Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Selkäkivut+kannaattaa+otta+vakavasti+ja+jättää+raskaammat+työt+rauhaan.+Voi+olla,+että+saa+isomman+ja+pitkäaikaisemman+sairauden,+jos+ei+lepää+välillä.
17.11.2017 21:23
Sen+kissan+kanssa+tulee+sellainen+vastuullinen+olo,+kun+se+pyytää+sydäntä+särkevästi+ruokaa,+aivan+kuin+siihen+paikkaan+olisi+kuolemassa.+Nimimerkillä+16+vuotiaan+kissanomistaja.
Melkonen+härdelli+ollut+teillä,+kun+ollut+virtaska+kateissa.+Varasulakkeet+ovat+lähes+yhtä+tärkeitä+mitä+kynttilät+ja+villasukat.
Mukavasti+kirjoitat,+sain+hyvän+käsityksen+päiväsi+kulusta.
17.11.2017 21:21
Kyllä+nykyaikana+suurin+osa+ihmisistä+matkustaa+sen+vuoksi+pitkiäkin+matkoja,+että+pääsee+harrastamaan+jotakin+liikuntaa+tai+ulkonaolemista,+sienestystä,+marjastusta+tai+valokuvausta.+Kalliiksi+se+tulee,+mutta+hyvä+mieli+on+tärkeintä.
Juu,+niin+ottaa+kovasti+pattiin,+jos+ei+onnistu+kerralla,+toisen+kerran+vielä+jaksaa+yrittää.+Sitten+tulee+prkl+ja+huuto,+että+tulkaa+jelppaamaan.
17.11.2017 21:17
maissiiii
Ole+hyvä+vaan+ja+hyvä+kun+kerroit+pitäväsi+aloituksestani!
Nuo+Kivikylän+makkaratuotteet+on+kyllä+parasta+mitä+makkarasta+saa.+Tykkään+suunnattomasti+erityisesti+nakeista,+mutta+menee+kaikki+niin+siskonmakkarat+kuin+muutkin.+Ja+muffinsseja+jälkkäriksi...ja+vielä+banaani+sellaisia.+Njam!
Kunnon+televisio+on+hyvä+olla,+ainakin+meillä+katsotaan+vielä+melko+paljon.
Melko+paljon+olet+saanut+aikaiseksi,+oikeastaan+todella+paljon,+kun+vertaa+meikäläisen+verkkaiseen+päiväohjelmaan.
Siinä+valkosipulissa+on+sellainen+huono+puoli,+että+en+voi+sietää+sen+hajua.+Jos+klyyvariin+tunkisi,+voisi+alkaa+kiertämään+vatsassa?+Harkitaan,+kiitos+neuvosta!
17.11.2017 21:13
Ohhoh!+Vai+oikein+närhen+munat,+kuka+se+sun+kilpakumppanisi+oli?
17.11.2017 21:05
Varmaan+seuraa+snookeria+muutkin+miehet+ja+jotkut+naisetkin.
Tottakai+pitää+toivoa+sateenkaaren+nähdessään,+eikä+koskaan+pääse+sateenkaaren+päähän+vaikka+kuinka+juoksisi.
Heijastimia+tarvitaan+mikäli+liikkuu+tuolla+ulkona+pilkkopimeässä.+Mitäköhän+lie+tarkoittavan+tuo+pilkko?
Huomenna+pitäisi+vetää+puku+niskaan+ja+lähteä+80-vuotis+päiville.+Mieluummin+menisin+konserttiin.
17.11.2017 18:25
Meidän+lintulaudalla+oli+tänään+valehtelematta+ainakin+10+harakkaa,+mutta+en+raaskinut+lähteä+poiskaan+ajamaan.+Onhan+nekin+lintuja?
Nuo+kynttilät+on+kyllä+mukavia,+tuovat+kivaa+valoa+ja+vielä+oman+tuoksunkin+taloon.
Ilmat+ovat+todella+vaihtelevat,+aamulla+oli+ruma+sade,+mutta+iltapäivästä+ihan+kohtuu+aurinkokelit.
17.11.2017 18:20
Tunnustan+etten+tiedä+niiden+vaikutusta+sen+paremmin.+Olen+kuvitellut+niiden+estävän+kausiflunssien+tulemista,+mutta+työpaikallani+joka+toinen+sairastaa+ja+varmaan+heistä+aika+monet+ovat+ottaneet+sen+rokotteen.+Itse+olen+sellainen+vellihousu,+että+en+uskalla+mennä+rokotettavaksi.
17.11.2017 17:01
Sama+täällä+tuon+stressinsiedon+suhteen,+suorastaan+olematon+kestämään+vastoinkäymisiä+tai+asioiden+hankaloitumista.+Pitäisi+vaan+hengittää+rauhallisesti+ja+antaa+kiireen+mennä+ohitse,+mutta+kun+ei+vaan+voi+ja+ongelmat+pitäisi+saada+poistettua+heti.
Silloin+kun+tulostinta+tarvitaan,+siitä+ei+saa+olla+muste+lopussa+ja+sen+pitää+toimia.+Sen+pitää+TULOSTAA,+muuten+se+ei+ole+tulostin.
