Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
Vastaukset 87
- Anonyymi00001UUSI
Kuka? Mies vai nainen on mielenkiintoinen?
- Anonyymi00003UUSI
Nainen.
- Anonyymi00002UUSI
Porukka vois hankkii elämän.
- Anonyymi00004UUSI
Samaa mieltä. Mutta ne haluaa että tapan itteni
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voin sanoa ei olla kaukana siitä
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Esität taas häntä. Hän ei ole itsemurhaa tekemässä.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi edes haluatte sitä?Koska jätti sen miehen?
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En esitä yhtään ketään. Se porukka on tiedossa jo!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En esitä yhtään ketään. Se porukka on tiedossa jo!
No ilmoita jos tiedät.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
No ilmoita jos tiedät.
Eipä taida palstaäijä mitään porukkaa tietää, mutta kiva, että sen ulina kiinnostaa jostain syystä
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tää palstaäijä ei kylläkään esitä niin kovin kohdennetusti ketään, vetää vain tätä apaattista esitystään syystä ei mistään
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tällainen suuri tavoiteko sinulla siis on tämän internetin sun muun kautta, amigo? Pitäähän sitä terveellä miehellä unelmia olla. Ammu jo ittes, tuskin oot kaukana siitä de facto
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tällainen suuri tavoiteko sinulla siis on tämän internetin sun muun kautta, amigo? Pitäähän sitä terveellä miehellä unelmia olla. Ammu jo ittes, tuskin oot kaukana siitä de facto
Ps teidän kahden yliääliöt yritys sutia guben tarinallisuuksissa on kyllä nähty, ei siinä
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Miksi edes haluatte sitä?Koska jätti sen miehen?
Se mies on maksanut niille ja on saanut jopa naisen sukua mukaan siihen.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kerroppa jotain mikä on totta. Valheita kuulee paljon.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Se on huomattu. Sairaita ihmisiä
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Kerroppa jotain mikä on totta. Valheita kuulee paljon.
Mistä syystä sinä nojaisit tässä suunnattomassa tiedonjanossasi guben esityksiin? Anna olla jo oman elämänsä vastaväittäjä. Kai sinä umppa lumppa luulet olevasi jotenkin osallinen tähän euron draamaan koska olet tavattoman yksinkertainen tapaus
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Jaa no missä vaiheessa gubbe tähän tarinallisuuteesi liittyy vaikkapa itä-euroopan mafia?
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hän voi hyvin yrityksistä ne huolimatta.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
No ilmoittappa poliisille. Ei kyllä tule tapahtumaan koska olette rikollisen puolella.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mistä tiedät ja miksi et tee mitään?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Mistä tiedät ja miksi et tee mitään?
Mikset suostu ymmärtämään ettei tämän kekkeruusin tarinoilla ole mitään arvoa? Vastenmielistä narsistista läystämistä vain
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sivusta: Älä hupsi. Täällä ei kukaan edes tiedä kuka olet. Täällä käy miehiä ja naisia Hangosta Utsjoelle. Sut tuntevista tuskin kukaan.
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kyllä ootte 😂🤣😂🤣
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
En niin!!!
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olen ollut touhustanne niin ahdistunut että kaikki pyörii mielessä. Mut en minä mitään tee. Se on vaan tunne kun ylikuormitun enkä jaksa enää ilkeilyä. Minulla on trauma kiusaamisesta ja keho reagoi voimaakaasti. Kunhan rauhoitun pystyn taas ajattelemaan järjevästi. Naurakaa nyt silläkin tiedolla.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Sitä he todellakin ovat!
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Olen ollut touhustanne niin ahdistunut että kaikki pyörii mielessä. Mut en minä mitään tee. Se on vaan tunne kun ylikuormitun enkä jaksa enää ilkeilyä. Minulla on trauma kiusaamisesta ja keho reagoi voimaakaasti. Kunhan rauhoitun pystyn taas ajattelemaan järjevästi. Naurakaa nyt silläkin tiedolla.
