Miesten kiinnostus lihaviin naisiin

Miehet jotka tykkää isoista naisista, ovat kuitenkin usein ihan normaalikokoisten kanssa parisuhteessa. Miksiköhän näin? Onko kiinnostus/fetissi herännyt vasta myöhemmin?
Usein esim kaupoissa huomaan miten mies kiinnostuu kiloistani ja isosta masustani, eikä hän saa silmiään irti minusta, etumuskin alkaa paisumaan....todella kiihottavaa. Hänellä on ihan normipainoinen nainen mukanaan ja silti tuijottaa minua silmät kiiluen. En malta olla kiusoittelematta, koskettelen vatsaani ja isoja rintojani kuin huomaamatta, tilanne on kuumottava. Olen täysin sinut omien kilojeni ja muotojeni kanssa, en häpeä niitä, vaan nykyään todellakin pidän niistä.

24

1472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jarsse78

      En muuten tiiä mutta jokin kiihottaa isommassa naisessa,jaksaisin nuolla isoa tyttöä vaikka kuinka kauan mutta sellanen hänen pitäisi olla niinkuin itsekin sanoit sinut itsensä kanssa 😁😁

      • Ei se sinut oleminen ole aina ollut minullekaan helppoa. Pitkän häpeilyn jälkeen tajusin, että minä haluan olla iso, eikä minun tarvetsi yrittää olla jotain mikä on muiden mielestä normaalia. Nykyään pidän itsestäni isona ja nautin joka ikisestä kilostani. Todella ihanaa kun mies nauttii runsaista muodoistani. Onneksi on myös miehiä, jotka pitävät isoista naisista.


      • Rehevännaisenpalvoja
        Mahamisu kirjoitti:

        Ei se sinut oleminen ole aina ollut minullekaan helppoa. Pitkän häpeilyn jälkeen tajusin, että minä haluan olla iso, eikä minun tarvetsi yrittää olla jotain mikä on muiden mielestä normaalia. Nykyään pidän itsestäni isona ja nautin joka ikisestä kilostani. Todella ihanaa kun mies nauttii runsaista muodoistani. Onneksi on myös miehiä, jotka pitävät isoista naisista.

        Missä päin asut? Olen Vantaalla asuva komeaksi kehuttu pitkä 27 v. Sinkkumies


      • Mahamisu-Kerava
        Rehevännaisenpalvoja kirjoitti:

        Missä päin asut? Olen Vantaalla asuva komeaksi kehuttu pitkä 27 v. Sinkkumies

        Kertoisitko kontaktisi.
        Keravalla asun.


      • JanneDax
        Mahamisu kirjoitti:

        Ei se sinut oleminen ole aina ollut minullekaan helppoa. Pitkän häpeilyn jälkeen tajusin, että minä haluan olla iso, eikä minun tarvetsi yrittää olla jotain mikä on muiden mielestä normaalia. Nykyään pidän itsestäni isona ja nautin joka ikisestä kilostani. Todella ihanaa kun mies nauttii runsaista muodoistani. Onneksi on myös miehiä, jotka pitävät isoista naisista.

        Kesä alkoi jo nyt tosiaan , mukavaa lähtee rannalle. Missä ja milloin sinä ihana oisit biitsillä, otettas situkat ja sitte uimaan, tarttee ehkä laittaa sulle aurinkoöljyä, ettei pala.


      • JanneDax kirjoitti:

        Kesä alkoi jo nyt tosiaan , mukavaa lähtee rannalle. Missä ja milloin sinä ihana oisit biitsillä, otettas situkat ja sitte uimaan, tarttee ehkä laittaa sulle aurinkoöljyä, ettei pala.

        Minä asun satakunnassa, joku muu kirjoitti tuon Keravan tuonne...
        Yyterin rannoilta minut voi löytää tai etelärannan uimarannalta Kirjurinluodosta :)


    • tuijotanLihavia

      Luulisin, että tuo kiinnostus herää vasta vähän myöhemmällä iällä. Itse olen reilu 4 kymppinen ja juuri viime aikoina olen alkanut suorastaan himoita teitä lihavia naisia. Juuri kaupassakin en voi olla tuijottamatta mahaa ja isoa peppua ja rintoja. Myös paksut jalat kiihottaa minua. Eli varmaan kun mies aikuistuessaan huomaa ja uskaltaa nauttia siitä mistä haluaa niin tuokin kiinnostus tulee esille. Ja siinä kohti on jo ehtinyt naimisiin... Ihana on katsella tuollaista kaltaistasi naista joka ylpeänä tarjoaa piristystä ja haaveita päivääni!

