Vapaa kuvaus

en ole kars skywalker

Aloituksia

5

Kommenttia

24

  1. no+sanottanlo+että+sun+kannattaa+hillitä+tunteistasi+ettet+sorru+voimakkaaseen+himoon+tai+vpoimaakkaaseen+haluun+ne+kummatkin+on+paha+asia+suosittleen+etenemään+rauhallisuudella+ja+körisväöliisyydellä+sekä+miettimään+vielä+löonko+hän+varmasti+se+oikea+en+väitä-+etteikl+olsii+mahdiollista+tuolssa+iösöö+jo+tiestää+tarkasti+että+hän+on+sen+minun+oiekanb+kumppanini+mutta+ton+iköäset+yleensä+vsta+pettelee+tuietämääänäm+mityuntemaan+muitl+rakkaus+on+nuoremmat+ei+edes+tiedä+mitööän+siitöä+toki+piikeuskiakin+on.-
  2. TÄHNÄ+ON+LAAJA+VASTAUS+JOTA+EI+VOI+HETI+KAIKKEA+KIRJOITTAA+MUTTA+KOSKA+SE+ON+LAAJA+JA+OLEN+JO+SELITTÄNYT+SEN+AIEMMIN+ANNA+KRISTALIAPLLOSSA+2005++SELITNÄ+SAMAN+VIESTIN+TÄSSÄ+MUUKANA+MYÖS+DIPPI+DEMONEISTA+E+SELITÄ+UUDELLEEN+TÄSSÄ+VIESTI+UUDELLEEN+KPOPISTUNA+2005+KIRJOTIN+SEN+TÄSSÄ'+NYT+UUDELLEEN+RAJANSA+KAIKELLA+EI+KAIKEKA+CPI+TAAS+KIRJOTITAA+UDELEEN+HYVÄ+VIESTI+KETÄÄ+AIKAAKUN+TÄÄLLÄ+PUHUTAAN+ENKELEISTÄ+PUHUTTE+samallaValon+Alieneista+eli+Valon+Alienut+ovat+Enkeleitä.eli+Harmaat+,+Sirjuksentähdistön+ValonkansalaisitPegasuksen+Valonkansalaiset+eli+Faroaot+,+Arkturuslaiset,Greadin+Valon+Lohikäärmeet,+Delfando+laiset+eli+valaat+jadelfiinit,+pleiieriläiset,+Piikk,iset+,+heradesian+Valonlohikäärmeet,+Roselandian+Valonlohikäärnet,+Sateenkaari+Valon+Lohikäärneet,+Saduduijan+Valon+sudet,Leoonianilaiset+eli+leijonan+tähdistön+Valonkansa.tässä+muutamia+Enkeleitä+teille+luettelin.kaikkiia+en+käy+luettelemaan+sillä+niitä+on+ääretön+määrä.+mutta+osan+luettelin+Enkeliestä+teille.nämä+universumin+Enkelit+muodostavat+avaruuden+punaisenristin+Star+Trek+tyylisesti+he+muodostavatavaruuden+suuren+Valon+liiton+ja+Enkelit+juuri+lentävätnäitä+avaruuden+tähtiristeilijöitä+eli+Ufo+aluksia.Toimien+avaruuden+punaisenaristinä.että+,+ei+Valonkansat+ole+Jumalia+vaan+hekin+toimivatnöyrinä+Jumalan+työntekijöinä+ja+ihmiset+tajuavatsen+että+Jumala+on+Korkein+Voima+myös+Valonkansoille.ja+Valon+kansojen+suuri+Valonkansojen+Jedineuvostotekee+päätökset+missä+milloinkin+tarvitaan+avaruudenpunaistaristiä+tarvitaan+milloinkin+eli+Enkeli+tähtiristeilijöiden+Suuria+Aluksia.+Joita+te+Kutsutte+Ufoiksi+eli+lentäväksi+lautasiksi.OLEN+MINÄALIEN+OLEMUKSELTAANI+OLEN+UI+HERADESIAN+VALONLOHIKÄÄRMNETÄSSÄ+TEILLE+KOSMINEN+TIETO+PAKETTI2+demonien+VUORI+on+nyt+tässä+karsin+enkeleistä+turhan+pis+2012+ilmottuu+harmaat+tänne+on+mennyt+jo+aikaa+sittensillä+tuo+demoni+kuullistaa+aika+pahalta+ja+sitkeältä.ESIM+NO+VERRATAAN+MANAAJASSA+TODELISUUDESSA+tarvittiin.20+pappia+pitölemään+poikaa+josta+karkotettiin+paha+demoni.eli+no+musta+on+syytä+varautua+isolla+joukolla+tilanteeseen+kun+henkilö+on+kerran+agrsssiivinen..IVOIT+MYÖS+KOITTAA+SAATKO+henkilöön+voimaa+välitäen+omantunnon+takaisin+jos+saat+silloin+DEMONIN+MANAUS+ON+HELPOMPAA+KUN+henkilö+itse+pitää+itseään+kurissa+muuten+suosiitelen+varaamaan+tilanteseen+ison+hemkisen+voimakkaan+porukan+joka+pitää+manattavaa+kurissa.HELPMPAA+MYÖS+JOS+HENKILÖ+SUOSTUU+KAHLEHDITTAVAKASI+TAITAI+SIDOTUKSI+.JA+LISÄÄN+VIELÄ+SEN+ETTÄ+KYLLÄ+VALONALIENEITA+ON+PALJON+ENEMMÄN+KUN+PIMEYDEN+OLENTOJA+NO+SIIS+KUN+LUSIVER+KARKOTETTIIN+TAIVAASTA+häntä+vain+seurasi+300+enkeliä+joista+tuli+siis+demoneia+eli+demoneia+on+vain+300+kappaletta+ja+valonkamsoja+on+miljardeja+universuimissa+joten+karuna+olet+kylläväärässsä+tossda+asiassa+.mutta+siinä+lolet+kyllä+väärässä+ei+pimeyden+olwntoja+koskaan+saada+täysin+pois+vaan+VALONKANSOJEN+TÄHTIALUSARMADA+FEDERAATIO+PITÄÄ+pimeyden+olennot+kurissa+sillä+he+tietävät+että+,+he+eivät+voi+voittaa+tiastelua+avaruudessa+,sen+osotti+kaun+sitten+käyty+varjojen+sota+jonka+egyptin+skywalkerit+hyvin+miustavat+hyvin+sen+hurjempaa+avaruustaistelkua+ei+olla+käyrty+eikä+tulla+käymään+koskaan+.+t.+KARS+SKYWALKER+JEDIMESTARIVOIUMA+OLKOON+KANSSANNE
  3. Tosiasiahan+on+että+aivot+tarvvi+vain+1-2+tuntia+etä+on+lepääntynyt+esmerkiski+yoytubessa+on+video+unbermanista+joka+nuukkuu+cian+2+tuntia+yössä+hän+on+jakanut+unensa+20+minuttin+oätkiin+pitkin+päviää+ja+pärjää+tyäsi+ei+mitään+ognelmia+ole+hänellä.Buddhan+kerrotaan+nukkuneen+aina+3+tuntia+en+ole+toki+varma+oliko+se+näin+mutta+tämä+on+kanonisioiuduin+versionbuddhalasiet+nukkuu+4-5+tuntia+munkit+pärjäävät+hyvin,+toki+je+meotivat+paljon+ja+meditaatio+auta+jo+ettei+tule+väsyymstä+tai+ongelmia+vhästä+unesta.++Mutta+joykut+sanoo+että+ei+munkit+tee+kuin+idtuu+vain+ei+ole+näin+heillä+on+kaikilla+jokaisella+vanhuksellakin+luostarissa+omat+toimensa+ja+vuorottelu+touimai+siivoista+mutta+on+suht+raskastakin+työtä+ettei+ihan+ole+vain+istuskelua.mä+oon+jo+kertonut+teille+ennekin+tämän+että+se+on+valhetta+ja+en+usko+sanakaan+mtä+tiede+sanoo+että+jos+nukkuu+alle+7+tuntia+tulee+ties+mitä+ongelmia,+verenpaien+häiriöitä,+aivoinfarkti+riski+kasvaa,+uniapnea,+hengitysonglemia,+pyörryttää,+huimaa,+muisti+katkoilua,+tajunnan+hämärrystä,+sun+muuta+mukamas+jos+ei+nuku+tapreeksi+hallusiaantioita+mno+toki+jos+nukkuu+esim+jotain+1+tuntia+pävisää+niin+tulee+mutta+että+jo+mukamas+alle+7+tuntia+hui+jhai+täyttä+pyörtyä+rn+uso+sanaakaan+JOAKINE+PÄRJÄÄ+MAINIOSTI+3-5+TUNIN+UNILLA+KUTEN+SANOITPAITSI+IHAN+PIKKEUSTAPAUKSET+TAI+PIKEUSTUILANTEET++itse+asiassa+5+tuntia+pitäsi+olla+jokasiella+se+maksimi+munkit+ei+salli+ikinä+että+nukkuu+ylu+6+tuntia+oon+kuullu+tästä+iealta+munkiolta+buddhalsielta+munkilta+munkit+nukku+vain+4-5+tunia+buddha+3+tuntia+mä+ite+nukun+aina+3-4+tuntia+joskus+vedän+usean+päivän+valvomisia+3+päviää+on+helppoa+eikö+oo+mitään+ongelmia+tullut+paitsi+aivan+alussa+lievää+väsymystä+kun+piti+totutella+tähän+uuteen+rytmiin,+nykyään+ei+edes+lievää+väsymystä+,+olenkaan.alle+2+tuntia+on+tottakai+toiselta+kantilata+katsottuna+liian+vöähn,+sillon+tulee+ongelmia,+mutta+sujosittelen+jokaisell+3-5+tuntia,+mun+mielstä+5+tuntia+on+ihan+maksimi+mitö+sais+nukkua+no+munkit+sanoo+että+6+pientä+heittoa+on+jedeillä+ja+buddhalaisilla+mutta+2+tuntia+joak+yö+se+on+mun+mielstä+kovaa+en+ite+nuku+2+tuntia+vaan+3-4
