Mistä Hyvinkään parhaat naiset ?

Provo alert!

Nyt etsitään todellisia helmiä, ei mitään persaukisia tuulipuku sossu yksinhuoltajia, vaan kunnon pinnallista kauneutta pursuavia itsestään huoltapitäviä kunnon asenteen omaavia temput taitavia akrobaatteja.

23

2617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rehtorin apuri

      Kehno trolli.Ei sitä noin aloiteta.Läksyjen lukuun nyt kiireesti niin pärjäät huomenna koulussa.

    • voi..

      äidin pikkuista, etsii pinnallista kauneutta. Helmiä et tule milloinkaan löytämään tuollaisella asenteella.

    • woman1zer

      on kysellä myös tällaista täällä, sopii täysin linjaan, kysytäänhän täällä muidenkin perus tarpeiden perään kuten pizza, paras kiinalainen ravintola, paras palvelu ym, ja luokitteln itse myös naisen perustarpeeksi.

      huomaattehan että rinnastin naiset pizzaan, kiinalaiseen ruokaan ym. : )

      • Valitettavan tosi

        Pizza, kiinalainen ravintola, paras palvelu, paras kampaaja / parturi ym tämän palstan suosikit eivät todellakaan ole mitään ihmisen perustarpeita, eivät sitten vähimmässäkään määrin.
        Tämän palstan lukijoitten perustarpeita ovat kiinalainen vaate, elektroniikka ym rihkama, sekä amerikkalainen viihdeteollisuus.


      • tunnelvision
        Valitettavan tosi kirjoitti:

        Pizza, kiinalainen ravintola, paras palvelu, paras kampaaja / parturi ym tämän palstan suosikit eivät todellakaan ole mitään ihmisen perustarpeita, eivät sitten vähimmässäkään määrin.
        Tämän palstan lukijoitten perustarpeita ovat kiinalainen vaate, elektroniikka ym rihkama, sekä amerikkalainen viihdeteollisuus.

        kyl mä kuitenkin veikkaisin ruoan, oman siisteyden ja naisen saamisen (miehelle) perustarpeiksi ainakin itselleni edellä mainitut prioriteetiltaan kärkipäässä.


      • Kylmäsen Usko
        tunnelvision kirjoitti:

        kyl mä kuitenkin veikkaisin ruoan, oman siisteyden ja naisen saamisen (miehelle) perustarpeiksi ainakin itselleni edellä mainitut prioriteetiltaan kärkipäässä.

        Kun kirjoitit vain omasta puolestasi.


      • soikko1
        Kylmäsen Usko kirjoitti:

        Kun kirjoitit vain omasta puolestasi.

        100%


    • Näin Alkuun
      • Olze

        ..nain alkuun menit provo ansaan, suckerrrrr, mut kiitti kuitenkin tost kelin okeinkirjautus linksta, koht varma saan piluuki


      • BMWMmm
        Olze kirjoitti:

        ..nain alkuun menit provo ansaan, suckerrrrr, mut kiitti kuitenkin tost kelin okeinkirjautus linksta, koht varma saan piluuki

        Onko kyseinen ketjun aloittaja etsimässä itselleen autoa?


      • AMG65SL
        BMWMmm kirjoitti:

        Onko kyseinen ketjun aloittaja etsimässä itselleen autoa?

        onko BMWMmm jotain syötävää ? : ) "Kovasella" pääsen suoraan oven eteen ja naamalla jonon ohi, poimin paikalta parhaat päältä ja loppu illan kyyti tulee olemaan kovaa kaikille onnekkaille.


      • BMWMmm
        AMG65SL kirjoitti:

        onko BMWMmm jotain syötävää ? : ) "Kovasella" pääsen suoraan oven eteen ja naamalla jonon ohi, poimin paikalta parhaat päältä ja loppu illan kyyti tulee olemaan kovaa kaikille onnekkaille.

        Syötäväähän se, mitäs muutakaan.
        Tiedoksi, mun ohi ei jonossa kävellä vaan kontataan nöyrästi...


      • ahaah.!
        BMWMmm kirjoitti:

        Syötäväähän se, mitäs muutakaan.
        Tiedoksi, mun ohi ei jonossa kävellä vaan kontataan nöyrästi...

        Tuskimpa priima naisia löydät jolleivat ne ole jo tulleet luoksesi.


    • Zorro1976

      Moi missä on hyvinkäälä maksulisia naisia voisko joku kertoa

    • MaiThaiHappyEnding

      Thai hieronnoissa

    • MaksaJaMies

      Yksi oli tuolla torilla. Hän antoi minulle hymyillen
      kirjolihifileen ja jouduin maksamaan hänelle
      siitä

    • rikkaatjamenestyvätvie

      Parhaat naiset päätyvät aina menestyville miehille. Täällä kirjoittelevat turakaiset voi toki unelmoida parhaista naisista, mutta ei koskaan niitä saa oikeassa elämässä.

    • A.P.A69

      Pyllymuron liikuntakeskus ja salasana M.ari. Kyllä se siitä.

    • haloohei

      Vältellään persaukisia tuulipukumiehiä...ja ollaan ilmeisesti ainakin sinun kohdallasi onnistuttu :)

      • Pukumiäs

        Onnenonkija!


    • Neekeri

      Täällä Kuvosen Helli! Pistä paremmaksi.?!

      • Pistän

        Ei ole Kuukerin Nellin voittanutta.


    • Piia19

      Tummat ja komeat mamu miehet vie ainakin nuo nuoret blondit. Tosin ei itsekään nuo lippalakkipojat hirveästi kiinosta. Turkkilaiset osaa käsitellä herrasmiehen otteella suomi naista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      354
      3143
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1137
    3. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      113
      1136
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      127
      926
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      806
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      752
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      158
      724
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      717
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      707
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      669
    Aihe