Heikko homma, tyssit tuli!

Työkkäristä annettiin mulle osoite, jossa olisi ollut siivoushommia tarjolla. Pieleen meni, sillä 27 sivupersoonaani olivat kaikki tyyni myös työtä vailla. Huitelin kottorissa kivaasti muita persooniani pois ympäriltäni sivumalle ja siitä haastattelija huomasikin, etten ole lainkaan järjissäni. Kun sain tyssit huitomisteni jälkeen , niin pyysin, että saammeko kuitenkin yhdessä laulaa. Luvan saatuamme kajautimme 28- hengen voimalla ilmoille työläisten marssin eli sen missä sorronyöstä noustaan. Kyllä mäkin vielä duuniin pääsen, mutta en osaa sanoa minä vuonna.

12

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvittunutmies

      Tuskin hullua töihin oteaan, tai lääkitystä on ainakin lisättävä.

    • reewqs

      Kyllä hullu saa olla,muttei työhullu.

    • iirohaisee

      No ei sullakaan ole helppoa vaikka kuinka olet jo puoli vuotta ollut aatelinen miljonäärikin, mutta onhan se noloa kun et tuhkamunaisena paskahousuna uskalla kuitata edes omaa haastettasi.
      Mitä sä oikein pelkäät, turpasaunaako miksi sitten esität haasteita kun ei susta näy olevan edes esittämään miestä.
      Mitenkäs ne sun järjettömät ''tukijoukot'' suhtautui siihen että susta tuli huora sun nöyryyttäjälles?

      • Runttaajasi

        Onko tukijoukkokuorosi iskussa, vaiko kuitenkin syvällä kyykyssä ? Taas uusi kuorolainen esillä, olisiko jo 29:s?


      • iirohaisee
        Runttaajasi kirjoitti:

        Onko tukijoukkokuorosi iskussa, vaiko kuitenkin syvällä kyykyssä ? Taas uusi kuorolainen esillä, olisiko jo 29:s?

        Höpsis johan sulla hinttarilla on varmaan sata tukijoukkorunkkua julistamassa rauhan sanomaa, kun sinä onneton et uskalla vastata huutoosi.
        Aika surkea tuhkamuna olet.


      • Äläs nyt iirohaisee sivupersoonani!!! Ei oo mun vika, jos tyssit tuli, vaikka porukaa oli kuin pipoja paikalla. Sinäkin vitun sika tönit mua perseestäni kohti työhaastattelijaaja. Vaikka miehuora olenkin, niin työtä mäkin tartten ja kipeesti. Panosta mulle maksetaan 5-10 euroa ja sillä ei elä. Jos olisin komeepi, niin ahteriinpanopalkkakin olisi parempi.


      • iirohaisee
        NoxBoxxx kirjoitti:

        Äläs nyt iirohaisee sivupersoonani!!! Ei oo mun vika, jos tyssit tuli, vaikka porukaa oli kuin pipoja paikalla. Sinäkin vitun sika tönit mua perseestäni kohti työhaastattelijaaja. Vaikka miehuora olenkin, niin työtä mäkin tartten ja kipeesti. Panosta mulle maksetaan 5-10 euroa ja sillä ei elä. Jos olisin komeepi, niin ahteriinpanopalkkakin olisi parempi.

        Kerrohan iiro vaikka ''miehuora'' oletkin että mikä se ''työhaastattelijaaja'' oikein on, ja kuinka voi suomenkieli olla noin mahdottoman vaikeaa aateliselle tuhkamunalle?
        Ja miksi et ole ''komeepi''?
        Oletko idiootti?


      • UteliasUntamo
        iirohaisee kirjoitti:

        Kerrohan iiro vaikka ''miehuora'' oletkin että mikä se ''työhaastattelijaaja'' oikein on, ja kuinka voi suomenkieli olla noin mahdottoman vaikeaa aateliselle tuhkamunalle?
        Ja miksi et ole ''komeepi''?
        Oletko idiootti?

        Mitä sä idiootti taas pelkäämästäsi Iirosta täällä lässytät, vaikka kyseessä on oma inkarnaatiosi, eli yksi 28:sta, jotka elävät sovussa matalan otsaluusi alla. Iirotraumasi alkaa olla jo sairaalla tasolla ja kohta olet oikeasti hourulassa. Oletko fakki-idootti? Terveenkirjoissa et ainakaan ole.


      • UneliasU
        UteliasUntamo kirjoitti:

        Mitä sä idiootti taas pelkäämästäsi Iirosta täällä lässytät, vaikka kyseessä on oma inkarnaatiosi, eli yksi 28:sta, jotka elävät sovussa matalan otsaluusi alla. Iirotraumasi alkaa olla jo sairaalla tasolla ja kohta olet oikeasti hourulassa. Oletko fakki-idootti? Terveenkirjoissa et ainakaan ole.

        Voi hellanlettas taas on tuhkamunalla identiteettikriisi ja tukijoukotkin menevät sekaisin, mites joko on aatelisrunkku vastannut huutonsa vai vieläkö pelottaa?


      • UteliasUntamo
        UneliasU kirjoitti:

        Voi hellanlettas taas on tuhkamunalla identiteettikriisi ja tukijoukotkin menevät sekaisin, mites joko on aatelisrunkku vastannut huutonsa vai vieläkö pelottaa?

        Osaako sä pedofiili, runkkari ja tuhkamulkku enää muusta puhuakaan täällä kuin traumaattisesta Iiron pelostasi? Tukijoukkosi, eli huutonaurajat (29) ovat jo täysin sekaisin, eikä siihen löydy kuin yksi syylline, eli sä itse. Ole kuin Iiro, joka pärjää loistavasti vain yhdellä nikillä. Mullakin on muutama käytössä .


      • iirohaisee
        UteliasUntamo kirjoitti:

        Osaako sä pedofiili, runkkari ja tuhkamulkku enää muusta puhuakaan täällä kuin traumaattisesta Iiron pelostasi? Tukijoukkosi, eli huutonaurajat (29) ovat jo täysin sekaisin, eikä siihen löydy kuin yksi syylline, eli sä itse. Ole kuin Iiro, joka pärjää loistavasti vain yhdellä nikillä. Mullakin on muutama käytössä .

        Ei kai vaan vituta taas kun pitää lässyttää itsestään kolmannessa persoonassa, joko on aatelisrunkku vastannut huutonsa vai vieläkö pelottaa?
        Mutta muuten kyllä tunnistat itsesi mukavasti aina tuosta tuhkamunasta, osuu ilmeisesti aika kohdalleen kun sen joka kerta noin nätisti myönnät.

        ''Osaako sä pedofiili''..... Osaako sä suomikeeli?
        HUUTONAURUA!!!!!!!


    • Pakkonauraa

      Mitä Iiro taas tähänkin juttuun kuuluu? Iirotrauma on tauti, joka istuu kuin paska Junttilan tuvan seinässä ja sä olet yksi niitä säälittäviä pelkuripaskoja. Iiro on vastaa aina haasteisiin, mutta sinä et koskaan. Lopella sinutkin nostetaan Iiron toimesta eteisen naulakkoon riippumaan. Buaaaaah!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      346
      3895
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1719
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1510
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1480
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1318
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1285
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      194
      1231
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1167
    Aihe