Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen Suomi24-blogissa!
Keskustelu24
profiilit
landlord
profiilit
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
461
Kommenttia
3213
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lehtien tarkoitus julkaista juttuja. Niiden perusteella muodostetaan mielikuvia. Käykää itse ajamassa ja toteamassa, niin ei tarvitse ulkoistaa arviointia toimittajille, joiden palkan rahoittaa... niin arvatkaa vain ketkä?
Landlord ei moisista välitä, vaan edeleen ajelee BMP-vaihteisella Citroenilla. 240tkm huolto pitäisi tehdä.
14.01.2015 13:30
Niin, mitenkähän se muuten on tuo öljynvaihdon tarve? Jos auton öljymäärä kiertää vaihtovälin aikana parikin kertaa, niin tarvitseeko itse öljynvaihtoa tehdä?
Pitääpä soittaa jollekin skeidakuskille.
13.01.2015 19:37
Landlord ajelee tyytyväisenä vanhalla Citroenilla, ei minkäänlaista vikaa, ei minkäälaista vaihtotarvetta toiseen autoon, saatikka toiseen merkkiin. Siitä kertoo pitkä yhteinen historia.
Citroen, ainakin tämä C4 mikä Landlordilla on, niin se on aivan loistava auto. Ei tarvitse lukea eri lähteistä kuinka valmistaja ja asiakkaat ovat teknisten ongelmiensa kanssa aivan kusessa kuten tekee VAG audiensa, folkkareittensa, skodiensa ja seattiensa kanssa.
Mutta miten itse asia. Onko näillä vioilla kansantaloudellista merkitystä?
13.01.2015 13:07
Itse asiassa piristääköhän tuo sittenkään, koska asiakkaiden varat ovat korvamerkitty johonkin vähäarvoiseen yritystoimintaan. Ne rahat jotka menevät Skodien korjaukseen, voisivat ohjautua muuhun kulutuskysyntään.
13.01.2015 09:37
Totuuden kuulee lasten ja humalaisten suusta. Ajatelkaa, millaista tietoa välittäisivätkään meille humalaiset lapset...
26.11.2014 21:41
Kappas vain kun oli typo. No ei se minusta mitenkään ihmeellistä ole jos matkustaa.
Mutta se että täällä meidän periferiassa on skodankaltainen automerkki suosittu, onkin sitten ihmeellisempi asia. Skoda, ydinvoima, Talvivaara, Nokia, K- ja S-ryhmän monopoli, Päivi Räsänen ja Alexander Stubb.
Siinä on kerrakseen.
10.11.2014 16:23
Kävin Shaghaissa, ei tullut yhtään Skodaa vastaan. Riitää havaintopohjaksi.
10.11.2014 11:54
"Suomalaiset eivät osta heikon maineen omaavaa Citikkaa ja syystäkin. "
En usko että se on ostohaluista kiinni. Totuushan on, ettei marginaalialueiden volyymit ole kiinnostavia kun myynti vetää muutenkin, joten miksi panostaa jos kysyntä ylittää tarjonnan.
PSA tekee hinta-laatusuhteeltaan parhaat autot.
31.10.2014 20:57
Kertosäe:
:Nostetaan Suomi parantamalla tuottavuutta, sillä jotain tarttis tehdä varmaan
Siinä itäautot parantavat luovuutta, kun ne kaatopaikalla sulais romuksi harmaan:
Itse laulu:
http://www.youtube.com/watch?v=wiJgTFmF9Zo
24.10.2014 11:28
Tämä on ensimmäinen versio, harvoin ne mallautuu uomiinsa.
Olisiko kenelläkään täydennettävää? Tehdään tästä yhteisöllinen biisi =)
24.10.2014 08:59
Ei voida olettaa, että esimerkiksi halpis-KIA:n käyttäjä olisi yhtä tyytyväinen kuin luxus-Mersun.
Nollatutkimuksen nollatulos.
18.10.2014 20:29
Mitähän se myyjä häpeää, kun ei ole kehdannut laittaa edes myytävästä kohteesta kuvaa? Ilmeisesti ei osaa photoshopata tuotteesta autonnäköistä.
30.09.2014 16:34
Väärin meni. Vaihdossa Skdoaan tarjosivat kolme tonnia enemmän. Se kertoo siitä, että Skodan hinnassa on ilmaa. Tai sitten Sitikka on todella haluttu vaihtoauto.
29.09.2014 21:04
Kummallinen maku Suomen poliisilla, nimittäin keskisessä Euroopassa pösöt ja sitikat viranomaiskäytössä on arkipäivää, ja siellä ajokit ovat käytössä vuorilla, ruuhkissa, tiheissä kaupungeissa jne. Skodaa ei näy kuin itäblokissa ja Suomessa. Jos nyt aikuisten oikeesti katsotaan tätä, niin EU-alueella Skodan ja Sitikan tai Pösön keskinäistä vertailua voidaan kyllä tehdä ja tulos kyllä tiedetään.
TCO:n ymmärtäminen ei perustu älyyn vaan kokemuksen kautta hankittuun tietoon. Mutta jos Skodalla ajaa, niin kaipa se älystä käy.
29.09.2014 20:55
Ihanko itse keksit?
29.09.2014 09:33
En tiedä trolleista, mutta minua jaksaa ihmetyttää markkinoinnin ja tehokkaan jakelun voima, mitä kaikkea voidaan myydä vähäväkisille.
29.09.2014 09:32
On se kumma, että aina se Sitikka myy sen muutaman sata vaikka sitä ei missään mainosteta.
24.09.2014 16:31
Tuohan pätee Octavian myyntiin ihan täysin kutinsa.
03.09.2014 10:08
Minusta on aika hauskaa seurata kuinka joku viitsii käyttää aikaa poistaakseen aloituksia :)
15.08.2014 11:04
Onhan noita kuukausia enemmän kuin yksi. Skodan tapauksessa asian tekee mielenkiintoiseksi sen volyymi ja riippuvuus yhdestä mallista, muuthan eivät mene kaupaksi kovinkaan hyvin. Kun Octavian myynti sakkaa, niin Skoda on käytännössä melko näkymätön.
10.08.2014 07:47
159 / 161