ollaan saavutettu haluttu pituus, niin sitten tuotteita käytetään ylläpitävästi eli ensin joka toinen ilta ja sitten harvennetaan niin, että käytetään muutama krt viikossa.

      Sama juttu jossain hiustenhoitoaineissa eli jos saat jollain seerumeilla ym. hiuksesi kiiltämään ja ravittua hiusta, niin tottakai lopettaessa se palaa ennalleen. Eihän nuo seerumitkaan voi toimia niin, että käytät kuukauden ja sitten sulla ikuisesti olisi täydelliset ripset ilman mitään jatkuvaa kasvavan/uusiutuvan karvan hoitoa/stimulointia. Sama jos käytät jotain lääkettä niin kyllä se sen vaikutus loppuu kun lopetat lääkkeenkin.

      Ja IdolLashissä ei ole mitään lääkeaineita kuten bimatoprostia ym. jota noissa monissa valmisteissa ennen oli. Tuossa vaikuttavat ainesosat ovat hyaluronihappo (kosteuttasitova ainesosa), aminohappoyhdistelmät ja biotiini.

    • lamenta

      Ihan huuhaata ne on. Ei niistä ole mitään todellista näyttöä toimivuutensa suhteen. Varsinkin Suomessa myytävät markettikamat on sellaisia, että niissä ei tuuhennu mikään muu, kuin valmistajan ja myyjän lompakko.

      • gsjgb

        Kokeilepas itse. Ja ei markettikamaa vaan RevitaLashia; toimii.


    • soikkeli-

      Kyllä toimii ja tehokkaasti ainakin itsellä. Ensin oli käytös Revitalash, sitten Neulash. Ripset pidentyny huomattavasti ja tuuheutunu. En enää "pysty" käyttään silmälasejakaan, kun ripset ottaa linsseihin kiinni koko ajan. Mielestäni Neulash oli tehokkaampi.

    • e.lviira

      Mikä toi Neulash on? Itse ostin tänään nyt heinäkuussa markkinoille tulleen RevitaLash Advanced ripsien hoitoaineen, kallista, mutta tuotetta on kehuttu kovasti ja odotan sen olevan hintansa väärti. Onko kellään kokemuksia Revitan shampoosta ?

    • Tadaa-da

      Mä tilasin LiBrow'ta, joka on käytännössä samaa kuin LiLash (ripsiaine), ja käytin sitä yhteen loveen kulmakarvassa. Kasvoi joo umpeen, mutta kun lopetin käytön niin vielä enemmän karvoja tippui loven ympäriltä ja nyt kohta on vielä kaljumpi. Eli mitä tehokkaampi tuote ja mitä nopeampi kasvu, sitä jyrkempi on vaikutus lopetettaessa, en suosittele. Ripsiaineista neuLashillä tapahtui kaverille sama, että ripset tippuivat vaan solkenaan pois.

      Ne aineet joilla kasvaa maltillisemmin eli RevitaLash ja IdolLash ainakin, niin ripset eivät lopettaessa tipu noin vaan vaan ohenevat pikkuhiljaa normaalin kasvun kautta. neuLash ja Lilash/LiBrow ja kuulemma MaxoLashkin ovat samaa myrkkyä, nopeasti kasvaa mutta sitten kaikki lähtee poiskin yhtä nopeasti. Toisaalta REvitaLash on törkeää rahastusta, koska tuote ei ihmeellisempi kuin muut samanlaiset mutta huomattavasti halvemmat merkit, sitä myydään kalliilla ja vaikutus ei lainkaan parempi kuin muut halvemmat tuotteet. Sit kun tyypit ovat pettyneitä ekaan versioon ja tuhlanneet siihen törkypaljon rahaa niin sanotaan että hei, nyt meillä on uusi ja parempi ja osta siis vielä sekin. Sitten kun siihenkään ei olle tyytyväisiä niin taas tulee uusi ja parempi mikä pitäisim, firman kun on koko ajan keksittävä uusia juttuja että myynti vetää vaikka tuote ei tod. hintansa väärti. Ja mulle tuli ainakin tuosta REvitaLash Advancedista olo että ai ne vanhat eivät olleetkaan toimimivia vaikka niin väititte joihin työnsin satoja euroja, joten hei kiitti vaan.

      markkinoiden halvin on tällä hetkellä Idol Lash 55 € (5 ml), www.kauneudeksi.fi ja kasvattaa maltillisesti, jotta sitten jos vaikka lomalle lähtiessä unohtaa putkilon kotiin niin ei tarvii tulla silmät kaljuna takaisin kotiin.

    • Heidi3958

      Mm. tämän keskustelun innoittama aloin kyselemään RevitaLashistä niiden FB -sivuilla. Eka kysymykseni oli, että miksi osassa ennen ja jälkeen -kuvissa ennen kuvissa ollaan ilman ripsiväriä ja toisessa ripsivärillä. Että eikö se tulos vähän hämärry siinä. Sain vastauksen että nyt on korjattu maininnoilla missä on ripsiväriä ja missä ei.

      Kysyin sitten vielä toisenkin kysymyksen eli kun osiossa usein kysyttä on, että mitä jos pigmentti alkaa tummumaan Revitlashin käytön yhteydessä niin mitä pitää tehdä, ja siinä käsketään lopettamaan käyttö. Kysymykseni heille siis oli, että mikä ainesosa aiheuttaa tuon tummisen kerran se on testattu ja siinähän on pakko löytää syy-seuraussuhde, jotta tuote voidaan todeta turvalliseksi. Ja että tiedän että bimatoprosti saa aikaan tuon ominaisuuden ja myös sen, että tulevaisuudessa omat kasvavat ripset ovat jäykkää, haurasta ja helposti katkeilevaa, jonka takia bimatoprostia sisältävät tuotteet ovat huonosta. Ja että tuo ominaisuus viittaisi siihen että tuotteessa on bimatoprostia, vaikka sitä ei ainesosaluettelossa näykään, eli onko sitä siinä silti mutta sitä on lisätty muiden ainesosien yhteyteen niin pieniä määriä että sitä ei tarvitse mainita?

      Tämän viimeisen kysymyksen jälkeen Revitalashin FB -sivujen ylläpitäjä oli poistanut molemmat kysymykseni sekä oman ensimmäisen vastauksensa laittanut minut blockki -listalle eli en pääse enää kirjoittamaan/kysymään sinne sivustolle yhtään mitään minnekään, minut on siis bannattu toisen kysymykseni johdosta johon en koskaan edes saanut heiltä vastausta.

      Mielenkiintoista toimintaa maahantuojalta. Kertoo paljon tuotteesta ja maahantuojasta, koska kysymykset olivat asiallisia ja asiallisesti kirjoitettuja.

    • niinjust

      tuohan on ihan sama jos kysyy kaupassa onko liha varmasti tuoretta niin sut heitetään ulos sieltä kaupasta , erikoista

    • lissusss

      revitalashin saa 82 eurolla amzon- vekkokaupasta! tilasin ja toimii!

    • 1+1=5

      Paitsi lukekaa tämä eka ja vaikkapa muitakin bimatoprostiin ja sen johdannasiiin liittyviä juttuja, tässä Wikipediassa mainittu tämä RevitaLash, jolle on annettu nootteja kun käyttää seerumissaa kyseenalaisia ainesosia. Mutta hei, mitäpä terveydestä kunhan on pitkät ripset...

      http://en.wikipedia.org/wiki/Bimatoprost

    • ,-.,.-,.-,.-.-.-

      youtubessa ja netissä ainakin kovasti mainostetaan vaseliinin tai kookosöljyn hieromista ripsiin, kuulema niillä on sama tulos kuin kaupan seerumeilla, ja hinta on vain murto-osan kaupan tuotteista.

    • tuuheatripset

      Oliiviöljyä yönajaksi ripsiin, välillä bepanhtenia ja vaseliinia :D toimiiiiii

    • v xdvbxdfb

      Itse olen käyttänyt oriflamen lashboosteria, ei se mikään ihmeaine ole, mutta olen kahden viikon säännöllisen käytön jälkeen huomannut, että ripseni tosiaan ovat hieman pidemmät kuin ennen ja jotenkin kiiltävämmät.

    • blackmagickk
    • Dowry

      Lähetänkö tänne ennen ja jälkeen kuvia? Jos joku neuvoo miten voin niitä näyttää, tai joku antaa vaikka sähköpostiosoitteensa niin voin lähetellä kyllä omia ennen ja jälkeen -kuvia. Tulokset TODELLA näkyy...

      Semmosta vaan sitten että kyllä tuotteella haittapuoliakin on. Ripset kasvaa mutta silmät punoittaa ja on ärtyneet ainakin mulla tosi usein. Ripset myös välillä kasvaa miten sattuu, tuntuu että kun jotkut ripset on kasvaneet todella pitkiks ja on siinä pisteessä että on tippumaisillaan, niin alkaa sojottaa alas tai sivulle. Ja pitää käyttää säännöllisesti, käytin itse ensin joka päivä, sitten välillä jätin yhden päivän välistä. Kerranpa menin lomalle ja olin muutaman päivän ilman - roimasti irtoili ripsiä parin kolmen viikon kuluttua. Sama toistunut myöhemmin jos jättänyt enemmän kuin yhden päivän väliin useasti.

      Mutta uskokaa tytöt kyllä toimii =) jos satanen liikenee kokeiluun niin antakaa mennä!

      Itse en uskoisi että tätä tänne kirjoitan koska toki olisin tyytyväinen olemaan yksin harvinaisuusuutena kauniilla pitkillä omilla ripsillä... :)

      • gddrthhh

        Mulla alkoi aina yksittäisiä ripsiä välillä särkeä, en tiedä mitä tapahtui vai tuliko sitä vähän sisäänpäinkasvamista ym kun käytin neuLashia jossa tota jotain bimatoprosti johdannaista. Mutta yksittäisiä särki niin paljon aina sitä juurta että pystyi just kokeilemalla toteamaan mikä ripsi se oli, niin jouduin nyppimään niitä sit aina pinseteillä irti ja oli aika kivuliasta touhua. Alkoi jotenkin vääntyä siinä juuressaa ettö tuli kipeäksi ja jos antoi olla niin koko kohta siitä yläpuolelta alkoo turvota ja punoittaa.


