Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heikunkeikku
Jos+yhtään+lohduttaa,+luulen+ettei+paljoakaan,+mutta+kerron+joka+tapauksessa+että+kerkesin+lukemaan+mitä+mukavimman+viestisi.+Se+oli+juuri+sellaista+viehättävää+ja+nostalgista+muistelua,+mitä+toivoin+avauksen+lukijoilta+saavani.+Kiitos.
11.11.2017 08:41
Kaikkein+eniten+sitä+rasismia+tuntuu+esiintyvän+juuri+niissä+maissa+missä+on+tummaihoiset+pääväestönä.+Olen+kuullut+niiden+olevan+toinen+toisilleen+erilaisista+asioista+riippuen+todella+rasistisia,+joten+emme+me+valkoihoiset+ainoita+syyllisiä+ole.
10.11.2017 14:00
Voi+vakuuttaa,+että+ongelma+koskee+sekä+mustia,+että+myös+sinisiä+nimimerkkejä.+Ei+meinannut+millaan+päästä+kirjautumaan+omalla+nikillä+ja+välillä+heitti+pois+kirjautumisesta,+joten+kirjoitin+välillä+mustalla.+Että+sillai!
10.11.2017 13:48
Annoit+niin+perustavan+ja+houkuttelevan+kuvauksen+risteilyistä,+että+käännän+kelkkani+ja+aloin+ihan+vakavasti+harkita+sellaisen+tekemistä.+Vaimollani+on+diabetes+ja+voisi+olla+kätevää+asua+laivassa+noiden+ruokajärjestelyjen+ja+yleensäkin+säännöllisyyden+vuoksi.
10.11.2017 13:45
Itse+olin+siellä+heinäkuussa.+Jännä+miten+ohutta+se+ilma+oli+siellä+ylhäällä.+Joutui+ihan+hengittämällä+hengittämään.
10.11.2017 13:30
Kiitos+hyvästä+ja+kannustavasta+palautteesta.
Itävalta+on+varmasti+hieno+ja+näkemisen+arvoinen+maa.+Poika+on+puhunut+monta+kertaa,+että+lähdettäisiin+katsomaan+mäkihyppykilpailua+paikan+päälle.+Varmaan+pitäisi+pian+lähteä,+niin+kauan+kuin+vielä+pyytää,+hehee.
Hauskasti+kerroit+floridalaisesta+elämänmenosta.+Meillä+oli+suunnitelmisssa+mennä+Miamista+Tampaan,+mutta+se+nyt+jäi+muiden+kiireinen+vuoksi.+Se+suoalue+oli+luultavasti+Everglades,+jonne+mainostettiin+kiertomatkoja+Miamista.+No,+ei+me+menty+sinnekään,+ei+alligaattorit+kiinnosta,+mutta+Miamin+eläintarhassa+käytiin+ja+olikin+suuri+ja+kaikenkattava+paikka.+Huonojalkaiset+pääsivät+liikkumaan+junarataa+pitkin.
Ymmärrän+tuon+aurinkovoide+ongelmasi,+kun+niitä+rasvoja+ja+voiteita+oli+niin+paljon+tarjolla.+Pakko+oli+jotain+käyttää,+koska+aurinko+on+niin+polttavaa,+eikä+itselläni+ole+silmälaseja+mukana+rannalla,+eikä+niistä+pienistä+teksteistä+edes+näe+mitä+ne+sisältävät.
Miami+Beach+on+muuten+elämäni+paras+hiekkaranta+ja+olen+käynyt+monessa+paikkaa.
10.11.2017 13:28
En+edes+erota+Helsingin+kaupunginosia+toisistaan.+Tiedän+Pasilan+aseman,+mutta+muuten+liikkuessani+siellä+vaihdan+sujuvasti+kaupunginosasta+toiseen+tietämättä+sitä+itse.
10.11.2017 13:16
Niin+on,+paljon+näkemättömiä+maita,+kuten+Uusi-Seelanti+ja+Austaralia.+Varmaan+voisi++vierailla+Thaimaassakin,+niin+olisi+helpompi+ottaa+kantaa.+Tuo+samassa+paikassa+useampaan+kertaan+käyminen+on+jotenkin+jännittävää,+vielä+jos+eri+vuodenaikoina+pääsee+vierailemaan.+Jotain+tuttua,+mutta+aina+uutta+ja+erilaista.
