Käry kävi meille huutonaurajille!

Paljastin jo itseni, joten älkää turhaan enää vaivautuko satuilemaan. Kaikki kymmenet HUUTONAURAVAT sivunikkini on nyt saatu selville . Ylläpito kärytti minut!!!
Onhan se ollut perin noloa, että olemme saattaneet typeryydellämme ja tyhmyydellämme itsemme tähän alistettuun asemaan ja polvillemme nöyrtymään ironmikessin eteen.
Nyt on parasta lopettaa epätoivoinen taistelumme murskaavaa ylivoimaa vastaan, sillä ironmikess on meitä valovuoden edellä joka suhteessa.

Nythän me voisimme tavata taas kaikki meillä Kontulassa, eli minä ja kaikki minun nolatut ja hävinneet mielikuvitusnikkini.
Yksinäistähän siitä tulisi, mutta kovin olen yksinäinen muutenkin. HUUTONAURUMME yksin yksiössäni todistavat, että häviöntuskamme on kuitenkin aina yhteinen. Sateenkaari on kuitenkin tunnuksemme ja siitä emme koskaan luovu.

32

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakkonauraa

      Mistäköhän mahtaa johtua pikku iiro että nämä sinun avauksesi ovat aika eteerisiä, siis helposti haihtuvia?
      Olisikohan syynä se että sinä nyt olet tuollainen sukurutsattu surkea tuhkamuna, jonka vähäinen järki ei vaan riitä näissä kisoissa?

      • Veikkaisin-että

        Sukurutsattu käteenvedon kautta, ei normaalina yhdyntänä.


      • Naurajasioon

        Sun mutsis olisi pitänyt valehdella, ettei ole ikinä raskaana ollutkaan.


      • Iironfanittaja
        Naurajasioon kirjoitti:

        Sun mutsis olisi pitänyt valehdella, ettei ole ikinä raskaana ollutkaan.

        Ai niin kuin sun mutsis teki, no kaikki ymmärtää syyn.


      • Iironfanittaja
        Iironfanittaja kirjoitti:

        Ai niin kuin sun mutsis teki, no kaikki ymmärtää syyn.

        Jumankekka, kun osaat sentään edes matkia . Olet NEROKAS! Koskakohan saat kirjallisuuden Nobellin?


    • Iironfanittaja

      Mikä vitun Iiro? koita jo päästä eroon iirotraumastasi fakki- idiootti ja huutonauraja. Kun sulla on todisteet, niin huutele vasta sen jälkeen, muuten voit pitää pääsi kiinni. Sinähän pidät näköjään Iiroa sentään aatelisena, eli jotain olet painanut sentään Iiron puheista nuppiisi.

      • NoBoxxx

        No voi sentään, aatelinen miljonääri Hupsulan sekonomi ja sukurutsattu tuhkamuna ja paskahousu pelkuri vielä.
        On kuule vähän eri kaliiberin kaverit joiden käskystä se pää pidetään kiinni, tuollaisille isää leikkiville valemiehille vaan nauretaan ja jos kohdalle sattuu niin kopataan kunnolla turpaan.
        Niin että vedä iiro sian vittu päähäs ja rukoile ettei koskaan tavata.


      • Iironfanittaja
        NoBoxxx kirjoitti:

        No voi sentään, aatelinen miljonääri Hupsulan sekonomi ja sukurutsattu tuhkamuna ja paskahousu pelkuri vielä.
        On kuule vähän eri kaliiberin kaverit joiden käskystä se pää pidetään kiinni, tuollaisille isää leikkiville valemiehille vaan nauretaan ja jos kohdalle sattuu niin kopataan kunnolla turpaan.
        Niin että vedä iiro sian vittu päähäs ja rukoile ettei koskaan tavata.

        Noh, noh äitylin pikku mamis, älähän taas höpise paskaa. Annahan sen nikin nimi, jota Iiro on muka pelännyt? Buaaaaah! Sellaista et löydä yli 10-vuodessakaan. HOOOOOH!
        Sen kyllä minäkin tiedän, että sinä olet yksi suurimmista, itkijöistä, pelkureista ja valehtelijoista. Pidä siis läskipääsi kiinni, tai se turpoaa. Jos menet Lopelle Iiron käsittelyyn, niin sinä tottelet ja vaikka nuolet Iiron kenkiä käskettäessä. Kokeilehan tikku-ukko jos epäilet. Siellä et pitkään huutonaura, se muuttu siellä avuhuudoksi. Ethän sinä sinne uskalla edes mennä, sillä olet vain netissä suutasi soittava surkea pelle. Paskot allesi tosipaikassa ja varsikin Lopella.


