Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ainakin+minä+luen+kaikki+vastaukset+omassa+keskustelussani+ja+pyrin+kaikille+myös+vastaamaan.+En+usko+näiden+perustekstien+ja+määrätyn+tyyppisten+kirjoittajien+muuttuvan+koskaan.
09.08.2017 09:51
Ehkä+liikaa+korostetaan+nykyään+tuota+laihuutta+ja+sen+vaikutusta+terveyteen.+En+ymmärrä+sitä,+että+ihmisen+pitäisi+laihduttaa+koko+elämänsä+sen+vuoksi,+että+saisi+kuolla+2+kuukautta+myöhemmin.+Tottakai+liikunta+on+hyvästä,+mutta+perintötekijät+merkitsevät+enemmän+ja+toiset+ovat+ruumiinrakenteeltaan+tukevia.
08.08.2017 20:10
Pakko+tunnustaa,+että+en+tiennyt+mitä+soutulavitta+tarkoittaa+ja+jouduin+googlettamaan+sen.+Meitä+miehiä+sorsitaan+monessa+asiassa,+täytyy+myöntää.+Sen+verran+siitä+valmiiseen+ruokapöytään+pääsemisestä,+että+aina+poislähtiessä+äidin+oppien+mukaisesti+muistan+kiittää.+Toisin+kuin+monet+pipo+päässä+ruokailemassa+istuvat+hipsterit.
08.08.2017 20:05
Niin+muuttuvat+suunnitelmat.+Tuntuu+kuin+asiat+olisivat+ilmassa+ja+sieltä+voi+noukkia+ja+kokeilla+mitä+tahansa.
Olen+haaveillut+lämpimästä+loma-asunnosta,+jossakin+päin+maailmaa+mutta+en+edes+vielä+tiedä+missä+se+olisi.+Manner-Espanjassa+on+kuulemma+kylmä+talvella+asua+taloissa,+joissa+ei+edes+ole+kunnon+lämmitystä.+Monelle+ojasta+allikkoon+siis.
Tuollainen+kakkosasunto+kuullostaa+todella+hyvältä.+Se+voisi+olla+minulle+sopiva+ratkaisu,+hommaisin+sen+kotiseudultani+ja+voisi+olla+niin+pitkään,+kun+huvittaa.
08.08.2017 19:50
En+tiedä,+mutta+ainakin+satakuntalaismiehiä+on+iät+ja+ajat+kutsuttu+äijiksi.
08.08.2017 19:44
Kiitos+palutteesta,+kotton.
08.08.2017 19:42
Olen+ajatellut+jooga+harrastuksen+aloittamista,+mitä+mieltä+olet?
08.08.2017 19:41
Ei+pahimmalle+vihamiehellekään+toivoisi+Alzheimer-kohtaloa,+olen+myös+seurannut+anopin+hiljaista+lähtemistä+tästä+maailmasta.+Ihminen+on+melko+alaston+siinä+tilanteessa.
90-vuotta+voisi+tosiaan+olla+ihan+passeli+ikä+antaa+periksi.+Yksi+kolmannes+olisi+vielä+jäljellä+hyvin+alkanutta+matkaa.
08.08.2017 19:40
Minulla+on+myös+tunne,+että+ihmiset+ympärilläni+pitävät+minua+turvallisena+ja+luotettavana.+En+silti+tiedä+onko+sairauksien+pelko+ikäsidonnainen+vai+enemmänkin+luonteenpiirre?
08.08.2017 19:37
Samoin+täällä+muutama+työvuosi+vielä+jäljellä,+mutta+odotus+tuntuu+vaan+lisääntyvän+vuosien+saatossa.+Aika+paljon+huomaan+vertaavani+itseäni+omaan+isääni+ja+huomaan+paljon+yhtäläisyyksiä+hänen+elämäänsä.+Perimä+vaikuttaa+kaikkeen.
08.08.2017 15:10
Täytyy+kertoa,+että+olen+ihan+samaa+mieltä+A+Ikosen+kanssa,+vanheneminen+on+usein+ikävää+ja+sisältää+paljon+menettämistä+ja+luopumista.
