Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
Vastaukset 65
- Anonyymi00001
Tunnisteet kiitos! 😆
- Anonyymi00004
k❤️t
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
k❤️t
En tunne tteetä. T. K
- Anonyymi00045UUSI
Mitäänhän ei tapahtunut, mun mielestä? Olisi voinut tapahtua, mutten ollut valmistautunut mihinkään normaalista poikkeavaan?
- Anonyymi00002
Haluaisin, että saisimme aikaan toisissamme positiivisia tunteita.
- Anonyymi00003
Millä tavoin
- Anonyymi00005
Mukavia, odottavia ja onnellisia. Nykyään tuntuu monet asiat kivemmiltä, kuin kohtaisi ne ensimmäistä kertaa, imuroidessakin en tuntenut enää kiukkua lainkaan, vaikka pieni keittiön matto täytyi kaivella imurin suulakkeesta, Jotenkin tuntuu etteivät sellaiset pienet vastoinkäymiset heilauta mihinkään suunta, hymy ei kadonnut kertaakaan huulilta. Jotenkin tuntuu että on rentoutunut ja onnellinen olo.
https://www.youtube.com/watch?v=NcF_BCrwiqo&list=RDNcF_BCrwiqo&start_radio=1 - Anonyymi00007
Kovasti koitan ajatella hyvää ja irl juttuja. Sitä mitä oli oikeasti. Sit vaan mietin et oliko sekin vaan leikkiä silloinkin. En oikein jaksa uskoa enää mihinkään.
- Anonyymi00015
Vähän samanlainen olotila
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kurjaa et muullakin samanlainen olo. 💔 Kaipa jotkut vaan on sellaisia pitävät muita vitseinä. Ehkä elämä vaan on sellaista ja ihmiset.
- Anonyymi00021
Anonyymi00015 kirjoitti:
Jutelkaa?
Sivusta - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jutelkaa?
SivustaOdotan häneltä viestiä.sivusta
- Anonyymi00031
Anonyymi00022 kirjoitti:
Odotan häneltä viestiä.sivusta
Senkus odottaa. Mä oon kyllästynyt olemaan se joka näyttää ihmisille että välitän heistä kun se ei ole vastavuoroista. Päättänyt vaan uskoa ettei musta välitetä. Siinä se.
- Anonyymi00008
Että miten hlvetissä siitä kauniista tuli niin pskaa ja mitä olen mielestäsi tehnyt, kun olet vihainen ja haluat edelleen satuttaa?
- Anonyymi00009
ja S miehelle M naiselta
- Anonyymi00034
Anonyymi00009 kirjoitti:
ja S miehelle M naiselta
Nukkuu.
- Anonyymi00010
Luulin hetken, siis ihan oikeasti, että löysin sen oikean, enkä häpeile sitä asiaa myöntää että se sattui kun kaikki olikin kuvitelmaa.
- Anonyymi00013
Miten päädyit siihen, että on kuvitelmaa?
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miten päädyit siihen, että on kuvitelmaa?
Kaikki on totta sivusta
- Anonyymi00028
Sama. Paljastui varatuksi ja varmaan muutenkin epäsopivaksi. Kerrankos sitä erehtyy.
- Anonyymi00033
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kaikki on totta sivusta
Tiedän että on, olosuhteiden pakosta pitänee esittää tietämätöntä
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Tiedän että on, olosuhteiden pakosta pitänee esittää tietämätöntä
Näin on kyllä....
- Anonyymi00011
Tulin siihen tulokseen, etten satuta, jos ei ole pakko. Se ei ole koskaan ollut tavoitteeni. Saamani tiedon valossa olet kullankeltaisessa nesteessä vielä sen naisen kanssa, jos ja kun yrität päästä siitä eroon. Se on paljon hullumpi ja ilkeämpi kuin minä. Tulet sen vielä näkemään. Täytyy vain pelastaa itsensä. Muita ei voi.
- Anonyymi00024
Mikä juttu tämä on??!
- Anonyymi00026
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikä juttu tämä on??!
Sain tietoa henkilöstä, joka käy samassa paikassa säännöllisesti. Emme ole väleissä. Hän on erittäin vaarallinen henkilö sikäli kuin tehtailee kanteluja viranomaisille ihmisistä, jotka ovat hankkiutuneet hänestä eroon, levittää perättömiä väitteitä entisistä sopimuskumppaneistaan ja käräjöi entisen työnantajansa kanssa. Sellaisesta ihmisestä täytyy päästä kauas.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikä juttu tämä on??!
Varmaan joku naista esittävän speden tusinakuriositeeteista. Täällä ei tarvi suuria älynlahjoja omata naisvihassa kilvoittelun edistämiseksi, kuten kommentistasi näkee
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Sain tietoa henkilöstä, joka käy samassa paikassa säännöllisesti. Emme ole väleissä. Hän on erittäin vaarallinen henkilö sikäli kuin tehtailee kanteluja viranomaisille ihmisistä, jotka ovat hankkiutuneet hänestä eroon, levittää perättömiä väitteitä entisistä sopimuskumppaneistaan ja käräjöi entisen työnantajansa kanssa. Sellaisesta ihmisestä täytyy päästä kauas.