Ihan samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa!
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Kerrohan naisia ka jahtaneille esittävä jotain uutta sekundamielihyvää tuottavaa välillä. T
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ihan samoin olisin minäkin voinut kirjoittaa!
Jaksamista sinulle ❤️🫂 Se kamala tunne jotenki vaan toivois että se joskus hellittää.
- Anonyymi00006UUSI
- Anonyymi00011UUSI
En usko Kölvi, että kukaan avaa surullisia linkkejäsi. Sivusta
- Anonyymi00013UUSI
Kateelliset naiset maalittaa.
- Anonyymi00033UUSI
Hän on kaunis.
- Anonyymi00041UUSI
No sekin pieni vitsaus kaiken päälle vielä puhaltakoon vulvaansa jo nekin
- Anonyymi00015UUSI
Hän kiinnostaa ihmisiä liikaa.
- Anonyymi00078UUSI
No se ei tee pakkomielteistä käytöksestä hyväksyttävää
- Anonyymi00019UUSI
Täytyy olla sitten jotain siinä naisessa kun noin ovat innokkaina perässä
- Anonyymi00022UUSI
Ulkonäkö, Karisma, Älykkyys.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ulkonäkö, Karisma, Älykkyys.
On myös lahjakas.
- Anonyymi00021UUSI
Miksei se sen eks mies jätä sitä rauhaan
- Anonyymi00023UUSI
Kuka trollaa? Liittyykö eksään vai ei. Se on kysymys.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kuka trollaa? Liittyykö eksään vai ei. Se on kysymys.
Miksi kaksisuuntainen porukka jaakailisi eaim tällaista palstasedän jorinoiden perusteella? Ihan vmmaista pseudomutuilua syystä mitä ei voi ymmärtää
- Anonyymi00025UUSI
Sitä niinku välillä miettii. Kerta te kaikki muut tunnutte tuntevanne toisenne. Miksi te täällä jauhatte? Maalitatte ihmisiä jotka ei tunne teitä. Jotenki mielenvikaista. Kaikkea pilkaatte.Ei vaan ymmärrys oikein riitä.
- Anonyymi00057UUSI
Espoon orginelli on niin söpö
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Sehän kiva. En tunne ketään sieltä päin. Kaivattunikaan ei asu Espoossa.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Koskas olet muka nähnyt?
- Anonyymi00026UUSI
Onko kukaan ikinä lähestynyt vai onko tarkoitus ettei lähesty.
- Anonyymi00029UUSI
- Anonyymi00031UUSI
Jakolasku vai mikä? 48: 9 🤔
- Anonyymi00037UUSI
’sitten katot meidän elämästä” voi vttu kuule imeksi sinä m unaa
- Anonyymi00039UUSI
Sanokaapa mikä hänessä kiinnostaa niin? Rehellisesti.
- Anonyymi00077UUSI
Tarkoitan mm lapsellista emojisijoittelua
- Anonyymi00040UUSI
wtko nukukukin jo tyttöjen kanssa uusi supwegirl welokuv a voi olla jännittävä.
'- Anonyymi00053UUSI
En koskaan halua nukkua oman lapseni ikäisen kanssa. Ahdistaa jo pelkkä ajatuskin että niin tapahtuisi!
- Anonyymi00045UUSI
Ei näillä tunnu olevan mitään muuta elämää. Sinällään hauskaa että oon näin mielenkiintoinen 🤣
- Anonyymi00058UUSI
Kaikki tietää mitä teit sen miehen kanssa. Orggis sitse kertoi
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Yksi äijä selittää koko kaupungille että oon ollut hänen kans sillai vaikken oo ees ollut. Uskoo ken tahtoo
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Kerrotko hieman ketähän tuolla "orggiksella" mahdat tarkoittaa, sekä kuka teki ja kenen miehen kanssa mitä :)
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Yksi äijä selittää koko kaupungille että oon ollut hänen kans sillai vaikken oo ees ollut. Uskoo ken tahtoo
Niin saahan nämä henkisesti hyvin alikehittyneet jämät nk uskoa kerrontoihisi gubbe siitä kulmasta, että on vain yksi yksilö josta puhutaan tai joka puhuu kun päässä vain sakka painaa pohjalla enää. T
- Anonyymi00046UUSI
Se nainen on uhri, Ennen kaikkea.
