Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Napakymppi+vastaus.
Allekirjoitan+kaikki+nämä+seikat+myös+toisessa+sukupuolessa.+Sellaiset+minä-minä+tyypit+ovat+raivostuttavia.+Samoin+kun+yritetään+hyötyä+toisesta+ihmisestä+taka-ajatusten+avulla.+Ja+jotkut+vaan+ovat+niin+tyhmiä,+että+pahaa+tekee.+Ihme+etteivät+suvakit+ole+vielä+tarttuneet+tähän,+että+pitää+hyväksyä+myös+tyhmyys?
02.10.2017 19:09
"Riippuu-taikinasta"
Minun+mielestäni+on+jokin+raja+saavutettu+esim.+urheilutrikoissa.+Eikä+legginssit+ole+missään+tapauksessa+seksikkäät,+never.
Olihan+sitä+70-luvulla+tiukkoja+farkkuja,+mutta+mielestäni+ne+olivat+aivan+eri+sarjassa+mitä+nykytrikoot.
02.10.2017 18:59
Niin,+niin+mutta+ei+kai+niiden+housujen+tarvitse+olla+niin+pinkeitä,+että+ei+jää+mitään+ravailujen+varaan?
Vanhemmiten+kaikki+miehet+lihoavat+ja+myös+jotkut+naiset.+Aineenvaihdunta+hidastuu+tjn.
Miesten+on+ollut+pakko+hiljentyä,+kun+kaikkea+mitä+sanot+voidaan+käyttää+sinua+vastaan.+Esimerkiksi+työelämässä+on+pakko+olla+varuillaan,+ettei+sano+jotain+naisia+loukkaavaa.+Sama+ei+koske+toisinpäin.
En+minä+huuda,+enkä+ole+pieni+tai+hikinen.+Onneksi!
02.10.2017 19:02
Heitä+sinä+hunkszi+voltti!
02.10.2017 18:48
Ei,+kyllä+nyt+erehdyit+pahasti.+En+missään+nimessä+kirjoittanut+puolisostani,+vaan+yleensä+naisista.+Nyt+on+sana+vapaa+ja+saa+kertoa+kaiken+mikä+ärsyttää.
02.10.2017 18:43
Eikö+varmasti+kaapissa+ole+legginnsejä+tai+urheiluhousuja,+jotka+paljastavat+kaiken+muodoistasi?
02.10.2017 18:41
En+minäkään+kirjoittanut+yhdestä+kohteesta,+vaan+noin+ikäänkuin+yleensä.
02.10.2017 18:45
Viikonloput+olivat+pahoja,+kun+joutui+melkein+suoraan+tansseista+lähteä+jakamaan+lehtiä.+Muistaakseni+klo+04+olivat+lehdet+odottamassa+lehdenjakajaa.
11.09.2017 14:10
Samoin+täällä+oma+hyvä+kunto+juontaa+juurensa+nuoruudesta,+paljosta+liikunnasta+ja+muustakin+tekemisestä.
Ei+välttämättä+mikään+instanssi+kieltäisikään,+mutta+enää+ei+ole+niitä+suurperheitä+ainakaan+meikäläisen+tuttavapiirissä+vaan+yhtä+tai+kahta+lasta.
11.09.2017 14:07
Hyvin+kuvailit+tuon+ensimmäisen+työpaikkasi,+sain+elävästi+kuvan+siitä+mitä+hommaa+teitte.+Nykyään+tuollaisen+teettäminen+nuorilla+ei+taitaisi+onnistua,+luulen+jonkun+byrokraatin+keksineen+siihen+kyllä+esteen.
11.09.2017 14:05
Luin+siitä+baarityöntekijä+Mikkosesta+hymyillen.
Pankkitoimihenkilöitä+arvostettiin+suuresti+aikaisemmin.+Nykyisin+ne+ovat+vissiin+mukamas+jokin+kuluerä+pankkeille.+Minusta+on+hienoa,+kun+vielä+sentään+saa+jostain+palvelua+ja+käytän+ja+tarvitsen+sitä.+En+minä+näitä+kaikkia+tietotekniikan,+pankki-+ja+vakuutustoiminnan+hienouksia+ymmärrä.
11.09.2017 14:02
Ulkohommissa+olet+työelämäsi+aloittanut.+Tuo+käpyjenkerääminen+kuullosti+myös+mukavalta+hommalta,+kuten+myös+omenoitten+poiminta.
11.09.2017 13:59
Aika+vähän+työpaikkoja+nykyään+nuorille+muutenkin,+kun+lakisäädökset+ja+direktiivit+määrittävät+mitä+saa+teettää+ja+mitä+ei.
11.09.2017 10:20
Minua+ihastuttaa,+kun+ei+enää+sada.+Pojan+kanssa+oli+puhetta,+että+voisi+mennä+pelaamaan+tennistä,+kunhan+yön+jäljiltä+maa+kuivuu.+Alkaa+olla+menossa+viimeisiä+kertoja+syksystä+tenniskentällä+menot,+kun+kumminkin+kohta+alkaa+ne+sateet+joka+tapauksessa.
11.09.2017 10:05
Okei,+nyt+ymmärrän+sen+tiskauksen.+Ja+sitä+paitsi,+kun+katsoo+vanhempia+amerikkalaissarjoja,+niin+niillähän+on+aina+toinen+kuivaamassa,+toinen+pesee+ja+toinen+kuivaa.
Silloin+tosiaan+jokaisessa+kodissa+oli+kasvi-+ja+perunamaa,+mitkä+teettivät+kovasti+töitä.+Nykyään+vaan+surffaillaan+netissä+ja+keskustellaan+facessa,+mitä+kaikkea+pitäisi+tehdä+ja+miten+se+olisi+hyvä+tehdä.
11.09.2017 10:00
Onneksi+olkoon,+sinä+olet+ehdottomasti+nuorimpana+ollut+palkkatyössä,+hehee.+Pääsit+ihan+hyville+palkoille+suurempien+sukujuhlien+jälkeen?
Tuota+kuivattamista+en+ymmärrä,+meillä+aina+nostettiin+ne+tiskikaappiin.
11.09.2017 09:40
Sama+liksa+oli+melkein+kymmenen+vuotta+myöhemmin,+näköjään+pidetty+hyväksi+todettuna+vakiona.+Olen+aina+ihmetellyt+sanontaa+"helppoa+kuin+heinänteko",+sillä+olen+ollut+heinäpellolla+ja+minun+mielestäni+se+oli+kaikkea+muuta+kuin+helppoa.
11.09.2017 09:36
Opettaja+hyväksikäytti+asemaansa+perunannostoon.+Varmaan+joku+instanssi+puuttuisi+nykyään+moiseen.+Itselläni+kun+ei+ole+perunamaata,+niin+piti+käydä+sukulaisen+luona+perunamaalla+näyttämässä+pojalle+ensin+perunan+istutus+keväällä+ja+nosto+loppukesästä.
11.09.2017 09:33
Minusta+jotenkin+tuntuu,+että+lapsenlikka+hommat+ovat+vähentyneet+tai+sitten+niistä+ei+vaan+enää+puhuta+yhtä+paljon?
11.09.2017 09:29
En+usko+kenenkään+etsineen+50-vuotta+töitä.
11.09.2017 09:26
37 / 66