    • janitaa-a

      Itsellä ainakin revitalash toiminut. Oli hyvä ostos ripsipidennysten poiskasvattamisen jälkeen. Omat ripset ovat nyt pidemmät, tuuheammat ja tummemmat kuin ennen ja voin sanoa olevani myös yleensä skeptinen tällaisten suhteen :)

    • marsuw
    • Jesjesjees

      Mä tilasin kans tuon Idollashin tuon suosituksesta ja suosittelen! On tosi hyvä seerumi eli hyvä ja halpa!

    • prolash

      onko prolash ripsiseerumista kokemusta ja kuin pitkäks aikaa purkki riittää?

      • Prolash

        http://incimix.wordpress.com/2012/03/21/prolash/

        lue ihmeessä tuo koko juttu linkistä läpi liittyem tuohon aineeseen ja tämä sieltä poimittu pätkä jo kertoo aika oleellisesti koko tuotteesta ja ei ihme että myydään koko ajan halvalla grouponissa eli citydealissa. en kyllä itse uskaltaisi käyttää.

        "Kuulin tuosta ProLashista usaemmaltakin, ettei INCI näyttänyt ihan siltä miltä piti, mutten silloin löytänyt sitä netistä. Etsiskelin kuitenkin nyt hieman ja huomasin, että tuote on valmistettu HongKongissa. Tämä selittää tuollaisen absurdin INCIn olemassaolon ja myös sen, ettei noita aineita Cosingista löydy. Tuote ei ole pakkausmerkinnöiltään (saati miltään muultakaan osin) EU:n lainsäädännön mukainen eikä sitä todentotta saisi EU-alueella myydä ilman kunnollisia merkintöjä. Se on siis Aasian alueen lainsäädännön mukaan tehty ja sen kyllä huomaa. Tällä alalla on sellainen hauska sanonta, kuin “mikä on Jenkeissä rajoitettu, on EU:ssa myrkky ja Aasiassa terveystuote”. Tämä sanonta pyörii sitten kaikin eri päin kaikkia alueita koskemaan riippuen siitä kuka sitä kertoo, hehe. "


    • TähtiSilmätTuiTui

      Idol lash ei itselläni tehnyt mitään taikoja ripsilleni, ainoastaan sai silmäni kirvelemään, toisin kuin Neulash mikä OIKEASTI TOIMII, eikä kirvele.

    • Räpsytin

      Jännä juttu miten nämä ripsiseerumit toimii eri tavalla eri ihmisillä.
      Minulla oli oikea harvennushakkuu käynnissä ripsissä, välistä puuttui ripsiä ja kun ne kasvoivat, tippui toisesta paikasta. Ripset olivat tosi kurjassa kunnossa ja oikein hävetti meikata ja olla ihmisten ilmoilla, palvelualalla vielä!
      Sitten luin täältä netistä eri aineista ja päädyin tähän idol Lashiin, koska siinä ei pitäisi olla niitä lääkeaineita ja kasvattaa maltillisemmin ripsiä.
      Nyt olen vajaan kaksi viikkoa sitä käyttänyt ja toisessa silmässä on täydellinen rivistö ripsiä ja toisessakin on melkein kolot ummessa. Myös pituutta on ehkä hivenen tullut lisää, vaikka sitä en niin kaipaakaan koska luonnostaan minulla on pitkät ripset (siis ne joita oli vielä jäljellä...)
      Jos laitan sitä heti meikin poiston jälkeen, tuntuu luomissa pienoista kuumotusta hetken ajan, mutta kun antaa silmien hieman aikaa "levätä" meikin poiston jälkeen, ei kuumotustakaan tunnu.
      Minä kyllä olen ollut tosi tyytyväinen tähän idol Lashiin, mutta varmaan tämä on todella yksilöllistä, että mikä toimii kenelläkin.

    • ripsihullu

      Revitalashin saa huomattavasti halvemmalla (hinta 99e!) taalta: www.jtbeautyoutlet.fi

      • dkdkdöö

        Eihän kukaan järkevä nyt silti edes käytä noita bimatoprosti tai bimatoprostijohdannais seerumeita ellei sitten halua menettää näköään.


    • Rapid Lash

      Vielä yksi valmiste, Rapid Lash. Olen tilannut netistä,hinta n. 40 e, 3 ml. Kestää n. 1/2 v. Olen käyttänyt jo pari vuotta enkä luovu siitä, toimii! Mitään sivuvaikutuksia ei ole ollut.

    • pompppuli

      No kyllä vaan toimii Revitalash loistavasti.. Idol Lash toimii myös jonkun verran. Vai oisko se ihmisestä kiinni että kellä toimii ja kellä ei... tai sitten ne jotka täällä väittää että ei toimi niin eivät ole kokeilleet.

      Tilasin omani myös ww.jtbeautyoutlet.fi kaupasta, loistava palvelu (ja hinta )!

      • dirpadaa

        Tuo beautyoutlet on ihan kuraa, joku enkkukauppa joka täynnä vanhoja eriä ja vanhentuneita tuotteita, ei kiits. Kannattaa ennemmin tilata/ostaa kunnon kuranttia tavaraa Suomesta ja maksaa pari euroa enemmän ja katsoa jälleenmyyjät www.revitalash.fi tai tilata suoraan www.kauneudeksi.fi kun nuo kaikki ulkomaalaiset nettikaupat vaan ovat ihan supersäälittäviä laadultaan ja muutenkin.


      • Miuku
        dirpadaa kirjoitti:

        Tuo beautyoutlet on ihan kuraa, joku enkkukauppa joka täynnä vanhoja eriä ja vanhentuneita tuotteita, ei kiits. Kannattaa ennemmin tilata/ostaa kunnon kuranttia tavaraa Suomesta ja maksaa pari euroa enemmän ja katsoa jälleenmyyjät www.revitalash.fi tai tilata suoraan www.kauneudeksi.fi kun nuo kaikki ulkomaalaiset nettikaupat vaan ovat ihan supersäälittäviä laadultaan ja muutenkin.

        Onko sulla omakohtaista kokemusta tuon enkkulaisen kaupan huonolaatuisista tuotteista? Olis ihan kiva kuulla, koska meinasin itse tilata tuon RevitaLashin sieltä...


      • No more
        Miuku kirjoitti:

        Onko sulla omakohtaista kokemusta tuon enkkulaisen kaupan huonolaatuisista tuotteista? Olis ihan kiva kuulla, koska meinasin itse tilata tuon RevitaLashin sieltä...

        Minulla on kokemus tuolta, tilasin kerran voiteen & hajuveden, joista voiteen pakkaus oli tosi kärsineen näköinen ja tekstit "rapistuneet" tuubista...rasva oli myös oudon tahmeaa verrattuna täälla kaupasta aiemmin ostamaani samaan tuotteeseen. Hajuveden pakkaus taas oli kunnossa sinänsä, mutta itse (merkki)hajuvesi myös tuoksui aivan eriltä kuin täältä ostamani, joten kylllä vahvasti kävi mielessäni että taisi olla feikki eli jotain Aasian tuotantoa tuo hajuvesi eikäa aito. Ja kun niin halvallakin lähti että olisi varmasti pitänyt hälytyskellot soida itsellä. Ja monilla tutuilla samantyyppisiä kokemuksia noista ulkomaillatoimivista nettikaupoista...ne väittää että toimii kohdemaan lakien mukaan, mutta eipä niiden oikeasti tarvitse eivätkä kyllä edes toimi kun oikea tilanne tulee eteen, valittaminen on turhaa tai palautuskulut (asiaskas itse maksaa palautusten postikulut) niin korkeat että ennemmin kannattaa pitää se surkea tuote kuin lähteä palauttamaan.


      • I agree
        No more kirjoitti:

        Minulla on kokemus tuolta, tilasin kerran voiteen & hajuveden, joista voiteen pakkaus oli tosi kärsineen näköinen ja tekstit "rapistuneet" tuubista...rasva oli myös oudon tahmeaa verrattuna täälla kaupasta aiemmin ostamaani samaan tuotteeseen. Hajuveden pakkaus taas oli kunnossa sinänsä, mutta itse (merkki)hajuvesi myös tuoksui aivan eriltä kuin täältä ostamani, joten kylllä vahvasti kävi mielessäni että taisi olla feikki eli jotain Aasian tuotantoa tuo hajuvesi eikäa aito. Ja kun niin halvallakin lähti että olisi varmasti pitänyt hälytyskellot soida itsellä. Ja monilla tutuilla samantyyppisiä kokemuksia noista ulkomaillatoimivista nettikaupoista...ne väittää että toimii kohdemaan lakien mukaan, mutta eipä niiden oikeasti tarvitse eivätkä kyllä edes toimi kun oikea tilanne tulee eteen, valittaminen on turhaa tai palautuskulut (asiaskas itse maksaa palautusten postikulut) niin korkeat että ennemmin kannattaa pitää se surkea tuote kuin lähteä palauttamaan.

        Kävin katsomassa kauppaa ja siellä myydään myös TESTEREITÄ?!?!? Siis mitä se tarkoittaa? Vajaita purkkeja? Käytettyjä purkkeja? Vai siis siellä pisneksenä MYYDÄÄN ILMAISEKSI SAATUJA NÄYTTEITÄ? Eiks kaikissa näytteissä aina lue että sample, not for sale tai tester tai jotain, mikä osoittaa että eivät ole tarkoitettu jälleenmyyntikamaksi? Kuka yritys kehtaa rahastaa ilmaisilla näytteillä? Tuo näköjään...morjensta vaan, tosi laadukkaalta puljulta vaikuttaa.


      • Miuku
        No more kirjoitti:

        Minulla on kokemus tuolta, tilasin kerran voiteen & hajuveden, joista voiteen pakkaus oli tosi kärsineen näköinen ja tekstit "rapistuneet" tuubista...rasva oli myös oudon tahmeaa verrattuna täälla kaupasta aiemmin ostamaani samaan tuotteeseen. Hajuveden pakkaus taas oli kunnossa sinänsä, mutta itse (merkki)hajuvesi myös tuoksui aivan eriltä kuin täältä ostamani, joten kylllä vahvasti kävi mielessäni että taisi olla feikki eli jotain Aasian tuotantoa tuo hajuvesi eikäa aito. Ja kun niin halvallakin lähti että olisi varmasti pitänyt hälytyskellot soida itsellä. Ja monilla tutuilla samantyyppisiä kokemuksia noista ulkomaillatoimivista nettikaupoista...ne väittää että toimii kohdemaan lakien mukaan, mutta eipä niiden oikeasti tarvitse eivätkä kyllä edes toimi kun oikea tilanne tulee eteen, valittaminen on turhaa tai palautuskulut (asiaskas itse maksaa palautusten postikulut) niin korkeat että ennemmin kannattaa pitää se surkea tuote kuin lähteä palauttamaan.