      • Iironfanittaja kirjoitti:

        Noh, noh äitylin pikku mamis, älähän taas höpise paskaa. Annahan sen nikin nimi, jota Iiro on muka pelännyt? Buaaaaah! Sellaista et löydä yli 10-vuodessakaan. HOOOOOH!
        Sen kyllä minäkin tiedän, että sinä olet yksi suurimmista, itkijöistä, pelkureista ja valehtelijoista. Pidä siis läskipääsi kiinni, tai se turpoaa. Jos menet Lopelle Iiron käsittelyyn, niin sinä tottelet ja vaikka nuolet Iiron kenkiä käskettäessä. Kokeilehan tikku-ukko jos epäilet. Siellä et pitkään huutonaura, se muuttu siellä avuhuudoksi. Ethän sinä sinne uskalla edes mennä, sillä olet vain netissä suutasi soittava surkea pelle. Paskot allesi tosipaikassa ja varsikin Lopella.

        Ai kannata haaskata aikaa tähän kaikkein tyhmimpään jäseneemme jonka ÄO- on meistä huutonaurajistakin kaikkein alimpana. Hän sai minulta jo vakavan varoituksen, kun myönsi typeryyttän, että ironmikess on aatelinen. Ironmikessiä pitääkin ilman muuta haukkua ja valehdella hänen sanomisistaan, mutta joku tolkku pitää sentään olla kun alkaa mainostaa täällä tyhmyyttään Iiron juttuja todeksi!!!
        Voihan vittu mikä palikka, kun munasi samalla meitä, joilla on jo muutenkin kova ja lähes mahdoton työ nitistää Iiro ja samalla kuninkaan asema täällä.
        Palikka matkii minua ja jätti "ovelasti" X:n pois minun nikistä ja kuvittelee, ettei kukaan huomaa. Katotaan riittääkö palikalle varoitus ja ellei se riitä, niin palikka alkaa matkimaan täällä sitä kuuluisaa leppäkeihästä.


      • NoBoxxx
        Iironfanittaja kirjoitti:

        Noh, noh äitylin pikku mamis, älähän taas höpise paskaa. Annahan sen nikin nimi, jota Iiro on muka pelännyt? Buaaaaah! Sellaista et löydä yli 10-vuodessakaan. HOOOOOH!
        Sen kyllä minäkin tiedän, että sinä olet yksi suurimmista, itkijöistä, pelkureista ja valehtelijoista. Pidä siis läskipääsi kiinni, tai se turpoaa. Jos menet Lopelle Iiron käsittelyyn, niin sinä tottelet ja vaikka nuolet Iiron kenkiä käskettäessä. Kokeilehan tikku-ukko jos epäilet. Siellä et pitkään huutonaura, se muuttu siellä avuhuudoksi. Ethän sinä sinne uskalla edes mennä, sillä olet vain netissä suutasi soittava surkea pelle. Paskot allesi tosipaikassa ja varsikin Lopella.

        Aatelinen miljonääri ja Hupsulan sekonomi, vai oliko sittenkin sukurutsattu tuhkamuna ja paskahousu pelkuri vielä?
        No kerro aika ja paikka, ai niin ethän sinä uskalla kun tiedät itsekin kuinka siinä kävisi, loppuisi vähäjärkinen lässytys kertaheitolla.


      • NoBoxxx
        NoxBoxxx kirjoitti:

        Ai kannata haaskata aikaa tähän kaikkein tyhmimpään jäseneemme jonka ÄO- on meistä huutonaurajistakin kaikkein alimpana. Hän sai minulta jo vakavan varoituksen, kun myönsi typeryyttän, että ironmikess on aatelinen. Ironmikessiä pitääkin ilman muuta haukkua ja valehdella hänen sanomisistaan, mutta joku tolkku pitää sentään olla kun alkaa mainostaa täällä tyhmyyttään Iiron juttuja todeksi!!!
        Voihan vittu mikä palikka, kun munasi samalla meitä, joilla on jo muutenkin kova ja lähes mahdoton työ nitistää Iiro ja samalla kuninkaan asema täällä.
        Palikka matkii minua ja jätti "ovelasti" X:n pois minun nikistä ja kuvittelee, ettei kukaan huomaa. Katotaan riittääkö palikalle varoitus ja ellei se riitä, niin palikka alkaa matkimaan täällä sitä kuuluisaa leppäkeihästä.