- Anonyymi00047UUSI
Minkä uhri? Sinunko?
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Minkä uhri? Sinunko?
Jonku pienen pojan puberteettinen kohtaus sillä on varmaan menossa, hyvä että sinä tolppa tuet sen banaalia fantasiaa ja pyrit puhumaan jostain yksilöstä jota tämä kerronta koskee kuin ei olisi paikalla itse ollenkaan. Etova olet
- Anonyymi00054UUSI
Minkä uhri sinun nettiulinan vai? Voi juku on varmaan todella romuna eunucKi🥱
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Minkä uhri sinun nettiulinan vai? Voi juku on varmaan todella romuna eunucKi🥱
Ha ha onko nämä kaikki eunookeja. Sehän sanoi että se vanha mies kävi hoonaan sitä sivusta aikä saanu tulemaan. Itlua tihrusti kun mies ei tullut sen kanssa festareille. Yhy yhy
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Jonku pienen pojan puberteettinen kohtaus sillä on varmaan menossa, hyvä että sinä tolppa tuet sen banaalia fantasiaa ja pyrit puhumaan jostain yksilöstä jota tämä kerronta koskee kuin ei olisi paikalla itse ollenkaan. Etova olet
No ei ollutkaan. Älkää vanhat ukot syyllistäkö nuoria.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Ha ha onko nämä kaikki eunookeja. Sehän sanoi että se vanha mies kävi hoonaan sitä sivusta aikä saanu tulemaan. Itlua tihrusti kun mies ei tullut sen kanssa festareille. Yhy yhy
En ymmärrä palstasetä kommenttisi fokusta. Alkoiko elämänkoululaisille suunnattu romaanisi vähän keskeltä tarinaa vai? -TT
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
En ymmärrä palstasetä kommenttisi fokusta. Alkoiko elämänkoululaisille suunnattu romaanisi vähän keskeltä tarinaa vai? -TT
Joo, sinä stalkkeri ja sananvapauden rajoittaja beelsepubin armosta olet niin elämänkoulua kuin olla ja voi. Ota ihan vaan kuvakaappaus aneemiseen kollaasiisi
- Anonyymi00064UUSI
Ilmiö on kaikessa rikollisuudessaan huomiota herättävä...
- Anonyymi00065UUSI
bensiinin hinta jos korkea niin kuvitteke auto joka kuluttaa 90 litraa sadalla kilometrillä menovettä kuin joku ponriacin caha GTO vaikka.
mutta jooh niin jossain Corvette autossa kulutusmittari, näyttää paljonko kuluttaa, kaasua pohjaan niin oli jotain 33 litraa vie kun kaasu pohjassa - Anonyymi00066UUSI
Saahan sitä olla kiinnostunut, mutta sitten kun jonkun elämää seurataan laittomasti niin kuinka moni on valmis seurauksiin? Hmm?
- Anonyymi00067UUSI
Ei ainutkaan 😆
- Anonyymi00069UUSI
Annan kämmenen johon itkeä krokokyyneleitä, siinä sitä vtun empaattisuutta.
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Annan kämmenen johon itkeä krokokyyneleitä, siinä sitä vtun empaattisuutta.
