Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Olen+jotenkin+vaistonnut+sen+ja+kuullut+hänen+puhuneen+hyvää+minusta+myöhemmin.+Näitä+ulospäinsuuntautuneita+ja+riehakkaita+henkilöitähän+arvostetaan+nykyään+kovastikin,+mutta+lähes+aina+heillä+on+yksi+ikävä+huono+puoli+-+he+eivät+osaa+kuunnella.
08.11.2017 20:57
Silti+yksi+sellainen+kohde,+jonne+haluaisin+elämäni+aikana+vielä+mennä.+Hyvä+että+varoitit+ajankohdasta,+ei+sinne+tarvitse+välttämättä+kesällä+tunkea.+Katsomista+riittää+ihan+koska+vaan!
Toinen+paikka+Italiassa+on+sanonnan+mukaan+tietysti+-+nähdä+Napoli+ja+kuolla!
08.11.2017 20:51
Asia+tuli+jo+selväksi,+ei+tarvitse+enää+toistaa.
08.11.2017 20:46
Oliko+pitkä+matka?
08.11.2017 20:40
Minulla+on+myös+Suomessa+muutama+inhokki+paikka,+otetaan+nyt+vaikka+Kouvola,+jonne+minua+ei+luultavasti+saa+muuten+kuin+väkipakolla.
Intia+voisi+olla+hieno+kokemus,+köyhyys+tosin+mietityttää.+En+tykkää+nähdä+kerjääviä+lapsia.
08.11.2017 20:40
Enemmän+minua+kiinnostaa+juuri+kokemusperäiset+mielipiteet.+Itsellä+oli+ensimmäinen+ja+viimeinen+Turkin+matka.+Jouduin+sinne+vähän+sattumalta,+kun+kesälomani+siirtyi+myöhäisemmäksi,+eikä+minulla+ollut+suunniteltu+mitään+muuta,+mutta+halusin+matkoille+ja+ainoa+vaihtoehto+oli+Alanya.+En+viitsi+alkaa+luettelemaan+kaikkea+kummallista+johon+törmäsin,+mutta+heti+alusta+lähtien+kaikki+vaan+meni+pieleen+ja+viimeisenä+matkapäivänä+vannoin,+tten+koskaan+palaa+takaisin+tähän+maahan.+Hyvin+on+lupaus+pitänyt!
08.11.2017 20:37
Olen+samaa+mieltä+Samoksesta+ja+Pargasta,+liian+pieniä+saari+useampaan+reisuun.+Mutta+sitten+taas+Rodos,+Korfu,+Kreeta+ja+jopa+Santorinillakin+olen+käynyt+useamman+kerran.
Toki,+voisihan+sitä+suosia+kotimaan+matkailuakin+enemmän,+mutta+se+on+lähes+kalliimpaa+mitä+lähteä+etelä-eurooppaan.+Lapissakaan+en+ole+käynyt+kuin+yhden+ainoan+kerran+ja+silloinkin+armeijan+talvileirillä+Rovajärvellä.
08.11.2017 20:14
Tulee+jotenkin+surullinen+olo,+kun+muistelee+Laatokan+historiaa+ja+sitä+miten+se+ennen+oli+osa+Suomea.+Rouvan+isä+ja+äiti+ovat+molemmat+kotoisin+Karjalasta+ja+puhuvat+siitä+silloin+tällöin.+Olen+sitä+mieltä,+että+suuri+vääryys+tapahtui.
08.11.2017 20:02
Sama+vika+meikäläisellä+näiden+kirjoitusten+kanssa.+Liian+nopeasti,+kun+kirjoittaa+tulee+virheitä,+eikä+aina+muista+tarkastaa.
Voin+helposti+kuvitella+nuorten+kokeman+rakkauden+tunteen+juuri+Turkissa.+Antalya+on+ulkoisesti+erilaista+mihin+länsimaiset+ovat+tottuneet,+kirkot+ja+minareetit+ja+yleensäkin+uskonnon+näkyminen+niin+selvästi+katukuvassa.+Se+on+jotenkin+eksoottista.+Kuten+myös+ilmasto,+kuumaa+ja+kuivaa.
