Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mennäporvooseen
profiilit
mennäporvooseen
mennäporvooseen
Vapaa kuvaus
Tuttujen kesken "tomppa" vaan.
Aloituksia
33
Kommenttia
1301
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Niin,+niin+mutta,+kun+naiset+eivät+kerro+sitä+mielipidettään.+Tutut+naiset+katsovat+hieman+pidempään+ja+hymyilevät+arvoituksellisesti.+Miehet+sanovat+suoraan,+olet+sitten+kasvattanut+viikset,+sopivat+ihan+hyvin+sulle!
20.11.2017 11:40
Se+on+sitten+varmaan+persoonakohtaista.+Ei+ole+kuulunut+vastalauseita+täällä+meidän+huushollissa.
Peili+kyllä+kertoo+totuuden,+mutta+mikäli+tilanne+säilyy+näinkin+hyvänä,+voin+harkita+toista+kolmen+viikon+jaksoa+pitää+viiksiä.
20.11.2017 11:38
Ihan+piruuttani,+koska+minulla+ei+ole+keski-ikäisenä+ollut+aikaisemmin+viiksiä.
Tuo+Juha+Vainio+sivuaa+Porvoota+siinä+mielessä,+että+luin+paikallislehdestä+vanhasta+porvoolaiskioskista,+jonne+Junnu+aina+aamuisin+poikkesi+ostamaan+tupakkaa.+Oli+kuulemma+tunnettu+ja+pidetty+mies+täälläkin.
Ei+ne+viikset+oikein+naisille+sovi+ja+muistan+nuo+urheilijattaret,+joilla+oli+aivan+selvästi+ylähuulen+päällä+haituvia.+Vanhemmilla+naisilla+ei+haittaa,+vaikka+joku+yksittäin+karva+naamassa+tököttäisikin.+Olen+huomannut+joillakin+vanhoilla+miehillä+sen+parranajonkin+olevan+hyvin+suurpiirteistä?
Kyllä+ne+karvat+suihkaavat+näillä+miespareilla,+joilla+molemmilla+on+viikset+ja+julkisilla+paikoilla+imuttelevat.+Minun+mielestä+irvokasta,+mutta+se+on+vain+minun+näkemykseni.
20.11.2017 11:36
Tämä+kirjoittamasi+kansanviisaus+oli+minulle+ihan+uusi,+mutta+totta+ainakin+toinen+puoli.
20.11.2017 11:28
Ihan+vilpitön+vastaus,+minun+mielestä+viikset+sopivat+minulle+hyvin.
Ainoa+mikä+vähän+vastustaa+on,+että+ne+kutiavat+vielä+jonkinverran.+Tiedän+sen+loppuvan,+kun+pitää+jonkun+aikaa.
Ai,+sinulla+on+hyviä+kokemuksia+parta/viiksi+miehistä.+Monet+naiset+suhtautuvat+jotenkin+kyynisesti+parrakkuuteen,+ehkä+se+koetaan+liiankin+maskuliiniseksi?
Kyllä+minä+ajan+leukani+jokaikinen+työaamu,+mutta+lomalla+se+joskus+saattaa+kasvaa.+Useimmiten+sen+verran+pidemmäksi,+että+ei+enää+pistele.
20.11.2017 10:08
Löysinpäs,+tälläiset:
http://hikipedia.info/wiki/Tiedosto:Lennon.JPG
Sillä+erotuksella+ettei+ole+pyöreitä+silmälaseja,+eikä+noin+paljon+hiuksia.+Itse+asiassa+olen+leikannut+itseni+täysin+kaljuksi.
20.11.2017 09:54
Olen+leikannut+ja+tasoittanut+useampaan+kertaan,+koska+viiksillä+on+sellainen+taipumus,+että+ne+eivät+kasva+tasaisesti,+vaan+tulee+eripituisia+viiksikarvoja.+Muuten+viiksikasvu+on+tasaista,+ei+siis+mitään+laikkuja,+vaan+koko+matkalla+kasvaa+kyllä+karvaa.
20.11.2017 09:51
Ei,+ei+missään+tapauksessa+ZZ-Top+viiksiä,+sehän+olisi+jo+pyhäinhäväistystä,+hehee.+Ihan+vaan+pelkät+viikset+minulla+on,+vähän+niinkuin+sellaiset+kuin+John+Lennonilla+oli+aikoinaan.+En+löytänyt+lähettää+hyvää+kuvaa.
20.11.2017 09:48
Ei+ne+kysykkään,+enkä+kysynyt+minäkään.+Aloin+vaan+kasvattaa+kolme+viikkoa+sitten+ja+näyttää+hyvältä.+Ei+yhtään+ole+harmaata+joukossa,+vaikka+hiuksissani+sitä+alkaa+jo+löytyä.
20.11.2017 09:35
Ei+ollut+ajankohta+tietoinen,+vaan+ihan+sattumaa,+kun+nenän+alle+tuli+joku+nyppylä,+niin+ajattelin+peittää+sen+viiksillä.+Olen+kyllä+saanut+kuulla+tätä+Movember+kuittalua,+mutta+ei+haittaa+ja+yleensä+positiivisesti+ihmiset+ovat+suhtautuneet.+Olen+varmaan+aika+tavalla+eri+näköinen,+kun+ei+ole+30+vuoteen+ollut+viiksiä+ja+nyt+on!
20.11.2017 09:31
Niin+tuli+tänne+meillekin,+kun+sitä+moneen+otteeseen+toivoin.+Mukava+herätä,+kun+oli+puhdasta+valkoista+lunta+maassa.+On+niin+paljon+valoisempaa,+aivan+kuin+maailma+olisi+syntynyt+uudelleen.+Tiedän+ettei+tätä+iloa+jatku+pitkään,+vaan+lumi+sulaa+pois,+kuten+ensilumelle+aina+käy!
20.11.2017 09:15
Taikuritässä
Niin+ovat+rankkoja+ne+Jack+Taylor+jaksot,+mutta+ei+silti+mennä+liiallisuuksiin.
Aika+kurjat+on+ilmat+talviteloille+laittamista+varten,+onneksi+sain+menneenä+viikolla+hanskattua+kaikki+silloin,+kun+ei+vielä+satanut.+Kyllä+se+lumisade+sieltä+tekee+tuloaan,+lämpötila+tällä+hetkellä+Porvoossa+1,5°C+ja+vetta+sataa.+Jos+vähän+kylmenee+se+on+sitten+lunta...
19.11.2017 19:30
Tosi+hyvä+irlantilaissarja,+mukava+kuunnella+puhetta.+Olen+myös+katsonut+kaikki+jaksot,+ensimmäisen+jälkeen+tarvitsi+ihan+varmistaa,+että+missä+Galway+sijaitsee.+Siellä+se+on+ihan+Irlannin+länsirannikolla,+länteen+päin+mennessä+Atlanti+ja+seuraavaksi+Amerikka.+Jylhät+on+maisemat+ja+näkee+ison+valtameren+suuren+vaikutuksen.+Jack+on+erittäin+maanläheinen+tyyppi,+se+siinä+varmaan+eniten+viehättää.
19.11.2017 16:20
Täällä+etelärannikolla+sataa+kyllä+koko+ajan,+mutta+lunta+ei+ole+vielä+näkynyt.+Toivon+todella,+että+olisi+ja+auto+on+varmuudeksi+autotallissa.
19.11.2017 16:13
Meidän+sukupolvelta+tullaan+odottamaan+tulevaisuudessa+vapaaehtois-+ja+ilmaistyötä+yhä+enemmän,+kun+yhteiskunta+ohjaa+rahojaan+eri+kohteisiin.+Kunnioitettavaa+ja+arvostettavaa,+kun+ihan+pyyteettömästi+tehdään.
Kun+näppäimistö+pysyy+noin+hyvin+käsissä,+niin+ei+tässä+vielä+hautaan+olla+menossa.
19.11.2017 10:45
Rahankeruun+ja+todellisen+kehitysavun+välillä+on+niin+monia+välikäsiä,+että+rahat+ovat+huvenneet+moneen+kertaan+olemattomiin.
19.11.2017 10:38
Olen+huomannut+hunkkelilla+tuon+rajan+olevan+jossain+50+vastauksen+paikkeilla.+Jos+joku+keskustelu+ylittää+sen,+hunkkelin+on+pakko+tulla+mukaan+aiheuttamaan+sekaannusta+ja+käsittämättömät+viesteillä+sotkea+ja+aikaansaada+vaikutelmaa,+että+ei+tämä+niin+mukava+keskustelu+ole.+Mutta+tämähän+oli+hunkista+huolimatta+hyvä+keskustelu.
19.11.2017 10:20
Tämä+on+rouvalleni+ensimmäinen+sisäkissa+ja+sanoin+silloin,+kun+sitä+otimme,+että+ei+sitä+tarvitse+sen+paremmin+hoitaa+muuta+kuin+antaa+ruokaa+ja+siivoa+vessan.+Kerroin+kissan+nukkuvan+15-20+tuntia+päivästä.+Hän+ei+uskonut+silloin,+mutta+nyt+tietää+asian+olevan+niin.
Tuo+sinun+turkkiongelma+saattaa+poistua+talvella,+ainakin+meidän+kisuli+vaihtaa++sellaisen+pakaumman+talvikarvan.
19.11.2017 10:12
Kiitos+hyvästä+palautteesta.
19.11.2017 10:05
Oli+oikein+hyvät+ja+railakkaat.+Paljon+ihmisiä,+joita+en+koskaan+ollut+tavannut,+mutta+enää+ei+jännitä+näitä+tilaisuuksia.
Kyllä+alkoi+sade+myös+täälläpäin+ja+jatkuu+edelleen.+Täytyisi+päästä+vähän+välill+uloskin,+mutta+ei+houkuttele+kaatosateeseen+lähteä.
Olen+nähnyt+itse+tuonWallanderin+aikaisemmin+ja+katsoin+sen+sijaan+Jack+Tailorin+hautakivi+jaksoa.+Se+oli+tosi+karmiva,+mutta+erittäin+hyvä.
19.11.2017 10:04
9 / 66