Mahamisu
Olen pyöreä ja nautin siitä...
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 29 kommenttia
- Luulenpa että taisi pullukka tahallaan sua kiusoitella. itse ainakin kiusoittelisin, jos huomaisin miehen kiinnostukset ja reagtiot :)
- Niinpä, kyllä pehmoinen ja muodokas tuntuu mukavalta.
- Kuumottavan ihanasti kirjoitettu, ihan kuin olisit lukenut ajatukseni ja toiveeni....oih
- Se voi hyvinkin olla noin, aikuistuessa muutenkin maku muuttuu monessakin asiassa, eikä enää välitä mitä muut ajattelevat. Kuvauksesi perusteella olisin himoitsemasi nainen ja saisin sinulta kiihottuneita tuijotuksia kaupassa :). Onko vaimosi vielä huomannut, että katselet runsaita naisia pitkään? Minusta olisi ihanaa, jos tulisit kaupassa ihan lähelle ja ihan "vahingossa" kätesi koskisi vatsaani kun otat hyllystä edestäni jotain tuotetta.
- Ei se sinut oleminen ole aina ollut minullekaan helppoa. Pitkän häpeilyn jälkeen tajusin, että minä haluan olla iso, eikä minun tarvetsi yrittää olla jotain mikä on muiden mielestä normaalia. Nykyään pidän itsestäni isona ja nautin joka ikisestä kilostani. Todella ihanaa kun mies nauttii runsaista muodoistani. Onneksi on myös miehiä, jotka pitävät isoista naisista.
- Ihanaa että on upeita miehiä, jotka arvostaa runsaita muotoja. Kieltämättä ne pieneksi jääneet vaatteet tuntuu aika ihanilta, tuo mun runsaat muodot niin paljastavasti esille...
- Itse tykkäisin esitellä muotojani kireillä liian pienillä vaatteilla, mutta luulen ettei se olisi soveliasta.
- Mun maha ja tissit on kasvanu viime kesästä lisää niin paljon, että pitää ostaa uusia kesävaatteita.
- Olen samaa mieltä 😄