Mitä+monimutkaisemmaksi+telkkarit+ja+autot+menevätkään,+sitä+enemmän+nykymiehelle+ja+naiselle+kanssa+tulee+lisää+vaan+stressiä.+Näin+on+marjat!
17.11.2017 16:56
Juu,+kyllä+löytyy+katuvaloja+ja+on+vähän+vielä+lisävalaistustakin+löytyy+tuon+lapsisurman+vuoksi.+Järkyttävä+tapaus+kaiken+kaikkiaan.+Pöyristyttävä!
Ronnie+O'Sullivan+voitti+sen+snooker-matsin.+Se+on+maailman+paras+siinä+lajissa.
17.11.2017 16:40
Porvooseen+laskeutui+pimeys+tätä+viestiä+kirjoittaessani,+mutta+synkkyyteen+ei+vaivuta,+vaikka+olisikin+loppusyksy.+Seuraavaksi+sataa+lunta+ja+taas+tulee+valkeutta.
17.11.2017 16:13
Olen+niin+utelias,+että+minua+kiinnostavat+palstalaisten+tekemiset+ja+haluan+taistella+apatiaa+vastaan.+Elämä+vuoden+synkintä+aikaa.
Kyllä+minä+tästä+paranen,+kiitosta+vaan.+Tulen+sitten+vilkuttamaan+taas+tien+laitaan+sinulle,+kun+ilmoitat+salaisessa+viestissäsi+saapumisaikasi.
17.11.2017 16:05
kaunisleski
Mukava+se+on+puuhastella+omaan+tahtiin,+kun+ei+ole+kukaan+huohottamassa+niskaan,+hehee.
Itse+en+ole+nokkaani+pistänyt+ulos+muutamaan+päivään.+Yritän+saada+itseäni+kuntoon+appiukon+80-vuotis+syntymäpäiville.+Sauna+täytyy+jättää+tänään+väliin,+ei+vissiin+suositella+flunssaisille,+eikä+ole+kyllä+yhtään+sellainen+olokaan.
17.11.2017 15:56
Ihan+samat+oireet,+ihan+hirveä+nuha+eikä+henki+oikein+tahdo+kulkea+kunnolla.+En+edes+lähtenyt+lääkäriin,+kun+tiesin+tätä+olevan+liikkellä.+Työpaikallani+joka+toinen+kröhii+ja+yskii.+Ei+mitään+merkittävää+vaikutusta+tunnu+olevan+influenssarokotuksilla,+itse+en+sitä+ottanut.
17.11.2017 15:20
Ihannemunaani+on+keitetty+6-7+minuuttia+eli+sellainen+vähän+pehmeä+kananmuna+on+minun+makuuni.
Syön+paljon+munia+myös+paistettuna+ja+kokkelina,+varmaan+kaikken+kaikkiaan+kymmenkunta+munaa+viikossa.+Itseäni+eivät+nuo+kolesterolit+pelota+pätkääkään.
Niin,+ja+sen+munan+kanssa+paahtoleipää+ja,+jos+on+ihan+juhlapäivä+niin+full+english+breakfast,+kuten+viimeksi+isänpäivänä+tuli+nautittua.
17.11.2017 15:16
tuli.vaanmieleen
Ei,+se+en+ollut+minä+joka+teitä+on+hauskuuttanut.+Kreetalla+käy+tuhansia+6-kymppisiä+kesän+aikana.+Itsellä+ei+edes+ollut+läppäriä+mukana,+aivan+turhaa+kannettavaa.+Älykännykkä+oli+mukana,+mutta+en+sitäkään+pidä+mukanani+sen+paremmin,+vaan+odottaa+hotellihuoneessa+ja+iltasin+katson+onko+joku+soittanut.+Keskityn+auringon+ottamiseen+pelkästään+hyvän+kirjan+kanssa.
13.11.2017 10:00
Ei+ole+saanut+Gambian+matkailu+paljoakaan+ylisanoja.+Itse+olen+käynyt+Afrikan+masita+ainoastaan+Keniassa+ja+voin+kyllä+suositella+Mombasaa+tietyin+varauksin.+Esimerkkinä+nyt+mainittakoon,+että+nahkasi+täytyy+kestää+aurinkoa,+jota+siellä+ei+voi+välttää+ja+se+on+polttavaa.+Kuten+myös+lapsikerjäläiset+aina,+kun+menet+hotellialueen+ulkopuolelle,+on+sydäntäsärkevää+nähdä,+kun+3-4+vuotiaat+ovat+käsi+ojossa+autosi+vieressä.
13.11.2017 09:56
inhokit
Ei+ole+koskaan+natsannut+Bulgaria.+Egypti+ollut+joskus+harkinnassa.+Turkki+ei.
13.11.2017 09:40
Itse+pidin+Turkkia+pohjakosketuksena+matkailussani,+hyvä+tietää+Egyptin+olevan+vieläkin+syvemmältä.+Eivät+pelkät+pyramidit+ja+Niili+saa+minua+houkutelluksi+sinne.
13.11.2017 09:40
Thanksbutnothanks
Itselle+ihmeellinen+Intia+ei+ole+koskaan+ollut+varteenotettava+matkustusmaa,+Sri+Lankaa+voisin+harkita,+tosin+melko+suurella+varauksella.
13.11.2017 09:24
11 / 66