      • Se voi hyvinkin olla noin, aikuistuessa muutenkin maku muuttuu monessakin asiassa, eikä enää välitä mitä muut ajattelevat. Kuvauksesi perusteella olisin himoitsemasi nainen ja saisin sinulta kiihottuneita tuijotuksia kaupassa :). Onko vaimosi vielä huomannut, että katselet runsaita naisia pitkään? Minusta olisi ihanaa, jos tulisit kaupassa ihan lähelle ja ihan "vahingossa" kätesi koskisi vatsaani kun otat hyllystä edestäni jotain tuotetta.


      • Masufani
        Mahamisu kirjoitti:

        Se voi hyvinkin olla noin, aikuistuessa muutenkin maku muuttuu monessakin asiassa, eikä enää välitä mitä muut ajattelevat. Kuvauksesi perusteella olisin himoitsemasi nainen ja saisin sinulta kiihottuneita tuijotuksia kaupassa :). Onko vaimosi vielä huomannut, että katselet runsaita naisia pitkään? Minusta olisi ihanaa, jos tulisit kaupassa ihan lähelle ja ihan "vahingossa" kätesi koskisi vatsaani kun otat hyllystä edestäni jotain tuotetta.

        Huh huh... kunhan et kumarru noukkimaan mitään alahyllystä tai jokin ruumiinosa saattaa hipaista pakaraa


      • Masufani kirjoitti:

        Huh huh... kunhan et kumarru noukkimaan mitään alahyllystä tai jokin ruumiinosa saattaa hipaista pakaraa

        Hmmmm 😋, eipä tuo haittaisi vaikka vähän enemmänkin hipaisee...


      • TuijotanLihavia
        Mahamisu kirjoitti:

        Se voi hyvinkin olla noin, aikuistuessa muutenkin maku muuttuu monessakin asiassa, eikä enää välitä mitä muut ajattelevat. Kuvauksesi perusteella olisin himoitsemasi nainen ja saisin sinulta kiihottuneita tuijotuksia kaupassa :). Onko vaimosi vielä huomannut, että katselet runsaita naisia pitkään? Minusta olisi ihanaa, jos tulisit kaupassa ihan lähelle ja ihan "vahingossa" kätesi koskisi vatsaani kun otat hyllystä edestäni jotain tuotetta.

        Kyllä joskus yritän mennä lähemmäksi isoja naisia esim. Juuri hedelmäosastolla. Kirjastossa on myös helppo mennä lähelle. Koskenut en ole vaikka mieli tekee, eiköhän niitten naisten ajatukset kuitenkin ole jossakin ihan muussa kuin siinä, että vieras mies alkaa kaupassa koskettelemaan 🙂 Pitäisi olla jokin koodi jolla voisi ilmaista halujaan, puolin ja toisin. Ps. Mahamisu, asun vantaalla, ihan Keravan lähellä. Mikä on sun vaki kauppa 😉


    • kaapissa_piilossa

      Läskikasoille runkkaavat elävät suhteissa normaalikokoisten naisten kanssa, koska häpeävät perverssiä taipumustaan eivätkä kehtaa kävellä puistossa tankkilaivan kokoinen valas käsipuolessa.

    • Niin-se-on

      Niin se on. Miehet pitävät verevistä naisista. Laihoista pitävät etsivät siitä naisesta poikaa.

      • Niinpä, kyllä pehmoinen ja muodokas tuntuu mukavalta.


      • suleiman
        Mahamisu kirjoitti:

        Niinpä, kyllä pehmoinen ja muodokas tuntuu mukavalta.

        On niin hienoa, että haluat esitellä upeita muotojasi. Oikeinmielelläni katselen leveitä lanteitasi,masua,rintoja ja muhkeita reisiäsi. On sulla varmaan myös selässä ihanan pullukat makkarat, kiihottavaa tuntea ja hyväillä tanssittaessa.