        Ok, kiitos varoituksesta tosi paljon!
        Sehän noissa ulkomaalaisissa nettikaupoissa aina vähän arveluttaakin, että mitenkäs sitten toimitaan kun tavara ei vastaakaan tilattua.
        Kalliimmaksi tulee loppupelissä jos joutuu palauttelemaan omalla kustannuksella, ja onko sitten varmaa sekään, hyvittävätkö koskaan rahoja takaisin puhumattakaan uuden tuotteen saamisesta.
        Ehkäpä sitten klikkailenkin ihan suomalaisille sivuille ja maksan suosiolla kalliimman hinnan ja saan varmasti oikean tuotteen.
        Tuolta Kauneudeksi.fi olen jotain joskus tilannut, ja ihan hyvää palautetta voin siitä kyllä antaa.


      • NoMore
        Miuku kirjoitti:

        Ok, kiitos varoituksesta tosi paljon!
        Sehän noissa ulkomaalaisissa nettikaupoissa aina vähän arveluttaakin, että mitenkäs sitten toimitaan kun tavara ei vastaakaan tilattua.
        Kalliimmaksi tulee loppupelissä jos joutuu palauttelemaan omalla kustannuksella, ja onko sitten varmaa sekään, hyvittävätkö koskaan rahoja takaisin puhumattakaan uuden tuotteen saamisesta.
        Ehkäpä sitten klikkailenkin ihan suomalaisille sivuille ja maksan suosiolla kalliimman hinnan ja saan varmasti oikean tuotteen.
        Tuolta Kauneudeksi.fi olen jotain joskus tilannut, ja ihan hyvää palautetta voin siitä kyllä antaa.

        Ja jos meinaat Revitalashia niin marssi Kicks-myymälään tai jonnekin kosmetologille ja osta sieltä tuote, muutama kymppi sinne tai tänne jotta voi oikeasti varmistaa saavansa kunnon tuotteen! :) Siihen periaatteeseen olen itse päätynyt huonojen ulkomaisten nettikauppakokemusten jälkeen, mutta hyväksi periaatteeksi sen jälkeen todennut kuitenkin! :)


      • Miuku
        NoMore kirjoitti:

        Ja jos meinaat Revitalashia niin marssi Kicks-myymälään tai jonnekin kosmetologille ja osta sieltä tuote, muutama kymppi sinne tai tänne jotta voi oikeasti varmistaa saavansa kunnon tuotteen! :) Siihen periaatteeseen olen itse päätynyt huonojen ulkomaisten nettikauppakokemusten jälkeen, mutta hyväksi periaatteeksi sen jälkeen todennut kuitenkin! :)

        Juu, kattelinkin tossa netistä, että omalla paikkakunnallakin näyttää olevan jälleenmyyjiä.
        Eli sinne siis, vaikkakin täällä näyttää olevan aika painavia varoituksen sanoja ko. seerumista :/
        Mutta nythän se on hankittava ennen kuin myynti kokonaan loppuu :P


      • AL
        I agree kirjoitti:

        Kävin katsomassa kauppaa ja siellä myydään myös TESTEREITÄ?!?!? Siis mitä se tarkoittaa? Vajaita purkkeja? Käytettyjä purkkeja? Vai siis siellä pisneksenä MYYDÄÄN ILMAISEKSI SAATUJA NÄYTTEITÄ? Eiks kaikissa näytteissä aina lue että sample, not for sale tai tester tai jotain, mikä osoittaa että eivät ole tarkoitettu jälleenmyyntikamaksi? Kuka yritys kehtaa rahastaa ilmaisilla näytteillä? Tuo näköjään...morjensta vaan, tosi laadukkaalta puljulta vaikuttaa.

        No, tuon kaupan nimihän jo kertoo millainen kauppa (outlet) on kyseessä.
        Eli siellä myydään tosiaan ylijäämävarastoja, kuljetuksessa vaurioituneita pakkauksia yms. ns. epäkuranttia tavaraa jota ei voi enää normaalilla hinnalla kaupoissa myydä. Eikös monissa suomalaisissakin kaupoissa ole toisinaan outlet-pöytiä/hyllyjä/myyntejä, joissa myyvät poistohintaan esim. edellisen sesongin vaatteita yms. tuotteita?


      • Tyytyväinen tilaaja
        Miuku kirjoitti:

        Ok, kiitos varoituksesta tosi paljon!
        Sehän noissa ulkomaalaisissa nettikaupoissa aina vähän arveluttaakin, että mitenkäs sitten toimitaan kun tavara ei vastaakaan tilattua.
        Kalliimmaksi tulee loppupelissä jos joutuu palauttelemaan omalla kustannuksella, ja onko sitten varmaa sekään, hyvittävätkö koskaan rahoja takaisin puhumattakaan uuden tuotteen saamisesta.
        Ehkäpä sitten klikkailenkin ihan suomalaisille sivuille ja maksan suosiolla kalliimman hinnan ja saan varmasti oikean tuotteen.
        Tuolta Kauneudeksi.fi olen jotain joskus tilannut, ja ihan hyvää palautetta voin siitä kyllä antaa.

        Halloota!! Eihän kyseessä ole mikään ulkomaalainen nettikauppa. Jos yhtään viitsii vaivautua lukemaan sivustolla olevaa yritysesittelyä, siellä kerrotaan aivan selvästi: "JT Beauty Outlet on vuonna 2010 perustettu suomalaisessa omistuksessa oleva kosmetiikkaan erikoistuva liike. JT Beauty Outlet toimii Englannista käsin, ja palvelee suomenkielellä ja suomen kuluttajasuojalakia noudattaen."
        Tuotteista kerrotaan FAQ-osiossa myös hyvin selkeästi: "jotkut asiakkaamme ihmettelevat miten voimme myyda tuotteita niin edullisesti. Saamme tuotteet luotettavilta tukuilta englannista. Tuotteet ovat ovat aina aitoja ja uusia. Tuotteet ovat joskus valmistettu testeriksi, tai osaksi isompaa setti, jolloin asiasta on mainittu tuotteen tiedoissa....." Mitään testereinä käytettyjä tuotteita siellä ei siis tilaajille myydä.

        Itse olen tilannut tuolta tuotteita useampaan kertaan, enkä vielä ole löytänyt minkäänlaista moitittavaa, päinvastoin! Yrityksen sivusto on hyvin tehty, infoa on paljon ja perusteellisesti. Kaikkein parasta tietysti se, että saan tuotteita huomattavasti edullisemmin, luotettavasti ja nopeasti toimitettuina (mm. pienet paketit postiluukusta suoraan kotiin). Olen tilannut netitse kotimaasta paljonkin, mutta yksikään toimija ei ole pitänyt minua sähköpostitse niin tarkkaan ajan tasalla tilaukseni etenemisvaiheista kuin tämä firma.
        Tämä onnellinen tilaaja voi siis hyvillä mielin suositella - sekä firmaa että tuota Revitalashia :)


      • Tyytyväinen
        I agree kirjoitti:

        Kävin katsomassa kauppaa ja siellä myydään myös TESTEREITÄ?!?!? Siis mitä se tarkoittaa? Vajaita purkkeja? Käytettyjä purkkeja? Vai siis siellä pisneksenä MYYDÄÄN ILMAISEKSI SAATUJA NÄYTTEITÄ? Eiks kaikissa näytteissä aina lue että sample, not for sale tai tester tai jotain, mikä osoittaa että eivät ole tarkoitettu jälleenmyyntikamaksi? Kuka yritys kehtaa rahastaa ilmaisilla näytteillä? Tuo näköjään...morjensta vaan, tosi laadukkaalta puljulta vaikuttaa.

        Lue hyvä ihminen vähän huolellisemmin mitä sinne on kirjoitettu! Testereiksi valmistettuja, ei testerikäytössä olleita!!

        Oman kokemukseni perusteella tämä on toistaiseksi paras "nettimyyntipulju" mitä olen käyttänyt. Ehkä ei kannata kauheasti julkisesti parjata, ellei viitsi lainkaan perehtyä asiaansa ennen kuonanheittoa..


      • Hullua puhetta!
        NoMore kirjoitti:

        Ja jos meinaat Revitalashia niin marssi Kicks-myymälään tai jonnekin kosmetologille ja osta sieltä tuote, muutama kymppi sinne tai tänne jotta voi oikeasti varmistaa saavansa kunnon tuotteen! :) Siihen periaatteeseen olen itse päätynyt huonojen ulkomaisten nettikauppakokemusten jälkeen, mutta hyväksi periaatteeksi sen jälkeen todennut kuitenkin! :)

        A) Kicks ei tätä myy ja B) vain hölmö maksaa 143€ jos aidon tuotteen voi saada 99€:n hintaan perusteellisesti infottuna, nopealla toimituksella ja omasta kotipostiluukusta tipautettuna.


      • Jonskuliinidiini
        Tyytyväinen kirjoitti:

        Lue hyvä ihminen vähän huolellisemmin mitä sinne on kirjoitettu! Testereiksi valmistettuja, ei testerikäytössä olleita!!

        Oman kokemukseni perusteella tämä on toistaiseksi paras "nettimyyntipulju" mitä olen käyttänyt. Ehkä ei kannata kauheasti julkisesti parjata, ellei viitsi lainkaan perehtyä asiaansa ennen kuonanheittoa..

        Kaikki nuo lainattuja huuto.netin palautteesta JTBeautyOutletista, koska sama paikka myy sielläkin tuotteitaan. Ja testereiksi valmistetuiss atuotteissa usein lukee Not for sale tai jotain, ei niitä ole tarkoitus myydä eikä valmistaja niitä siksi valmista että joku tekee ilmaisilla näytteillä voittoa. Että aika julkisesti alkaa olla jo tiedossa millainen putiikki tuo on, tässä vähän esimakua ja tosiaan julkisesti luettavana huuto.netistä.

        http://www.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=1852593&fbtype=-1

        "Myyjä myy "uutena" vanhentuneita, haisevia tuotteita, joita ei enää edes kaupoissa myydä. Odotan maksamiani rahoja tililleni, jonka JÄLKEEN palautan välittömästi kolme viallista tuotetta ja muutan palautteeni. En suosittele tätä "Kosmetiikka-yritystä"!