08.11.2017 20:00
Et+kai+nyt+tosikko+sentään+ole,+kaikki+porvoolaiset+puhuvat+suomea?
08.11.2017 19:55
Varo+vaan+ettei+sinusta+tule+erakko,+hehee.
Mielestäni+amerikka+on+huvittava+maa+ja+siksi+tykkään+käydä+siellä.+Monet+tavalliset+amerikkalaiset+kuvittelevat,+että+maailma+pyörii+heidän+ympärillään,+eivätkä+ne+tiedä+esi.+Euroopasta+yhtään+mitään.
Kyllä+Miami+Beach+oli+nasta+paikka,+pidin!+Kävin+siellä+ensimmäistä+kertaa+30+vuotta+sitten+poikamiehenä+ja+nyt+uudelleen+poikani+kanssa.+Meillä+oli+oikein+hauskaa.
08.11.2017 19:54
Joo,+olen+kuullut+samanlaista.+Rouva+yritti+kerran+ehdottaa+lomamatkaa+Sunny+Beachille,+kun+poika+oli+pieni,+mutta+vetosin+mahdollisiin+vatsatauteihin.+Menimme+kesäaikaan+Teneriffalle,+se+ole+hieno+matka.+Tuli+käytyä+Teidellä.
08.11.2017 19:47
Älä+menekään,+ihan+totta.+Isäukko+erehtyi+kerran+käymään+ja+antoi+palautteen,+joka+on+jäänyt+hyvin+mieleeni.+En+ole+koskaan+elämässäni+käynyt+Neuvostoliitossa,+enkä+Venäjällä.+Minuun+se+on+juurtunut+niin+syvälle,+että+en+edes+ole+käynyt,+Virossa,+Latviassa+tai+Liettuassa.
08.11.2017 19:44
Porvoo+on+kiva+paikka,+paljon+ruotsinkielisiä,+julkkiksia+ja+turisteja.
08.11.2017 19:41
Oletko+käynyt+jenkeissä?
08.11.2017 19:30
Mieipiteet+vaihtelee+suuresti+Turkin+suhteen,+olen+huomannut+tämän+keskusteluista.+Olin+yksikseni+siellä+ja+ehkä+he+pitivät+minua+helposti+huijattavan+näköisenä?+Minä+teen+matkoilla+paljon+ostoksia+ja+haluan+tutustua+tavaroihin+kaikessa+rauhassa+yksikseni.+Tässä+on+kreikkalaisten+ja+turkkilaisten+välillä+maanosien+välinen+kuilu.+Tykkään+Kreikasta+ja+olen+käynyt+10+saarella.
08.11.2017 19:20
No,+kerro+se+parempi+maa?
08.11.2017 19:13
Olisiko+ollut+Sousse?
Pari+hyvää+ystävääni+oli+Tuniassa,+itse+en+ole+käynyt.+He+kertoivat+saaneensa+matkan+puolet+halvemmalla,+mitä+muualle+Välimerelle.+Matkan+jälkeen+kertoivat+olleensa+vartioidussa+hotellissa,+eikä+ollut+kuulemma+turvallista+mennä+kauemmas.+Oli+kuulemma+pitkä+viikko?
08.11.2017 19:10
Kerro+parempi+maa?
08.11.2017 19:05
Kuusi+kirjainta+ja+alkaa+A:lla,+molemmat+suomalaisille+kulttuuriltaan+liian+erilaisia.+Alaniassa+tuo+hieno+basaari+meininki+on+pilattu,+kun+turkkilaiset+käyvät+kiinni+ihmisiin,+huiputtavat+ja+yrittävät+myydä+väkisin+tuotteitaan+ylihintaan.+Sama+rantakadulla,+ei+saa+kävellä+rauhassa,+vaan+koko+ajan+joku+repii+hihasta.+Vastenmielistä!
08.11.2017 19:05
15 / 66