Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
yso_u_hy_da
profiilit
yso_u_hy_da
yso_u_hy_da
Vapaa kuvaus
1979 syntynyt mies Helsingistä.
Aloituksia
2
Kommenttia
3
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+voit+tottakai+opetella+kaiken+itsekin,+menet+ja+juttelet+jokapäivä+naisille+ja+lähestyt+tuntemattomia.+Käytä+jokapäivä+3-4+tuntia+siihen+että+lähestyt+ja+juttelet+naisille+niin+olet+vuoden+päästä+jo+aivan+toinen+mies:)
Kurssi+auttaa+ehkä+osoittamaan+nopeasti+pääpiirteet,+mihin+keskittyä+ja+mitä+välttää+jne.
27.11.2018 19:55
Kiitos+mielenkiinnosta,+vastaan+mieluusti.+Kurssi+maksoi+3500£+eli+ei-ilmainen.+Ja+ehdottomasti+kurssista+on+eniten+hyötyä+miehille+jotka+jo+valmiiksi+ovat+itsevarmoja+ja+eivät+ole+toivottomia+naisten+pokaamisessa.+Mutta+olit+kuka+tahansa,+tämä+kurssi+on+kuitenkin+sen+verran+pitkä+että+se+opettaa+sinulle+hyvin+paljon+itsestäsi+ja+siksi+jokatapauksessa+hyvin+arvokas.+4000euroa+on+paljon+rahaa+mutta+ei+mitään+siitä+että+ujo+ja+arka+kaveri+pääsee+sisään+toiseen+maailmaan,+ja+saa+tönäisyn+oikeaan+suuntaan.+Kunhan+vain+laitat+itsesi+likoon+oikeasti+kurssilla,+ja+hyppäät+tuntemattomaan+niin+elämäsi+muuttuu!
Kurssista+jäi+erityisesti+mieleen+joidenkin+opettajien+palautteet+ja+huomiot+jotka+olivat+erinomaisia+ja+mikä+parasta+rehellisiä!+Olen+ollut+whatsapissa+yhteydessä+pariin+kurssin+opettajaan+vielä+kurssin+jälkeenkin+ja+kysellyt+jotain+neuvoja;)+
Olen+kyllä+jatkanut+naisien+lähestymistä+kurssin+jälkeen+täällä+kotopuolessakin,+ja+reaktiot+ovat+olleet+pääosin+positiivisia.+Jännitystä+ja+haasteita+rakastavana+yksilönä+en+halua+vain+käydä+kurssia+ja+jatkaa+vanhaan+tapaan,+vaan+haluan+kehittyä+tässä+ja+parantaa+sosiaalisia+taitojani+naisten+kanssa.+On+totta+ettei+7+päivää+tee+tavallisesta+pulliaisesta+yleensä+mitään+ensimmäisen+luokan+naismiestä,+mutta+se+opettaa+periaatteet+ja+antaa+jotain+ainutlaatuista.+Opettajat+ovat+niin+ällistyttävän+hyviä+ettet+usko+ennekuin+sen+itse+koet!:D
27.11.2018 19:47
Ole+itsevarma,+aito+ja+kaikkein+tärkein+asia+on+että+ajatuksesi,+sanasi+ja+käytöksesi+ovat+täysin+yhtenevät.+Naiset+huomaavat+100%+varmasti+jos+näin+ei+ole.
20.11.2018 17:17
1 / 1