        "Neljästä tuotteesta kolme laadukkainta(2xElisabethArden Clarins) on vanhentuneita / oudon hajuisia. Odotan rahojeni palauttamista mutta myyjä vetoaa Englannin lakeihin ja haluaa ensin "tarkistaa tuotteet". Toki palautan tuotteet mutta en ennen rahojani."

        "Ostin neljä tuotetta, joista kaksi avaamaani oli pilaantuneita ja haisevia. Tätä kohdetta en edes halua avata vaan yritin perua 3 tuotteen kaupat "viallisiin tuotteisiin vedoten". Neljättä tuotetta sain odottaa kuusi (6) viikkoa (osto maksu 15.12.2011). "

        "Tuotekuvaus johti harhaan, tuotteet olivat testereitä ja niissä näkyi kolhuja ja jälkiä, esimerkiksi huulipunan kärjestä puuttui pala ja highlighter oli irronnut tuubistaan ja jäänyt kiinni korkkiin."

        ...ja monta kommenttia miten paketteja ei kuulu eikä näy eikä myyjään saa yhteyttä ja myyjä vetoaa Englannin lakeihin, vaikak monessa yhteydessä juuri väittää noudattavansa juuri Suomen lakea. Mutta niinhän se aina menee että lupausvaiheessa luvataan ties mitä kuluttajalle, mutta tositilanteessa otetaan se Englannin laki koska se on itselle sopivin siinä tilanteessa.


      • DKdkj
        Hullua puhetta! kirjoitti:

        A) Kicks ei tätä myy ja B) vain hölmö maksaa 143€ jos aidon tuotteen voi saada 99€:n hintaan perusteellisesti infottuna, nopealla toimituksella ja omasta kotipostiluukusta tipautettuna.

        No voi kun saisikin, luepa vähän palautetta tuosta putiikista...ei noin moni voi olla niin väärässä. Mtuta ei siis JTBeautyOutletistä mitää kannata tilata.


    • pitkäripsi

      Olen myös kokeillut aika monia merkkejä, parhaiten toimii Revitalash, joka saa ripset oikeasti kasvamaan. Hinta on suolainen, mutta toimii, eikä tarvitse feikkiripsiä. Koikeilkaa yksi putilo, niin huomaatte tulokset itse.

      • Marjukkainenko

        Ehkä ei kannata kokeilla, lukaiskaapa taas tuokin artikkeli läpi, koska USAssa tältä aineelta on nyt viety myyntilupa, koska lasketaan lääkeaineeksi koska sisältää sitä bimatoprostijohdannaista josta täälläkin jo keskusteltu. Taas tässäkin artikkelissa Revitalashin Suomen maahantuoja sanoo silmät kirkkaina että siinä ei ole edes bimatoprostia...no joo, jos ei olisi ollenkaan mitään sen kaltaista tai muutakaan lääkeainetta kuten hän sanoo niin miksi olisi sitten USAssakin kielletty? No siksi tietenkin kun siinä on suoraa bimatoprostijohdannaista mutta eri nimellä kuten täälläkin jo todettu, joten nyt viimeistäänkin ihmisten pitäisi tajuta että jos joku kielletään jopa USAssa niin sen täytyy olla tosi kuraa ja ehkä ei järkevää käyttää.

        http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288489024228.html

        Herätkää nyt viimeistään jo hölmöt ketkä edes suunnittelette hankkivanne tätä tököttiä!


      • Bea
        Marjukkainenko kirjoitti:

        Ehkä ei kannata kokeilla, lukaiskaapa taas tuokin artikkeli läpi, koska USAssa tältä aineelta on nyt viety myyntilupa, koska lasketaan lääkeaineeksi koska sisältää sitä bimatoprostijohdannaista josta täälläkin jo keskusteltu. Taas tässäkin artikkelissa Revitalashin Suomen maahantuoja sanoo silmät kirkkaina että siinä ei ole edes bimatoprostia...no joo, jos ei olisi ollenkaan mitään sen kaltaista tai muutakaan lääkeainetta kuten hän sanoo niin miksi olisi sitten USAssakin kielletty? No siksi tietenkin kun siinä on suoraa bimatoprostijohdannaista mutta eri nimellä kuten täälläkin jo todettu, joten nyt viimeistäänkin ihmisten pitäisi tajuta että jos joku kielletään jopa USAssa niin sen täytyy olla tosi kuraa ja ehkä ei järkevää käyttää.

        http://www.iltasanomat.fi/muoti-kauneus/art-1288489024228.html

        Herätkää nyt viimeistään jo hölmöt ketkä edes suunnittelette hankkivanne tätä tököttiä!

        Eiköhän se ole jokaisen ihan oma asia mitä tököttiä hankkii tai käyttää.
        Jokainen aikuinen ihminen punnitsee itse mitkä riskit ottaa ja mitkä ei, turha tulla tänne ketään hölmöksi haukkumaan.


      • Marjukkainenko
        Bea kirjoitti:

        Eiköhän se ole jokaisen ihan oma asia mitä tököttiä hankkii tai käyttää.
        Jokainen aikuinen ihminen punnitsee itse mitkä riskit ottaa ja mitkä ei, turha tulla tänne ketään hölmöksi haukkumaan.

        Joo se on totta, ei heroiinin suoneentykittämisessäkään mitään hölmöä ole, oma riski & oma asia eikä niitä tyyppejä sen takia kannata hölmöiksi nyt sentään haukkua. Tuon logiikan mukaan se ei ole yleisesti siis hölmöä, koska se on se oma valinta ja siten oma riski. Fiksuja kavereita ja fiksuja valintoja varmasti siis.


      • Tuomenmarja

        Ihan samaa mieltä! Olin aika skeptinen aluksi, kun mulla ollut aina lyhyet ja alaspäin jököttävät ripset. Eivät oikein ylettäneet ripsentaivuttimeenkaan. Sitten päätin kokeilla ja tilasin tätä samaa hintavaa "vettä", mitä uskollisessti laitoin joka päivä. Ja neljän viikon kuluttua oli ripset ihan toisenlaiset ja kuuden viikon kuluttua ihanat! Nyt en malta käyttöä lopettaa, koska minulla on niin ihanan pitkät ripset, kauniimmat kuin työkaverillani, joka käy ripsienpidennyksissä.
        Ps. olen jo yli viisikymppinen ja kun lapseni olivat luonamme rapujuhlissa, luulivat, että minulla on tekoripset!
        Syy, miksi seerumi vaikuttaa vasta viikkojen käytön jälkeen on se, että jo olemassa olevia ripsiä se ei kasvata. Vaan vaikuttaa vasta uusiin tuleviin ripsiin, kun ripsi on pudonnut. Ripsen elinaika siis on noin kolme kuukautta.
        Vielä hehkuttaisin, että vaikka kallis aine ja sanotaan riittävän noin puoli vuotta, riittää kauemmin, vaikka minäkin laittanut päivittäin.


      • mummo
        Tuomenmarja kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä! Olin aika skeptinen aluksi, kun mulla ollut aina lyhyet ja alaspäin jököttävät ripset. Eivät oikein ylettäneet ripsentaivuttimeenkaan. Sitten päätin kokeilla ja tilasin tätä samaa hintavaa "vettä", mitä uskollisessti laitoin joka päivä. Ja neljän viikon kuluttua oli ripset ihan toisenlaiset ja kuuden viikon kuluttua ihanat! Nyt en malta käyttöä lopettaa, koska minulla on niin ihanan pitkät ripset, kauniimmat kuin työkaverillani, joka käy ripsienpidennyksissä.
        Ps. olen jo yli viisikymppinen ja kun lapseni olivat luonamme rapujuhlissa, luulivat, että minulla on tekoripset!
        Syy, miksi seerumi vaikuttaa vasta viikkojen käytön jälkeen on se, että jo olemassa olevia ripsiä se ei kasvata. Vaan vaikuttaa vasta uusiin tuleviin ripsiin, kun ripsi on pudonnut. Ripsen elinaika siis on noin kolme kuukautta.
        Vielä hehkuttaisin, että vaikka kallis aine ja sanotaan riittävän noin puoli vuotta, riittää kauemmin, vaikka minäkin laittanut päivittäin.

        Mitä "Ihmevettä" olet käyttänyt? :)
        Itse olen myös pian viiskymppinen eikä ripsissä juuri kehumista ole. Ylettää kyllä taivuttimille, mutta muuten vaaleat, harvat ja just tollaiset alaspäin tönköttävät.
        Olisi kiva vielä "vanhoilla päivillä" nauttia kauniista ripsistä ;))


    • Bea

      No onneks nää ripsiseerumit ei sentään kuitenkaan ihan huumeisiin verrattavia tuotteita ole, niistä sentään ei henki lähde.
      Itsekin kyllä ihan mielenkiinnolla seuraan minkälaisia oireita näistä seerumeista pidemmällä käytöllä alkaa ilmaantua, vai ilmaantuuko mitään. Nehän ei kuitenkaan Suomessa vielä kovin pitkään ole olleet markkinoilla laajemmalti. Ja myös tuo, että kielletäänkö RevitaLashin myynti aikaa myöten myös Suomessa.
      Itse olen käyttänyt IdolLash merkkistä seerumia. Siihen päädyin juuri sen vuoksi, ettei sen pitäisi sisältää näitä lääkeainejohdannaisia.
      En varmaan olisi edes koko "leikkiin" lähtenyt, ellei toisesta silmästä olisi ripset tippuneet lähes kokonaan. Nyt toisessa silmässä on ripset kasvaneet pidemmiksi ja tuuheammiksi, mutta mitään hurjaa kasvua ei ole vieläkään havaittavissa siinä kaljuuntuneessa silmässä. Olen ajatellutkin lopettaa koko seerumin käytön koska ero silmien välillä vain korostuu :(

      • k

      • Darja

        Niissä sun toisen silmän ripsissä on varmaan sitten lähtökohtaisestikin jo aika paljon vikaa kerran ns. terveessä silmässä kuitenkin kasvaa, mutta tuossa mistä jostain syystä tippuneet ei tapahdu mitään.

        Miksi siitä on ripset tippuneet? Pidennysten takia? Mutta sitten varmasti tippuisi molemmista yhtä lailla...

        Mä sivustaseuraajana veikkaan että pahin polemiikki on vasta edessä noissa tuon toisen tyypin seerumeissa kuten Revitalash kun oikeasti nähdään pitkäaikaiskäytön vaikutukset. Joku oli tuossa postannut tuon incimix-blogilinkin ja siellä ainakin kehuttiin IdolLashia, ehkä tilaan itse sen mutta sieltä suomalaisesta verkkokaupasta ainakin tämän ketjun kommenttien perusteella...