10.11.2017 13:14
Aika+parantaa+ja+ainakin+itselleni,+jotkut+jopa+ikävät+nuoruuden+paikat+tuntuvat+niin+menneisyydeltä,+että+niitä+voi+jopa+mennä+nyt+katsomaan+ja+vähän+nostalgisoida,+jopa+ihan+vähän+fiilistelläkin+että+silloin+oli+silloin.
10.11.2017 13:11
Tunnen+useammankin+tyypin,+joita+matkustelu+ei+sen+suuremmin+kiinnosta.+Mukavasti+kerroit+tapahtumasta,+joka+sopii+kaikille+joiden+mielestä+Suomen+juomavesi+on+maailman+puhtainta+ja+turvallisinta+juoda.+Ei+aina+ihan+niinkään,+mutta+onhan+se+onneksi+useimmiten+juomakelpoista.
Tervetuloa+Porvooseen,+olen+täällä+jo,+näköetäisyydellä+tuomikirkosta.
10.11.2017 13:07
Aloittaja+ainakaan+ei+ole+pyytänyt+poistamaan+ensimmäistäkään.
10.11.2017 12:45
En+minäkään.
10.11.2017 12:43
Ihan+sama+juttu+täällä.+Kemijärvellä+tuli+käytyä+armeija-aikana+ja+se+oli+ensimmäinen+ja+viimeinen+Lapin+reissu.+Minua+on+peloteltu+riittävästi+niistä+hyttysmääristä+mitä+siellä+on+kesällä.+Talvella+taas+on+liian+kylmä.
Minä+olen+suomalainen,+joka+ei+edes+välttämättä+halua+Lappiin!
09.11.2017 15:15
Ei+ole+tullut+käytyä+Islannissa,+mutta+kyllä+sinnekin+ainakin+viisi+tuntia+lentää,+jos+ei+pidempäänkin.+Kolmessa+tunnissa+pääsee+just+ja+just+Välimerelle.+Kyllä+se+matkustus+siitä+alkaa+sujua,+kun+ei+mieti+sitä+pahana+paikkana.+Kerrankin+elämässä+saa+vaan+istua,+eikä+tarvitse+tehdä+mitään.
09.11.2017 15:10
En+minä+mikään+absolutisti+ole,+vaan+olen+vain+laittanut+korkin+kiinni.+Siinä+on+suuri+ero.
09.11.2017 15:06
Hotellivalinnasta+pitkälti+kiinni+torakat,+luulen+parempitasoisten+pitävän+huolta,+että+niitä+ei+ole.+Englantilaiset+ovat+vallanneet+Americasin+ja+pitävät+sitä+omanaan,+siellä+on+jopa+englantilaisia+"nakkikioskeja",+joista+saa+fish+and+chips+huikopalaa+öisin.+Sen+britit+ovat+tosiaan+valmistaa+uppopaistamalla.
Teide+on+mahtava+kokemus,+menimme+pojan+kanssa+köysiradalla+ihan+sinne+ylös.+Huikaisen+kaunista,+vaikka+ei+siellä+muuta+ole+kuin+kivikasoja.+Matkalla+sinne+tuli+jotenkin+mieleen+näkymät+Mars+planeetalta?+Ajoimme+skootereilla+sinne+ylös+ja+pysähdyimme+monta+kertaa+ihailemaan+maisemia.+Varsinkin+siinä,+kun+noustiin+yli+pilvien,+oli+taivaallinen+tunnelma.+Oli+lämmintä,+mutta+jotenkin+kylmänkosteaa.+Ylhäällä+oli+kova+tuuli!
09.11.2017 15:00
Helppo+kuvitella+viikon+riittävän+Marokossa,+jopa+lyhyemmänkin+aikaa.
09.11.2017 14:50
Onneksi+olen+jättänyt+Bulgarian+matkailut+tekemättä.
09.11.2017 14:49
Tuosta+Benidormista+tulee+mieleen+se+englantilainen+komediasarja+ja+Eilatista+en+ole+kenenkään+kuullut+kertovan+hyviä+matkakokemuksia.+Jos+haluaa+pelkkää+aurinkoa,+silloin+molemaat+kohteet+voivat+kenties+mennä?
09.11.2017 14:49
Tsekki+varmaan+maana+mielenkiintoinen,+mutta+hyvin+harvan+maan+pääkaupunki+varsinaisesti+kiinnostaa+minua.
09.11.2017 14:46
13 / 66