Mikä seizure se sulla on taas menossa, epäsosiaalinen? Laittomasta seuraamisesta huomauttaminen ei liity normaalin ihmisen mielestä krokotiilinkyyneliin. Sivusta tsemppiä nyt kovasti
- Anonyymi00068UUSI
uutinen pitää aina tuijottaa kuin Tuija aamulla
mutta juttu miten menin joskus vahingossa, etsin vessaa sairaalassa niin eksyin johonkin hoitajien pukuhuoneeseen. - Anonyymi00070UUSI
haluaisin sen siellä taas tuntea niin kauan jatkaa että vettä on kaikkialla
- Anonyymi00079UUSI
Tämäkin aloitus -siinä viitataan, että olisi useampi tietäjä -tiedetään-. Ei taaskaan kerrota mitään (kun ei ole mitään) vaan esitetään epätarkka moneen sopiva vihjailu, ja herkät ja heikossa tilassa olevat saavat tunteen, että se on tarkoitettu heille, eli heidän paha olonsa voimistuu.
Toivon todella, ettei herkät omisi näitä. Jos jollakulla on joku oikea huoli, hän osaa yksilöidä sen, eli mitä ja ketä asia koskee, ja käy hoitamassa asian oikeassa elämässä. Harmi, täältä tuollaiset noukkii ties ketkä heikoilla olevat ja pelkäävät, että heidän ympärillään tapahtuu jotain vainoa, mistä eivät ihan saa kiinni. Jos on vielä entistä kiusatuksi tulemisen taustaa, tai muuta aiempaa kokemusta, heihinhän tämä lietsoo pelon ja harhaisuuden tunnetta. Voi olla, että ovat suht yksinäisiäkin, ja palsta on se kontakti muihin. Toivon todella, että etsisivät jonkun luotettavan tahon jolle puhua. Ja olla luulematta, että tällaiset viestit on joku kirjoittanut juuri heille.- Anonyymi00080UUSI
Sehän teillä on tarkoituskin, että joku luulee kirjoitusten koskevan jotain tiettyä hlöä. Joskus voi olla niin, että kirjoitustenne kohde ei piittaa p@skaakaan kirjoituksista. Ainoa haitta on irl, jos ympärillä olevat on saatu uskomaan jonkun tietyn kirjoittavan typeryyksiä. Mutta sekin on stalkin tarkoitus.
- Anonyymi00081UUSI
Lisään tuohon edelliseen; kysymys aloittajalle -miksi kirjoitit tuollaisen aloituksen? Eli onko sinulla tietoa jostain porukasta ja aiheutetusta harmista? Miksi et hoida asiaa suoraan, jolloin sillä olisi oikea vaikutus? Nyt sen vaikutus on, että jotkut herkät luulevat sen olevan heille ja heidän paha olo voimistuu… vai oliko tarkoituksesi vain provosoida herkkiä pahaan oloon jostain syystä -voitko kertoa mikä se on (muut älkää pliis vastatko, vain aloittaja osaa kertoa mikä se syy oli)?
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Sehän teillä on tarkoituskin, että joku luulee kirjoitusten koskevan jotain tiettyä hlöä. Joskus voi olla niin, että kirjoitustenne kohde ei piittaa p@skaakaan kirjoituksista. Ainoa haitta on irl, jos ympärillä olevat on saatu uskomaan jonkun tietyn kirjoittavan typeryyksiä. Mutta sekin on stalkin tarkoitus.
Sitäpä minä kysynkin, aloittajalta. Mikä oli aloituksen tarkoitus? Haluatko kiusata herkkiä ja heikkoja, leikkiä heidän psyykkeellään, vai mikä oli aloituksen tarkoitus?
Antaa aloittajan vastata. - Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00082 kirjoitti:
Sitäpä minä kysynkin, aloittajalta. Mikä oli aloituksen tarkoitus? Haluatko kiusata herkkiä ja heikkoja, leikkiä heidän psyykkeellään, vai mikä oli aloituksen tarkoitus?