      • Bea
        Darja kirjoitti:

        Niissä sun toisen silmän ripsissä on varmaan sitten lähtökohtaisestikin jo aika paljon vikaa kerran ns. terveessä silmässä kuitenkin kasvaa, mutta tuossa mistä jostain syystä tippuneet ei tapahdu mitään.

        Miksi siitä on ripset tippuneet? Pidennysten takia? Mutta sitten varmasti tippuisi molemmista yhtä lailla...

        Mä sivustaseuraajana veikkaan että pahin polemiikki on vasta edessä noissa tuon toisen tyypin seerumeissa kuten Revitalash kun oikeasti nähdään pitkäaikaiskäytön vaikutukset. Joku oli tuossa postannut tuon incimix-blogilinkin ja siellä ainakin kehuttiin IdolLashia, ehkä tilaan itse sen mutta sieltä suomalaisesta verkkokaupasta ainakin tämän ketjun kommenttien perusteella...

        Joo, oli ne mun silmät lähtökohtaisesti ihan eri viivalla, toisessa sentään oli ihan normaalit ripset. Nyt kun äsken ihan tarkkaan syynäsin, niin kyllä siellä näkyy olevan jo n. puoleen pituuteen kasvaneita ripsiä rivistö, joten peli ei kai vielä ole täysin menetetty, hurraa!!!
        Taidan sittenkin jatkaa IdolLashin käyttöä!

        Minä olen ihmetellyt itsekin sitä samaa, että minkä takia ne mun vasemman silmän ripset kyllästyi olemaan kyydissä. Epäilen kyllä vahvasti ripsien taivutinta....
        Vaikka toisaalta luulisi, että ois molemmista silmistä lähteny jos syy on niissä, mutta voihan se olla, että olen jotenkin kovakouraisemmin sitten toista silmää kohdellut, mene ja tiedä.

        Tuosta IdolLashista vielä sen verran, että minulle ei ainakaan siitä ole tullut mitään oireita. Aluksi tuntui pientä "lämmön" tunnetta luomissa kun aloin käyttämään sitä, mutta sekin hävisi. Reilut 2 kk. olen sitä nyt käyttänyt. Ja jos todella on niin, ettei se sisällä niitä lääkeainejohdannaisia, niin itse ainakin voin suositella sitä. Omani tilasin tuolta suomalaisesta verkkokaupasta ja tuli ihan muutamassa päivässä.


      • Darja
        Bea kirjoitti:

        Joo, oli ne mun silmät lähtökohtaisesti ihan eri viivalla, toisessa sentään oli ihan normaalit ripset. Nyt kun äsken ihan tarkkaan syynäsin, niin kyllä siellä näkyy olevan jo n. puoleen pituuteen kasvaneita ripsiä rivistö, joten peli ei kai vielä ole täysin menetetty, hurraa!!!
        Taidan sittenkin jatkaa IdolLashin käyttöä!

        Minä olen ihmetellyt itsekin sitä samaa, että minkä takia ne mun vasemman silmän ripset kyllästyi olemaan kyydissä. Epäilen kyllä vahvasti ripsien taivutinta....
        Vaikka toisaalta luulisi, että ois molemmista silmistä lähteny jos syy on niissä, mutta voihan se olla, että olen jotenkin kovakouraisemmin sitten toista silmää kohdellut, mene ja tiedä.

        Tuosta IdolLashista vielä sen verran, että minulle ei ainakaan siitä ole tullut mitään oireita. Aluksi tuntui pientä "lämmön" tunnetta luomissa kun aloin käyttämään sitä, mutta sekin hävisi. Reilut 2 kk. olen sitä nyt käyttänyt. Ja jos todella on niin, ettei se sisällä niitä lääkeainejohdannaisia, niin itse ainakin voin suositella sitä. Omani tilasin tuolta suomalaisesta verkkokaupasta ja tuli ihan muutamassa päivässä.

        Kiitos vastauksestasi!

        Vielä sen verran kysyisin että tilasitko sen sitten täältä www.kauneudeksi.fi vai mistä?

        Tai nukutko jotenkin sellaisessa asennossa mahallaan että se toinen silmä painuu tyynyyn enemmän? Mulla on itseasiassa oikea päänpuoli hiuksiltaan paljon harvempi kuin vasen, mutta nukun aina vatsallani oikea päänpuoli tyynyssä ja oon päätellyt että ehkä ne kuluvat siinä niin hassulta kuin se ehkä kuulostaakaan.


      • Bea
        Darja kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi!

        Vielä sen verran kysyisin että tilasitko sen sitten täältä www.kauneudeksi.fi vai mistä?

        Tai nukutko jotenkin sellaisessa asennossa mahallaan että se toinen silmä painuu tyynyyn enemmän? Mulla on itseasiassa oikea päänpuoli hiuksiltaan paljon harvempi kuin vasen, mutta nukun aina vatsallani oikea päänpuoli tyynyssä ja oon päätellyt että ehkä ne kuluvat siinä niin hassulta kuin se ehkä kuulostaakaan.

        Juu, tuolta minä sen tilasin.

        Jotenkin tämä on vaan niin kummallista, että miten toisesta silmästä voi ripset kadota lähes kokonaan (molemmissa kulmissa kyllä tallella, keskellä tosi harvat ja heiveröiset karvat). Kuitenkin samalla lailla molemmat altistuvat samoille aineille, meikeille jne...

        Voi olla myös tuokin syynä tähän kummalliseen ripsikatoon, siis tuo nukkumisasento. Ainakin aamuisin vasen puoli hiuspehkoa on aina enemmän sikin sokin, ja tää "kalju" silmä on vasen silmä.

        Kiitti vaan vinkistä, pitää ruveta seuraamaan kuinka päin se naama tyynyssä "nuohoo" :)


      • Darja
        Bea kirjoitti:

        Juu, tuolta minä sen tilasin.

        Jotenkin tämä on vaan niin kummallista, että miten toisesta silmästä voi ripset kadota lähes kokonaan (molemmissa kulmissa kyllä tallella, keskellä tosi harvat ja heiveröiset karvat). Kuitenkin samalla lailla molemmat altistuvat samoille aineille, meikeille jne...

        Voi olla myös tuokin syynä tähän kummalliseen ripsikatoon, siis tuo nukkumisasento. Ainakin aamuisin vasen puoli hiuspehkoa on aina enemmän sikin sokin, ja tää "kalju" silmä on vasen silmä.

        Kiitti vaan vinkistä, pitää ruveta seuraamaan kuinka päin se naama tyynyssä "nuohoo" :)

        Joo kiitti tiedosta, täytyy itsekin laittaa tilaus tonne menemään!

        Noi on joo tavallaan ihan hullun pieniä juttuja, mutta toisaalta jos ihminen nukkuu kuitenkin keskimäärin 8 h yö niin on se tavallaan aika pitkä "kulutus tai kulumisaika". Nyt sun täytyy köyttää pääsi siihen niin että oikea puoli ottaa tyynyyn kiinni niin kauan kun ripset ovat ennallaan ja sitten vaihdella vuorotellen per yö. ;) Mä laitan nukkumisasennossa aina vasemman puolen tyynylle, mutta herään silti aina oikea päänpuoli tyynyssä...mun päätä ei näköjään saa enää millään käännettyä tässä iässä. ;)


      • Bea
        Darja kirjoitti:

        Joo kiitti tiedosta, täytyy itsekin laittaa tilaus tonne menemään!

        Noi on joo tavallaan ihan hullun pieniä juttuja, mutta toisaalta jos ihminen nukkuu kuitenkin keskimäärin 8 h yö niin on se tavallaan aika pitkä "kulutus tai kulumisaika". Nyt sun täytyy köyttää pääsi siihen niin että oikea puoli ottaa tyynyyn kiinni niin kauan kun ripset ovat ennallaan ja sitten vaihdella vuorotellen per yö. ;) Mä laitan nukkumisasennossa aina vasemman puolen tyynylle, mutta herään silti aina oikea päänpuoli tyynyssä...mun päätä ei näköjään saa enää millään käännettyä tässä iässä. ;)

        Laitahan sitten kuulumisia, että miten ripsien kasvatus etenee, olis kiva kuulla. :)

        Mulla on nyt 10 viikkoa takana ja kyllä eron huomaa tuossa oikeassa silmässä.
        Tänään aamulla vähän meikkasin töihin ja kyllä on kivat ripset toisessa silmässä, verrattuna mun "oikeisiin" lyhyisiin tönkköripsiin. Ripsivärillä ne tulee vielä paremmin näkyviin. Toinen silmä nyt sit on vielä mitä on, mutta kyllä se ripsivärisuti sieltäkin jo toivoa löysi. :))

        Tottahan se on, että kyllähän sitä ison osan ajastaan nukkuen viettää ja sit jos onnistuu siinä vielä niinkin hyvin, että saa ripsetkin katoamaan samalla, niin hyvin on nukuttu!!!

        Mietinkin tässä justiin, että minkä hirttosilmukan sitä virittelis yöksi niin, etten pääsis kääntymään vasemmalle kupeelle. Vasen puoli ainakin tänä aamuna oli tyynyssä... Tyyny liimalla oikeaan poskeen kiinni... ;)
        Voihan se tosiaan olla, että meikäläisenkään iässä ei enää päätä käännetä ihan noin vain ;))


    • feelunique

      Olen tilannut pari kertaa englantilaiselta feelunique-firmalta meikkejä. Hyvin on toiminut joka kerta. Toimituskulut sisältyy hintaan.

      • AL

        Tuollahan näytti olevan kaikkea kivaa!!! :D


      • Annisannis

        Mites palautuskulut? Maksaako firma jos tuote täytyy palauttaa jos vaikka rikkoutunut postissa?


    • vaseliini

      Miks ostaa seerumia joka on niin kallista. Itse käytän vaseliinia ripsiin ja on tehonnut todella hyvin.

      • tiedon haluinen

        Eli miten hyvin?
        Ripset kasvaa pitkiksi, tuuheiksi ja tummuvat? Kuinka hyvä on lopputulos verrattuna seerumiin?


      • Darja
        tiedon haluinen kirjoitti:

        Eli miten hyvin?
        Ripset kasvaa pitkiksi, tuuheiksi ja tummuvat? Kuinka hyvä on lopputulos verrattuna seerumiin?

        Vaseliinia? Miten saat silmäsi auki aamulla? Itselläni vähänkään rasvaisemmat silmänympärysvoiteetkin jo saavat samaan aikaan ja turvotus häipyy kunnolla vasta seuraavana iltana joten ei ole kiva olla töissä sen näköisennä...


