Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Yksinhuoltaja+naisissa+ei+ole+mitään+halveksittavaa.+Vielä+vähemmän+lähiöissä+asuvia+kohtaan.+Itse+suurimman+osan+elämästäni+kerrostalossa+asuneena+tiedän+ja+ymmärrän.+Yksinhuoltajuuteen+pitäisi+olla+myös+miehellä+mahdollisuus,+vasta+sitten+voidaan+puhua+oikeasta+tasa-arvosta.+Nyt+lapset+menevät+melkein+automaattisesti+naiselle,+oli+tällä+haluja+tai+kykyjä+tai+tahtoa+hoitaa+lapsiaan.+Miehet+jäävät+pahasti+paitsioon+sen+vuoksi,+että+ovat+miehiä.
03.10.2017 15:48
Ehdottomasti+hirveitä+ihmisiä+nuo+naisten+kimppuun+käyvät+hörhöt.+Kyllä+niitä+joskus+nuorempana+hoideltiin+ihan+porukalla,+saivat+mitä+ansaitsivat.
Oho,+seuraavana+tulikin+aggressiivisuus.+Edellinen+kommentti+tarkoitti,+että+mies+voi+olla+väkivaltainen+miestä+kohtaan,+mutta+ei+koskaan+naista.+Ei+missään+tilanteessa,+siinä+menee+raja!
Tunnen+useita+tyyppejä,+joille+tosiaan+käy+kaikki+asiat.+He+voivat+jopa+sovittaa+legginssejä,+ihastua+ja+pitää+niitä+kotioloissa.+Tosimiehellä+on+talvella+verkkarit+tai+collegehousut+ja+kesällä+farkut+tai+shortsit.+Vaikka+ne+olisivat+kuinka+mukavat,+miksi+ne+pitää+laittaa+kaupungille+mennessä+jalkaan?+Vaihdan+minäkin+verkkarit+pois+ja+laitan+housut+jalkaan,+kun+lähden+kaupungille.
03.10.2017 15:43
Aika+hyviä+kaikki,+mutta+tuo+tilanteeseen+sopivasti+pukeutuminen+voi+olla+hyväkin+asia.+Kamala+katsoa+yli-+tai+alipukeutuneita+henkilöitä.
03.10.2017 15:29
En+tykkää+minäkään+miehistä,+jotka+viljelevät+kaksimielisiä+vitsejä.+Ja+pahinta,+kun+väkisin+vielä+itse+nauravat+niille.+Samoin+naisten+halveeraaminen+on+hirveätä+kuunneltavaa.+Ei+kukaan+kaksilahkeinen+nyt+niin+katkera+voi+olla+kauniimmalla+sukupuolelle,+että+pitäisi+ruveta+panettelemaan+tai+mustamaalaamaan.
03.10.2017 15:30
Naiset+menevät+retkuun+selvästi+miehiä+helpommin,+mutta+sitten+taas+miehet+jäävät+monasti+roikkumaan+jonkun+naisen+perään+tarpeettoman+kauan.
Työpaikalla+miehet+korottavat+hyvin+harvoin+ääntään,+nykyään+sen+hoitavat+naaraat+ja+ihan+varmasti+sellaisella+volyymilla,+että+kaikki+sen+kuulevat.
Tämä+viimeinen+oli+hyvä+ja+koskee+tosiaan+vain+naisia,+varsin+erikoista.
03.10.2017 15:22
Olet+oikeassa,+jotkut+miehet+ovat+todella+harvasanaisia+ja+heitä+pitää+auttaa,+että+saa+asiat+selviksi.
Hammaslääkäri+ei+ole+mukava+paikka,+mutta+pakko+käydä+ainakin+kerran+vuodessa.+Suihkussa+käydään+joka+päivä,+muuten+alkaa+haista+vehkeelle.
Joo,+nämä+minä+traumaan+joutuneet+ihmiset+ovat+kamalia,+ei+vaan+jaksa+kuunnella+mitä+joku+on+tehnyt+eilisen+päivän+tai+meinaa+tehdä+huomenna.+Yksityiskohtaisia+selostuksia,+huh.
03.10.2017 15:22
Paloma
En+minäkään+muuten+ole+sellaisessa+eimiellyttävässä+seurassa,+mutta+töissä+ja+joidenkin+sukulaisten+kanssa+joutuu+pakostikin+tapailemaan+tällaisia+tyyppejä.+Sitten+kun+pääsen+eläkkeelle,+yritän+välttää+moista.
03.10.2017 15:18
Fatheroftheson
Erittäin+samaa+mieltä,+vaikka+kuinka+yrittää+osallistua+pyykin-+ja+astioidenpesuun,+niin+varmaan+tulee+sanomista.+Joskus+kadehdin+isäukkoa,+hän+ei+osallistunut+yhtään+mihinkään,+ei+varmaan+tiennyt+edes+mistä+imurin+saa+päälle+ja+silti+tuli+loistavasti+juttuun+äitini+kanssa.+Ennen+oli+tasa-arvo+miesten+ja+naisten+töiden+välillä.
03.10.2017 15:11
Todella+vanhanaikaista+ja+stereotyyppistä+ajattelua,+että+miehet+ovat+muka+autotallissa+ja+pannuhuoneessa.+Nykymiehet+ovat+keskustelupalstoilla,+roikkuvat+somessa+tai+pelaavat+tietokonepelejä.
03.10.2017 15:13
Ei+meilläkään+kotona+mikään+jurpi,+kotikasvatus+ollut+varmaan+sen+verran+hyvää.+Jos+kotinaarasta+tarkoitit,+oli+kyllä+uusi+ja+hyvä+sana+minunkin+sanavarastoon.
03.10.2017 15:10
Kyllä,+naisellisuus+miehessä,+kuten+myös+miehekkyys+naisessa+eivät+mielestäni+sovi,+Eikä+ihmisiä+tule+yleensäkään+vähätellä,+saati+julkisesti+nolata.
02.10.2017 20:50
No,+täytyy+tunnustaa+joskus+sortuvan+omaisuudella+kehuskelemiseen,+onneksi+vaan+joskus.+Siisteys+on+aina+ollut+mun+juttu,+rouva+joskus+huomauttelee+liiasta+suihkussa+ja+saunassa+käymisestä.+Ehdottomasti+samaa+mieltä+epähygieenisistä+tyypeistä.+Kuten+myös+alkoholista,+ei+sovi+myöskään+naisille,+vaan+tekee+ihmisen+tyhmäksi+ja+rumaksi.
02.10.2017 20:35
Jeps,+kyllähän+ne+hieman+vanhaa+miestä+ärsyttää.
02.10.2017 20:31
Ja+minä+puolestani+kannatan+miesten+ja+naisten+välistä+tasa-arvoa+kaikissa+asioisssa.
02.10.2017 19:53
Jotkut+tosiaan+toistavat+samaa+asiaa+ja+kertovat+moneen+kertaan+jonkin+seikan,+tulee+sellainen+vaikutelma+kuin+hän+puhuisi+pikkulapselle+tai+vähä-älyiselle.+Raivostuttavaa.
02.10.2017 19:43
Kun+löytää+sellaisen+sopivan,+siitä+kannatta+pitää+kiinni+ja+pitää+hyvää+huolta.
Suomalaiset+menee+vähän+laidasta+laitaan+muodin+suhteen,+ennen+olimme+tuulipukukansaa.+Nyt+liian+lyhyita+paitoja+ja+liian+piukkoja+housuja.+Mukavuus+on+tärkeintä+pukeutumisessa,+että+vaatteita+on+hyvä+pitää+päällä,+ei+kiristä+eikä+purista.
Tavallinen+suomalainen+mies+on+kokenut+hieman+inflaatiota+viime+aikoina,+kun+katseleen+naimisiin+menneiden+sukunimiä+voi+arvata+puolison+olevan+joku+muu+kuin+suomalainen.+Sama+toisinpäin,+suomi-mies+ottaa+tai+ostaa+itselleen+thaimaalaisen+vaimon.+Halveksin+näitä+miehiä,+koska+tiedän+aniharvoin+olevan+kyse+rakkaudesta.
02.10.2017 19:42
Minun+mielestä+sinä+vasta+outo+ja+kummallinen+olet.
02.10.2017 19:34
Omalla+kohdallani+ajattelin+sellaista+yleistä+tyhmyyttä+ihmisessä.+Jotkut+eivät+kuuntele+riittävästi+muita,+toitottavat+omaa+näkemystään+muista+välittämättä,+eivätkä+pysty+näkemään+omaa+yksinkertaisuuttaan.
02.10.2017 19:26
Ymmärrän+sinua+oikein+hyvin.
Siksi+kannattaa+antaa+naiselle+signaali+ja+antaa+tämän+itse+päättää+ja+näyttää+kenestä+hän+on+kiinnostunut.
02.10.2017 19:18
Olen+itse+enemmän+sellainen+kuuntelija+tyyppi,+mutta+joskus+joltain+ei+se+puhe+lopu+koskaan+ja+vielä,+kun+niin+suureen+ääneen+puhutaan,+että+korviin+sattuu.+Olet+oikeassa,+niitä+on+yhtälailla+miehissäkin.
Ei+kenenkään+pukeutuminen+minullekaan+kuulu,+vaan+se+vaan+näkyy+ja+tuottaa+minulle+myötähäpeää.+En+vaan+mahda+sille+mitään.
Epärehelliset+ja+epäluotettavat+ihmiset+ovat+kammottavia.+Onneksi+tämänikäinen+voi+valita+seuransa,+eikä+tarvitse+välttämättä+ole+tekemisisssä+näiden+kanssa.
02.10.2017 19:15
36 / 66