        Voi iiro iiro älä ole noin nolo, sentään sukurutsattu tuhkamuna ja paskahousu pelkuri vielä?


      • Iironfanittaja
        NoBoxxx kirjoitti:

        Aatelinen miljonääri ja Hupsulan sekonomi, vai oliko sittenkin sukurutsattu tuhkamuna ja paskahousu pelkuri vielä?
        No kerro aika ja paikka, ai niin ethän sinä uskalla kun tiedät itsekin kuinka siinä kävisi, loppuisi vähäjärkinen lässytys kertaheitolla.

        Mitä vittua sä runkkari mua haastelet? Lähde Lopelle jos halut kunnolla turpiisi. Minä vai otan pillistäsi kiinni , vähän puristelen ja itketän suoa. Voinhan minä antaa sulle ajan ja paikan kun sitä kerjäät: Honkanummen hautausmaan pohjoispää lähellä kiviaitaa ja Lahden moottoritietä. . Huomenna klo 23.30. Haudalla Veikko Numminen. Syntynyt , 12.12.2050 kuollut 23.4.2015. No niin poju, aika paikka ovat siis esillä, joten ei muuta kuin asiaan.


      • Pakkonauraa
        Iironfanittaja kirjoitti:

        Mitä vittua sä runkkari mua haastelet? Lähde Lopelle jos halut kunnolla turpiisi. Minä vai otan pillistäsi kiinni , vähän puristelen ja itketän suoa. Voinhan minä antaa sulle ajan ja paikan kun sitä kerjäät: Honkanummen hautausmaan pohjoispää lähellä kiviaitaa ja Lahden moottoritietä. . Huomenna klo 23.30. Haudalla Veikko Numminen. Syntynyt , 12.12.2050 kuollut 23.4.2015. No niin poju, aika paikka ovat siis esillä, joten ei muuta kuin asiaan.

        NoBoxxx laski kuset alleen ja öinen hautuumaakin näköjään pelottaa pikkumiestä, kun pään aukojamme NoBoxxx katosi kuin kusi lumeen..


      • NoBoxxx
        Iironfanittaja kirjoitti:

        Mitä vittua sä runkkari mua haastelet? Lähde Lopelle jos halut kunnolla turpiisi. Minä vai otan pillistäsi kiinni , vähän puristelen ja itketän suoa. Voinhan minä antaa sulle ajan ja paikan kun sitä kerjäät: Honkanummen hautausmaan pohjoispää lähellä kiviaitaa ja Lahden moottoritietä. . Huomenna klo 23.30. Haudalla Veikko Numminen. Syntynyt , 12.12.2050 kuollut 23.4.2015. No niin poju, aika paikka ovat siis esillä, joten ei muuta kuin asiaan.

        Yllättävän vaikeaa näyttää tuo suomenkieli sinulle olevan ja varsinkin sen kirjoittaminen, laitas sukurutsattu tuhkamuna vielä se korttelin numero niin katsotaan kuka puristaa ja kuka itkee.
        Eikö siellä Lopella enää pidetäkään niitä aisankannattajien piireileikkejä?


      • Iironfanittaja
        NoBoxxx kirjoitti:

        Yllättävän vaikeaa näyttää tuo suomenkieli sinulle olevan ja varsinkin sen kirjoittaminen, laitas sukurutsattu tuhkamuna vielä se korttelin numero niin katsotaan kuka puristaa ja kuka itkee.
        Eikö siellä Lopella enää pidetäkään niitä aisankannattajien piireileikkejä?

        Jos olet niin vitun tyhmä, ette löydä hautaa jossa on nimi, niin sääliksi käy. Lähde 2- tuntia ennen niin eiköhän löydy, vaikka löysää pelkopaskaakin on jo tulossa. Älä siis enää lässyttele ja kysele vaan TOIMI! Minä en voi luvata Lopen suhteen mitään, siellähän lomailee pahasti pelkäämäsi ironmikess. Ethän sinä runkku sinne uskalla mennä kuin unissasi.


