Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mahamisu
profiilit
Mahamisu
Mahamisu
Vapaa kuvaus
Olen pyöreä ja nautin siitä...
Aloituksia
0
Kommenttia
29
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Luulenpa+että+taisi+pullukka+tahallaan+sua+kiusoitella.+itse+ainakin+kiusoittelisin,+jos+huomaisin+miehen+kiinnostukset+ja+reagtiot+:)
06.06.2017 10:31
Niinpä,+kyllä+pehmoinen+ja+muodokas+tuntuu+mukavalta.
05.06.2017 21:38
Kuumottavan+ihanasti+kirjoitettu,+ihan+kuin+olisit+lukenut+ajatukseni+ja+toiveeni....oih
05.06.2017 21:35
Se+voi+hyvinkin+olla+noin,+aikuistuessa+muutenkin+maku+muuttuu+monessakin+asiassa,+eikä+enää+välitä+mitä+muut+ajattelevat.+Kuvauksesi+perusteella+olisin+himoitsemasi+nainen+ja+saisin+sinulta+kiihottuneita+tuijotuksia+kaupassa+:).++Onko+vaimosi+vielä+huomannut,+että+katselet+runsaita+naisia+pitkään?++Minusta+olisi+ihanaa,+jos+tulisit+kaupassa+ihan+lähelle+ja+ihan+"vahingossa"+kätesi+koskisi+vatsaani+kun+otat+hyllystä+edestäni+jotain+tuotetta.
04.06.2017 14:35
Ei+se+sinut+oleminen+ole+aina+ollut+minullekaan+helppoa.+Pitkän+häpeilyn+jälkeen+tajusin,+että+minä+haluan+olla+iso,+eikä+minun+tarvetsi+yrittää+olla+jotain+mikä+on+muiden+mielestä+normaalia.+Nykyään+pidän+itsestäni+isona+ja+nautin+joka+ikisestä+kilostani.+Todella+ihanaa+kun+mies+nauttii+runsaista+muodoistani.+Onneksi+on+myös+miehiä,+jotka+pitävät+isoista+naisista.
03.06.2017 21:08
Ihanaa+että+on+upeita+miehiä,+jotka+arvostaa+runsaita+muotoja.+Kieltämättä+ne+pieneksi+jääneet+vaatteet+tuntuu+aika+ihanilta,+tuo+mun+runsaat+muodot+niin+paljastavasti+esille...
03.06.2017 20:57
Itse+tykkäisin+esitellä+muotojani+kireillä+liian+pienillä+vaatteilla,+mutta+luulen+ettei+se+olisi+soveliasta.
02.06.2017 18:30
Mun+maha+ja+tissit+on+kasvanu+viime+kesästä+lisää+niin+paljon,+että+pitää+ostaa+uusia+kesävaatteita.
01.06.2017 21:03
Olen+samaa+mieltä+😄
01.06.2017 19:52
2 / 2