Vai niin, palstasetä näitä tarinallisuuksia kun alkaa sommittelemaan oikeaan todellisuuteen niin saa käyttää jo suurempaa luovuutta, mutta kerrankos sitä yritetään ”yritysmaailmassa”
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Vai niin, palstasetä näitä tarinallisuuksia kun alkaa sommittelemaan oikeaan todellisuuteen niin saa käyttää jo suurempaa luovuutta, mutta kerrankos sitä yritetään ”yritysmaailmassa”
Ainakin olen varoittanut. Sen enempää en voi tehdä. Ja jos se on kertonut tekemisistään, tiedän, millä se pitää häntä otteessaan. Ymmärrän täysin.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Jaha nostetaan guben huuhaapulinan eteen vaikka tämä kommentti
- Anonyymi00012
vihotteleva virtsarakko ja vaipat ja tunnottomuus ja kaikki tömä vastenmielinen vtuttaa en minä osaa edes rakastaa näiden asioidenn keksellö olen jotenkin niin itsekäs ja pää pyllunreijässä kun sek suaalisuus oli minulle aina vtun tärkeä asia niin siksikin olen menneen talven lumia
- Anonyymi00014
Rakastan sua valtavasti ja odotan, et meistä tulee me myös fyysisesti. Henkisesti ollaan jo yhtä. Matka on ollut kivikkoinen, mut kaiken tulevan arvoinen. Odotan yhteistä elämää kovasti ja alan olla jo kärsimätön...❤️
- Anonyymi00019
Miksette aloita heti? Mikä on esteenä?
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Miksette aloita heti? Mikä on esteenä?
Universumi ja maailma on vielä kesken. Niiden pitää olla valmiita ennenkuin voimme kohdata taas
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Universumi ja maailma on vielä kesken. Niiden pitää olla valmiita ennenkuin voimme kohdata taas
Onko ne valmiina ensiviikolla?
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Onko ne valmiina ensiviikolla?
Ei mitään tietoa....
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei mitään tietoa....
Toivottavasti voidaan ainakin pikaisesti tavata. Siitä olikin vissiin alustavasti juttua jo pari viikkoa sitten.
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Toivottavasti voidaan ainakin pikaisesti tavata. Siitä olikin vissiin alustavasti juttua jo pari viikkoa sitten.
Palstalla? 🤭😯
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Palstalla? 🤭😯
Ei, ihan irl.
- Anonyymi00018
Mietin et taasko tää alkaa ja saat heti mun pään sekasin
- Anonyymi00035UUSI
Saatat olla rakastunut.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Saatat olla rakastunut.
Rakastunut ehkä liian vahva ilmaisu, ennemmin tosi ihastunu.
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Rakastunut ehkä liian vahva ilmaisu, ennemmin tosi ihastunu.
Kuka on tämä onnekas johon olet ihastunut? Aiotko tehdä jotain asian eteen? Minulla on ehkä yksi joka tuntuu olevan ihastunut mutta en oikein tiedä miten edetä.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Kuka on tämä onnekas johon olet ihastunut? Aiotko tehdä jotain asian eteen? Minulla on ehkä yksi joka tuntuu olevan ihastunut mutta en oikein tiedä miten edetä.
Vaikeeta sanoa. Ehkä teen jos nään jonkun vinkin tai jotain irl että toinenkin on kiinnostunut. Muuten varmaan koitan unohtaa ja löytää jonkun muun joka kolahtaa samalla tavalla.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Vaikeeta sanoa. Ehkä teen jos nään jonkun vinkin tai jotain irl että toinenkin on kiinnostunut. Muuten varmaan koitan unohtaa ja löytää jonkun muun joka kolahtaa samalla tavalla.
Millainen voisi olla vinkki minkä ymmärrät? Olisi kiva tietää sillainen asia.
- Anonyymi00032
Rakastin vuosia. Miehellä oli koko ajan muita säätöjä. Jopa se vanha avovaimonsa. Eksänsä osti hänelle viiniä ja minä en. Olen hyvin pettynyt, mutta minua ei enää k*seta. Oli semmoinen ostettava mies, minä olen tuollaisen yläpuolella. En mikään tyhmä, alistettava harppu, joka anelee armoa ja kerjää huomiota. Olen ylpeä, sopivasti. Minä olen ollut tasokkaista miehistä kiinnostava. Enää vaan noiden pettymysten jälkeen nappaa, kuin kaverina miehet. Enkä ole lähtenyt rikkaiden miesten rakastajaksi, kun sitä ovat ehdottaneet. En ole sellainen. Hämmästyisit, jos tietäisit millaisia miehiä on minua jahdannut pitkiä aikoja. Ja kosinut. Ja minulle olisit kelvannut sinä. Enää et kelpaa, tunnen sut läpikotaisin, mahtaa harmittaa.
- Anonyymi00039UUSI
kyllä mä ymmärrän miksi naiset mun perässä juoksivat ja käyttäytyivät oudosti. itsekin syttyisin entiselle itselleni u know. silti se on ollut vaan hyvin raskasta. rakastuin kuitenkin ja olisin halunnut vaan rauhaa mut kaikki ulkopuolinen oli raskasta. teki mieli linnoittautua himaan. ja nyt sitten itsensä menettäneenä tuntuu ettei elämässä ole edes järkeä en voi antaa kummallekkaan sukupuolelle olen yksinäinen ja onneton täällä loppuelämäni, toki on nuo uudet minät tuossa joiden takia täällä olen mutta tiettekö jollakin lailla olen vain kuollut jo.
- Anonyymi00042UUSI
Että paljon melua tyhjästä. En ole kertonut "meistä" kellekään, mutta jos haluaisin kertoa, mitä oikein kertoisin? Ei ole tapahtunut mitään. Kukaan muu kuin minä ei ole tehnyt mitään. Kukaan ei ole sanonut, viestinyt mitään. Ei ole mitään, piste. Ja kuitenkin...Niin, mitä? Sano sinä, kerrankin.
Kuin hänelle.
n> m- Anonyymi00043UUSI
Paljon tunteita ja unelmia mutta niiden täytäntöön paneminen onkin paljon vaikeampaa kuin voisi kuvitella. Pätee kyllä niin moneen muuhunkin osa-alueeseen elämässä.
- Anonyymi00052UUSI
Tiedän ettet ole pitänyt vain sisälläsi tätä.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Terapeutille kertonut sen yhden tapahtuman. Siihen pari kertaa palattu. Mutta muuten pitänyt sisälläni, en kellekään muulle kertonut. Sinä olet, tiedän kyllä.
n>m - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Kenelle luulet minun kertoneen? Anna vinkki.
n> m
- Anonyymi00046UUSI
Tilitapahtumat sen kertonee, katsos. Raha menee rahan luo 🤣
- Anonyymi00049UUSI
Raisa on rikas johtaja
- Anonyymi00050UUSI
ohjeukser menevät kovaa ja kohytd törmää, joku haassu joku kiinalainen tai ryrrö naapuein tytt on hauskas mirelrdyäni.
- Anonyymi00051UUSI
En mitään.
"Ku pojat on vaa poikia (pojat on vaa poikii), aha. Aina tulee joku seuraava (aina tulee joku seuraava), aha. Miten löytää voi sen oikean?" - Anonyymi00053UUSI
Hänestä ajattelen, https://www.youtube.com/watch?v=_a0xfdsxSZs&list=RD_a0xfdsxSZs&start_radio=1
Meistä ajattelen, https://www.youtube.com/watch?v=WFhRquNGQCw&list=RDWFhRquNGQCw&start_radio=1
Tapahtuneista,
https://www.youtube.com/watch?v=X_WFYLxywyc&list=RDeZc16uncwnQ&index=24- Anonyymi00054UUSI
Miksi koet olevasi tuo sleepwalking man?
- Anonyymi00058UUSI
Jouduitko prosessoimaan?
- Anonyymi00055UUSI
En oikeastaan mitään, jatka vakkareiden kanssa jos et voi ottaa yhteyttä.
- Anonyymi00059UUSI
Olen tehnyt tätä aina, manipuloinut saadakseni tahtoni läpi. Siksi luulet rakastavasi minua. Koska olen murtanut sinut ja rakentanut sinut uskomaan siihen. Se ei ollut vahinko. Kun jätät tämän taaksesi tulet näkemään sen selvästi.
- Anonyymi00060UUSI
Olen jo jättänyt. Sinä et.
Nainen - Anonyymi00061UUSI
Miksi mies tuollaista vääryyttä harrastat?
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Miksi mies tuollaista vääryyttä harrastat?
Yksi manipuloiva paskiainen joukon jatkoksi.
- Anonyymi00062UUSI
Olen hyvin hajanainen ihminen. Jakautunut pehmeään, sentimentaaliseen, joka on valmis rakastamaan hinnalla millä hyvänsä, ja kovaan, loogiseen, joka selviytyy kaikesta jopa sillä hinnalla, että työntää luotaan. Tämänhetkinen sydämeni silti, kaikesta kylmästä logiikastani riippumatta, on varannut sopukan kiusansekaiselle lohdulle. Haluten teeskennellä, että tunnet edes murto-osan siitä mitä en näytä pystyvän estämään itseäni tuntemasta. Pakotan itseni esittämään rauhallisuutta ja surua. Suru tulee jo liiankin helposti. Ehkä en oikeasti edes rakasta, ehkä aivoni keksivät sen, jotta en tappaisi itseäni,pelkäisi tai tuntisi oloani yksinäiseksi. Ehkä hyväksyn sen jonain päivänä pystymättä lopettamaan painajaisten näkemistä. Ehkä en koskaan enää luota yhteenkään tunteeseen. Unohda tämä.
- Anonyymi00064UUSI
Tapahtuneet unohtuu, mutta ihminen ei unohdu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3761450- 65971
- 116915
- 91913
- 69875
- 94701
- 45681
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50619En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56604Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112585