      • Opettajasiolen
        NoBoxxx kirjoitti:

        Yllättävän vaikeaa näyttää tuo suomenkieli sinulle olevan ja varsinkin sen kirjoittaminen, laitas sukurutsattu tuhkamuna vielä se korttelin numero niin katsotaan kuka puristaa ja kuka itkee.
        Eikö siellä Lopella enää pidetäkään niitä aisankannattajien piireileikkejä?

        " piireileikkejä"? Näyttää se suomenkieli tuottavan pilkunnussijallekin jatkuvasti vaikeuksia. Pää ja sivulauserakennekin on täysin hakusessaan. Pidähän siis mölyt paskamahassasi muiden kirjoittajien suhteen.


      • Pakkonauraa
        Iironfanittaja kirjoitti:

        Mitä vittua sä runkkari mua haastelet? Lähde Lopelle jos halut kunnolla turpiisi. Minä vai otan pillistäsi kiinni , vähän puristelen ja itketän suoa. Voinhan minä antaa sulle ajan ja paikan kun sitä kerjäät: Honkanummen hautausmaan pohjoispää lähellä kiviaitaa ja Lahden moottoritietä. . Huomenna klo 23.30. Haudalla Veikko Numminen. Syntynyt , 12.12.2050 kuollut 23.4.2015. No niin poju, aika paikka ovat siis esillä, joten ei muuta kuin asiaan.

        ''Haudalla Veikko Numminen. Syntynyt , 12.12.2050 kuollut 23.4.2015. No niin poju, aika paikka ovat siis esillä, joten ei muuta kuin asiaan.''

        Aika säälittävä sukurutsattu tuhkamuna, tuollaista hautaa kun ei ole olemassakaan, ei ainakaan Honkanummella.
        Mutta sama juttuhan se kaikkien sinun satujesi kanssa, aatelinen miljonääri ja vielä Upsalan ekonomikin.
        Mikään tarinasi ei kestä tarkastelua kaikki juttusi murenevat välittömästi, niin säälittävän noloa.
        Ainoaksi kysymykseksi jääkin että mitä sinä vähäjärkinen teet aikuisten keskustelupalstalla, eikö teikäläisille ole omia höpö höpöpalstoja?
        Täällä sinä et vaan pärjää, ei vähäinen järki riitä edes uskottavaan valehteluun.


      • RetuPerällä

        ''Sinähän pidät näköjään Iiroa sentään aatelisena, eli jotain olet painanut sentään Iiron puheista nuppiisi.''

        Kyllä olet yksinkertainen, katsoppas sanakirjasta SARKASMI niin ehkä ymmärrät ettei sinua kukaan usko, kunhan vittuilevat tyhmyydellesi.
        Sillä lapsellisesti valehtelevana idioottinahan sinua kaikki pitävät.


      • TostaNolommaksiko
        Iironfanittaja kirjoitti:

        Mitä vittua sä runkkari mua haastelet? Lähde Lopelle jos halut kunnolla turpiisi. Minä vai otan pillistäsi kiinni , vähän puristelen ja itketän suoa. Voinhan minä antaa sulle ajan ja paikan kun sitä kerjäät: Honkanummen hautausmaan pohjoispää lähellä kiviaitaa ja Lahden moottoritietä. . Huomenna klo 23.30. Haudalla Veikko Numminen. Syntynyt , 12.12.2050 kuollut 23.4.2015. No niin poju, aika paikka ovat siis esillä, joten ei muuta kuin asiaan.

        ( Syntynyt , 12.12.2050 kuollut 23.4.2015.)

        Jessus mikä ääliö, ettäkö ihan yliopistossa opiskellut ei noin heikoilla älynlahjoilla opiskella kuin istumaan hiljaa nurkassa.


      • Iironfanittaja
        TostaNolommaksiko kirjoitti:

        ( Syntynyt , 12.12.2050 kuollut 23.4.2015.)

        Jessus mikä ääliö, ettäkö ihan yliopistossa opiskellut ei noin heikoilla älynlahjoilla opiskella kuin istumaan hiljaa nurkassa.

        Tyhmempikin kuin sinä tajuaa, että syntymaika on 12.12. 1950. Sait kuitenkin pikunussijan maineen. Buaaaaah! Haudalla ei näkynyt NoBoxxx hyypiötä. Jätin kusipullon todisteeksi paikalle, olin juuri kussut siihen, joten lämmitä se ainakin oli! Jospa NoBoxxx paskoi peloissaan ja useaan kertaan matkalla haudalle ja myöhästyi siitä syytä, niin olipa hyypiölle edes kusta tarjolla paikalla.


      • JaFaktaa
        Iironfanittaja kirjoitti:

        Tyhmempikin kuin sinä tajuaa, että syntymaika on 12.12. 1950. Sait kuitenkin pikunussijan maineen. Buaaaaah! Haudalla ei näkynyt NoBoxxx hyypiötä. Jätin kusipullon todisteeksi paikalle, olin juuri kussut siihen, joten lämmitä se ainakin oli! Jospa NoBoxxx paskoi peloissaan ja useaan kertaan matkalla haudalle ja myöhästyi siitä syytä, niin olipa hyypiölle edes kusta tarjolla paikalla.

        No sinä et kuitenkaan tajua, etkä osaa reppana sitä edes kirjoittaa.
        Ovatko muutkin sukurutsatut tuhkamunat meedioita kuten sinä, vai mistä oikein tiesit jo 23.10 ettei kukaan tule paikalle, kun tapaaminen oli 23.30?

        Aika säälittävä sukurutsattu tuhkamuna, tuollaista hautaa kun ei ole olemassakaan, ei ainakaan Honkanummella.
        Mutta sama juttuhan se kaikkien sinun satujesi kanssa, aatelinen miljonääri ja vielä Upsalan ekonomikin.
        Mikään tarinasi ei kestä tarkastelua kaikki juttusi murenevat välittömästi, niin säälittävän noloa.
        Ainoaksi kysymykseksi jääkin että mitä sinä vähäjärkinen teet aikuisten keskustelupalstalla, eikö teikäläisille ole omia höpö höpöpalstoja?
        Täällä sinä et vaan pärjää, ei vähäinen järki riitä edes uskottavaan valehteluun.

        PS. Onko edes mahdollista olla noin tyhmä?
        HUUTONAURUA!!!!!!!


      • Utelija
        JaFaktaa kirjoitti:

        No sinä et kuitenkaan tajua, etkä osaa reppana sitä edes kirjoittaa.
        Ovatko muutkin sukurutsatut tuhkamunat meedioita kuten sinä, vai mistä oikein tiesit jo 23.10 ettei kukaan tule paikalle, kun tapaaminen oli 23.30?

        Aika säälittävä sukurutsattu tuhkamuna, tuollaista hautaa kun ei ole olemassakaan, ei ainakaan Honkanummella.
        Mutta sama juttuhan se kaikkien sinun satujesi kanssa, aatelinen miljonääri ja vielä Upsalan ekonomikin.
        Mikään tarinasi ei kestä tarkastelua kaikki juttusi murenevat välittömästi, niin säälittävän noloa.
        Ainoaksi kysymykseksi jääkin että mitä sinä vähäjärkinen teet aikuisten keskustelupalstalla, eikö teikäläisille ole omia höpö höpöpalstoja?
        Täällä sinä et vaan pärjää, ei vähäinen järki riitä edes uskottavaan valehteluun.

        PS. Onko edes mahdollista olla noin tyhmä?
        HUUTONAURUA!!!!!!!

        Mistä sait tyhmään kalloosi, ettei ko. hautaa ole olemassa? Kusettiinko sinua ottamaan siitä selvää, vai ihan itsekö päättelit? HEEEEEH! Vastaa jos pystyt PAHVI!


      • JaFaktaa
        Utelija kirjoitti:

        Mistä sait tyhmään kalloosi, ettei ko. hautaa ole olemassa? Kusettiinko sinua ottamaan siitä selvää, vai ihan itsekö päättelit? HEEEEEH! Vastaa jos pystyt PAHVI!

        Ei kai noin yksinkertainen tyyppi voi edes tajuta kuinka helppoa asioiden selvittäminen on, kunhan vaan osaa.
        Ja sinä et osaa ja siksi jäätkin kiinni valehtelusta päivittäin.

        No sinä et kuitenkaan tajua, etkä osaa reppana sitä edes kirjoittaa.
        Ovatko muutkin sukurutsatut tuhkamunat meedioita kuten sinä, vai mistä oikein tiesit jo 23.10 ettei kukaan tule paikalle, kun tapaaminen oli 23.30?

        Aika säälittävä sukurutsattu tuhkamuna, tuollaista hautaa kun ei ole olemassakaan, ei ainakaan Honkanummella.
        Mutta sama juttuhan se kaikkien sinun satujesi kanssa, aatelinen miljonääri ja vielä Upsalan ekonomikin.
        Mikään tarinasi ei kestä tarkastelua kaikki juttusi murenevat välittömästi, niin säälittävän noloa.
        Ainoaksi kysymykseksi jääkin että mitä sinä vähäjärkinen teet aikuisten keskustelupalstalla, eikö teikäläisille ole omia höpö höpöpalstoja?
        Täällä sinä et vaan pärjää, ei vähäinen järki riitä edes uskottavaan valehteluun.

        PS. Onko edes mahdollista olla noin tyhmä?
        HUUTONAURUA!!!!!!!


      • Utelija
        JaFaktaa kirjoitti:

        Ei kai noin yksinkertainen tyyppi voi edes tajuta kuinka helppoa asioiden selvittäminen on, kunhan vaan osaa.
        Ja sinä et osaa ja siksi jäätkin kiinni valehtelusta päivittäin.

        No sinä et kuitenkaan tajua, etkä osaa reppana sitä edes kirjoittaa.
        Ovatko muutkin sukurutsatut tuhkamunat meedioita kuten sinä, vai mistä oikein tiesit jo 23.10 ettei kukaan tule paikalle, kun tapaaminen oli 23.30?

        Aika säälittävä sukurutsattu tuhkamuna, tuollaista hautaa kun ei ole olemassakaan, ei ainakaan Honkanummella.
        Mutta sama juttuhan se kaikkien sinun satujesi kanssa, aatelinen miljonääri ja vielä Upsalan ekonomikin.
        Mikään tarinasi ei kestä tarkastelua kaikki juttusi murenevat välittömästi, niin säälittävän noloa.
        Ainoaksi kysymykseksi jääkin että mitä sinä vähäjärkinen teet aikuisten keskustelupalstalla, eikö teikäläisille ole omia höpö höpöpalstoja?
        Täällä sinä et vaan pärjää, ei vähäinen järki riitä edes uskottavaan valehteluun.

        PS. Onko edes mahdollista olla noin tyhmä?
        HUUTONAURUA!!!!!!!

        Mistä sait tyhmään kalloosi, ettei ko. hautaa ole olemassa? Kusettiinko sinua ottamaan siitä selvää, vai ihan itsekö päättelit? HEEEEEH! Vastaa jos pystyt PAHVI! Sinua voi näköjään vedättää vaikka hyppäämään kaivoon. Heheheheh!


      • JaFaktaa
        Utelija kirjoitti:

        Mistä sait tyhmään kalloosi, ettei ko. hautaa ole olemassa? Kusettiinko sinua ottamaan siitä selvää, vai ihan itsekö päättelit? HEEEEEH! Vastaa jos pystyt PAHVI! Sinua voi näköjään vedättää vaikka hyppäämään kaivoon. Heheheheh!

        Voi iiro pieni paska kaikki on kiinni älykkyydestä, minä olen älykäs ja sinä et ja siksi minä käytän sinua kynnysmattona.
        Muistatko kun kerroit kuinka sinut vihittiin ritarihuoneella ihan eteerisesti, yksi puhelinsoitto ja sukurutsattu tuhkamuna jäi taas kerran kiinni valehtelusta.


      • ironmikess
        JaFaktaa kirjoitti:

        Voi iiro pieni paska kaikki on kiinni älykkyydestä, minä olen älykäs ja sinä et ja siksi minä käytän sinua kynnysmattona.
        Muistatko kun kerroit kuinka sinut vihittiin ritarihuoneella ihan eteerisesti, yksi puhelinsoitto ja sukurutsattu tuhkamuna jäi taas kerran kiinni valehtelusta.

        Missä ja koska olen muka kirjoittanut, että minut on vihitty ritarihuoneella ÄÄLIÖ ? Koitahan hakea itse keksimäsi viesti, niin huomaat, ettei sellaista edes ole, joten jäit taas kiinni valehtelusta. Hyisaatana mikä säälittävä paskanjauhaja ja vasurin poju olet. Minä kyllä tiedän mitä olen kirjoittanut ja siksi minua ei ole yli 10- vuoteen saatukaan kiinni valehtelusta, eikä koskaan saadakaan. Vituttaako totuus? Kuutelen.


      • Pakkonauraa
        ironmikess kirjoitti:

        Missä ja koska olen muka kirjoittanut, että minut on vihitty ritarihuoneella ÄÄLIÖ ? Koitahan hakea itse keksimäsi viesti, niin huomaat, ettei sellaista edes ole, joten jäit taas kiinni valehtelusta. Hyisaatana mikä säälittävä paskanjauhaja ja vasurin poju olet. Minä kyllä tiedän mitä olen kirjoittanut ja siksi minua ei ole yli 10- vuoteen saatukaan kiinni valehtelusta, eikä koskaan saadakaan. Vituttaako totuus? Kuutelen.

        No onhan sinut omien satujesi mukaan vihitty niin Ruotsissa kuin kaukomaillakin ja kohta kai Nitzassa tai Natzissa tai jossain, jos opit paikan nimen vaan kirjoittamaan?
        Pääasia kuitenkin että raavas ja rahvas ovat sama asia ja nämä avaamasi roskaketjut pysyvät eteerisinä.

        Ovatko muutkin sukurutsatut tuhkamunat meedioita kuten sinä, vai mistä oikein tiesit jo 23.10 ettei kukaan tule paikalle, kun tapaaminen oli 23.30?

        Aika säälittävä sukurutsattu tuhkamuna, tuollaista hautaa kun ei ole olemassakaan, ei ainakaan Honkanummella.
        Mutta sama juttuhan se kaikkien sinun satujesi kanssa, aatelinen miljonääri ja vielä Upsalan ekonomikin.
        Mikään tarinasi ei kestä tarkastelua kaikki juttusi murenevat välittömästi, niin säälittävän noloa.
        Ainoaksi kysymykseksi jääkin että mitä sinä vähäjärkinen teet aikuisten keskustelupalstalla, eikö teikäläisille ole omia höpö höpöpalstoja?
        Täällä sinä et vaan pärjää, ei vähäinen järki riitä edes uskottavaan valehteluun.

        PS. Onko edes mahdollista olla noin tyhmä?
        Siinä vahva näyttö sinun älykkyydestäsi, ( Syntynyt , 12.12.2050 kuollut 23.4.2015.)
        HUUTONAURUA!!!!!!!

        Hyvä että Kuutelet, vaikka et mitään ymmärräkään.


    • Pakkonauraa

      Aika eteerisiä on nämä tuhkamunan aloitukset kun häviävät yksi toisensa jälkeen, vähän niin kuin iiron maine palstalla.
      HUUTONAURUA!!!!!!!

      • Pakkonauraa

        Tarkoitat tietysti tuhkamunalla itseäsi. Älä mamis ja pelkuri itke ylläpitoon, kun saat turpiisi, niin aloituksetkaan eivät häviä. Samalla häviävät sunkin "nerokkaat" örvellysesi Huoooooh!


    • Nakkopauraa

      Ja taas samat kirjoitusvirheet... surkean ja naurettavan rajamailla oleva prinssi ja sekonomi yrittää taas itsetunnon rippeitä keräillä palstan uumenista. Huaahhh!
      Miten ihmeessä Loppi vaihtui Honkanummen hautausmaaksi? Ai niin, maakuoppia on molemmissa!

      • Iironfanittaja

        Ai mitenkö vaihtui Honkanummeksi mulkero pieni? Siksi, ettei minulla ole Lopen kanssa mitään tekemistä PAHVIPÄÄ! " Pakkopauraa". Ja taas samat kirjoitusvirheet, eikä oman nikinkään testi mennyt oikein. Huaoh! Hoooooh!


      • Iironfanittaja kirjoitti:

        Ai mitenkö vaihtui Honkanummeksi mulkero pieni? Siksi, ettei minulla ole Lopen kanssa mitään tekemistä PAHVIPÄÄ! " Pakkopauraa". Ja taas samat kirjoitusvirheet, eikä oman nikinkään testi mennyt oikein. Huaoh! Hoooooh!

        Ääliömme kuvittelee, että sinäkin lomailet Lopella, etkä vain fanita minua. Tyhmiä täällä riittää, mutta se hyväpuoli niissä on, että heitä on mukavaa ja todella helppoa kyykytellä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1772
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1224
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      72
      901
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      233
      872
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      855
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe