Daavid vastaan Goljat.Mennään porukalla pudottamaan Goljat jatkosta,sillä kotietu ja sikakatsomo siivittää Spartakin historialliseen voittoon Sedun suojateista.Onhan näitä urotekoja tehneet muutkin,niin miksi ei Spartakin huipputiimi.P.S.Urheilussa on kaikki mahdollista.
Spartak vs.Valkeakosken Haka
3
749
Vastaukset
- seuran nimikin
on pitänyt haalia venäjältä? Kuvaa hyvin kajaanilaisen jalkapallon tasoa...
- vierasvani
Spartakissa on kirjoilla kaksi(tai kolme) venäläistä pelaajaa.. Yksi näistä on Pete kuhmosta joka muuten puhuu täydellistä suomea, toinen on Igor jolla on niin kovat pelihalut, että kaveri starttaa aina pelipäivänä oman samaransa ja ajaa kostamuksesta peliin, oli se peli sitten kajaanissa tai jossain muualla.. Kolmas on Dimitri josta en kovin suurta tietomäärää omaa..
Vastauksesi tähän avausviestiin kuvaa hyvin kajaanilaista "positiivisuutta", kaveri houkuttelee kaikkia paikalle historialliseen otteeluun niin, pystyit sitten niin nuinkin positiivisen kommentin julkaisemaan..
PS. En tiennyt oliko herra Positiivari laskenut Peten kuhmosta venäläiseksi!
- katsomaan
vaikka maksaisivat mulle. ylimainostettua hommaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1536717
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k263988- 453226
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1323064- 512846
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262236- 412078
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2711978Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511928- 291786