      • kiki

        Muakin kiinnostas tietää miten vaseliini on auttanu. Ja jos jollain on haisua esim. jonkun öljyn vaikutuksista ripsiin laitettaessa niin ois kiva kuulla. Meinasin jo hommata itsekin ripsiseerumin mutta vähän pelottaa että kun on jo valmiiksi aika herkät ja kuivat silmät että pahenisiko oireet seerumin käytössä..


      • fgdhyth
        Darja kirjoitti:

        Vaseliinia? Miten saat silmäsi auki aamulla? Itselläni vähänkään rasvaisemmat silmänympärysvoiteetkin jo saavat samaan aikaan ja turvotus häipyy kunnolla vasta seuraavana iltana joten ei ole kiva olla töissä sen näköisennä...

        Ei mulla ainakaan mitkään silmänympärysvoiteet saa turvotusta aikaan. :D Oot varmaan allerginen jollekin käyttämäsi tuotteen ainesosalle. Mulla on ollut vaseliinia silmämunassakin (silmävoide jossa vaseliinia) josta se on levinnyt silmänympärysiholle ja ei ole mitään silmänympärysiholle tapahtunut saatika silmille. xD


    • mie vaaaan

      www.jtbeautyoutlet.fi

      Revitalash vain 99e, ja hyvin on toiminut!

      • määvaaaaan

        Ihan täyttä paskaa koko tuote, ei kannata tilata.


      • zxsaw
        määvaaaaan kirjoitti:

        Ihan täyttä paskaa koko tuote, ei kannata tilata.

        Osaisitko perustella miksi?


      • prdcb
        zxsaw kirjoitti:

        Osaisitko perustella miksi?

        Lue ketju läpi jos osaat ja päättele itse jos osaat.


      • zxsaw
        prdcb kirjoitti:

        Lue ketju läpi jos osaat ja päättele itse jos osaat.

        Kiitos oikein kovasti ystävällisestä vastauksestasi prdcb! :))

        Osaan kyllä tosiaan lukea, kirjoittaa ja vielä jonkinlainen päättelykykykin on tallella!

        Tosi kiva päätellä, että itse olet noin positiivisella mielellä liikkeellä keskustelemassa asioista ja jakamassa kokemuksia toisten kanssa! :)))


      • vastaTilasin

        fruugo möi hintaan 75,65 EUR


    • tse_

      Revitalash on tuttu tuote, koska äitini aloitti sen käytön noin puolisentoista vuotta sitten. Hänellä ainakin toimii. En ollut tavannut äitiäni useisiin kuukausiin ja huomasin erittäin pitkät ripset samantien! Luulin, että on laittanut pidennykset:) Täytyy tosin mainita, että vaikka ripsistä oli tullut huomattavan pitkät, tuuheutta ei ollut tullut. Vaikka ilmeisesti aine ei sitä lupaakaan.

      • mievaaaan

        kannattaa muistaa prostaglandiinien vaarat ja varsinkin ikääntyneillä ihmisillä kun keho muutenkaan ei ole enää tikissä ja suojele


    • pettynyt.ja.vihainen

      revitalashin takia ripset katkeilevat ja tippuvat herkemmin kuin ikinä ennen..

      näin tapahtuu vaikka aloituksen jälkeen en ole kertaakaan käyttänyt ripsen taivutinta ja vanhaa tuttua luottoripsariani kerran pari viikossa.

      kyllä vituttaa että rahat meni ihan hukkaan.

      ja eniten ripsien tippumista ja katkeilua huomasin kun vähensin käyttöä... ja nyt ovat huonommassa kunnossa kuin aloittaessa.

      ja vitut revitalashille.

      jos neulash toimisi paremmin kuten ostolakossa.com virvellä!

    • liisukka_

      Risiiniöljyllä ripsia kasvatettiin ennenvanhaan.

    • marianneeeeee

      Onko kellään kokemusta lash p7 ripsiseerumista?? :) Ainoa mikä siinä huolettaa on, että sisältääkö se lääkeaineita, toisin kuin idollash (?), ja samoin huolettaa tuotteen lupaus 2 viikon käytön jälkeisestä tuloksesta, niin voiko tuo sitten johtaa siihen että tuotteen loppuessa ripset tippuvat lähes kaikki, koska tulostakin tuli niin nopeasti? mietin vaan edellisen keskustelun perusteella..
      Kiitos:)

      • CamillaMR

        No jos siinä luvataan ne tulokset jo kahden viikon jälkeen niin kyllähän se siltä haiskahtaa että siinä on niitä supernopeasti kasvattavia lääkeaineita ja sitten noiden aineiden jälkeen ne ripset kyllä tippuvatkin yhtä nopeasti kun ovat tulleetkin, ehkäpä jopa nopeamminkin eli viikossa kuten ihmiset puhuvat neuLashin jälkeekin käyvän.


      • L4E

        Hei,

        Lash P7 seerumissa vaikuttavina aineina ovat peptiidit, eivät haitalliset lääkeaineet kuten monessa muussa seerumissa. Ainesosalista löytyy www.lashp7.com osoitteesta. Lash P7:ssä ei ole mitään haitallisia ainesosia ja se on hellävarainen silmille, ei tuota ärtymystä tai punoitusta. Lash P7 myös vahvistaa ripsiä estäen ripsien irtoamista. Jos lopettaa sen käytön niin silmäripset palautuvat takaisin normaalipituuteensa parin kuukauden kuluttua käytön lopettamisen jälkeen.


    • borwtpw

      DHC:n ripsiseerumilla olen itse saanut tuuheat ripset, eivät katkeile joten hyvältä näyttää!

    • kahden vaiheilla....

      Mulla on toisessa silmässä joku sentin levyinen rako ripsissä, ilmeisesti liiallisen taivuttelun takia. Ostin sitten itselleni IdolLashia ja olen sitä nyt jonkun viikon ehkä käyttänyt. Luonnollisestikaan ei tässä ajassa mitään huimaa tulosta näe, tällä hetkellä toivon vaan että saisin nuo toisen silmän ripset kasvamaan takaisin.

      Olen tosin harkinnut myös tuota Neulashia, mutta hinnan takia ei ihan heppoisin perustein viitsi alkaa sitä ostamaan. Olisikohan tuolla Neulashilla kuitenkin mahdollisuudet saada parempia tuloksia kuin Idollashilla? Omat ripseni ovat melko harvat ja suht vaaleat (eivät kuitenkaan mitkään blondit) sekä aivan piikkisuorat, joten säännöllinen taivuttelu on oikeastaan välttämätöntä tai muuten ripsiväri laittaminen on ihan turhaa. Olen harkinnut ripsipidennyksiä mutta tullut siihen tulokseen että liikaa vaivaa. Olen kyllä netissä surffaillessa nähnyt niin vakuuttavia kuvia Neulashin aikaansaamista ripsistä, että polttelisi kamalasti kokeilla. Päädyin kuitenkin tuohon Idollashiin alkuunsa halvemman hinnan takia. Jos päädyn Neulashin tilaamaan niin paras todellakin toimia :D

      • Bea

        Kirjoittelin täällä jo aiemmin omista ripsihuolistani. Minulla myös puuttui ripsiä toisesta silmästä aika lailla. Tilasin tuon IdolLashin ja kyllä siitä apua minulle oli. Tosin vaikutuksen alkoi nähdä tässä "kaljuuntuneessa" silmässä aika pitkän ajan jälkeen, toisessa silmässä joka oli ihan ok., vaikutus oli nopeampi. Tietysti niin, koska omien ripsien kasvu alusta lähtien kestää. Meinasin jo välillä heittää pyyhkeen kehään, mutta sitten kun näin pieniä ripsentynkiä alkavan kasvaa jatkoin vain käyttöä ja nyt molemmissa silmissä on kauniit ripset. "Kaljun" silmän ripset ovat vielä aavistuksen lyhyemmät, mutta käytännössä eroa ei oikeastaan enää huomaa. Ja sitten kun ne tyngät alkoi kasvaa, ne tulivatkin sitten vauhdilla. Nyt on takana 12 viikkoa ja uskallan jo taivutellakin näitä uusia ripsiä eivätkä ole tippuneet.
        Kaikkihan on tietysti yksilöllistä, mutta oma kokemukseni IdolLashista ainakin on ollut todella positiivinen :)


    • Fellmann

      Itse löysin täydellisen ripsiseerumin, radicalashin vitobeauty.fi sivulta. Itselleni on tärkeää että ripset ovat luonnollisen näköiset, eikä luonnottomat hämähäkkijalat. Otin keväällä ensimmäiset ja viimeiset ripsipidennykset, laittaja oli opiskelija, ja laittoi pidennykset väärin. Tuloksena lähti omat ripset myös vekka. Piti keksiä keino saada ripset kasvamaan nopeasti takaisin, ja ostin kyseisen radicalash-seerumin ja olen todella yllättynyt. Pari viikkoa ja tuloksia rupesi näkymään selvästi. Ripset kasvaa tuplasti tuuheampana ja pidempänä ja näyttää todella kauniilta :) Aina ei tarvitse edes laittaa ripsiväriä, olen nyt värjännyt ripset mustaksi ja seerumin avulla ovat todella pitkät, joten miksi vaivautua. Plussaa siitä että on ensimmäinen luomusertifioitu seerumi ripsille!

      • Unhappyme

        Aika utopistisia tuloksia sillä saa mainoskuvien perusteella kahdessa viikossa ollakseen muka luomuseerumi. Joten se ei ole sitä mitä väitetään tai kuvat ovat pahasti manipuloituja, luultavasti jälkimmäinen eli pahasti manipuloituja mainoskuvia. Sääli asiakkaille.


    • buowryr

      Sexy Lash toimii!

    • Jaana

      Noh.. kohta neuLash ja Revitalash vedetään pois Suomen ja Ruotsin markkinoilta koska niissä molemmissa on se haitallinen aine..

      • Saana78

        Ei siinä JT Beauty Outletissa mitään hämärää ole.. olettekohan edes tilanneet sieltä? Itse tilasin Revitalashin, ja se tuli postiluukusta viikon sisällä. Lukekaa se FAQ osio jossa selitetään se testeri juttu..

        "Jotkut asiakkaamme ihmettelevat miten voimme myyda tuotteita niin edullisesti. Saamme tuotteet luotettavilta tukuilta englannista. Tuotteet ovat ovat aina aitoja ja uusia. Tuotteet ovat joskus valmistettu testeriksi, tai osaksi isompaa setti, jolloin asiasta on mainittu tuotteen tiedoissa."