    • OM936

      Mun kohdalla siinä on varmasti jotain tekemistä puhtaan naisellisuuden kanssa sillä tietynlainen tasapainoisesti rasvaa keräävä ja pyöreyttä huokuva pehmeä naisvartalo saa aina välistä mielen ihan hunningolle.
      Lähtökohtaisesti jonkin tietyn vartalotyypin ihailussa ei ole mitään pahaa ellei kyseessä ole lapsi. Kuitenkin meillä on kaikenlaisia vartalotyyppejä yhteiskunnassamme niin tuntuu erikoiselta, että juuri lihavat naiset ovat sosiologisesti "ällötty" ryhmä. Jos löytäisin itselleni kuvauksen kaltaisen kumppanin olisin iki onnellinen sekä varmasti ylpeä puolisostani.

      23v. stadilainen mies

    • jee4

      Omasta kokemuksestani, minun täytyy sanoa että minulla lienee jonkinasteinen fetissi naisten rintoihin, vaikkakaan ei niinkään juuri isoihin naisiin. Mutta isoilla naisilla lienee usein myös normaalia (mitä se nyt sitten tarkoittaakaan) muhkeammat ja pehmeämmät rinnat, jotka kyllä herättävät huomioni.

      Minusta on valtavan kiehtovaa nähdä, kuinka naisen rinnat liikkuvat esim. hänen kävellessään tai muuten liikkuessaan. Varsinkin jos kaula-aukkoa on aavistuskin näkyvissä niin meikäläisen on todella vaikeaa olla vilkaisematta. Esim. jonnekin kiirehtivän, sporttisen naisen rytmikkäästi kohoilevia, tai ohi kävelevän isomman naisen eestaas hyllyviä ja hölskyviä rintoja. Tai se, kuinka vaikka ostoksia ym. nostamaan kumartuneen naisen rinnat ikään kuin valahtavat eteenpäin ja painautuvat rintsikoita ja/tai paitaa vasten, samalla tuoden kuin vahingossa näkyville upean rintavälin.

    • Jarsse78

      Kuinkas vanha mahamisu muuten on ? Ite 39 ja pääkaupungissa töissä Ois mahtavaa tavata kaupassa tai muualla Just Sun tapainen nainen 😁 pidätkö kuolemisesta meinaa ite nautin siitä😙

      • Samaa ikäluokkaa :)


      • Jarsse78

        Mahtava tuo lopetus piti kyllä kirjoittaa että nuolemisesta 😜hieno tää ennakoiva tekstiviesti ,eikä tullut aamu kiireessä oikoluettua mutta en siis tarkoittanut kuolemista😁😂


      • jarsse78
        Mahamisu kirjoitti:

        Samaa ikäluokkaa :)

        Ai ja vielä Keravalta ei siis kauheen kaukana hesast 😁ois kyl mahtavaa takaapäin levittää pakaroita ja nuolla kunnolla kummatkin reiät ja sitä työntyy kivi kovalla sun sisääs😍


    • väsynytpoika

      Olen 20-vuotias ja siitä lähtien kun naisista kiinnostuin halunnut tuhdimpia tyttöjä. Laihat tytöt eivät innosta yhtään vaikka yhteen olenkin kerran ihastunut.
      Nuorempana häpesi mitä muut ajattelisivat ja nykyään ei vaan saa aikaiseksi että lähtisi hakemaan baareista niitä ihanuuksia. Aika ei töiltä tahdo riittää enkä ole mikään sosiaalisten tilanteiden mestari. Kaipaus on suuri kuin myös kynnys yrittää.

    • kivaahan

      se on sormella vetää pahahajuiisinta ihopoimua SE ON SIINÄ

    • suleiman

      Kyllä joo , taas tänään näin kaupassa ihanan pullukan, lihavan naisen. Oli pukeutunut sellaseen sporttipukeeseen. Ihanasti kaikki upeat hänellä muhkeat muodot oli esillä, kyllä mua niin kiihotti katsoa. Mä oon vaan vähä vanhempi, ei kehtaa mennä jutteleen, mutta kyllä kiinnostas ...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4384
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2375
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      181
      1127
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1066
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe