Lvi-liike Heikkilä

uhhuhuhuhh

Voi huh huh. Eikö enää mistään saa hyvää palvelua?? Yritin tänään saada putkimiestä, ja todella töykeä nainen puhelimessa totesti että ei ole keikkaputkimiehiä vapaana tällä hetkellä. Totesin etten tarvitse heti vaan voisiko sopia myöhemmäksi, asiallani ei ole kiire. Ei kuulemma voinut.

Vissiin ei kyseinen pulju tarvii asiakkaita!

12

2397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäätymätön

      Pannaampas paikka mieleen !

    • jjjjjjkk

      Kävin kyseisessä firmassa viime kesänä kysyyn talo projektiin ilmastointiin liittyviä asioita ja tarjousta, siellä oli kaks hobittia jotka tais varmaan olla omistajan poikia joilla ei kiinnostanut asia pätkääkään pesivät autoja ja se näytti olevan heille paljon tärkeämpää kuin asikaspalvelu, onhan se hyvä et autot on puhtaan ja hyvältä näyttää.

    • Röörit tukkoon

      Oottekohan kyselleet vähän väärästä paikasta? Sama jos menette kyseleen storaenson sahalta tulitikkuja, ei tuo lvi-heikkilä mikään kuluttajille suunnattu paja ole.

      • lvi-liike

        on perustettu ellei kuluttajia? Onko niin että on oltava riittävän suuri kuluttaja?


    • kari...

      Olin kysisen yrityksen asikas 15v toimi ennen sahanperällä ja oli todella hyvää palvelua, yritykseen kun tuli jonkilainen sukupolven vaidos jouduin vahtamaan toimijaa, moni yritys menee piloille kun nuoret pojat pääsee liian aikaisin johtamaan perintönä tulevaa yritystä, kyllä yrityksien isien pitäs laittaa pojat ensin vieraalle töihin joksikin vuodeksi että oppivat tekeen töitä.

    • tukossa om

      kaikki yritykset kuluttajia varten?? no haloo. joku anttila ehkä, mutta monestiko olet asioinut kuluttajana aeim sähkötukku slo:lla? oikein, et koskaan, jo firman ovessa lukee: ei kuluttajamyyntiä. ja teistä on lähes rikos, että joku putkiliike ei halua palvella kuluttajia. eiköhän ole ihan joka putkan oikeus päättää, ketä palvelee ja miten.

      • Niinsaatana

        Asioin useinkin kuluttajana sähkötukuissa, kuluttaja on yritykseni. En osta tavaraa muuta kuin kulutukseen.


    • aloittaja111

      no onse kumma että kun googlasin lvi-palvelut ja varmaan ensimmäisenä pamahti toi heikkilä. enpä tajunnut laittaa että yksityiselle.

      Ja ei ne kyllä sanonu että ei auttais yksityistä.Ja kuitenkin aluksi huuteli jollekin että onko vapaana. Siitä kuva että kyllä ne tavallisia pulliaisiakin auttais. Jos auttais :D

    • Kyllästyyttää

      Näin se kyllä asia on - vaikka olis ikävääkin -

      Yrittäjä voi valita asiakkaansa. (Vaikkei ole tavanomaista)



      Eikö Rollossa tosiaan ole muita LVI-yrityksiä jonne te itkijäpellet osaisitte mennä kantamaan roponne (ja kuraa eteiseen) vai mistä tuo helvetin itkupillitys johtuu?

      Jos LVI-heikkilä ei halua teitä palvella, niin se ei palvele. Compredo stupidos?

      Menkää jonnekin muualle tollot.

    • PARAS PAIKKA

      HYVÄÄ PALVELUA NO10 JOS EI MIELYTÄ NIIN TEHKÄÄ ITE !! SAA TÄÄLÄ VÄÄNTÄÄ KUN VAAN VALITETAAN.

    • -kauppaopettaja-

      Yritykset toimivat erilaisilla markkinasegmentillä. Jos LVI-Heikkilän linjaus on, että palvelevat yrityksiä, niin se on heidän valintansa. Kuluttajamarkkinoilla toimiminen vaatii eri asioita esimerkiksi yrityksen tuotannon ja palveluiden järjestämisessä kuin yritysmarkkinoilla.

      Jos tätä ei tajua, niin onko ihan pakko tulla purkamaan omaa pahaa oloasi keskustelupalstalle? Voisikohan olla, että vika olikin sinussa itsessäsi kun et ymmärtänyt asiaa?

      Anna ammattilaisten ja liiketoimintariskiä kantavien yrittäjien tehdä töitä rauhassa. Älä käyttäydy kuin teinipissis jos kaikki ei menekään niin kuin haluaisit. Todella sivistymätöntä ja moukkamaista käytöstä viestiketjun aloittajalta.

      Tämä kommentti on omistettu yrittäjille, jotka joutuvat sietämään typeryyksiä ymmärtämättömiltä asiakkailta.

    • Roope Röhr

      Löytyy Jyväskylästäkin LVI- liikeomituisuus, LVI- Koti Oy. Joku keski-ikäinen nainen siellä huseeraa vissiin itsekseen ja hinnoittelee tuotteet ja työt pilviin.
      Näyttää olevan vielä Taloussanomien mukaan hieman maksuvaikeuksissakin.
      Ilmeisesti ei saa enää tavaraa toimittajilta kuin käteisellä vaikka töitä yrittää ottaa
      yli mahdollisuuksien. Mahdoton yhtälö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe