Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+Heikunkeikku+antamastasi+sivusta+tuesta.+On+ihme+äijä,+kun+pitää+repiä+naamaa+joka+kerta+minun+avaukseeni.+En+minäkään+käy+raakkumassa+hänen+aloituksissaan.
01.09.2017 15:52
Samoin+minä+ajattelen+tatuoinninpoistoista.+Tulevat+muotiin+seuraavaksi.+Samaa+mieltä+myös+lävistyksistä.+Luoman+meille+antamaa+kaunista+ihoa+ei+pitäisi+rikkoa+ehdoin+tahdoin.+Korvakorut+hyväksyn+ja+nekin+miuluummin+naisilla.
01.09.2017 15:50
Viimeisintä+muotia+70-luvulla+oli+työntää+HAI-saappaiden+sisään+samettifarkut+siten,+että+jäivät+lököttämään+siitä+etupuolelta.+Olet+erittäin+muotitietoinen+ja+hyvä+kun+kerroit+mielipiteesi+tatuoinneista.+Kiitos.
01.09.2017 15:47
Naisilla+taitaa+olla+nykyään+jopa+miehiä+enemmän+tatuointeja.+Sitä+olen+miettinyt,+että+kuinka+sitten+käy,+kun+se+tatuoitu+rakas+jättää,+niin+joutuuko+siinä+tapauksessa+etsimään+uutta+ainoastaan+tatuoitujen+joukosta.+Sehän+pienentää+mahdollisuutta+löytää+uutta+kaveria?+Tatuoimattomana+sen+sijaan+kelpaat+kaikille,+myös+niille+värjätyille.
01.09.2017 13:00
Outoa+mieltyä+tatuointeihin.+Kauempaa+nähtynä+tatuointi+näyttää+suonikohjulta+ja+värikäs+tatuointi+lähinnä+pahannäköiseltä+mustelmalta/ruhjeelta.+Ehkä+tatuointi+kertoo+käyttäjästään,+en+ole+sinut+vartaloni+kanssa+ja+haluan+sotkea+ihoani+ja+sitä+kautta+purkaa+pahaa+oloani.+Joka+tapauksessa+tatuoinnit+ovat+kuvottavan+näköisiä,+oli+sitten+kyseessä+mies+tai+nainen.+Jotkut+puhuvat+jopa+jostain+tatuointitaiteesta,+mutta+mielestäni+ei+näillä+ole+mitään+tekemistä+taiteen+kanssa.
01.09.2017 12:55
Olen+minäkin+joskus+ollut+kova+jätkä+ja+tehnyt+kaikenlaista,+mutta+tatuoinnit+ja+huumeet+ovat+kaksi+asiaa+jotka+olen+päättänyt+jättää+kokeilematta+tässä+elämässä.
01.09.2017 12:17
Samoin+täällä,+ylpeä+jälkikasvusta+ilman+tatuointeja.+Todella+ylpeä.
01.09.2017 12:12
Olen+joskus+miettinyt,+että+pitääkö+kokilla+nykyään+olla+tatuoidut+kädet?+Vaaditaanko+sitä+työhönotto+tilanteessa,+kun+niin+monella+kokolla+kerran+on.+Itseäni+ärsyttää+syödä+sellaisessa+ruokapaokassa+missä+on+tatuoitua+henkilökuntaa.+Tulee+mieleen+onko+ruoka+yhtä+likaisesta+miltä+työntekijät+näyttävät.
01.09.2017 12:03
Onko+sinulla+jotain+ongelmaa+seksuaalisuutesi+kanssa?
01.09.2017 11:57
Kiinnitä+vielä+huomiota,+että+vastaat+vain+ja+ainoastaan+kysymykseen.+Säästä+omat+höpinäsi+omiin+avauksiisi!
01.09.2017 11:56
Varmasti+monella+miehellä+into+laantuu,+kun+huomaa+naista+riisuessaan+löytävänsä+puhdasihoisen+kauniin+vartalon+sijaan+naurettavia+tatuointeja.
Olen+todella+onnellinen,+että+perheenjäseneni+ovat+tästä+asiasta+täysin+samaa+mieltä,+eikä+kotona+joudu+pakolla+irvistellen+katsomaan+kenenkään+musteleimaa.
Meillä+töissä+työnantaja+kielsi+näkyvien+tatuointien+esilläpidon+työaikana.+Niillä+joilla+on,+joutuvat+pitämään+pitkähihaista+paitaa+ja+pitkiä+housuja.+Ikävää+kesäkuumalla.
01.09.2017 11:55
Nimenomaan+likaiselta,+tuolla+toisaalla+eräs+ihminen+kertoi+nähneensä+uimarannalla+käveleviä+homejuustoja.+Se+oli+mielestäni+oiva+kuvaus+kokovartalotatuoidusta.
01.09.2017 11:48
Aloitukseni+eivät+ole+koskaan+naistyperyksiä+kutittelevia+tissejä+litisteleviä+möläytyksiä.+Oletko+koskaan+miettinyt+ovatko+sinun+aloituksesi+tai+vastauksesi+kysymyksiin+sellaisia?
01.09.2017 11:46
Mitä+ovat+eyelineviivat?
01.09.2017 11:44
Lopetin+tupakanpolton+6+vuotta+sitten+ja+kahvia+juon+enemmän+kuin+kenenkään+pitäisi.+Mutta+molemmat+tutkimusten+mukaan+plussaa.
Kiitos+vaivannäöstä,+tilastoista+ja+ystävällisyydestä.
09.08.2017 10:15
Ei+ollut+tarkoitus+olla+murheen+kantaja,+vaan+ainoastaan+herätellä+keskustelua.
09.08.2017 10:10
Aika+hauska,+kun+juttelin+tästä+samasta+asiasta+siskoni+kanssa.+Hän+ilmoitti+myös+tavoittelevansa+yliaikaa+töissä.+Joillakin+on+parempi+asenne+työntekoon.+Minä+olen+töissä+pelkästään+hyvän+toimeentulon+vuoksi,+toiset+ehkä+ihan+oikeasti+tykkäävät+siitä?
Ai,+hitto+kuinka+hienon+loppukaneetin+laitoit:+"...vaikka+elon+katkaisu+kaataisi+elämäni,+niin+ei+se+elämääni+kaataisi".++Pidin.
09.08.2017 10:09
Toivotaan+parasta,+että+kaikki+menee+hyvin.+Vaikka+ei+ehkä+olisikaan+vielä+vanha,+niin+joka+tapauksessa+pitkään+on+saanut+nauttia+tätä+lystiä.
09.08.2017 10:02
Sinun+viestisi+oli+uskomattoman+tehokas+parantamaan+mielialaani.+Erityisesti+se+että+vain+pieni+prosentti+sairastuu.+En+ole+koskaan+tutkinut+tilastoja,+mutta+kuvittelen+itselleni,+jolle+monet+asiat+ovat+menneet+persiilleen+käyvän+juuri+niin.+Ehkäpä+minä+olenkin+jo+kärsinyt+riittävästi+ja+minulle+onkin+varattu+kunnon+eläkepäivät?
09.08.2017 10:00
Pahoin+pelkään+minulle+käyvän+samalla+tavalla.+Kun+nyt+innoissani+odotan+eläkevuosia,+niin+sitten+niiden+koittaessa+huomaankin,+että+ei+tämä+ollut+sitä+mitä+halusin.+Tällä+hetkellä+kaipaa+lepoa+ja+omia+akikatauluja+tehdä+asioita+silloin,+kun+huvittaa.+Ehkä+siitä+lepäilystäkin+saa+tarpeekseen?
09.08.2017 09:56
40 / 66