Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kirosana+tuntuu+vanhuus+joissakin+tilanteissa+olevan.+Olen+sanonut+työpaikalla,+että+älkää+laittako+ikääntymistä+miksikään+haitaksi+tai+esteeksi+suoriutumaan+jostakin.+Ennen+ikä+ja+kokemus+olivat+arvostettuja+seikkoja.
Henkistä+kasvua+tosiaan+iän+myötä+tapahtuu.+Epävarmuus+ja+muiden+sanomiset+eivät+hetkauta+pätkääkään.+Mukavasti+kirjoitat,+kiitos+viestistä.
18.10.2017 16:58
Niin+on+vaahtera+hankala,+joku+voi+kuvitella+isojen+lehtien+keräämisen+olevan+helppoa,+mutta+näin+ei+ole.
Ikävä+lukea+suuresta+surusta,+voimia+sinnepäin+ja+jaksamista.
18.10.2017 16:37
Jos+hyvä+tuuri+käy+niin+tuuli+vie+osan+vaahteranlehdistä+naapurin+puolelle,+hehee.+Niitä+lehtiä+riittää+aina,+kun+on+vaahteroita+tai+koivuja+lähettyvillä.
Tuo+lepääminen+ja+rauhallisesti+ottaminen+on+todella+rentouttavaa.+Minulla+on+paljon+pitämättömiä+vapaapäiviä+ja+aina+ihmiset+kyselevät+mihin+meinaat+mennä+tai+mitä+tehdä?+Vastaan+usein+etten+aio+tehdä+yhtään+mitään+sen+kummempaa.+Saan+oltua+ihan+vain+lepäillen,+lueskellen+ja+telkkaria+katsellen.+Se+on+nautinto.
18.10.2017 15:45
Oltiin+yhden+kaverini+kanssa+Turussa+Hamburger+Börsin+baaritiskillä+vuosia+sitten.+Oltiin+molemmat+alle+5-kymppisiä+ja+kaverini+on+aina+ollut+sitä+mieltä,+että+näyttää+nuoremmalta.+Siinä+oli+pari+kolmekymmistä+mimmiä+ja+kaverini+nojasi+baaritiskiin+ja+avasi+pelin+repliikillä+-+Kuinka+vanha+te+luulette+minun+olevan.+Naiset+katsoivat+toisiaan+ja+vastasivat+-+No,+kyllä+sää+ainakin+kuudenkymmenen+olet!+Että+sillai+loppui+lähempi+tutustuminen.
Ei+minuakaan+häiritse+olla+6-kymppisen+näköinen,+päinvastoin,+olen+joskus+jopa+ylpeä+siitä.
18.10.2017 15:36
Kyllä+on+liikunta+valistus+mennyt+perille+suomalaille.+Itsekin+käyn+kävelyllä+melkein+joka+päivä+jonkinlaisen+pikku+lenkin.+Isäukko+ei+käynyt!+En+nähnyt+hänen+lenkkeilevän+koskaan,+tosin+raskas+tehdastyö+varmaan+verotti+voimia.+
Hienot+syysilmat,+puiden+lehdet+odottaa+tuolla+pihalla+haravoijaa.+Se+on+mielestäni+sitä+parasta+hyötyliikuntaa,+ei+tarvitse+enää+sen+jälkeen+lähteä+kuntosalille?
18.10.2017 15:21
Mitä+sitä+enää+puolisolla,+jos+on+hyviä+kavereita...ei+vaiskaan,+kyllä+on+mukava+jakaa+elämä+jonkun+kanssa.+Äitini+aina+sanoi+minulle,+että+ota+nyt+joku+itsellesi+jos+ei+muuta+niin+on+vanhuuden+päivillä+juttukaveri.+Hän+oli+oikeassa!
18.10.2017 14:50
Joo,+olen+kuullut+saman+suuntaista.+Ja+ihan+oikeasti+odotan+sitä,+kun+SIIRRYN+eläkkeelle.
18.10.2017 14:34
Olen+huomannut+työpaikallani+sanovani+silloin+tällöin,+että+kun+olen+näin+vanha+jo...Ehkä+siinä+on+toisaalta+kyse+siitä,+että+haluan+kertoa+sen,+että+tiedän+itsekin+olevani+vanha.+Onneksi+ei+sentään+ole+tullut+sääliviä+katseita.
Okei,+ehkä+ikä+suhteessa+ulkonäköön+ei+enää+ole+niin+merkittävää.+Ainakaan+en+välitä+siitä+mitä+muut+sanovat+tai+ovat+mieltä.+Kukin+tyylillään.
