Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaikea+sanoa,+kun+en+ole+koskaan+käynyt+noin+pohjoisessa.+Ei+minulla+ainakaan+ole+mitään+ihannointia+kylmää+kohtaan.+Saan+palella+ihan+riittävästi+täällä+Etelä-Suomessa.
09.11.2017 14:44
Ei+ne+torakat+minun+matkaani+pilanneet,+enemmän+rouva+tuntui+kirkuvan.+Ja+olen+käynyt+sen+jälkeen+useita+kertoja+samassa+lomakohteessa.+Samassa+hotellissa+en+koskaan,+ohi+ollaan+kävelty+ja+nimetty+paikka+torakaksi.
09.11.2017 11:35
Ei+kaikilla+saarilla+ole+torakoita,+mutta+Teneriffalla+ainakin+on.+Olen+omin+silmin+nähnyt+ja+niitä+tappanut+Playa+de+las+Americasissa.+Pelottavaa+kun+menee+yöllä+vessaan+ja+unenpöppörässä+näet+jotain+vipeltävän+jalkojesi+juuressa.+Siellä+on+myös+paljon+varkaita,+tarkkana+saa+olla.
09.11.2017 11:25
Oinas+vastaa!
Uskon+tietyllä+tavalla,+mutta+varauksella+horoskooppeihin.+Olen+omin+silmin+nähnyt+ja+kokenut,+että+kaksi+oinasta+parisuhteessa+on+mahdottomuus.+Tosin+voihan+se+toki+jostain+muustakin+johtua?
09.11.2017 11:18
Mallorca+on+nähty,+joo!+Ja+muusta+Espanjasta+poiketen+ei+viehättänyt+minua,+vielä+kun+hotellissa+oli+90+prosenttia+asukkaista+saksalaisia,+niin+mentiin+pahasti+epämukavuusalueelle.
09.11.2017 11:15
Samaa+mieltä+tietojärjestelmien+haavoittuvuudesta,+koska+ihminen+on+ne+suunnitellut+niin+sillloin+vain+ne+jonain+päivänä+lakkaavat+toimimasta.+Ainakin+meillä+on+työpaikalla+vaikeuksia+löytää,+mistä+ne+ongelmat+johtuvat.+Selityksiä+tulee,+liian+paljon+käyttäjiä,+järjestelmät+tukkeutuvat,+massiivinen+troijalaishyökkäys+jne.+Sellaista+mistä+tavallinen+ihminen+ei+ymmärrä+tuon+taivaallista.
09.11.2017 11:10
Jotenkin+laiva+on+niin+suljettu+paikka,+että+ahdistaa+ainakin+minua.+Toki+jotkut+Karibian+risteilyt+tehdään+varmaan+niin+isoilla+laivoilla,+että+ei+toista+päätä+näy.
Ihan+samaa+mieltä+Viron+ja+Venäjän+matkoista.+Säästän+vähän+enemmän+ja+lähden+etelänmeren+saarelle.
09.11.2017 11:05
en+ymmärrä+sanaa+"+pareita"?
09.11.2017 11:00
Kalimera!
Niin+minunkin+sydämestäni+osa+on+Kreikassa,+osaan+tervehtiä+hyvän+huomenen+jo+niin+hyvin,+että+ovat+luulleet+minua+ihan+oikeaksi+kreikkalaiseksi,+hehee.
Ei+Espanjassakaan+mitään+vikaa,+ihan+hyvää+kohtelua+olen+saanut+kaikkialla.
09.11.2017 10:59
Ei+kannata+kaihtaa+Santoriinia.+Saari+on+pieni,+mutta+todella+paljon+katsottavaa+ja+taivaallisen+hienoja+maisemia.+Yksi+erityispiirre+on,+että+siellä+ei+ole+mitään+itikoita,+johtuu+varaan+tuliperäisestä+ja+kivisestä+maaperästä.+Jotkut+tutkijat+ovat+esittäneet,+että+saari+olisi+tarujen+Atlantis,+mutta+tiedä+sitten.+Joka+tapauksessa+valtavien+luonnonvoimien++jäljet+ovat+näkyvissä.+
Olen+käynyt+neljä+kertaa,+voisin+mennä+vieläkin+uudelleen.+Matkat+ovat+normimatkoja+kalliimpia,+mutta+oikein+hyvin+kaiken+sen+arvoisia.+Katselen+aina+keväällä+ja+kesällä+äkkilähtöjä...
09.11.2017 10:55
Egyptillä+olisi+vaikka+mitä+näytettävää+turisteille,+mutta+nämä+kiihkoilijat+pilaavat+hyvän+matkailumaan+vuosikymmeniksi.+En+millään+keksi+mitään+syytä,+mikä+saisi+minut+matkustamaan+Marokkoon+tai+Algeriaan.
09.11.2017 10:48
Olet+onnekas+ja+minä+myös,+voin+aivan+hyvin+käydä+samassa+kohteessa,+vaikka+kuinka+monta+kertaa+tahansa,+jos+paikka+on+hyvä.
Yllättävän+nopeasti+11+tunnin+lento+Miami+->+Helsinki+sujui,+no+problem!
09.11.2017 10:45
Minulla+myös+toinen+kupillinen+kahvia+menossa.+Isänpäivän+pullo+kannattaa+jättää+kauppaan,+jos+vaikka+sattuu+tulemaan+vieraita+niin+antaa+huonon+vaikutelman.
09.11.2017 10:42
Nuo+kulkukoirat+ovat+pelottavia,+enkä+oikein+ymmärrä+logiikkaa+mikä+niitä+itselleen+ottavilla+oikein+on?+Annetaan+juosta+autoteillä+ja+kaupunkien+kaduilla+kerjäämässä+ruokaa.
09.11.2017 10:40
Suomalaiset+matkustavat+paljon+Viroon,+mutta+esimerkiksi+Narva+on+saanut+kriittista+vastaanottoa.+Afrikka+on+ihan+oma+lukunsa+matkailussa,+vaikka+en+juuri+Etelä-Afrikassa+olekaan+käynyt.+New+York+ei+houkuttele.
09.11.2017 10:37
Samoin+täällä+suhtautuminen+muslimimaihin,+en+halua+koskaan+enää+herätä+joka+aamu+klo+05:30+kovaääniseen+minareetista+tulevaan+rukoukseen.+Hyvin+vähän+minulla+on+kokemusta+aidoista+yhdysvaltalaisista,+koska+floridalaisten+matkakohteissa+ovat+ihmiset+ovat+lähes+poikkeuksetta+muualta+tulleita.
09.11.2017 10:35
Tervemenoa+vaan!
09.11.2017 10:31
En+ole+koskaan+käynyt,+en+edes+Thaimaassa,+jota+kovasti+hehkutetaan.+Monet+suomalaiset+ovat+löytäneet+sieltä+jopa+toisen+kotimaan.
09.11.2017 10:30
Kävin+edellisenä+kesänä,+majoituimme+sinne+yläkaupungin+puolelle,+jossa+käsittääkseni+oli+jäljellä+enemmän+paikallista+asutusta.+Toki,+kävimme+rannassakin+ja+vuokrasimme+skootterit+ja+sitten+Teidelle.+Hyvä+matka.
09.11.2017 10:29
En+ole+koskaan+ollut+mukana,+haluan+kulkea+omia+polkujani.
09.11.2017 10:27
14 / 66