      • JonnaTuo
        Saana78 kirjoitti:

        Ei siinä JT Beauty Outletissa mitään hämärää ole.. olettekohan edes tilanneet sieltä? Itse tilasin Revitalashin, ja se tuli postiluukusta viikon sisällä. Lukekaa se FAQ osio jossa selitetään se testeri juttu..

        "Jotkut asiakkaamme ihmettelevat miten voimme myyda tuotteita niin edullisesti. Saamme tuotteet luotettavilta tukuilta englannista. Tuotteet ovat ovat aina aitoja ja uusia. Tuotteet ovat joskus valmistettu testeriksi, tai osaksi isompaa setti, jolloin asiasta on mainittu tuotteen tiedoissa."

        Joo ollaan tilattu ja kaikki nuo negatiiviset palautteet siitä kaikkialla kaikilta eri ihmisiltä on pelkkää valhetta? I don't think so kuten enkuksi sanottaisiin. JTBeauty Outletinko omistaja täällä taas itse kirjoittelee, koska ei kukaan muu jaksaisi näissä ketjuissa puolustelemassa jotain kauppaa ellei itse saisi siitä hyötyä. Ns. normityypeille olisi ihan sama mistä kukakin aineensa ostaa, sulle ei tunnu olevan ihan sama, oot jo monta kommenttia tähänkin ketjuun postannut.


    • Ella

      Mä tilasin testaukseen semmosta RadicaLash nimistä luomusertifioitua ripsiseerumia netistä. Siinä ei oo sitä haitallista ainetta (jonka takia lopetin Revitalashin käytön) kun kyseessä on aivan luonnonmukainen tuote :) Hyvän näkösiä tuloksiakin lupailivat jo parissa viikossa.

      Ostan muutenkin yleensä aina kaiken luomuna, niin on kiva että löytyi ripsienkasvatusainekin jota voin hyvillä mielin käyttää, heh

    • larenim
    • Carrie

      Mulla on ollut Lashp7-seerumi käytössä 3vk. Ripset on hieman kasvaneet ja vahvistuneet. Suurta eroa ei näy, mutta kuitenkin sen verran, että hintansa väärti. Ja herkkäsilmäisenä ilahduin siitä, ettei tullut mitään ärsytystä.

    • RS

      Minulla on käytössä Mavalan (tunnettu tuote myös kynsilakoistaan)DOUBLE LASH
      10 ml, silmäripsien hoitoaina.
      On kosteuttava hoitotuote ripsille.Se harjataan ripsiin ripsivärin tavoin.
      Vahvistaa ja suojaa ripsiä ja antaa silkkisen kiillon.
      Vaikuttavana aineena on proteiineja ja luonnon aineosia, jotka nopeuttavat ripsien kasvua ja tuuheuttavat ripsiä.
      Ripsistä tulee nopeasti terveet,pitkät ja vahvat.
      Käyttö; Harjataan ripsiin iltaisin.Anna vaikuttaa yön yli. Ripsiravinnetta voidaan käyttää myös ennen ripsivärin levitystä.
      DOUBLE LASH on kehitetty erityisesti silmäripsille ja kulmakarvoille.Jos tuotetta
      joutuu silmiin, huuhtele silmät vedellä.

    • Tuula

      Olen nyt käyttänyt Revitalashia runsaan kuukauden ajan ja sen olen ainakin huomannut että ripsiä ei lähde samalla tavalla kuin ennen. Tuuheutumista en ole huomannut mutta jonkin verran ripsiin on tullut lisää pituutta. Vielä toisen kuukauden ajan käytän ja sitten pitäisi näkyä todellista kasvua ripsissä. Otin ripsistä "ennen-valokuvat" että voin verrata lopputulosta paremmin.

    • ann.

      hei Tuula voisitko laittaa ennen ja jälkeen kuvat ripsistäsi tänne,tai kuvalinkin? ja onko totta että Revitalash pudottaa ripset silmistä tuotteen lopettamisen jälkeen? mikä "haitta-aine" siinä sitten on ja mitä se voi tehdä?

      • Taruke81

        Lue ketjun aiemmat kirjoitukset tai googlaa prostaglandiini niin saat faktat kehiin,


      • Tuula

        Ei tule mitään kuvia koska jouduin keskeyttämään Revitalashin käytön kovien silmäsärkyjen vuoksi. Tuntui kuin silmät olisivat räjähtämässä päässä, ilmeisesti aine nostaa silmänpaineita. En halua kauniita pitkiä ripsiä sokeutumisen hinnalla sentään. Pientä särkyä oli silmissä jo heti ensimmäisinä käyttökertoina mutta nyt ne pahentuivat sietämättömiksi.


    • Annasti

      Minä olen käyttänyt Revitalashia itse nyt aika tarkkaan kaksi kuukautta, mutta mitään haittavaikutuksia en ole huomannut. Ihan kuin vettä vaan sivelisi ripsirajaan.
      Ei kirvele eikä ole aiheuttanut mitään muitakaan oireita.
      Ripset ovat kasvaneet kovasti ja tuuhentuneet.
      Ikävä että sinulle Tuula kävi niin. Tämä on kai sitten vaan niin yksilöllistä, että mikä aine vaikuttaa ja käy kenellekin.
      Aiemmin tuolla keskustelussa oli siitä, että nyt on saatavilla myös luomuna ripsiseerumia. Kannattaa varmaan kokeilla sitä, jos se ei aiheuttaisi mitään ikäviä sivuvaikutuksia. :)

    • KTP

      http://www.kauneudeksi.fi/ tilasin juuri Idol Lashin, hinta 41,90€ (sis. postikulut).
      Nyt vasta 2 päivää ehtinyt käyttää.
      Minulla erittäin arat silmät monille meikeille yms. Kyseinen aine ei ainakaan vielä ole ärsyttänyt silmiäni.

      Tuloksia odotellen :)

    • Nainen-81

      Minä käytin Revitalashia n. 5-6 viikkoa ohjeen mukaisesti, ja silmäluomista nahka on huomattavasti paksuuntunut. Huomasin myös että yläluomien yläosaan on tullut huomattavan paljon ylimääräistä nahkaa, joka painaa silmäluomia. Lopetin käytön välittömästi huomattuani nämä vaikutukset. Pari päivää sitten ihmettelin miksi luomet tuntuvat raskailta, kuin olisi hirveästi turvotusta, en silti osannut yhdistää Revitalashiin. Vasta katsottuani tarkemmin huomasin että nahkaa on tullut paljon lisää ja se ikäänkuin roikkuu luomien päällä.
      Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Toivon vain että luomeni palautuisivat ennalleen, koska muutoin on kohta mentävä kirurgin pakeille kun näyttää kohta ikäistään 20v vanhemmalta :/ Voin sanoa että kokeilu kaduttaa!

      • Marjaleenuska

        Valitettavaa, mutta todennäköisesti ei palaudu tuo ihon liikakasvu ainakaan kovin nopeasti. Monesti kun jos iho alkaa paksuuntua jossain kohdassa kehoa niin se saattaa palautua hitaasti kun ärsyke loppuu, mutta silti toisille jää, oli se ärsyke ollut mikä tahansa, se iho paksuksi lopullisesti kuten esim. käsissä johtuen jostain tietystä työstä. Tai sama ohentuminen eli jos käyttää kortisonia iholle voiteena mikä ohentaa taas ihoa niin ei sekään oikein meinaa palautua enää entiseksi.

        Nuo kaikki prostaglandiinivalmisteet ovat vaarallisia, miksi ihmiset eivät sitä usko vaikkakin lukevat? Voi olla että itse et ollut lukenut ja olit autuaan tietämätön, mutta hyvä että tulit jakamaan kokemuksesi silti tänne! Tsemppiä ja toivotaan että luomesi palautuvat ennalleen!


    • vaseliiniripsi

      Suosittelen ripsiin vaseliinia! Minä olen vuoden verran joka ilta laittanut vaseliinia ripsiini ja tuuheutta ja pituutta on selvästi enemmän! Ostin jostain semmoisen vaaleanpunaisen vaseliinin ( hinta 2 €) ja siinä on petrolatumin lisäksi myös manteliöljyä mukana! ja ripset tykkää!
      Toinen hyvä aine on manteliöljy! Pienen pullon sitä saa noin 6 eurolla ja kestää pitkään. olen aina dipannut kevyesti sormenpään öljyyn ja sivellyt sitten ripsiini.. Öljyä tulee kyllä helposti liikaa jolloin se valuu silmiin..
      No mutta olen kyllä todell tyytyväinen kun näinkin halvalla saa ihanat ripset! Ehkä tulokset eivät ole niin radikaalin nopeat kuin jollain revitalashillä, mutta eipä tule mitään pahoja sivuvaikutuksia iholle..
      Jennifer Anistoninkin salaisuus silmienympärysihon rypyttömyyteen on pelkkä vaseliini ja Tyra Banks käyttää käyttää kuulemma vaseliinia ihan kokonaamaan!

      No mutta suosittelen kyllä siis kaikille ripsiin vaseliinia tai manteliöljyä!

    • heippaMm

      tietääkö kukaan onko uusia neulash yhtä tehokas kuin edeltäjä? kuulemma jokin aine on siitä poistettu (en muista ja enkä tiedä aineesta mitään)

      • Tinnulityhmä

        Yhtä vaarallinen se ainakin on, mulla tulehtui siitä silmät ja luomiraja tummui kuten monilla siitä aikaisemmastakin...ei kai siinä ole muutettu kun sitä vaikuttavaa ainesosaa vähän että kuluttajat eivät tunnista uudesta nimestä sitä vanhaa vaarallista ainesosaa ja kuvittelevat sen olevan jotenkin turvallisempi ja parempi. Myyntikikka tyhmille näköjään, sen koin karvaasti itsekin taas.


    • sdfgas123

      http://www.weddingdressesmore.com/

      Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

      • Legginsimuija

        Mtein tämä liittyi ripsiseerumiin nuo legginsit?


    • Ensihoitaja

      Ööö, varmaan nyt tyhmä kysymys.....mutta, jos tämä kyseinen lääkeaine on käytössä reseptillä saatavassa ripsien kasvua palauttavassa tuotteessa, niin senhän pitäisi sitten nimenomaan olla turvallinen aine!!! Eikös ne lääkeaineet ole juuri parhaiten tutkittuja aineita!!?