  4. joo+ja+onhan+meillä+Jaime+Lannioster+ja+cersei+lnister++geroge+r+r+martini+nkirjoista+esimerkinä+sisarus+"jutusta"+jaime+lauksesi+ceresi+siölle+monta+kertaa+jamie+tyhjensi+latinkinsa+monta+kertaa+cresein+siälleno+periaatteessa+oon+kyllä+vastan+niinkuin+yllä+sanoin+mutta+esim+tilantita+oma+rotu+kuolemassa+sukupuuttoon+ja+ainoaa+mahis+on+panna+siskoaan+silloin+tietysti+on+sallitua+tehdä+sikson+kansna+mikä+on+tarpeenno+sittne+että+vielä+että+onglema+on+se+että+jos+sisko+tulee+raksaaksi+veljestä+niin+lapsi+on+usein+jotenkin+häiriintynyt+joko+rumillisesti,+henkisesti+ym-+joku+on+pielessä+mä+otin+tänm+sen+kannalta+että+on+väärin+koska+toki+sisko+ja+veli+tietää+usein+että+lapsi+todennäköisesti+utlee+jotenkin+häiriintynyt+he+antavat+lapselleen+tarkoituskella+tällaisen+elämän+on+pitää+tiestysi+muistaa+etä+joka+elämä+on+tyhtä+arvokas+mutta+että+tarkoituskella+vammauttaa+toisen+niin+se+ei+ole+mun+mielstä+täysin+ok+ja+kyllä+siinö+tauteja+leviöö+toisiinkin+se+on+huolinatota+psisarukten+välinen+touhu++tietää+että+itsenkin+tulee+tauteja+mutta+onneksi+lähes+aina+ei+tule+tauteja+mutta+öapsi+jo+synytyy+lähes+aina+on+häirrinytynytotin+sen+tautein+ja+häiriintymisen+kannalta+että+on+väärin+periaatteessa+sanon+että+menköön+nyt+että+ok+sallittua+on+touhuta+siskot+ja+veljet+keskenään+++mutta+ehtoni+on+tai+aiakin+tosi+kova+suositus+on+että+käyttäkää+kondomia,+ehkäisypillereitä+ym.+ettei+lapselle+tule+häiriintynt+elämä.+ja+itää+suojata+itsenäkin+.
  5. IKÄEROLLA+EI+OLE+TIPPAAKAAN+VÄLIÄ+pääasia+on+että+kummatkin+aidosti+rakstatte+toisanne+nämä+pulliaiset+täällä+tahtovat+jauhaa+jhoskus+vähän+mitä+sattuu+että+"on+väärin"+ja+että+"on+rimkos"+sun+muuta+ei+todellakaan+ole+näin+he+ovat+ihan+oihalla++kuin+lumiuykko+pääasia+on+etä+sä+pidät+siitä+pojasta+ja+ettäp+oika+sinusta+muiden+mielipiteillä+ei+ole+tippaakaan+väliä+minunkaan+mielipiteellä+periaatteessa+vaikka+tämä+on+kyllä+myös+ohjekin+sinulle.++Ei+ihan+mielipide+täysinMiksi+edes++teit+tänne+tälliaien+kysyt+muiden+mielipeidettä?+sen+tuesi+ja+arvasi+jo+oisi+pitöänyt+että+tänne+tulee+tnäitä+kukkahattutätejä+sun+muuta+pitsinnyplääjiä+jotka+alkaa+valittamaan+ja+hienostelamaan+ja+lakihenkisiö+tympeloita+että+on+väärin+sun+muuta+arvostelemaan+ja+torumaan+just+niin+kuin+aiemmin+sanottiin+nämä+VANHUkset+kitisee+vaan+ne+on+kiinni+jossain+silmälumeessa+ne+onb+ihan+pihalla+kaikesta+NÄMÄ+JOTKA+ARVOSTELEE+SUA+JA+MOITTII+SDUA+ELÄÄ+JOSSAIN+KUPLASSA+MISSÄ+ON+AVARA-+KATSEISUUS+JA+SUVAITSEVAISUUS++POISSA+MISSÄ+ON+KOSMINEN+YMMÄRTÄMIENN++POSAAnämä+vastustavat+pullaiiset+ovat+ihan+tietämättöämiä+melkein+säälisin+tiseäni+jos+ilisin+he,.itse+asiaassa+oitemmälle+vietynä+mä+hyväöksyn100+%+prosenttisesti+ja+täysin+jos+esim+10+vuotias+tyttö+seurustelee+70+vuotiaan+papan+kanssa+mutta+ELINEHTO+ON+että+kummatkin+osaluolet+rakastavat+todellisesti+tja+täysin+toista+että+kummankin+osapuolen+pitää+olla+kirkkaala+mielellä+varma+että+haluaa+tätä+suhdetta+ja+että+rakstaa+toisiaan+(+no+tytön+on+oltava+aina+hravinasilaatuinen+jos+jo+10+vuotiaan+tietää+mitö+rakkaus+merkitsee+mutta+on+meillö+lapsineroja+esimerkinä)