Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
landlord
profiilit
landlord
landlord
Vapaa kuvaus
Populismin vastustaja. Olipa se sitten oikealta, keskeltä tai vasemmalta.
Aloituksia
605
Kommenttia
3860
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Dieselit+ovat+olleet+hinnastossa+pitkään+ilman+että+niitä+voidaan+toimittaa.
11.08.2018 19:36
Mutta+ei+Renaultilla+tai+Skodalla.
11.08.2018 19:36
Kova+olet+diagonooseja+tekemään+näkemättä+henkilöä.+Se+että+sinä+"tiedät"+mitä+minun+nimimerkistä+ja+mielipiteistä+ajatellaan,++ei+edelleenkään+tarkoita+kaikkia.+Olet+siis+laajentanut+minä+-käsityksen+kollektiivisseksi+kokemukseksi.
Voi+sentään+kuinka+surulliseksi+minut+tekee+kun+ajattelen+sinun+kohtaloasi.+Mitähän+muita++tunteita+sinulla+onkaan+muita+kohtaan,+jotka+erehtyvät+olemaan+eri+mieltä+kanssasi?
11.08.2018 19:35
Pettynyt+asiakas+joka+haki+jotain+mitä+luvattiin+.9
11.08.2018 19:33
Eli+ei+vastausta.+Kyllähän+minä+sen+tiesin+että+vastakysymykseni+herättää+epätietopohjaista+suunsoittoa+kun+aletaan+asiaa+puhumaan.
Vinkki:+Omaisuuserien+arvonmuodostuksella,+olipa+se+negatiivinen+tai+positiivinen,+voidaan+tehdä+kirjanpidollisia+vähennyksiä.+Skoda+hankittiin+kirjanpidollisista+syistä+VW:lle.
11.08.2018 19:31
Mikä+siinä+oli+tarkkaan+ottaen+väärin?
11.08.2018 15:38
Minulla+on+teoria.+Skodia+valmistetaan+VW-groupin+verovähennystarpeiden+vuoksi+koska+pääomilla+voidaan+hankkia+varallisuutta+ja+vähentää+ne+yhtiöverotuksesta.+Muuta+järkevää+syytä+en+kyllä+keksi+aikaisemman+esittämäni+lisäksi.
10.08.2018 23:49
Varmaan+sen+takia+koska+sinä+et+pidä+niistä.
10.08.2018 23:47
MInkä+arvoinen+asia+on+anonyymi+nettinikin+hyvä+maine?+Se+on+nollan+arvoinen.+Entä+huono+maine?+Se+on+saman+arvoinen+kuin+nolla.
Se+näissä+nettikeskusteluissa+on+hyvä+että+voi+sanoa+mielipiteensä+asiasta+ilman,+että+ketään+pitää+miellyttää.+Toisia+pitää+kohdella+hyvin,+kuten+Landlord+tekee+siten+ettei+hauku+ketään+yksilöä+ellei+haukuta+takaisin).+Ja+silti+Landlord+saa+mielipiteistä+kuraa+niskaansa.
10.08.2018 23:46
Koetko+toisten+mielipiteiden+ilmaisut+häiritseväksi+ja+alatko+sen+takia+harrastamaan+nettikiusaamista?
Landlordilla+on+ollut+Citroen.+Se+oli+hyvä+auto.
10.08.2018 23:40
Mistähän+lähtien+mielipiteiden+kertominen+on+trollausta?
-+Aika+hiljaista+olisi+silloin
10.08.2018 12:41
"+Landlord+edustaa+kaikkea+sitä+hyvää+ja+kaunista,+mitä+vain+Suomi24+voi+meille+tarjota"
Jos+tarkkaan+katsotaan+niin+Landlord+ei+koskaa+loukkaa+ketään+henkilökohtaisesti.+Landlordia+haukutaan+ja+nimitellään,+Landlord+saa+lokaa+päällensä+vain+sen+takia+kertoo+mielipiteitään+asioista.+Ja+useimmiten+perustellusti.+Landlordin+mielipiteet+eivät+vain+miellytä,+niin+sitten+nimitellään+ja+haukutaan.
Landlordia+nettikiusaavilla+henkilöillä+on+suurempi+ongelma+kuin+Landlordin+kirjoitukset.
10.08.2018 09:48
Ovatko+autot+ja+ihmisten+mielipiteet+autoista+sinulle+jotenkin+pakkomielle?
10.08.2018 01:23
Työkaverin+Corollalla+on+ajettu+about+400tkm,+ihan+perusbensavehje+joka+on+kasattu+Turkissa.
Saksassa+valmistetaan+erinomaisia+oluita.+Etenkin+Paulaner+jota+saa+helposti+myös+meiltäkin.+Varmaan+on+parempiakin.
Suomessakin+on+hienoja+panimoita.+Tamperelaisena+lämmittää+Pyynikin+panimon+tuotteet+paljon.
10.08.2018 01:22
Se+oli+täydellinen+yllätys+ettei+edes+tehtaalta+saanut+tilattua+diesel-Kadjaria+automaatilla.+Tämä+vaikka+ei+edes+ottaisi+tarjouskampanjaa.+Outoahan+se+oli+ja+harmitti,+koska+sellaisen+ostopäätöksen+olin+tehnyt+verkkosivujen+perusteella.+
Nyt+mennään+toisella+merkillä,+jota+odotetaan.+Ei+siinäkään+kaikki+ole+putkeen+mennyt,+tilausaika+sovitusta+on+luokattoman+pitkä.+On+selvä+että+myyjillä+on+kovat+paineet+antaa+liian+optimistisia+lupauksia+jotta+kauppa+käy.
07.08.2018 20:21
"Sinut+nyt+tunnetaan"+=+sinä+tunnet+anonyyminimimerkin
Kannattaa+sinun+käydä+hoitamassa+itseä+jossain+tai+ainakin+kertoa+jollekin+koska+tuohan+viittaa+ahdistukseen.+
Nimittäin+sinun+levottomat+tuntemuksesi+tuotemerkkien+edustajien+toimintaan+(Renault+kauppiaiden+epäonnistunut+toiminta)+kohtaan+ovat+provosoineet+sinua+vihapuheisiin.+Tsot+tsot.
07.08.2018 20:12
Minkähän+takia+sinä+syytät+ja+leimaat+viestintuojaa?+
Kaikki+mitä+olen+kirjoittanut+on+totta+ja+sille+en+voi+mitään+jos+se+sinua+ärsyttää.+Ja+sitten+kun+se+ärsyttää,+niin+alat+leimaamaan+ihmisiä.++Saatan+moitiskella+autokauppiaiden+toimintaa,+ihmisiä+en+koskaan+hauku+-+toisin+kuin+sinä+joka+otat+herneen+nokkaan+jonkin+tuotemerkin+arvostelun+perusteella.+
Jokainen+voi+nähdä,+että+sinähän+se+käytöksen+perusteella+häiriintynyt+olet.+
Etkö+sitä+edes+tiedä+että+autojen+myyntiluvut+ovat+julkista+dataa,+jota+voi+käydä+katsomassa?+Siellähän+ne+romu-renujen+surkeat+myyntiluvutkin+käyvät+ilmi.
06.08.2018 17:36
Itse+asiassa+tuo+luku+-25%+oli+heinäkuun+2017+vertailuluku+vuoteen+2018.+Todellisuudessa+romu-renujen+pudotus+on+paljon+suurempi,+-33%+miinuksella+kun+katsotaan+myyntiä+tammikuu-heinäkuu+välillä.
05.08.2018 23:17
Huono+asiakaspalveluhan+se+tässä+on+saanut+liikkeelle.
Romu-renun+huijauskampanjassa+meni+paljon+aikaa+ja+vaivaa+todetakseen+vain+että+yrittivät+myydä+jotain+muuta+mitä+lupailivat.
Jos+nyt+noita+romu-renujen+hintoja+katsoo,+niin+ei+pidä+muodostaa+käsitystä+siitä+miten+he+itse+hinnoittelevat.+Pitää+nähdä+mitä+nämä+tuotteet+maksavat+markkinoilla.+Vasta+sitten+voidaan+todeta+kuinka+hyvin+lupaus+7000€+alennuksesta+pitää+paikkaansa.+
Mutta+miksi+ei+saa+sinusta+kritisoida+romu-renua+ja+näiden+huijareiden+toimintaa?+Nyt+vähän+ammut+väärää+kohdetta+syyttämällä+viestintuojaa+huijauskampanjasta.
Taidat+olla+romu-renujen+kauppias.+Kyllähän+se+paniikki+iskee+kun+katsoo+että+romu-renut+eivät+mene+kaupaksi+alennuksista+huolimatta.+Vain+noin+40+kpl+volyymi+alennuksista+huolimatta+romu-renu+Kadjarilla.
05.08.2018 23:11
Kotitaloudessa+jää+noin+4000€+/kk+kun+otetaan+pois+palkasta+asuntolainat+ja+muut+kiinteät+kustannukset+ruoka+mukaan+lukien.
05.08.2018 20:36
186 / 193