      • Tirlittainen

        Mikään lääkeaine ei ole turvallinen, ei varsinkaan huvikseen käytettynä. Ei niistä kukaan kuole, mutta aivan kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutuksia kuten ripsiseerumeidenkin lääkeaineissa, silti joku sitä haluaa käyttää ja se määrätään. Parhaiten tutkittu juu eli aivan kaikki sivuvaikutukset kyllä tiedetään, kuluttajalle itselleen jää viime käden päätös onko pitkät ripset sen arvoiset.

        Vähän kuten silikonirinnat, leikkaus on aina riski kuten implanttien kapseloitumiset ym. tulehdukset ja ne tiedetään ja lääkärit silti niitä leikkauksia tekevät, mutta toinen asia on että onko se turvallista tai onko se tarpeellista verrattuna operaation tuomiin riskeihin. Se jää myös asiakkaan omaan harkintaan.


    • Räpsyripsi

      Minä käytin pienemmän putkilon Neulash-merkkistä seerumia. Laitoin vain yläripsien tyveen ja ripset kasvoivat vähän liikaakin, jopa alaripset kasvoivat. Ehkä olisi pitänyt lopettaa aikaisemmin kun tuntui että ripset olivat silmälaseissa kiinni. Harmi vain kun tulos häviää kun tuotteen käytön lopettaa, ei tietysti ihan heti. Olen kyllä huomannut ripsien kasvun kun olen käyttänyt hiusten vahvistamiseen tarkoitettuja luontaistuotteita.

    • Räpsyripsi

      Apteekeissa on myynnissä Vichyn silmänympärysvoide jota siis voidellaan siten että silmät ovat kiinni ja ripsetkin voidellaan. Tämän tuotteen lupauksissa on myös ripsien kasvaminen. Kun on apteekkituote niin pitäisi olla turvallinen. Itse en enää uskaltanut Neulashia käyttää vaikka sillä ripset kasvoivatkin.

    • elsa1

      Räpsyripsi, oliko sulla käytössä vanha Neulash vai tämä uus Neulashin Improved Formula? :)

      • Tirlattainen

        Ne on ihan samoja molemmat, Neulashin lääkeaine kiellettiin niin siitä samasta aineesta tehtiin uusi analogi eli johdannainen, joka on nyt tuossa Improved Formulassa. Mikään ei ole muuttunut paitsi vaikuttavan aineen molekyyliketju pikkaisen, kumpikaan ei ole toistaan sen turvallisempi eikä parempi, tällä hämättiin taas hetkeksi vain perässä kulkevaa lainsäädäntöä/turvallisuusviranomaisia.


    • Helluuna

      Nyt on tullut uusi verkostomarkkinointiseerumi Maylash markkinoille, jota mainostetaan joka ketjussa myyjien taholta ja blogeissa myös. Niillä on myös tällainen partner -ohjelma, jossa jokaisesta myydystä tuotteesta tyyppi saa 15 €...nyt kaikki köyhät blogistien irvikuvat kehuvat tätä ihan shittiä seerumia ylisanoilla blogeissaan ja sieltä löytyy myös linkit tuotteiden tilaamiseksi, yllätys yllätys. Köyhillä 15 € kiilto silmissä ja tuskin edes itse kokeilleet moista seerumia kunhan kehuvat että saavat hiluja feikkiLouisVuittoninsa pohjalle. :D

      http://maylash.fi/partner/

      Tässä yksi säälittävä "tyytyväinen käyttäjä" http://helenaluotola.blogspot.fi/2013/11/luonnollinen-ripsiseerumi.html Buahhahhahhaa... :D :D

    • anne2

      olen käyttänyt 16 viikkoa revita llashia. ripset kasvaneet., muta luomet on punaset kuin turpiin saanut. kuvanki vois laittaa.

    • m ja k ja m r

      Ihanaa, nyt tilaan lisää uutta neulashia! Vanha toimi mulla tosi hyvin. Ripset oli ennestään jo suht pitkät, mutta tuolla tuli naurettavan pitkiksi. Olen hyvin herkkäihoinen atoopikko eikä tullut ärsytystä. Joskus hieman ruskeaa rajauskohtaan, mutta se katosi parin päivän paussilla.

      Aion nyt laittaa tuota myös kulmakarvoihin, ne eivät ole tuuheat.

      Toivottavasti tulee myös joku jota voisi laittaa päänahkaan!

    • Ripsiniekka

      Minulla on ollut BeautyLash käytössä kolmisen kuukautta. Ripset ovat todellakin kasvaneet ! Saas nähdä, miten kauan yksi putkilo kestää. Onko kenelläkään kokemusta ? Välillä luomia kutittaa, mutta se on ollut vähäistä. Samoten silmien ympärys on ajoittain sen näköinen, kuin olisi valvonut kauan. Mutta ripset ovat hienot ! On luultu pidennyksiksi :)

    • Kauneudenpalvoja

      Ostin itse Idollashin vähä aikaa sitten, on tosi hyvä kun ripset kasvaa ja ei tule mitään oireita mulle ainakaan. neuLash ei sopinut mulle ollenkaan, tuli justiinsa sellainen turpaansaaneen tai itkeneen näkönen kun silmän ympärykset ihan punasina jatkuvasti.

    • anna3

      Pakko oli kommentoida, kun käyttämäni Maylash seerumi ja "köyhät" bloggarit saa täällä noin kovan tuomion Hellulta :D. Hyvä ja toimiva tuote, tosin käytän itse enemmäkseen kulmakarvoihin sitä :D

      Tunnen monia bloggareita, jotka kyllä valitsevat mistä he kirjoittavat....niin ja he eivät tietääkseni elä köyhyysrajan alapuolella :D

      Kivaa kevättä kaikille :D

      • Helluuna

        No miksi niillä bloggareilla on sitten linkitetty osio "tilaa sinäkin tästä" ja linkki tilauslomakkeeseen, jonka avulla heille kertyy provisiota kun myynti heidän bloginsa kautta kirjautuu? Joo kyllä he valitsevat toki mistä kirjoittavat ja useissa tapauksissa valitsevat tienata euron pari extraa, monet kyllä elävät aika köyhästi Suomen blogimarkkinoilla paitsi huippubloggarit, joten jokainen euro on tervetullut.

        Osa siis käy tavallisissa töissä ja tienaa tavalliseen tapaan rahaa, mutta harva näistä missään hyvin palkatuissa vaativissa asiantuntijatehtävissä silti tietääkseni toimii. :D Joten 2500-3500 € palkka (jos nyt yltävät edes tuollaisiin suomalaisten keskivertoansioihin vaatekaupanmyyjän hommissaan) ei hirveästi ole kun verot ensin pois, sitten asuminen muut kulut ja siihen päälle vielä hillittömät ostovimmakulut niin aika rajalle mennään veteleekö joka kk plusmiinusnollaa.

        Eli ei kyllä ole ihan neutraalia se mainostaminen ainakaan noissa "tilaa omasi tästä linkistä" postauksissa, senhän nyt luulisi olevan hölmöimmällekin lukijalle selvää.


    • Ressu 1

      Onko jollakin kokemusta xlash? toimiiko yms..

    • miukumauku3

      Kokeilin hiljattain idol lashia ja se kyllä toimi. Eikä tullut mitään reaktioita luomiin tai silmiin. Hyvä tuote kyllä.

    • mirri4
    • lapualaanen1

      Onko Queenlash ripsiseerumista kokemuksia?

    • johtaja77

      Oon kokeillut useita, ja ainoa joka toimii on Revitalash, sen takia suolainen hinta. JT Beauty Outletista tilasin, siellä halvin hinta..

      • Jonna1977

        Ei todellakaan ole halvin hinta siellä ja muutenkin siellä toimitukset brakaa aika pahasti. Googlatkaapa JT Beauty Oulet huvikseen ei niin kivoja kokemuksia.


    • ssst1

      Mulla JT Beauty Outletin kanssa ei oo ollut ongelmia.. anteeks nyt vaan mutta saattaa olla trollit liikeneessä. Meinaan lähteä tältä palstalta kohta pois kun jokaiseen ketjuun tule älypää juttuja. Tosiaan hinnat ei aina halvimmat, mutta kantsii aina verrata.

      • ttts-1

        Mitäs jos ei saa tuotetta ollenkaan? Ja viesteihin ei vastata? Googlaa rakas ystävä googlaa, ei ole trolleja vaan varoituksia. Ehkä parempi että lähdet itse trollaamasta, todennäköisesti olet omistaja, koska random tyyppi joka kirjoittaa hyvästä palvelusta johon vastataan erilaisella mielipiteellä, ei hiilly noin ja ala puolustamaan. Siksi aika läpinäkyvää.


    • Ensin kokeilin Maylash ripsiseerumia. Toimi hyvin mutta oli vähän turhan kallis.. Sitten joskus googlettelin ja löysin Talika merkkisen sarjan, jota löytyy ainakin Sokokselta. Paljon halvempi mutta toimiva. Kerrankin voi sanoa, että HYVÄ JA HALPA! :)

    • Ripsuli
    • HYIHYIHYI

      Itse kokeilin Nanolash ripsiseerumia. Ensin tuli silmätulehdus molempiin silmiin. Lopetin tuotteen käytön, mutta aloitin uudestaan, koska ajattelin että silmien sidekalvontulehdus saattoi johtua jostain muustakin. Uudelleen aloittaessani ripset ainakin tummuivat ja kyllä hieman pidentyivätkin ensimäisen kahden viikon aikana. Myös silmänrajat tummuivat. Noin kolmen viikon jälkeen ripset tippuivat aika rajulla tavalla pois, niin että puolesta silmästä ripset puuttuivat kokonaan. Ei naurattanut. En suosittele kenellekkään. Mielummin omat tyngät kuin kolme pitkää tummaa karvaa silmässä. Ei voi muuta kuin olla pettynyt itseensä kui tyhmä sitä pitääkin olla.

    • mursumonsteri

      Iglow long lash serum toimii, 8vkon sisällä viimeistään kaikki huomannut eroja. Perustuu ymmärryksen mukaan siihen että ripset pysyvät kiinnittyneinä pidempää (vaihtuu normaalisti about 12vkon välein), pidemppän kiinni -> kerkee kasvaa pidempään.

    • Anonyymi

      kyselisin sitä että kuinka kauan tälläinen yksi xlashin ripsiseerumi putilo kestää? voiko sitä käyttää esim. kuukauden vai 2kk vai kuinka runsas tämä yksi putilo on?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe