Vapaa kuvaus

Olen sateekaarivähemmistöön kuuluva 49 ikäinen mieshenkilö. Asun Kontulassa. Etsin Suomi24 osastoilta mies-ja naisseuraa. Kummatkin käyvät, sillä olen BI- seksuaalinen. Pidän lihavista miehistä ja naisista. Ulkonäöllä ei ole väliä. Rahaa ei liiemmin ole, mutta rakkautta voin antaa sitäkin enemmän.

Aloituksia

4

Kommenttia

64

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Oletko+jo+pitkäänkin+ollut+täysin+sekaisin++nikkien+suhteen+tolvana?+++En+ole+koskaan+edes+väittänyt+olevani+aatelinen!+En+ole+koskaan+kutsunut+ketään+Lopelle.+Olen+vain+kaltaisesi+tyhmä+ja+köyhä++huutonauraja.++Tietenkin+olemme+myös+homoja.+Iironmikess+on+ainoa+kateutemme+kohde+ja+se+johtuu+monesta+eri+asiasta,+kuten+ylemmästä+sosiaaliluokasta,++aateluudesta,+älykkyydestä,+voimasta,+komeudesta,+ja+rikkaudesta,+joista+kaikista+olemme+olleet+vajaita.Ainoa+mitä+emme+pysty+millään+ilveellä+vääristelemään,+on+Iiron+yli+kymmenen+vuoden+murskaava+voittokulku+Suomi24:ssa.+Se+kyllä+VITTUTAA+ilman+muuta+raskaasti+ja+myös+sinuankin.+Ihan+vihaksi+pistää,+mutta+mitään+en+asialle+voi,+etkä+myös+sinä.++Omituinen+tilanne+minulle+kuitenkin+on,+kun+minun+pitää+tukijoukoni+ja+myös+sinun+mieliksesi+++julkisesti+vihata+Iiroa,+vaikka+salaa+häntä++yhdessä+ihailemmekin.++Minulla+on+tietenkin+tukijoukkoja,+en+ala+sitä+edes+kiistämään,+eli+nykyään+meitä+on+31+ja+sinä+tulet+mukaan+niin+meitä+on+32.+Päätä+jo+liitytkö+vai+et.++Muista,+että+ÄO:n++on+oltava+min.+60.++Iirolla+se+133.+Siihen+asti+älykkyytemme+ei+riitä+alkuukaan,+mutta++jo+lähes+puoleenkin++pääseminen+on+meille+jo+hyvä+saavutus.