18.10.2017 14:32
Ajattelen+aina,+että+on+sitten+eläkepäiviksi+kaikenlaista+värkkäämistä,+mitä+pitäisi+tehdä.+Tosin,+pikkuhiljaa+taitaa+olla+liikaakin+niitä+"siirrettyjä"+asioita.
18.10.2017 14:22
Kyllä+on+hyvä,+että+löytyy+nuoremman+näköisiä+kuin+on.+Vastapainona+liian+varhain+vanhentuneille,+joita+oman+näkemyksensä+mukaan+on+paljon.+Itse+tunnen+olen+ihan+ikäiseni+näköinen.
Nuorempana+oli+paljon+kiinnostuneempi+kaikkiin+uusiin+asioihin.+Nyt+tekee+vain+sen+mikä+on+välttämätöntä.+Toivottavasti+vain+väliaikainen+kausi+elämässä?
18.10.2017 14:10
Jos+sellainen+asia+pännii,+että+päreet+palaa+liian+helposti,+liityn+kohtalotoverien+joukkoon.+Ihan+varmaan+on+keksitty+jotain+myrkkyjä,+joilla+pystyy+saamaan+kaikki+ihmiset+yhtä+tasapaksuiksi+ja+värittömiksi.
18.10.2017 14:00
Lucky+you!+Itse+olen+aamuisin+sen+näköinen+kuin+olisin+yön+aikana+jäänyt+junan+alle.+Siis+ei+mitään+rajaa,+kun+yrittää+saada+silmiään+auki+ja+aivoja+toimintaan.+Toisaalta+toinen+puoli+on+hyvä+asia.+Nimittäin+nukun+todella+hyvin.
18.10.2017 13:53
Myös+aamuisinko?
18.10.2017 13:46
Ei+kannata+antaa+häiritä+sitä+menemistä+pätkääkään.+Pientä+kompurointia+sattuu+koko+ajan+ihan+kaikille.
18.10.2017 13:45
Minä+olen+kissaihmisiä.+Omalla+tyttökissalleni+kävi+köpelösti,+kun+hän+putosi+korkealta+ja+polven+ristiside+meni+poikki.+Eläinlääkäri+kertoi+olevan+kolme+vaihtoehtoa:
1.+Antaa+tilanteen+olla+ennallaan,+polvi+luutuu+johonkin+asentoon,+mutta+kissa+ontuu+koko+loppuelämänsä.
2.Tehdään+leikkaus,+joka+maksaa+1000€+ja+suurella+todennäköisyydellä+saadaan+katti+kuntoon.
3.+Eutanasia,+lopetetaan+kissan+kärsimykset+heti+ja+lopullisesti.
Tämä+tapahtui+neljä+kuukautta+sitten+ja+olen+erittäin+onnellinen,+että+valitsin+vaihtoehdon+2.
Kissa+kävelee+jo+melko+hyvin+ja+näyttää+päivä+päivältä+voivan+paremmin.+Vaikka+kyseessä+on+15+vuotta+vanha+kissa,++eutanasia+ei+ollut+minulle+mikään+todellinen+vaihtoehto.
18.10.2017 13:37
Kyllä+tämä+tästä+vielä+mustemmaksi+muuttuu,+kun+jaksaa+aikansa+odotella.
Maailmahan+on+täynnä+vastoinkäymisiä+ja+hankaamista!
11.10.2017 11:45
Hyvä!
Kiukkuinen+palstakirjoittelija+on+parasta,+mitä+on+keksitty+hernekeiton+jälkeen.
11.10.2017 11:35
Kuullostaa+niin+hyvältä...niin+hyvältä+näyttää+minun+silmääni+sinun+päiväsi.+Koiranomistajat+aina+hehkuttavat+kuinka+ihania+luontokappaleita+ovat.+Niin+ovatkin+erittäin+mukavia+näin+pimeinä+sadepäivinä+ulkoilutuksineen.+Hehee.
Ja+verikokeet,+meikäläinen+vellihousu+ei+edes+uskalla+mennä+niihin,+kun+sattuu+jo+etukäteen+ja+jännittää+niin+valtavasti.
11.10.2017 11:21
Nyt+oli+paljon+parempi!
Kolumbialaiset+tarvitsee+ihan+varmaan+apua,+en+yhtään+epäile.+Mutta+niin+tarvitsevat+suomalaisetkin,+pieni+maa+josta+naisetkin+lähtee+pakoon+muihin+maihin.
11.10.2017 11:16
No,+niin+nyt+alkaa+irrota.+Perjantaina+tosiaan+alkaa+tapahtua+ikäviä+asioita+ja+vastoinkäymisiä,+jotka+ovat+vain+ja+ainoastaan+13.päivän+syytä.
11.10.2017 11:10
27 / 66