Antaa aloittajan vastata.No jos sinun pähkinä jo tuosta aloituksesta menee rikki, niin ehkä sietääkin mennä. Sivusta
- Anonyymi00084UUSI
Mä olen herkkä mutta en heikko.
On mulla taustana että olen ollut kiusattuna.
En edelleenkään ole harhainen kun mua on stalkattu IRL:ssä.
On se nyt prkl kun saa joka ketjuun olla vääntämässä tästä asiasta.
-sivusta naiselta ×M× - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
No jos sinun pähkinä jo tuosta aloituksesta menee rikki, niin ehkä sietääkin mennä. Sivusta
Lisään vielä. Minun oloni on muuten hyvä, mutta tunnen empatiaa heitä kohtaan, jotka ovat heikoilla. Heitä on, sen näkee vastausten reagoinneista, ja on paljon, jotka vain lukevat ja tuntevat pahan olonsa voimistuvan.
Toki myös aloittajaa kohtaan. Miksi häneltä puuttuu halu huomioida kirjoituksen/kirjoituksiensa vaikutukset muihin? Suosittelen häntä miettimään, miksi. Noinko hän haluaa elää, tuottaa kirjoituksia, jotka aiheuttavat pahaa oloa heikoilla oleville herkille? Mitään hyvää en näe noiden kirjoitusten aiheuttavan. Ehkä aloittaja voisi miettiä hetken itseään, ja vaikka hakea apua terapeutilta, jos siis näkee tarpeen muuttua. Mutta voihan olla, että joidenkin elämänsuola on vain yrittää lietsoa pahaa oloa, eikä koskaan edes yrittää mennä kohti toisenlaista tapaa olla ja elää. - Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Lisään vielä. Minun oloni on muuten hyvä, mutta tunnen empatiaa heitä kohtaan, jotka ovat heikoilla. Heitä on, sen näkee vastausten reagoinneista, ja on paljon, jotka vain lukevat ja tuntevat pahan olonsa voimistuvan.
Toki myös aloittajaa kohtaan. Miksi häneltä puuttuu halu huomioida kirjoituksen/kirjoituksiensa vaikutukset muihin? Suosittelen häntä miettimään, miksi. Noinko hän haluaa elää, tuottaa kirjoituksia, jotka aiheuttavat pahaa oloa heikoilla oleville herkille? Mitään hyvää en näe noiden kirjoitusten aiheuttavan. Ehkä aloittaja voisi miettiä hetken itseään, ja vaikka hakea apua terapeutilta, jos siis näkee tarpeen muuttua. Mutta voihan olla, että joidenkin elämänsuola on vain yrittää lietsoa pahaa oloa, eikä koskaan edes yrittää mennä kohti toisenlaista tapaa olla ja elää.Tietenkään en tunne aloittajaa ja hänen motiivejaan. Voihan hän olla joku yksi, jolla on joku oma henkilökohtainen juttu mielessä. Mutta jos niin on, eli hän ei olekaan joku joka vain haluaa huvikseen kirjoittaa tuollaista, aloittaja voisi korjata tilannetta kertomalla, että hän vain purki jotain omaa asiaansa, eikä tahdo, että herkät ja heikot omivat sen itselleen.
Siksi kysynkin aloittajalta; miksi kirjoitit noin?
- Anonyymi00087UUSI
Aina voi olla kytiksellä eikö niin. Huh hellettä.
- Anonyymi00088UUSI
Mikä oli tuon kommentin pointti? En ymmärrä. Aloittajan toivoisin vastaavan noihin edellisiin kysymyksiin -oliko tarkoitus vain provosoida ja kiusata kaikkia heitä herkkiä, jotka lukevat tätä palstaavai oliko joku oma juttu mielessä? Ei ole vaikea kysymys. Miksi en saa vastausta?
- Anonyymi00089UUSI
Hei aloittaja. Miksi kirjoitit aloituksesi -eli mikä on motiivisi ja tarpeesi ja toiveesi? Valaise meitä muita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581