08.08.2017 15:06
Sinun+ei+kannata+yrittää+lokeroida+minua+kuulumaan+johonkin+kategoriaan.+En+pysy+siellä+kuitenkaan.+Yleensä+en+käsitä+miksi+täällä+laitetaan+niin+paljon+paukkuja+avauksen+kirjoittajaa+kohtaan.+Keskustelupalstoilla+on+tarkoitus+keskustella+erilaisista+asioista,+joita+keskustelijat+voivat+itse+esittää.
Näillä+palstoilla+sitten+taas+ei+pitäisi+keskustella+siitä+minkälainen+aloittaja+on+tai+minkätyyppisiä+avauksia+hän+tekee.+Jokainen+voi+itse+päättää+vastaako+vai+jättääkö+jonkun+keskustelun+ilman+vastausta.+Ei+sitä+kannata+tulla+avaukseen+kertomaan,+että+asiasta+on+keskusteltu+aikaisemmin,+vaan+jätää+ainoastaan+vastaamatta.+Jos+vastauksia+ei+tule,+aloittaja+tietää+ettei+avaus+herättänyt+keskustelua.+Niin+yksinkertaista,+ei+tosikkomaista++eikä+stereotypistä!
08.08.2017 15:04
Teoriasi+on+hyvä,+ei+kannata+sairastaa+ennenaikasesti+tautia.+Eikä+tulevaisuudessa+tapahtuvalle+mahda+yhtään+mitään,+asiat+tapahtuvat+niin+kuin+ne+ovat+tarkoitetut.
08.08.2017 14:57
En+minä+aloitustani+mitenkään+tahallisesti+kirjoittanut+surulliseksi,+ei+ainakaan+ollut+tarkoitus,+vaan+halusin+keskustella+ihan+vaan+elämästä+ja+siihen+liittyvistä+realiteeteista.
Minua+ei+häiritse+yhtään,+vaikka+tutut+kutsuvat+äijäksi.+Se+on+ihan+sopiva+nimitys+tämän+ikäluokan+miehelle.
Minulla+sitten+taas+on+erittäin+hyvä+päivä,+tänään+tuntuu+kaikki+onnistuvan.
08.08.2017 14:54
Tiedän+ihmisiä,+jotka+eivät+edes+halua+mennä+eläkkeelle.+Toiset+vaan+ovat+sellaisia,+että+ei+pysty+olemaan+aloillaan,+suomaan+jopa+laiskottelua+itselleen.+Aina+pitäisi+olla+joku+meno+kalenterissä.+Minulle+se+ei+ole+turhautumista,+vaan+suuri+nautinto.
08.08.2017 12:05
Varmaan+jokaisella+on+kokemusta+sairaista+vanhoista+ihmisistä,+eivätkä+ne+ole+mitään+mukavia.+Oikeassa+olet,+Luoja+korjaa+kun+parhaaksi+näkee.+Vain+harvat+meistä+elävät+sata+vuotiaiksi+tai+edes+yhdeksänkymppisiksikään.
08.08.2017 12:02
Sulkeudun+suosioonne.
08.08.2017 11:38
No,+ei+taatusti+hävetä+olla+vanheneva+äijänkäppyrä.+Ylpeänä+kannan+iän+tuomia+vaivoja,+enkä+valita+turhista.+Nuoremmille+yritän+olla+hyvä+ja+kannustava+esimerkki+tekemisissäni.
08.08.2017 11:35
Ei+vieläkään,+yritä+kirjoittaa+enemmän+kuin+kaksi+tai+kolme+kirjainta.
08.08.2017 11:12
Ei+sen+kuusikymppisen+omasta+mielestänikään+tarvitse+olla+vanha,+eikä+edes+seitsemänkymppisenkään.+Mutta+siinä+vaiheessa,+kun+lääkäri+määrää+lisää+lääkkeitä+eikä+kroppa+vaan+tahdo+enää+taipua.+Jopa+kengän+nauhojen+solmiminen+hankaloituu,+kaikkea+tällaista+pientä+muistuttamassa.+Minä+todella+odotan+eläkkeelle+pääsyä+ja+takaan+ja+allekirjoitan+nauttivani+siitä.
08.08.2017 11:10
41 / 66