Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KARSJEDIMESTARI
profiilit
KARSJEDIMESTARI
KARSJEDIMESTARI
Vapaa kuvaus
en ole kars skywalker
Aloituksia
5
Kommenttia
24
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
no+kyllä+täällä+on+joitakin+noitia+itse+tiedön+pari+mutta+yksikään+ei+ole+aktiivisesti+täällä,+hyvä+kos+köy+edis+kerran+kuukaudes,+hyvä+että+jos+edes+kirjottaa+viesti+ekrran+vuodessa.+
kaikki+halukkaat+voi+saada+kouutksen+meiltä+löytyy+jediakatemiasta+valon+noitia+ja+veloja+kotisuvlta+löytyy+sähköpostiosite+laita+mailia+mulle+pyydä+koulutsta+valon+bisaksi+tai+velhoksi+tai+ym.+må+voin+löhettää+omasta+puolestani+niille+jotka+tunnen+noidiksi+ja+jos+niille+sopii+voin+kertoo+nile+sun+ositteen+ja+saan+koutuksen+katotaan+sitten+jatkossa+lhetä+mailia.
25.07.2017 13:44
Tännekkin+oli+pöääsyt+levittäytmään+mua+esittövä+nimerkki+KarsSkywalker+taas+yksi+joka+esittää+mua.
no+me+jedit+saadaan+hengenviittoja+alien+valonkasnoilta+,mutta+kyvyt+22+salaista+kykya+ne+voi+moni+oppiam+utta+ei+tietysti+kaikki+ihmiset+niistä+jotkut+löytyy+syvältä+itsestä,+jotkut+tietysti+perustuu+ihan+ulkopuoliseen+voimaan+kuten+esnimmäienn+tehtävä+joak+jedillä+eli+mennä+metsään+yällö+kun+on+pimeää+ja+medioitda+3+tuntiasaavuttaakseen+täydellisenp+elottomuuden+ja+mielnruahan+siinö+se+perustuu+pimeään+metsään.+eli+ulkopuliseen+asiaan+eli+saadaan+pelottomuus+ja+mielnrauha+mpiemässä+metsässä+ei+siihen+alieneita+tarvita.+
jotkut+kyvyt+tietsti+vaatii+muuta+kuin+että+kaivaa+ne+seiin+syvöltä+itsestä+mutta+en+voi+kertoa+niit+tässä+mitö+kykjä+tai+mitä+tekniikoita+nimensä+mukaisesti+ne+on+salsiia.+Enismmisen+tehtn+voi+nsaada+sitä+ei+edes+lueta+kykyybn+sen+jälkeen+opiskellaan+enismmäinen+tehtvä+suositteln+alittamaan+mailia+mulle+saat+tarkemman+selosutksen+ensimmäisestä+tehtäväst+ja+kun+it+sen+suorittanut+loppuun+saat+toisen+tehtvän+siinä+opiskellan+ensimäien+jedikyky
http://www.kolumbus.fi/jedi.akatemia/
25.07.2017 13:40
Et+ole+todellakaan+Kaius+Moonhide+lähetin+mailia+kaiuskele+sano+että+ei+oo+koskaan+mitään+tiollaist++kirjoittanut.+oot+vaan+yksi+pulliainen+taas+joka+esittää+muuta+kuin+on.+
Olen+todellakin+kykenevä+edustamaan+akatemiaamme+julkisuudessa+taas+vähän+aikaa+sitten+olin+lehdessä+juttua+minusta+löytyy+nettilehtenä+myös.
25.07.2017 13:28
HEI+TÄÄLLÄ+ON+KÄYTETTY+MUN+NIMIMERKKIÄ+LUVATTOMASTI.+NYT+LOPPU+TÄÄLLANEN+TOUHU+TEHKÄÄ+OMA+NIMERKKINNE+.
olette+kopioneet+mun+viestejä+anna++lehden+keskustelupalstoilta+ja+suomi24+ltä,+ja+lisänneet+omianne+niihin.+näkyy+selvsäti+kopio.+no+onneksi+ete+ole+pahoin+törvelleet+niitä+mutta+kuitenkin+nyt+loppi+yllanen+tiuhu+mun+nimimerrkiä+ei+käytä+kukaan+täällä+luvattomasti+onneksi+ainakin+tälla+jetekllä+vaikuttaa+siltä+että+ette+oo+lebinnyt+tältä+palsdtalta+muualle.
25.07.2017 13:23
2 / 2