Vapaa kuvaus

Olen sateekaarivähemmistöön kuuluva 49 ikäinen mieshenkilö. Asun Kontulassa. Etsin Suomi24 osastoilta mies-ja naisseuraa. Kummatkin käyvät, sillä olen BI- seksuaalinen. Pidän lihavista miehistä ja naisista. Ulkonäöllä ei ole väliä. Rahaa ei liiemmin ole, mutta rakkautta voin antaa sitäkin enemmän.

Aloituksia

4

Kommenttia

64

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Tätä+minä+jo+pahoin+pelkäsinkin,+eli+toistaan+toistaan+tyhmempiä+raavaan,+tai+rahvaan+(sama+asia)++edustajia++tunkee+kutsumatta+ja+ilman+jäsenkirjaa++mukaan.++Hyissaatana.++Olen+itsekin+raavas+mies,+eli+lihavaa,+isokokoista++ja+läskista+sorttia,++mutta+en+sentään++aivan+toivoton+tapaus,+kuten+suurin+osa+kuorostamme.+Pahaa+pelkään,+että+tässä+ketjussa+yllä+mukaan+tunkevilla+kuokkavierailla++olisi++tuulipuku+päällä.++Se++on+kuitenkin+Iiron++jatkuvan+ja++ivallisen+pilkkaamisen+takia+säännöissämme+kielletty.+Tiedämme,+että+ironmkessin+pukumoodi+on++aateliselle+komitukselle+erikseen+suunniteltu,+joten+tuulipuvuista+luopumisemme+on+askel+lähemmäs+avoimesti+vihaamaamme,+mutta+salaa+ihailemaamme++Iiroa.++Yksi+yhteinen+nimittäjä+meillä+aivan+kaikilla+kuorolasilla+kuitenkin++100%+on,++eli+podemme+kaikki+akuuttivaiheessa+olevaa+ironmikesstraumaa.++Podemme+siis+alemmuden+ja+huonouden+tunnetta.+Tiedämme+olevamme+heikompia,+köyhempiä+tietenkin+tyhmempiä.++Siitäkin+huolimatta+me+taistelemme+hamaan+loppuumme++asti,+joka+tarkoittaa+täällä+sitä,+että+meidän+kuoromme+jäseniä+ei++kukaan+enää+muista+muutaman+kuukauden+päästä,+mutta+ironmikessiä+muistetaan+ja+palvotaan+voittajana++ja+superkyykyttäjänä+vielä++yli+10-+vuodenkin++päästä.+Se+tietous+vasta+raskaasti+vituttaakin!!!+Haluaisin+kuristaa+Iiron,+mutta+siihen+en+pysty.+Jokainenhan++meistä+pelkää+ironmikessiä+yli+kaiken.++Sitä+meidän+kenenkään+on+aivan+turhaa+kiistää,+Jokainen+on+täällä+todennut+,+ettei++Lopelle++meistä+kukaan+ole+uskaltanut+lähteä+verille+hakattavaksi.++++Rautaisen+Mikon+luuvitosmoukarit++saavat+meidät+kauhun+valtaan+jo+ajatustasolla.+++Voinkin+tässä+ilmoittaa,+että+vain+jäsenkortin+omaavat+huutonaurukuorolaiset+päästeään+sisälle+ja+loput+voivat+lampsia++lähimpää+kaljakuppilaan.
  2. Niin+vetelin+minäkin.+Koska+vedellään+yhdessä?